Normaal ben ik niet van de blauwe oogschaduw hoor, dat was voor carnaval!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef V1z0R het volgende:Ik heb Merel's feestboek gezien! En een foto van Merel dus...
Behalve eerlijk zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, en er moet ook echt iets bij, want ik was de" S: evy 23" nog vergeten.
Ben je ervaringsdeskundige? Nog tips?
qftquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Als jij dat wel bent snap ik McBalzak niet... idioot
Ja blauw truitje klopt ja! Voeg me maar toe, dan mag je de blauwe oogschaduwfoto ook zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Hmmm nu weet ik niet of ik de goede wel heb, zie namelijk niets van oogschaduw... Wel blauw truitje en een kale FB pagina...
Als jij dat wel bent snap ik McBalzak niet... idioot
Neenquote:
O.a. mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Swietje het volgende:
Volgens mij heb ik ook weer Slankies toegevoegd... maar ik weet niet wieFAAL
lol vind je het heel erg als ik dit ff niet ga uittesten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
Alleen als je verkeerd eetEen goede drol heeft een goede consistentie, kleeft niet en zinkt.
Voldoet uw drol niet aan deze criteria, dan is het eten van meer groente een goede start.
Ja ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Swietje het volgende:
Volgens mij heb ik ook weer Slankies toegevoegd... maar ik weet niet wieFAAL
Consistentie en kleverigheid zijn goed, maar zinken ho maar. Meer groente kan geen kwaad dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
Alleen als je verkeerd eetEen goede drol heeft een goede consistentie, kleeft niet en zinkt.
Voldoet uw drol niet aan deze criteria, dan is het eten van meer groente een goede start.
Ik heb wel eens gelezen dat ze (gut, wat een meisje ben ik) ook niet horen te rieken. Dat vind ik wel een goed doel om te bereiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
Vik heeft een groep gecreëerd waarin alle gesignaleerde slankies zitten. En wie veel slankies kent is er meestal, altijd, zelf ook 1.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje stomme vraag, maar hoe weten jullie op FB wie een slankie is en wie niet?![]()
*vreselijke FB noob
Slankies hebben een grote S op hun voorhoofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje stomme vraag, maar hoe weten jullie op FB wie een slankie is en wie niet?![]()
*vreselijke FB noob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |