quote:
Of minder bonen, uien en preiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef neen het volgende:
Helemaal goed Jäger, een eigen huis, een plek onder de zon. Ja.
En Viking ook
[..]
Consistentie en kleverigheid zijn goed, maar zinken ho maar. Meer groente kan geen kwaad dus.
Ik vond het bittere noodzaak. Allemaal mensen die zeggen "de foto's van het feestje staan op FB hoor!" en dat ik ze dan dus niet kan zien. Dus dan moet je wel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen hier die niets met Facebook doen. Ben benieuwd hoe lang zij de verleiding nog kunnen weerstaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen hier die niets met Facebook doen. Ben benieuwd hoe lang zij de verleiding nog kunnen weerstaan
Ach jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Neen
Jammer van maandag met je cluppie... Telstar nog wel
Zal vanavond m'n FB wel even bijwerken met foto's e.d. en dan Slankies toevoegen...
Voel me nu zo buitengesloten ineens![]()
ik denk een badkuip met douche, wc, en wasbak. Badkamer is wel vrij klein, ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is flink Jägar! Kan niet helemaal definiëren wat er in je badkamer staat
Leuk, gefeliciteerd!quote:
Heb geen idee van de maten maar denk dat het meest linkse een badkuip is ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk een badkuip met douche, wc, en wasbak. Badkamer is wel vrij klein, ja!
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee van de maten maar denk dat het meest linkse een badkuip is ja.
Joh je kan tegenwoordig alles zo maken dat het enorm efficiënt is!
Nee joh, links in de hoek, dat is het bad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft....
nee, in de linkeronderhoek is een bad. daarnaast onderaan WC, daartegenover wasbak. Aan de andere kant van de muur is een kapstok achtig geval denk ik, en ook in de hal een meterkast. Slaapkamer heeft 4 ingebouwde kasten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, want da langwerpige geval zit aan de andere kant van de muur, dus tenzij jag een bad in d'r hal heeft....
Huh? Daar zit toch niks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, links in de hoek, dat is het bad!
quote:
Dat ziet er goed uit! Al die aparte kamertjes is een stuk fijner dan één grote ruimte. En een ligbad zou helemaal relaxt zijn!quote:
quote:
Heb ook nergens zin in. Wel vanmorgen thuisgewerkt om de huish hulp niet voor de voeten te lopen (dat doe ik volgende week mooi niet dan ga ik wel buiten spelen ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook geen zin in werk vandaag. Zal meehelpen dat ik er gisteren tot kwart voor 7 was
het is hier ook niet echt druk ofzo, da's ook niet relaxed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ook nergens zin in. Wel vanmorgen thuisgewerkt om de huish hulp niet voor de voeten te lopen (dat doe ik volgende week mooi niet dan ga ik wel buiten spelen ofzo).
Het is ook geen fijn weer..
Oeh, laat je me even weten wat dat precies is en of het leuk is? Geven ze op mijn sportschool ook, maar ik heb er echt geen idee bij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Ok ik doe ook een lijstje:
O: 250 ml sojamelk met 5 eetl muesli
T: appel, gekookt ei
L: pistoletje ham/kaas, 150 gr groenten, 200 ml uiensoep
T: 150 ml vruchtenyoghurt
B: 40 minuten fietsen
S: 15 minuten joggen (warm up). BodyShape (eerste keer)
D: broccolisoep (nu wel :-) )
Oh dat probleem ken ik niet. Maar 1 dagje internetten kan dan welquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
het is hier ook niet echt druk ofzo, da's ook niet relaxed.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb honger maar de schoonmaakster is in de keuken en ik heb geen zin om haar tegen het lijf te lopen want ze praat altijd zo veeel dus blijf ik maar veilig boven. beste dieet-tip ooit
Ah allemaal home made?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
het huis ruikt naar rundvlees 'semoor djawa'
straks nog ajam paniki maken, sambalboontjes, wat pindasaus en jasmijnrijst erbij![]()
mjam klinkt goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
het huis ruikt naar rundvlees 'semoor djawa'
straks nog ajam paniki maken, sambalboontjes, wat pindasaus en jasmijnrijst erbij![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
dit keer gewoon met boemboes van de tokowil nog wat studeren en als ik dan ook de boemboes zelf ga maken is dat wel hééél erg SOG
Zal mijn bevindingen wel postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, laat je me even weten wat dat precies is en of het leuk is? Geven ze op mijn sportschool ook, maar ik heb er echt geen idee bij!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zal mijn bevindingen wel posten
Doe jij ook bodypump? had jij de eerste keer ook zo'n spierpijn? Ik ga zondag weer
Mijn spierpijn was niet fijn meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
En ik heb altijd spierpijn na BodypumpMaar wel 'fijne' spierpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |