quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Merel het volgende:
Maar het gaat ook niet alleen om het uiterlijk neen![]()
nou met die vooraf ingevulde gegevens valt het heel erg mee..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Ohja, belastingaangifteIk krijg een berg geld terug, maar het is zo veel gedoe!
Nou ja, je gaat natuurlijk geen lelijke mannen/vrouwen versieren denk ik danquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Merel het volgende:
Maar het gaat ook niet alleen om het uiterlijk neen![]()
Kan jij dat? Ook voor belastingbetalers met een koophuis en een tweede inkomen in het buitenland?quote:
2010, 2011, 2012 of 2013?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef loveli het volgende:
Belasting moet toch voor 31 december geregeld zijn?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef neen het volgende:
[..]
Ja die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Wel voor een koophuis maar het 2e inkomen in het buitenland brand ik mijn vingers niet aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan jij dat? Ook voor belastingbetalers met een koophuis en een tweede inkomen in het buitenland?
Nja volgens mij moest het ook voor 1 april als je voor juni of juli bericht terug wilt hebbenquote:
quote:
Als je over 5 jaar terugvraagt krijg je meer rentequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nja volgens mij moest het ook voor 1 april als je voor juni of juli bericht terug wilt hebbenZoiets.
Heb je iets aangevraagd dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Voor wanneer moet het? Ik wil zo'n vooringevulde invullen, die krijg ik gewoon thuis toch?.
Ik ken mezelf, dan vergeet ik alles geheid!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je over 5 jaar terugvraagt krijg je meer rente![]()
Maar als je een aanslag van ze hebt gekregen moet je sneller zijn met indienen. Ofzo.
Ik ook, vandaar dat ik weet dat je over 5 jaar meer rente krijgt. Had het erg lang uitgesteld om geld terug te vragen, tot 30 december van het jaar waarop het zou vervallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dan vergeet ik alles geheid!
Ehh ik doe het altijd wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh echt?Over 2009 heb ik niets gehoord en niets gedaan.
Voor 2014 invullen, behalve als de belasting eerder een brief stuurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh echt?Over 2009 heb ik niets gehoord en niets gedaan.
Behalve als je moet betalen aan de belasting, want ik gok dat ze dan ook rente vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor 2014 invullen, behalve als de belasting eerder een brief stuurt.
Ja maar jij woont ver weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, ik ga even op bezoek bij een vriendin en we zijn bijna 2 topics verder
Dan doe ik het ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Sinds ik alleen nog maar ongezouten nootjes eet heb ik daar geen last meer van!
Heb ik ook wel eens aan gedacht. Je kunt er in ieder geval bakken met geld mee verdienen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn collega zei dat ik maar fiscaal recht moet gaan studeren... hehe. We'll see.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 minuten op een grappige comeback te kauwen, maar ik kan niks bedenken![]()
[..]
Ik zit nu al 5 minuten op een grappige comeback te kauwen, maar ik kan niks bedenken![]()
[..]
Als jullie nou gewoon niet zo krom lulden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik lig in een deuk om de comments op You Tube bij In Nije Dei van de Kast. Allemaal van die niet-Friezen die niet snappen wat er nou gezongen wordt
.
Het eerste jaar zijn er veel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: ik snap nooit zo dat er met rechten zoveel te verdienen valt, want er zijn zo enorm veel rechtenstudenten dacht ik! Nouja misschien verdient het goed --> als je werk kan vinden
[..]
Dit is al grappig an sichEn herkenbaar
![]()
Ligt er ook deels aan waar je terecht komt. En wat je ervoor over hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: ik snap nooit zo dat er met rechten zoveel te verdienen valt, want er zijn zo enorm veel rechtenstudenten dacht ik! Nouja misschien verdient het goed --> als je werk kan vinden
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ligt er ook deels aan waar je terecht komt. En wat je ervoor over hebt.
Doe eens uitleggen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral dat laatstepoe hé ik zou niet willen ruilen met sommige ex-studiegenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |