Dag en nacht werken tegen de kliffen op.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit is al grappig an sichEn herkenbaar
![]()
Tja, je moet er maar zin in hebben. Geloof niet dat het mijn ding is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Dag en nacht werken tegen de kliffen op.
Dat is de korte versie
Joe ar welkom!quote:
Nee ook niet mijn ding. Dan maar niet veel geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar zin in hebben. Geloof niet dat het mijn ding is.
Be strong!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht gaat shoppen voor nw schoenen en eet ook in de stad. Hij biedt me niet aan mee te komen eten, maar ik wil ook niet, want dan loopt dag 6 in de soep.
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 minuten op een grappige comeback te kauwen, maar ik kan niks bedenken![]()
Gelukkig komt mijn man uit een miljonairsfamiliequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Nee ook niet mijn ding. Dan maar niet veel geld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.
Dat is wél waar, inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg dan maar dat je vlak bij huis woont.
Boh smoesjes, ik versta toevallig wel Drentsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon niet zo krom lulden...
Ik als Drent versta er nauwelijks wat van
Goa'j mij zegg'n wa'k mut verstoan of nie?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Boh smoesjes, ik versta toevallig wel Drentsdus andersom moet het ook kunnen!
Oant sjen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goa'j mij zegg'n wa'k mut verstoan of nie?!
Huiswaarts!
Ik vraag me af of het zo makkelijk is om dan 'later' weer een stapje terug te doen. Als je eenmaal gewend bent aan dat ritme (en het bijbehorende salaris), lijkt me heel lastig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Merel het volgende:
Ik had het vroeger nooit verwacht, maar ik vind zo'n omgeving waarin mensen keihard werken en idiote uren draaien heel inspirerend en motiverend. In deze fase van m'n leven dan. Dat verandert vanzelf wel als de prioriteiten in m'n leventje verschuiven
Auwoer, heb ik wat van je aan of wat? Wil je klappuh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nôhhh!
Die meisje bedreigt meee!
Dat zegt nw ook steeds tegen mij, zo irritantquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Auwoer, heb ik wat van je aan of wat? Wil je klappuh?
Ja precies, zo praat je niet tegen je vriendinnetjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zegt nw ook steeds tegen mij, zo irritant. Doe dat tegen je maten ofzo
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, zo praat je niet tegen je vriendinnetje
Psiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, zo praat je niet tegen je vriendinnetje
"Hou daar nou eens mee op!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vriend'lief' heeft bedacht dat ie 'aapje' een leuk koosnaampje vindt. Maar ik dus nieten dan ga ik steeds discussiëren en happen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus, al met al ben ik toe aan een paar dagen met mijn vriend, loop hem nu al dagen mis en ik kan er niet goed tegen geloof ik.
Nope... nou ja ook maar dat heeft geen invloed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Gedoe op het werk? Gaan ze weer bezuinigen?
Hoi! Fijn dat je werkt hebt! Voor veel uren? Het kan toch veel erger dan de belastingtelefoon? Ik heb net gelezen dat Perruche er heeeel blij van wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop hopeloos achter hier, was even slank-moe, maar ik ben wel benieuwd hoe het met iedereen is!?![]()
Hier is het goed, met een beetje mazzel heb ik over een maandje ofzo een fijn maandsalaris, verdiend bij de BelastingTelefoon (dat is natuurlijk wel een beetje jammer, maar het is werk nietwaar...)
He Uniek, ik zag op jouw FB waar je werkt. Volgens mij werkt mijn mem daar ook (als BMW'er)...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... nou ja ook maar dat heeft geen invloed.
Hoe is het met jou dan?
Thanks MarMar... wow!!! super
Als een auto! Waw! Mijn oma heet Mercedesquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
He Uniek, ik zag op jouw FB waar je werkt. Volgens mij werkt mijn mem daar ook (als BMW'er)...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Fijn dat je werkt hebt! Voor veel uren? Het kan toch veel erger dan de belastingtelefoon? Ik heb net gelezen dat Perruche er heeeel blij van wordt![]()
Ik ga niet hardlopen, want ik ben in glas gaan staan. Ik had het helemaal niet gezien/gemerkt, tot vriendje mij wees op het bloedspoor dat ik door het hele huis had achtergelaten. En nu ik het heb gezien, doet het pijn
Moet je ook eerst in opleiding met tussentijdse beoordeling?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ahw, gauw je vriend er een kusje op laten geven, dan is het vast ook over
Ik hoop dat het werk meevalt, heb nooit callcenterwerk gedaan, maar ik heb nu even niet zoveel opties meer en ik ben het werkeloze armeluisbestaan beu
Oh, z'n gangetje. Honderen is af, ik zal zo even een foto'tje opladen. Baanloos zijn bevalt me voorlopig wel, jammer dat het geld zo hard verdwijnt. Verbouwen is duur, rikken is duur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... nou ja ook maar dat heeft geen invloed.
Hoe is het met jou dan?
Lukt het nog om ook het bijbaantje bij te benen? Of moet dat langzamerhand een keer beëindigd worden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, wat leuk dat je er weer bent!
Moe, druk, belachelijke to do list..
Zolang ze me in drie weken alleen voor één koopavond inplannen, wil dat prima.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Lukt het nog om ook het bijbaantje bij te benen? Of moet dat langzamerhand een keer beëindigd worden?
Waar is je lunchquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Swietje het volgende:
Even een schijtlijstje zodat jullie me kunnen afzeiken want dat heb ik nodig. Maak er een potje van!
O: boterham filet americain, halfvolle melk
T: drakenvrucht (pitahaya ofzo)
T: dove caramel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D: 2 wraps met kip, appel, paprika, ui en sausje van yoghurt, rauwkostsalade, halfvolle melk
T: ?
T: vers geperst sinaasappelsap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |