ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't wel leuker om zelf boemboes te maken![]()
maargoed.. zo maar 's wat opdrachten maken
dat denk ik ook. Nog even kijken hoe het moet met verhuizen enzo, maar dat komt vast goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Jagje! Wat fijn! De wanden een mooi zonnig kleurtje geven, fijne daglichtlampen installeren.... Jij gaat vast heel gelukkig worden
Ja, gefeliciteerd!! Zo fijn een eigen plekje! Heeft je balkon zon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook absoluut niet productief, ik ben veel te blij!
jaaa, ik moest ook nog even voor je jubelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook absoluut niet productief, ik ben veel te blij!
Ja, dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Sjaapje het volgende:
Whauw! 25 kg, mooi!
Al vond ik je toen ook podiumpresence hebben!
ik heb geen idee. Als ik het goed inschat ligt het op het westen...Niet zo heeel erg veel dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd!! Zo fijn een eigen plekje! Heeft je balkon zon?
wtf, hoe zit dat>?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
When a fat arm makes you look naked..
Handmatig vlekken eruit halen, chemisch reinigen, strijken of iets in die richting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Sommige vrouwen kunnen het goed hebben ofzo (net als Sharon Den Adel van Within Temptation).
Wat voor spannende dingen doen ze eigenlijk met een pak dat het stomen ervan bijna 15 euro moet kosten?
Ik moest echt tien keer kijken voordat ik het zagquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
When a fat arm makes you look naked..
Hmm dat is een uitzoekklus maar je hebt je Paspoort er gelukkig niet bij nodgquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay: salaris februari binnen!![]()
Nay: voor 1 april belastingaangiftemeuk regelen en mn paspoort nog steeds kwijt zijn
Huh, wie?quote:
Wij laten de belastingaangifte door de belasting-en-hypotheek-meneer doen! En hij heeft hem wel nodig geloof ik. Maar ik vraag het wel na bij hem, als het goed is word ik vandaag of morgen door hem gebeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat is een uitzoekklus maar je hebt je Paspoort er gelukkig niet bij nodg
En yay
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Ohja, belastingaangifteIk krijg een berg geld terug, maar het is zo veel gedoe!
Oh die. Gelukkig is m'n werkschema zo dat ik die pas over een week weer tegen het lijf hoef te lopen.quote:
Reken ff uit hoeveel per uur het oplevert. Dan betaalt dat gedoe opeens erg goed. Of je laat het doen door een pro, kost een beetje, maar gedoe is uitbesteed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Ohja, belastingaangifteIk krijg een berg geld terug, maar het is zo veel gedoe!
Bij de gewone standaard in Nl wonenende mens heb ik alleen een sofinummer nodig en moet diegen zijn/haar DigiD even intikken als ze hem willen verzenden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wij laten de belastingaangifte door de belasting-en-hypotheek-meneer doen! En hij heeft hem wel nodig geloof ik. Maar ik vraag het wel na bij hem, als het goed is word ik vandaag of morgen door hem gebeld.
En ja, ben opgelucht dat het nu meteen goed gaat!![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Merel het volgende:
Mijn hypotheekmeneer wilde ook wel de belastingaangifte doen. Maar dat kost geld, en daar ben ik te gierig voor als ik het zelf ook kan
Tip voor volgend jaar, even alle jaaropgaves in een mapje mikken et voila.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Merel het volgende:
Oh en het gedoe bestaat wat mij betreft vooral uit het opzoeken van alle bijbehorende papieren en gegevens. Het invullen vind ik niet eens erg, maar dat ik eerst m'n administratie op orde moet brengen wel!
Hmm ja lijkt mij ook! misschien iets met identificatie ofzo. Misschien wil ie wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij de gewone standaard in Nl wonenende mens heb ik alleen een sofinummer nodig en moet diegen zijn/haar DigiD even intikken als ze hem willen verzenden.
Klopt. Op zich heb ik een duidelijke administratie hoor: alles wat ik moet bewaren mik ik in een la. En eens per jaar ruim ik die la op en gaat alles in de juiste mapjes. Alleen moet ik dat dus nog even doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef Ml-etje het volgende:
Al zal jij ivm huis ook de notarisspullen nodig hebben denk ik.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Klopt. Op zich heb ik een duidelijke administratie hoor: alles wat ik moet bewaren mik ik in een la. En eens per jaar ruim ik die la op en gaat alles in de juiste mapjes. Alleen moet ik dat dus nog even doen
Ja die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |