ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't wel leuker om zelf boemboes te maken![]()
maargoed.. zo maar 's wat opdrachten maken
dat denk ik ook. Nog even kijken hoe het moet met verhuizen enzo, maar dat komt vast goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
Jagje! Wat fijn! De wanden een mooi zonnig kleurtje geven, fijne daglichtlampen installeren.... Jij gaat vast heel gelukkig worden
Ja, gefeliciteerd!! Zo fijn een eigen plekje! Heeft je balkon zon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook absoluut niet productief, ik ben veel te blij!
jaaa, ik moest ook nog even voor je jubelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook absoluut niet productief, ik ben veel te blij!
Ja, dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Sjaapje het volgende:
Whauw! 25 kg, mooi!
Al vond ik je toen ook podiumpresence hebben!
ik heb geen idee. Als ik het goed inschat ligt het op het westen...Niet zo heeel erg veel dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd!! Zo fijn een eigen plekje! Heeft je balkon zon?
wtf, hoe zit dat>?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
When a fat arm makes you look naked..
Handmatig vlekken eruit halen, chemisch reinigen, strijken of iets in die richting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Sommige vrouwen kunnen het goed hebben ofzo (net als Sharon Den Adel van Within Temptation).
Wat voor spannende dingen doen ze eigenlijk met een pak dat het stomen ervan bijna 15 euro moet kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |