quote:
Of minder bonen, uien en preiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef neen het volgende:
Helemaal goed Jäger, een eigen huis, een plek onder de zon. Ja.
En Viking ook
[..]
Consistentie en kleverigheid zijn goed, maar zinken ho maar. Meer groente kan geen kwaad dus.
Ik vond het bittere noodzaak. Allemaal mensen die zeggen "de foto's van het feestje staan op FB hoor!" en dat ik ze dan dus niet kan zien. Dus dan moet je wel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen hier die niets met Facebook doen. Ben benieuwd hoe lang zij de verleiding nog kunnen weerstaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen hier die niets met Facebook doen. Ben benieuwd hoe lang zij de verleiding nog kunnen weerstaan
Ach jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Neen
Jammer van maandag met je cluppie... Telstar nog wel
Zal vanavond m'n FB wel even bijwerken met foto's e.d. en dan Slankies toevoegen...
Voel me nu zo buitengesloten ineens![]()
ik denk een badkuip met douche, wc, en wasbak. Badkamer is wel vrij klein, ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is flink Jägar! Kan niet helemaal definiëren wat er in je badkamer staat
Leuk, gefeliciteerd!quote:
Heb geen idee van de maten maar denk dat het meest linkse een badkuip is ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk een badkuip met douche, wc, en wasbak. Badkamer is wel vrij klein, ja!
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee van de maten maar denk dat het meest linkse een badkuip is ja.
Joh je kan tegenwoordig alles zo maken dat het enorm efficiënt is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |