Ja hè? Maar je begrijpt wel dat ik dat zelf niet in elkaar ga kokkerellen, ik moet weer eens zo nodig uit etenquote:
Wat naar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja hè? Maar je begrijpt wel dat ik dat zelf niet in elkaar ga kokkerellen, ik moet weer eens zo nodig uit eten
Je nummering klopte ook niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh daar was je alGooi die andere maar weer dicht
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef Merel het volgende:
Jemig Vik, geef iemand even 5 minuten de tijd, meisje ongeduld
Kan de mijne weer open als deze dicht isquote:
Ja zo vervelendquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef Merel het volgende:
Jemig Vik, geef iemand even 5 minuten de tijd, meisje ongeduld
Het is een ideequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan de mijne weer open als deze dicht is.
Awww, wat rot voor je Merel!![]()
.
Ja karig lijstje ook wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef anna82 het volgende:
hoi!
lijstje:
o - kwark met muesli en een halve banana
t - niets
l - 2 boterhammen pindakaas, 1 boterham hagelslag
t - appeltje?
d - lasagne
Wat een enorm saai lijstje!
Vanochtend voor het eerst iemand ontslagen. Raar hoor. Vanmiddag lekker een middagje thuis werken en tussendoor, want een mens heeft pauzes nodig, onder de zonnebank en heel misschien naar de kapper.
Floaten? Was is dat? Toch niet zoiets als waterboarding?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:35 schreef Merel het volgende:
Jeetje Anna, lijkt me lastig! Hoe reageerde die persoon erop?
Ik wil binnenkort weer eens gaan floaten. Heeeeeerlijk ontspannend.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Heb ook wel zin in zonnebank, lekker de spiertjes even opwarmen want die zijn een beetje stram de laatste tijd...Ik heb Merel's feestboek gezien! En een foto van Merel dus...
Ja, en er moet ook echt iets bij, want ik was de" S: evy 23" nog vergeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja karig lijstje ook wel?
Ontslaan went nooit, tenzij notoir type.
Het is weg, heel vreemd maar het is zo, de PCsupport meneer snapte het ook niet, maar het is weg... En nu begin ik aanmezelf te twijfelen maar ik sla meestal meerdere keren per uur op dus kan het gewoon niet dat ik 6 uur aan een stuk niet heb opgeslaan en dan ook de file heb afgesloten zonder op te slaan... Grom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef V1z0R het volgende:
Kan toch niet zomaar weg zijn SjaapieStond het op een netwerkschijf ofzo? Misschien dat er nog een lokaal 'tijdelijk' bestand van aanwezig is!
Huh, heh?quote:
Raar inderdaad...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het is weg, heel vreemd maar het is zo, de PCsupport meneer snapte het ook niet, maar het is weg... En nu begin ik aanmezelf te twijfelen maar ik sla meestal meerdere keren per uur op dus kan het gewoon niet dat ik 6 uur aan een stuk niet heb opgeslaan en dan ook de file heb afgesloten zonder op te slaan... Grom!
Floaten? Stel ik mij rare dingen bij voor...
Normaal ben ik niet van de blauwe oogschaduw hoor, dat was voor carnaval!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef V1z0R het volgende:Ik heb Merel's feestboek gezien! En een foto van Merel dus...
Behalve eerlijk zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, en er moet ook echt iets bij, want ik was de" S: evy 23" nog vergeten.
Ben je ervaringsdeskundige? Nog tips?
qftquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Als jij dat wel bent snap ik McBalzak niet... idioot
Ja blauw truitje klopt ja! Voeg me maar toe, dan mag je de blauwe oogschaduwfoto ook zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Hmmm nu weet ik niet of ik de goede wel heb, zie namelijk niets van oogschaduw... Wel blauw truitje en een kale FB pagina...
Als jij dat wel bent snap ik McBalzak niet... idioot
Neenquote:
O.a. mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Swietje het volgende:
Volgens mij heb ik ook weer Slankies toegevoegd... maar ik weet niet wieFAAL
lol vind je het heel erg als ik dit ff niet ga uittesten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
Alleen als je verkeerd eetEen goede drol heeft een goede consistentie, kleeft niet en zinkt.
Voldoet uw drol niet aan deze criteria, dan is het eten van meer groente een goede start.
Ja ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Swietje het volgende:
Volgens mij heb ik ook weer Slankies toegevoegd... maar ik weet niet wieFAAL
Consistentie en kleverigheid zijn goed, maar zinken ho maar. Meer groente kan geen kwaad dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
Alleen als je verkeerd eetEen goede drol heeft een goede consistentie, kleeft niet en zinkt.
Voldoet uw drol niet aan deze criteria, dan is het eten van meer groente een goede start.
Ik heb wel eens gelezen dat ze (gut, wat een meisje ben ik) ook niet horen te rieken. Dat vind ik wel een goed doel om te bereiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
Vik heeft een groep gecreëerd waarin alle gesignaleerde slankies zitten. En wie veel slankies kent is er meestal, altijd, zelf ook 1.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje stomme vraag, maar hoe weten jullie op FB wie een slankie is en wie niet?![]()
*vreselijke FB noob
Slankies hebben een grote S op hun voorhoofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje stomme vraag, maar hoe weten jullie op FB wie een slankie is en wie niet?![]()
*vreselijke FB noob
quote:
Of minder bonen, uien en preiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef neen het volgende:
Helemaal goed Jäger, een eigen huis, een plek onder de zon. Ja.
En Viking ook
[..]
Consistentie en kleverigheid zijn goed, maar zinken ho maar. Meer groente kan geen kwaad dus.
Ik vond het bittere noodzaak. Allemaal mensen die zeggen "de foto's van het feestje staan op FB hoor!" en dat ik ze dan dus niet kan zien. Dus dan moet je wel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen hier die niets met Facebook doen. Ben benieuwd hoe lang zij de verleiding nog kunnen weerstaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen hier die niets met Facebook doen. Ben benieuwd hoe lang zij de verleiding nog kunnen weerstaan
Ach jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Neen
Jammer van maandag met je cluppie... Telstar nog wel
Zal vanavond m'n FB wel even bijwerken met foto's e.d. en dan Slankies toevoegen...
Voel me nu zo buitengesloten ineens![]()
ik denk een badkuip met douche, wc, en wasbak. Badkamer is wel vrij klein, ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is flink Jägar! Kan niet helemaal definiëren wat er in je badkamer staat
Leuk, gefeliciteerd!quote:
Heb geen idee van de maten maar denk dat het meest linkse een badkuip is ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk een badkuip met douche, wc, en wasbak. Badkamer is wel vrij klein, ja!
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee van de maten maar denk dat het meest linkse een badkuip is ja.
Joh je kan tegenwoordig alles zo maken dat het enorm efficiënt is!
Nee joh, links in de hoek, dat is het bad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft....
nee, in de linkeronderhoek is een bad. daarnaast onderaan WC, daartegenover wasbak. Aan de andere kant van de muur is een kapstok achtig geval denk ik, en ook in de hal een meterkast. Slaapkamer heeft 4 ingebouwde kasten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft....
Huh? Daar zit toch niks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, links in de hoek, dat is het bad!
quote:
Dat ziet er goed uit! Al die aparte kamertjes is een stuk fijner dan één grote ruimte. En een ligbad zou helemaal relaxt zijn!quote:
quote:
Heb ook nergens zin in. Wel vanmorgen thuisgewerkt om de huish hulp niet voor de voeten te lopen (dat doe ik volgende week mooi niet dan ga ik wel buiten spelen ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook geen zin in werk vandaag. Zal meehelpen dat ik er gisteren tot kwart voor 7 was
het is hier ook niet echt druk ofzo, da's ook niet relaxed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ook nergens zin in. Wel vanmorgen thuisgewerkt om de huish hulp niet voor de voeten te lopen (dat doe ik volgende week mooi niet dan ga ik wel buiten spelen ofzo).
Het is ook geen fijn weer..
Oeh, laat je me even weten wat dat precies is en of het leuk is? Geven ze op mijn sportschool ook, maar ik heb er echt geen idee bij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Ok ik doe ook een lijstje:
O: 250 ml sojamelk met 5 eetl muesli
T: appel, gekookt ei
L: pistoletje ham/kaas, 150 gr groenten, 200 ml uiensoep
T: 150 ml vruchtenyoghurt
B: 40 minuten fietsen
S: 15 minuten joggen (warm up). BodyShape (eerste keer)
D: broccolisoep (nu wel :-) )
Oh dat probleem ken ik niet. Maar 1 dagje internetten kan dan welquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
het is hier ook niet echt druk ofzo, da's ook niet relaxed.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb honger maar de schoonmaakster is in de keuken en ik heb geen zin om haar tegen het lijf te lopen want ze praat altijd zo veeel dus blijf ik maar veilig boven. beste dieet-tip ooit
Ah allemaal home made?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
het huis ruikt naar rundvlees 'semoor djawa'
straks nog ajam paniki maken, sambalboontjes, wat pindasaus en jasmijnrijst erbij![]()
mjam klinkt goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
het huis ruikt naar rundvlees 'semoor djawa'
straks nog ajam paniki maken, sambalboontjes, wat pindasaus en jasmijnrijst erbij![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
dit keer gewoon met boemboes van de tokowil nog wat studeren en als ik dan ook de boemboes zelf ga maken is dat wel hééél erg SOG
Zal mijn bevindingen wel postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, laat je me even weten wat dat precies is en of het leuk is? Geven ze op mijn sportschool ook, maar ik heb er echt geen idee bij!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zal mijn bevindingen wel posten
Doe jij ook bodypump? had jij de eerste keer ook zo'n spierpijn? Ik ga zondag weer
Mijn spierpijn was niet fijn meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
En ik heb altijd spierpijn na BodypumpMaar wel 'fijne' spierpijn.
ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't wel leuker om zelf boemboes te maken![]()
maargoed.. zo maar 's wat opdrachten maken
dat denk ik ook. Nog even kijken hoe het moet met verhuizen enzo, maar dat komt vast goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Jagje! Wat fijn! De wanden een mooi zonnig kleurtje geven, fijne daglichtlampen installeren.... Jij gaat vast heel gelukkig worden
Ja, gefeliciteerd!! Zo fijn een eigen plekje! Heeft je balkon zon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook absoluut niet productief, ik ben veel te blij!
jaaa, ik moest ook nog even voor je jubelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook absoluut niet productief, ik ben veel te blij!
Ja, dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Sjaapje het volgende:
Whauw! 25 kg, mooi!
Al vond ik je toen ook podiumpresence hebben!
ik heb geen idee. Als ik het goed inschat ligt het op het westen...Niet zo heeel erg veel dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd!! Zo fijn een eigen plekje! Heeft je balkon zon?
wtf, hoe zit dat>?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
When a fat arm makes you look naked..
Handmatig vlekken eruit halen, chemisch reinigen, strijken of iets in die richting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Sommige vrouwen kunnen het goed hebben ofzo (net als Sharon Den Adel van Within Temptation).
Wat voor spannende dingen doen ze eigenlijk met een pak dat het stomen ervan bijna 15 euro moet kosten?
Ik moest echt tien keer kijken voordat ik het zagquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
When a fat arm makes you look naked..
Hmm dat is een uitzoekklus maar je hebt je Paspoort er gelukkig niet bij nodgquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay: salaris februari binnen!![]()
Nay: voor 1 april belastingaangiftemeuk regelen en mn paspoort nog steeds kwijt zijn
Huh, wie?quote:
Wij laten de belastingaangifte door de belasting-en-hypotheek-meneer doen! En hij heeft hem wel nodig geloof ik. Maar ik vraag het wel na bij hem, als het goed is word ik vandaag of morgen door hem gebeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat is een uitzoekklus maar je hebt je Paspoort er gelukkig niet bij nodg
En yay
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Ohja, belastingaangifteIk krijg een berg geld terug, maar het is zo veel gedoe!
Oh die. Gelukkig is m'n werkschema zo dat ik die pas over een week weer tegen het lijf hoef te lopen.quote:
Reken ff uit hoeveel per uur het oplevert. Dan betaalt dat gedoe opeens erg goed. Of je laat het doen door een pro, kost een beetje, maar gedoe is uitbesteed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Bij de gewone standaard in Nl wonenende mens heb ik alleen een sofinummer nodig en moet diegen zijn/haar DigiD even intikken als ze hem willen verzenden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wij laten de belastingaangifte door de belasting-en-hypotheek-meneer doen! En hij heeft hem wel nodig geloof ik. Maar ik vraag het wel na bij hem, als het goed is word ik vandaag of morgen door hem gebeld.
En ja, ben opgelucht dat het nu meteen goed gaat!![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Merel het volgende:
Mijn hypotheekmeneer wilde ook wel de belastingaangifte doen. Maar dat kost geld, en daar ben ik te gierig voor als ik het zelf ook kan
Tip voor volgend jaar, even alle jaaropgaves in een mapje mikken et voila.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Merel het volgende:
Oh en het gedoe bestaat wat mij betreft vooral uit het opzoeken van alle bijbehorende papieren en gegevens. Het invullen vind ik niet eens erg, maar dat ik eerst m'n administratie op orde moet brengen wel!
Hmm ja lijkt mij ook! misschien iets met identificatie ofzo. Misschien wil ie wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij de gewone standaard in Nl wonenende mens heb ik alleen een sofinummer nodig en moet diegen zijn/haar DigiD even intikken als ze hem willen verzenden.
Klopt. Op zich heb ik een duidelijke administratie hoor: alles wat ik moet bewaren mik ik in een la. En eens per jaar ruim ik die la op en gaat alles in de juiste mapjes. Alleen moet ik dat dus nog even doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef Ml-etje het volgende:
Al zal jij ivm huis ook de notarisspullen nodig hebben denk ik.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Klopt. Op zich heb ik een duidelijke administratie hoor: alles wat ik moet bewaren mik ik in een la. En eens per jaar ruim ik die la op en gaat alles in de juiste mapjes. Alleen moet ik dat dus nog even doen
Ja die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Merel het volgende:
Maar het gaat ook niet alleen om het uiterlijk neen![]()
nou met die vooraf ingevulde gegevens valt het heel erg mee..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Nou ja, je gaat natuurlijk geen lelijke mannen/vrouwen versieren denk ik danquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Merel het volgende:
Maar het gaat ook niet alleen om het uiterlijk neen![]()
Kan jij dat? Ook voor belastingbetalers met een koophuis en een tweede inkomen in het buitenland?quote:
2010, 2011, 2012 of 2013?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef loveli het volgende:
Belasting moet toch voor 31 december geregeld zijn?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef neen het volgende:
[..]
Ja die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Wel voor een koophuis maar het 2e inkomen in het buitenland brand ik mijn vingers niet aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan jij dat? Ook voor belastingbetalers met een koophuis en een tweede inkomen in het buitenland?
Nja volgens mij moest het ook voor 1 april als je voor juni of juli bericht terug wilt hebbenquote:
quote:
Als je over 5 jaar terugvraagt krijg je meer rentequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nja volgens mij moest het ook voor 1 april als je voor juni of juli bericht terug wilt hebbenZoiets.
Heb je iets aangevraagd dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Voor wanneer moet het? Ik wil zo'n vooringevulde invullen, die krijg ik gewoon thuis toch?.
Ik ken mezelf, dan vergeet ik alles geheid!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je over 5 jaar terugvraagt krijg je meer rente![]()
Maar als je een aanslag van ze hebt gekregen moet je sneller zijn met indienen. Ofzo.
Ik ook, vandaar dat ik weet dat je over 5 jaar meer rente krijgt. Had het erg lang uitgesteld om geld terug te vragen, tot 30 december van het jaar waarop het zou vervallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dan vergeet ik alles geheid!
Ehh ik doe het altijd wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh echt?Over 2009 heb ik niets gehoord en niets gedaan.
Voor 2014 invullen, behalve als de belasting eerder een brief stuurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh echt?Over 2009 heb ik niets gehoord en niets gedaan.
Behalve als je moet betalen aan de belasting, want ik gok dat ze dan ook rente vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor 2014 invullen, behalve als de belasting eerder een brief stuurt.
Ja maar jij woont ver weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, ik ga even op bezoek bij een vriendin en we zijn bijna 2 topics verder
Dan doe ik het ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Sinds ik alleen nog maar ongezouten nootjes eet heb ik daar geen last meer van!
Heb ik ook wel eens aan gedacht. Je kunt er in ieder geval bakken met geld mee verdienen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn collega zei dat ik maar fiscaal recht moet gaan studeren... hehe. We'll see.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 minuten op een grappige comeback te kauwen, maar ik kan niks bedenken![]()
[..]
Ik zit nu al 5 minuten op een grappige comeback te kauwen, maar ik kan niks bedenken![]()
[..]
Als jullie nou gewoon niet zo krom lulden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik lig in een deuk om de comments op You Tube bij In Nije Dei van de Kast. Allemaal van die niet-Friezen die niet snappen wat er nou gezongen wordt
.
Het eerste jaar zijn er veel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: ik snap nooit zo dat er met rechten zoveel te verdienen valt, want er zijn zo enorm veel rechtenstudenten dacht ik! Nouja misschien verdient het goed --> als je werk kan vinden
[..]
Dit is al grappig an sichEn herkenbaar
![]()
Ligt er ook deels aan waar je terecht komt. En wat je ervoor over hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: ik snap nooit zo dat er met rechten zoveel te verdienen valt, want er zijn zo enorm veel rechtenstudenten dacht ik! Nouja misschien verdient het goed --> als je werk kan vinden
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ligt er ook deels aan waar je terecht komt. En wat je ervoor over hebt.
Doe eens uitleggen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral dat laatstepoe hé ik zou niet willen ruilen met sommige ex-studiegenoten.
Dag en nacht werken tegen de kliffen op.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit is al grappig an sichEn herkenbaar
![]()
Tja, je moet er maar zin in hebben. Geloof niet dat het mijn ding is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Dag en nacht werken tegen de kliffen op.
Dat is de korte versie
Joe ar welkom!quote:
Nee ook niet mijn ding. Dan maar niet veel geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar zin in hebben. Geloof niet dat het mijn ding is.
Be strong!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht gaat shoppen voor nw schoenen en eet ook in de stad. Hij biedt me niet aan mee te komen eten, maar ik wil ook niet, want dan loopt dag 6 in de soep.
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn man uit een miljonairsfamiliequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Nee ook niet mijn ding. Dan maar niet veel geld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.
Dat is wél waar, inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.
Boh smoesjes, ik versta toevallig wel Drentsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon niet zo krom lulden...
Ik als Drent versta er nauwelijks wat van
Goa'j mij zegg'n wa'k mut verstoan of nie?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Boh smoesjes, ik versta toevallig wel Drentsdus andersom moet het ook kunnen!
Oant sjen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goa'j mij zegg'n wa'k mut verstoan of nie?!
Huiswaarts!
Ik vraag me af of het zo makkelijk is om dan 'later' weer een stapje terug te doen. Als je eenmaal gewend bent aan dat ritme (en het bijbehorende salaris), lijkt me heel lastig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Merel het volgende:
Ik had het vroeger nooit verwacht, maar ik vind zo'n omgeving waarin mensen keihard werken en idiote uren draaien heel inspirerend en motiverend. In deze fase van m'n leven dan. Dat verandert vanzelf wel als de prioriteiten in m'n leventje verschuiven
Auwoer, heb ik wat van je aan of wat? Wil je klappuh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nôhhh!
Die meisje bedreigt meee!
Dat zegt nw ook steeds tegen mij, zo irritantquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Auwoer, heb ik wat van je aan of wat? Wil je klappuh?
Ja precies, zo praat je niet tegen je vriendinnetjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zegt nw ook steeds tegen mij, zo irritant. Doe dat tegen je maten ofzo
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, zo praat je niet tegen je vriendinnetje
Psiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, zo praat je niet tegen je vriendinnetje
"Hou daar nou eens mee op!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vriend'lief' heeft bedacht dat ie 'aapje' een leuk koosnaampje vindt. Maar ik dus nieten dan ga ik steeds discussiëren en happen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus, al met al ben ik toe aan een paar dagen met mijn vriend, loop hem nu al dagen mis en ik kan er niet goed tegen geloof ik.
Nope... nou ja ook maar dat heeft geen invloed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Gedoe op het werk? Gaan ze weer bezuinigen?
Hoi! Fijn dat je werkt hebt! Voor veel uren? Het kan toch veel erger dan de belastingtelefoon? Ik heb net gelezen dat Perruche er heeeel blij van wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop hopeloos achter hier, was even slank-moe, maar ik ben wel benieuwd hoe het met iedereen is!?![]()
Hier is het goed, met een beetje mazzel heb ik over een maandje ofzo een fijn maandsalaris, verdiend bij de BelastingTelefoon (dat is natuurlijk wel een beetje jammer, maar het is werk nietwaar...)
He Uniek, ik zag op jouw FB waar je werkt. Volgens mij werkt mijn mem daar ook (als BMW'er)...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... nou ja ook maar dat heeft geen invloed.
Hoe is het met jou dan?
Thanks MarMar... wow!!! super
Als een auto! Waw! Mijn oma heet Mercedesquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
He Uniek, ik zag op jouw FB waar je werkt. Volgens mij werkt mijn mem daar ook (als BMW'er)...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Fijn dat je werkt hebt! Voor veel uren? Het kan toch veel erger dan de belastingtelefoon? Ik heb net gelezen dat Perruche er heeeel blij van wordt![]()
Ik ga niet hardlopen, want ik ben in glas gaan staan. Ik had het helemaal niet gezien/gemerkt, tot vriendje mij wees op het bloedspoor dat ik door het hele huis had achtergelaten. En nu ik het heb gezien, doet het pijn
Moet je ook eerst in opleiding met tussentijdse beoordeling?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ahw, gauw je vriend er een kusje op laten geven, dan is het vast ook over
Ik hoop dat het werk meevalt, heb nooit callcenterwerk gedaan, maar ik heb nu even niet zoveel opties meer en ik ben het werkeloze armeluisbestaan beu
Oh, z'n gangetje. Honderen is af, ik zal zo even een foto'tje opladen. Baanloos zijn bevalt me voorlopig wel, jammer dat het geld zo hard verdwijnt. Verbouwen is duur, rikken is duur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... nou ja ook maar dat heeft geen invloed.
Hoe is het met jou dan?
Lukt het nog om ook het bijbaantje bij te benen? Of moet dat langzamerhand een keer beëindigd worden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, wat leuk dat je er weer bent!
Moe, druk, belachelijke to do list..
Zolang ze me in drie weken alleen voor één koopavond inplannen, wil dat prima.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Lukt het nog om ook het bijbaantje bij te benen? Of moet dat langzamerhand een keer beëindigd worden?
Waar is je lunchquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Swietje het volgende:
Even een schijtlijstje zodat jullie me kunnen afzeiken want dat heb ik nodig. Maak er een potje van!
O: boterham filet americain, halfvolle melk
T: drakenvrucht (pitahaya ofzo)
T: dove caramel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D: 2 wraps met kip, appel, paprika, ui en sausje van yoghurt, rauwkostsalade, halfvolle melk
T: ?
T: vers geperst sinaasappelsap
Zo voelt het voor mij nu dus ook denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef neen het volgende:
Ik heb vandaag volgens de kcal checker 1500kcal gehad. Daar laat ik het qua post maar bij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:
LB, soms zie ik je in een andere topic, hoop dat het snel gaat lukken!
En je lijstje is beroerd, wat ga je er vandaag nog aan doen?
Er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Siral het volgende:
boh ik ga fitnessen, tot vanavond. kut chocola heeft mn dag verpest..
Van dattum!quote:
Oe, pannenkoek met spinazie, feta, rozijnen en pijnboompitjes!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga zo een pannenkoek met spinazie eten
Veel meer groenten gaat m vandaag niet worden, gelukkig wordt dat de rest van de week keurig gecompenseerdMaar ik moet wel weer eens aan de slag met fatsoenlijke tussendoortjes.... afkicken van de chocola enzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
I second that boh, and I raise you a blah.
Belastingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Fijn dat je werkt hebt! Voor veel uren? Het kan toch veel erger dan de belastingtelefoon? Ik heb net gelezen dat Perruche er heeeel blij van wordt![]()
Ik ga niet hardlopen, want ik ben in glas gaan staan. Ik had het helemaal niet gezien/gemerkt, tot vriendje mij wees op het bloedspoor dat ik door het hele huis had achtergelaten. En nu ik het heb gezien, doet het pijn
Zag een aantal goede lijstjes maar dit is nix.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja sliklijstjes....
O: kwark met honing en nootjes
L: 2 boterhammen, pindakaas & jam, cappuccino
T's: veel drop, paar paaseitjes
D: pannenkoeken, kwarkyoghurt toe
Misschien is het beter als ik weer een beetje mee blijf posten hier
Het is nog vroeg! Hoe is het met de gezondheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
O. 3 rijstwafels pindakaas
S. Half uur hardlopen
T. 2 roggenbrood smeerkaas
L. Shoarma met saus zonder brood
T. Banaan + 5 bonbons
D. Glas averna + 2 handen nootjes
Geen groente vandaag.
Ik! Dank voor de uitleg, ik ga het wel een keertje volgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Perruche het volgende:
Ok dan voor wie wilde het ook weer weten?
BodyShape:
Het is een leuke les, vind ik, maar jammer van de meisjes in categorie "huppelkutje" (excusez le mot) en jammer van de suffe pasjes. Ik háát. pasjes. Maar het was eigenlijk best wel intensief, heb veel gezweet en de spieroefeningen waren niet echt makkelijk. Wel minder zwaar dan bodypump maar best lekker voor tussendoor!
Dat zijn mini rookworstjes denk ik, ik was er de eerste keer ook ontzet overquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje van deze goede dag
O: dubbele boterham pure vlokken, klein bammetje pindakaas
L: twee dubbele boterhammen kaas
T: appel
B: yoga en naar huis lopen
T: glas sinaasappelsap
D: 400 ml erwtensoep uit blik (er zaten knakworstjes in leek het wel)
T: griekse yoghurt met muesli
Denk dat ik zo nog een nepminimagnum neem
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef neen het volgende:
Oh Viking, ik ben zaterdagavond weer thuis dus kan maandag dat ding naar je sturen
Zoveelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje is toch best ok perruche?
ik kijk al naar widm zoals ik hierboven al zei. Volgende week idem ditoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Okee. Ik kán 2 voor 12 kijken, maar heb geen zin. Sorry Vik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |