Dag en nacht werken tegen de kliffen op.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit is al grappig an sichEn herkenbaar
![]()
Tja, je moet er maar zin in hebben. Geloof niet dat het mijn ding is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Dag en nacht werken tegen de kliffen op.
Dat is de korte versie
Joe ar welkom!quote:
Nee ook niet mijn ding. Dan maar niet veel geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar zin in hebben. Geloof niet dat het mijn ding is.
Be strong!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht gaat shoppen voor nw schoenen en eet ook in de stad. Hij biedt me niet aan mee te komen eten, maar ik wil ook niet, want dan loopt dag 6 in de soep.
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 minuten op een grappige comeback te kauwen, maar ik kan niks bedenken![]()
Gelukkig komt mijn man uit een miljonairsfamiliequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Nee ook niet mijn ding. Dan maar niet veel geld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.
Dat is wél waar, inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.
Boh smoesjes, ik versta toevallig wel Drentsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon niet zo krom lulden...
Ik als Drent versta er nauwelijks wat van
Goa'j mij zegg'n wa'k mut verstoan of nie?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Boh smoesjes, ik versta toevallig wel Drentsdus andersom moet het ook kunnen!
Oant sjen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goa'j mij zegg'n wa'k mut verstoan of nie?!
Huiswaarts!
Ik vraag me af of het zo makkelijk is om dan 'later' weer een stapje terug te doen. Als je eenmaal gewend bent aan dat ritme (en het bijbehorende salaris), lijkt me heel lastig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Merel het volgende:
Ik had het vroeger nooit verwacht, maar ik vind zo'n omgeving waarin mensen keihard werken en idiote uren draaien heel inspirerend en motiverend. In deze fase van m'n leven dan. Dat verandert vanzelf wel als de prioriteiten in m'n leventje verschuiven
Auwoer, heb ik wat van je aan of wat? Wil je klappuh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nôhhh!
Die meisje bedreigt meee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |