Zo voelt het voor mij nu dus ook denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef neen het volgende:
Ik heb vandaag volgens de kcal checker 1500kcal gehad. Daar laat ik het qua post maar bij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:
LB, soms zie ik je in een andere topic, hoop dat het snel gaat lukken!
En je lijstje is beroerd, wat ga je er vandaag nog aan doen?
Er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Siral het volgende:
boh ik ga fitnessen, tot vanavond. kut chocola heeft mn dag verpest..
Van dattum!quote:
Oe, pannenkoek met spinazie, feta, rozijnen en pijnboompitjes!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga zo een pannenkoek met spinazie eten
Veel meer groenten gaat m vandaag niet worden, gelukkig wordt dat de rest van de week keurig gecompenseerdMaar ik moet wel weer eens aan de slag met fatsoenlijke tussendoortjes.... afkicken van de chocola enzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
I second that boh, and I raise you a blah.
Belastingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Fijn dat je werkt hebt! Voor veel uren? Het kan toch veel erger dan de belastingtelefoon? Ik heb net gelezen dat Perruche er heeeel blij van wordt![]()
Ik ga niet hardlopen, want ik ben in glas gaan staan. Ik had het helemaal niet gezien/gemerkt, tot vriendje mij wees op het bloedspoor dat ik door het hele huis had achtergelaten. En nu ik het heb gezien, doet het pijn
Zag een aantal goede lijstjes maar dit is nix.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja sliklijstjes....
O: kwark met honing en nootjes
L: 2 boterhammen, pindakaas & jam, cappuccino
T's: veel drop, paar paaseitjes
D: pannenkoeken, kwarkyoghurt toe
Misschien is het beter als ik weer een beetje mee blijf posten hier
Het is nog vroeg! Hoe is het met de gezondheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
O. 3 rijstwafels pindakaas
S. Half uur hardlopen
T. 2 roggenbrood smeerkaas
L. Shoarma met saus zonder brood
T. Banaan + 5 bonbons
D. Glas averna + 2 handen nootjes
Geen groente vandaag.
Ik! Dank voor de uitleg, ik ga het wel een keertje volgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Perruche het volgende:
Ok dan voor wie wilde het ook weer weten?
BodyShape:
Het is een leuke les, vind ik, maar jammer van de meisjes in categorie "huppelkutje" (excusez le mot) en jammer van de suffe pasjes. Ik háát. pasjes. Maar het was eigenlijk best wel intensief, heb veel gezweet en de spieroefeningen waren niet echt makkelijk. Wel minder zwaar dan bodypump maar best lekker voor tussendoor!
Dat zijn mini rookworstjes denk ik, ik was er de eerste keer ook ontzet overquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje van deze goede dag
O: dubbele boterham pure vlokken, klein bammetje pindakaas
L: twee dubbele boterhammen kaas
T: appel
B: yoga en naar huis lopen
T: glas sinaasappelsap
D: 400 ml erwtensoep uit blik (er zaten knakworstjes in leek het wel)
T: griekse yoghurt met muesli
Denk dat ik zo nog een nepminimagnum neem
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef neen het volgende:
Oh Viking, ik ben zaterdagavond weer thuis dus kan maandag dat ding naar je sturen
Zoveelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje is toch best ok perruche?
ik kijk al naar widm zoals ik hierboven al zei. Volgende week idem ditoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Okee. Ik kán 2 voor 12 kijken, maar heb geen zin. Sorry Vik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |