quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:
helemaal niet geleend. Hij blijft hier. Voor de komende 5 jaar. Lekker puh.
Anytimequote:
Oh jeequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
11:45 moet ik.
Ik ben helemaal koud en rillerig van de zenuwen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succesquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:
helemaal niet geleend. Hij blijft hier. Voor de komende 5 jaar. Lekker puh.
*leest* In de context van de rest van de reactie is 't ook het happen absoluut niet waard (anders ook niet hoor). Wat 'n onzin, zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boehoe, in het zitbuikjestopic wordt zumba als voorbeeld genoemd van slappe sport*gaatniethappengaatniethappen*
Hahaha, ik had het al gezienquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boehoe, in het zitbuikjestopic wordt zumba als voorbeeld genoemd van slappe sport*gaatniethappengaatniethappen*
Ja dat snap ik wel. Gaat hard ineens dan zeker!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Blurred86 het volgende:
sterkte XM!
pfoe ik ben begonnen met mijn spullen inpakken zodat mijn kamer straks (volgende week al) klaar is voor de onderhuurder, word er best een beetje melancholisch van..
Da's niequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vindt me mooien daar gaat 't om
[/positief]
In de categorie 'even niets beters te doen': ben ook maar eens aan 't klooien met facebook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:21 schreef Merel het volgende:
Vanavond dan dus maar eens gaan ontdekken hoe facebook verder werkt en de boel verder inrichten. Ben benieuwd. Nu weer werken. Blergh.
Mooie stad hč?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Probeer jezelf toch eens mooi te vinden Mo!
Wat een rondleiding krijg je zo met de tram zeg
Ben je onderweg naar de sollicitatie nu?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Probeer jezelf toch eens mooi te vinden Mo!
Wat een rondleiding krijg je zo met de tram zeg
Nou van hier vind ik het behoorlijk tegenvallenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooie stad hč?. In welke tram zit je?
Zelf vanochtend nog een zeer prettig gesprek gehad over mogelijk freelance werk down the line. Schiet ik op 't moment niets mee op, maar geeft wel een goed gevoel.quote:
nee joh! lekker postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Puff!
Ik merk ook wel dat ik me de laatste tijd inhoud, dat ik het niet teveel over Baardmans heb. Wil het niemand lastig maken...
Ik vind het stom dat ik niet mag doneren omdat ik minder dan 50 kg. weeg. Ik zit er vaak nét even onder, heel soms er boven (maar dat is niet helemaal wenselijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik krijg een sms of ik alsjeblijeft gehoor wil geven aan de oproep om bloed te doneren, omdat het zo hard nodig is
Dat zullen we dan binnenkort maar weer eens doen...
O, ik ga echt niet naar romantische films kijken nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef Merel het volgende:
Gewoon posten hoor DaD. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het moeilijk vind om te lezen hoe blij mensen met hun vriendje zijn, maar ik vind het ook moeilijk om blije stelletjes op straat te zien, of romantische comedies op TV, enzovoorts. Maar daar kan ik ook niet omheen
Dat doen ze voor jouw gezondheid hequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik niet mag doneren omdat ik minder dan 50 kg. weeg. Ik zit er vaak nét even onder, heel soms er boven (maar dat is niet helemaal wenselijk). Terwijl ik nooit last heb van duizeligheid als ik om een medische reden bloed moet laten afnemen.
In het kader van goed nieuws: mijn moeder mag zaterdag naar huis!
Betreft het afvallen, plemp het hier neer! Daarvoor is dit topic nou eenmaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik zit in 'n dip wat afvallen, liefde en werk betreft maar 't gaat misschien wat verder om iedereen te verzoeken al die onderwerpen even te vermijden.![]()
Heel blij 't goede nieuws van de moeder van Phaidra te horen!
Mezelfquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Betreft het afvallen, plemp het hier neer! Daarvoor is dit topic nou eenmaal
Wat lukt niet, waar loop je tegenaan...
Denk dat ik die cracotte wel door een boterham vervang dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:45 schreef V1z0R het volgende:
Vind het iets aan de magere kant Siral, mag wat mij betreft wel een boterham o.i.d. bij.
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Siral: ik vind het eerlijk gezegd een beetje weinig.
Meer zovan "quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het ook weinig Siral. Maar volgens mij impliceert debij je lijstje dat je dat zelf ook wel weet.
Ja dat is natuurlijk zo. Maar ik vind het wel jammer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat doen ze voor jouw gezondheid heals je zo weinig weegt is je totale bloedvolume ook kleiner en de hoeveelheid bloed die ze afnemen relatief groter! al is de grens natuurlijk vrij arbitrair, dat het met 49 kilo niet mag maar met 51 wel.. maar goed ze moeten ergens een lijn trekken natuurlijk. En bloedafnames voor medische redenen zijn over het algemeen veel kleinere hoeveelheden en dus niet echt vergelijkbaar..
envoor je moeder, fijn hoor!
Wat niet lukt is afvallen. Wil de 4 kilo's die er de afgelopen maanden zijn bijgekomen er echt weer af hebben. En wat doe ik fout? Heel veel. Eet te weinig (kom doorgaans rond de 1300 calorieën uit), op het moment ook te veel crap (eierkoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Betreft het afvallen, plemp het hier neer! Daarvoor is dit topic nou eenmaal
Wat lukt niet, waar loop je tegenaan...
Dat is inderdaad te weinig, vooral wanneer een eierkoek al zoveel invloed heeft op je suikerspiegel dat je er duizelig van wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:52 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wat niet lukt is afvallen. Wil de 4 kilo's die er de afgelopen maanden zijn bijgekomen er echt weer af hebben. En wat doe ik fout? Heel veel. Eet te weinig (kom doorgaans rond de 1300 calorieën uit), op het moment ook te veel crap (eierkoeken), en beweeg weinig tot niet.
Wat wil ik gaan doen? Meer bewegen. Maar vooral beter (en meer) eten. Wat wel goed gaat is dagelijks groente eten, gemiddeld bijna 500 gram per dag. Fruit meestal niet meer dan 1x per dag. En omdat ik iets te veel tijd heb om er mee bezig te zijn zit ik er serieus over te denken om vanaf volgende week te gaan low carben om hopelijk zo de focus van 't eten af te kunnen halen.
Oh, en de laatste eierkoeken heb ik zojuist weggegooid want werd er (weer) heel duizelig van.
Heb helemaal geen ervaring met low-carben. Daarom twijfel ik nog (ook omdat ik een heleboel dingen niet lust en niet goed tegen eieren kanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Misschien inderdaad maar low-carben als je daar goede ervaring mee hebt en de focus kunt verleggen.
In 6 tot 8 weken moeten die 4 kilo's dan ook wel lukken!
Hoop dat 't inderdaad gauw beter gaat. En goed om die foto even op te sturen naar je eigen tandarts inderdaad. Sterkte!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Cali: jep. Het zou nu beter moeten gaan geleidelijk.
Heb je het weleens geprobeerd met gewoon eten, maar alle koek en snoep uit je menu bannen? Dus: je mag gewoon alles, ook brood en zo, maar geen koek, snoep en cola en alcohol. Vlees met mate, veel groente en fruit en alleen volkorenproducten. Dan leer je je zelf een gezond en normaal eetpatroon aan waar je helemaal niet over na hoeft te denken. Bij low carben moet je toch weer omstellen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:27 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb helemaal geen ervaring met low-carben. Daarom twijfel ik nog (ook omdat ik een heleboel dingen niet lust en niet goed tegen eieren kan). Maar net ineens heel ziek geworden, dus 't waren waarschijnlijk de 2 eierkoeken niet maar volgens mij ga ik ze daar voorlopig wel mee associëren.
![]()
Maar die 4 kilo's gaan sowieso wel lukken idd.Positivisme ftw!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je het weleens geprobeerd met gewoon eten, maar alle koek en snoep uit je menu bannen? Dus: je mag gewoon alles, ook brood en zo, maar geen koek, snoep en cola. Dan leer je je zelf een gezond en normaal eetpatroon aan waar je helemaal niet over na hoeft te denken. Bij low carben moet je toch weer omstellen.
dat!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Merel het volgende:
Gelukkig maar XM! En Phaidra, wat fijn voor je moeder! En Puff heel veel succes!
Ben je er weleens geweest? Je kunt ook best een beetje de rust opzoeken daar, als je gewoon wat verder achteraan op het veld gaat zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:38 schreef ihatefastcars het volgende:
Damn, zit naar de lineup van Pinkpop 2011 te kijken en vind 't dan weer zo jammer dat ik niet zo'n fan ben van mensenmassa's....
Dan begrijp ik niet dat je te weinig eet en begrijp ik nog minder dat je wil gaan lowcarben waarbij het helemaal moeilijk is voldoende te etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't voor mij uitzonderlijk dat ik crap eet. Heb niets met snoep, ook niet met chocolade. Ben normaal van de boterhammen met pindakaas/kipfilet, fruit, en normaal avondeten met veel groente en 'goed' vlees, maar heb nu niets beters te doen dan een beetje experimenteren uit pure frustratie over van alles. Heb zo'n vermoeden dat die frustratie ook weinig met die paar kilo's te maken heeft.
Te weinig eten is vrij standaard, ook als ik gezond eet. Heb hier erg moeten wennen aan 't 'veel' eten en gaat wel iets beter. Lowcarben is meer uit frustratie dat de weegschaal niet in beweging komt denk ik. Maar je hebt gelijk, het slaat eigenlijk ook gewoon nergens op. Zoals ik al zei, 't zit tussen de oren op het moment omdat niks loopt zoals ik wil en ik hier graag wel de controle over wil houden. Zoiets althans.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat je te weinig eet en begrijp ik nog minder dat je wil gaan lowcarben waarbij het helemaal moeilijk is voldoende te eten
Is er niets iets anders waar je je "de controle" over kunt houden? Gaan sporten ofzo, en dan haalbare doelen stellen. Zo heb je steeds een "succesmomentje" zonder dat je voeding (en je gezondheid) in gaat zetten als controle- en frustratieafleidingsinstrument. Want daar zit natuurlijk wel een groot gevaar in.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Te weinig eten is vrij standaard, ook als ik gezond eet. Heb hier erg moeten wennen aan 't 'veel' eten en gaat wel iets beter. Lowcarben is meer uit frustratie dat de weegschaal niet in beweging komt denk ik. Maar je hebt gelijk, het slaat eigenlijk ook gewoon nergens op. Zoals ik al zei, 't zit tussen de oren op het moment omdat niks loopt zoals ik wil en ik hier graag wel de controle over wil houden. Zoiets althans.
verrek, hij is hier ook echt weg....quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Ha, ik heb de zon weer teruggejat!.
En ik ben naar A'dam-E.V.A aan het kijken. Nieuwe serie, leuk!.
Ja, wil inderdaad weer gaan sporten. Sowieso zit ik dan al lekkerder in mijn vel, en heb meer energie. Vond 't best herkenbaar wat jij daar laatst over zei, en weet 't ook van mezelf maar als je eenmaal 'gestopt' bent dan is het zo moeilijk weer te beginnen. Maar het is uiteindelijk wel 'de' oplossing denk ik (sportte vroeger behoorlijk veel en sinds ik daar mee gestopt ben is voeding een beetje een issue geworden soms).quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is er niets iets anders waar je je "de controle" over kunt houden? Gaan sporten ofzo, en dan haalbare doelen stellen. Zo heb je steeds een "succesmomentje" zonder dat je voeding (en je gezondheid) in gaat zetten als controle- en frustratieafleidingsinstrument. Want daar zit natuurlijk wel een groot gevaar in.![]()
Creepy.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
verrek, hij is hier ook echt weg....
Van de Zweden nog wel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Creepy.
"De Viking die de zon terugstal"
Nee, nooit geweest - maar heb altijd zo'n beeld van klem staan tussen de hossende massa.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest? Je kunt ook best een beetje de rust opzoeken daar, als je gewoon wat verder achteraan op het veld gaat zitten.Als je er graag heen wilt zou het zonde zijn om je door zoiets te laten afschrikken!
Hoe bedoel je zonder backup?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zonhoop dat ie er bij mij ook nog is.
Mn eerste 'echte' gesprek zonder backup mee en ze waren best relaxt, maar ja dat zegt niet altijd wat over hoe het gaat hč. Moet maar eens een afspraak maken voor een dag meedraaien.
Kijk, dat beeld heb ik dus ook. En dan had ik nog niet eens aan de toiletten gedacht. Overigens zou ik dan niet gaan kamperen. Dat is dus echt zo niets voor mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik ben 1x naar een festival geweest en ik vond het echt verschrikkelijk. Toch die mensenmassa's, van die armetierige wc's en je gaat stinken enzo.. Nee.. niet m'n ding.
Ah joh kamperen is de bomb! Dan zet je gewoon een emmer in de tent, hoef je niet in de rij te staan voor de WC.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Kijk, dat beeld heb ik dus ook. En dan had ik nog niet eens aan de toiletten gedacht. Overigens zou ik dan niet gaan kamperen. Dat is dus echt zo niets voor mij.
Detacheerder. Geeft toch wel wat vertrouwen weer dat er in elk geval geen 'rare' dingen voorgevallen zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh kamperen is de bomb! Dan zet je gewoon een emmer in de tent, hoef je niet in de rij te staan voor de WC.
Ik vind het juist veel enger om een dergelijk gesprek te voeren als er iemand over mijn schouder meekijkt. Het zou voelen alsof ik gecontroleerd word en het niet goed genoeg doe. Maak ik zonder "back-up" een foutje, dan merkt niemand het. Een zogenaamde "back-up" heeft altijd wat te mekkeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Detacheerder. Geeft toch wel wat vertrouwen weer dat er in elk geval geen 'rare' dingen voorgevallen zijn.
Wel lang reizen zeg, als je naar de hemelsbrede afstand kijkt
Weet ik, rationeel is het ook niet beter mčt, zeker de eerste keer deed het me weinig goed, maar meer door het idee dat t zo lang geleden was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het juist veel enger om een dergelijk gesprek te voeren als er iemand over mijn schouder meekijkt. Het zou voelen alsof ik gecontroleerd word en het niet goed genoeg doe. Maak ik zonder "back-up" een foutje, dan merkt niemand het. Een zogenaamde "back-up" heeft altijd wat te mekkeren.
Mooi toch? Verzin in ieder geval wat aanknopingspunten voor een leuk praatje, voor als er 'gaten' in het gesprek vallen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet mijn sollicitatiegesprek van morgenochtend ook nog even voorbereiden straks. Vroeger besteedde ik daar veel meer tijd aan, maar nu ben ik er wat handiger en relaxter in geworden.
En dan 's nachts halfdronken die emmer omschoppen. Over je slaapzak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Dat is de oplossing voor mij inderdaad! Volgens mij moet ik Kings of Leon en Coldplay toch maar elders gaan bewonderen.
Het gesprek duurt max een half uur (strak schema), dus voor gaten ben ik niet zo bangquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mooi toch? Verzin in ieder geval wat aanknopingspunten voor een leuk praatje, voor als er 'gaten' in het gesprek vallen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan 's nachts halfdronken die emmer omschoppen. Over je slaapzak..
Okay, that settles it. Geen Pinkpop.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt ja. Dan is 't inderdaad goed te doen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kampeer ook nooit, want mijn ouders wonen in Landgraaf.Als je elke avond van het terrein af gaat en gewoon lekker kunt douchen enzo is het prima te doen.
Halfdronken? Dan doe je het verkeerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee zeg, dan moet je wel bijna ratelen om alles te zeggen wat je wilquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gesprek duurt max een half uur (strak schema), dus voor gaten ben ik niet zo bang.
Juist! Ze mogen blij zijn als zij nog aan het woord komen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee zeg, dan moet je wel bijna ratelen om alles te zeggen wat je wil
Je kunt ook eerst eens 1 dag gaan om te kijken hoe het bevalt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Okay, that settles it. Geen Pinkpop.
Ook mensen die er een hotelletje nemen, ja. Maar ik ga eens kijken of de heren van de verschillende bands nog los van Pinkpop naar Nederland komen. Ook omdat ik net zag dat Pinkpop al over 'n paar weken kaarten gaat verkopen en dat is voor mij niet zo handig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst eens 1 dag gaan om te kijken hoe het bevalt.
Er zijn trouwens ook mensen die in een bungalowpark ofzo gaan slapen, maar dan wordt het wel een dure grap.
Ja, dat kwam doordat ik in eerste instantie zo'n trekkingrugzak mee zou nemen, maar uiteindelijk toch besloot m'n weekendtas mee te nemen. Maar de buitentent zat toen nog in het voorvakje van de trekkingrugzakquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Blurred86 het volgende:
haha hoe kun je nou weer de buitentent vergetensorry hoor Vik
ikkamperen!
Gaat alleen gebeuren als ik voor 19 maart een fijne baan krijg aangeboden vrees ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ihfc, het zou best kunnen dat mensen thuis een kamertje aanbieden! Zou het toch minstens één keer proberen toch?
pfff zeg dat!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Verhuizen is trouwens ook een goeie test, kan ik je vertellen.
Begrijp ik van je dat dat niet realistisch is? Veel blijven rondkijken, er lijkt toch best wat werk te zijn!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Gaat alleen gebeuren als ik voor 19 maart een fijne baan krijg aangeboden vrees ik.Maar even hopen dat volgend jaar gewoon echt elke band die ik goed vind komt opdraven!
Ligt er erg aan wat je zoekt (en of er minstens driehonderd mensen 't zelfde zoeken) maar, geloof me, doe niets anders dan rondkijken. Hence the frustration.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Begrijp ik van je dat dat niet realistisch is? Veel blijven rondkijken, er lijkt toch best wat werk te zijn!
wij ook. Zelfs kamperen, in de alpen in de stromende regen met een niet zo waterdichte tent. Was tof en geslaagd. Dit jaar gaan we een nieuwe tent kopen, onze eerste grote investering samen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, die test hebben vriendje en ik dan in elk geval overleefd! Nog niet eens zo lang, de eerste keer dat wij echt met zijn tweeën op vakantie gingen (dus niet een weekendje ofzo) is pas anderhalf jaar geleden.Het was alleen geen kampeervakantie.
Verhuizen is trouwens ook een goeie test, kan ik je vertellen.
Ja snap ik. Rot zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:36 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ligt er erg aan wat je zoekt (en of er minstens driehonderd mensen 't zelfde zoeken) maar, geloof me, doe niets anders dan rondkijken. Hence the frustration.
Okee. Het Ging Goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef sigme het volgende:
Hé, ik klaag niet over alle luddeveduh en andere ellende die hier wordt gepost, maar ik vind het niet meer dan redelijk dat die verhalen in evenwicht worden gehouden door posts over Grote en/of Ontluikende liefde en ander goed nieuws.
Ik klaag ook niet als jullie posten over rennen en sportenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef sigme het volgende:
Hé, ik klaag niet over alle luddeveduh en andere ellende die hier wordt gepost, maar ik vind het niet meer dan redelijk dat die verhalen in evenwicht worden gehouden door posts over Grote en/of Ontluikende liefde en ander goed nieuws.
Terug naar de winkel dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Siral het volgende:
Komt net een duur setje; top+vestje, uit de was machine voor het eerst. Op 30 graden gewassen, zoals op het voorschrift. En hij is er 10 tinten lichter uit gekomen........![]()
![]()
![]()
Balen! Heb je de bon nog? Ik zou het ff laten zien in de winkel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Siral het volgende:
Komt net een duur setje; top+vestje, uit de was machine voor het eerst. Op 30 graden gewassen, zoals op het voorschrift. En hij is er 10 tinten lichter uit gekomen........![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee. Het Ging Goed.
Zo prominenter
Afgelopen zomer op vakantie gekocht.......quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniet je wel af en toe van de zon ook?
Ik wil eigenlijk de batterij nu opladen want ik ga vrijdag op wintersportquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef Blurred86 het volgende:
Prob: op dealextreme.com misschien? is wel een neppe dan, maar supergoedkoop!
http://www.allesvoormijnc(...).php?products_id=513quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Probability het volgende:
Ik ben de oplader van mijn camera al heel erg lang kwijt, zou ik deze ook los kunnen kopen voor een redelijk bedrag (dus geen 50 euro of zo..) het is een canon..
Ik ga een dag meelopen om dat uit te vinden, best chronisch allemaal, maar wel iets waar je waardering mee krijgt en dingen kan bereiken bij mensenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt het jou ook een leuke functie/werkplek etcetera?
Zal ik dan maar beginnen? Ik heb een 8,5 terug voor mijn opdrachten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Verder ben ik het eens met sigme. Hoe meer goed nieuws, hoe beter!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen? Ik heb een 8,5 terug voor mijn opdrachten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Dynamo open air, waldrock...
Festivals
3 daagse festivals
Ontbijten met bier
Het tram- en fietsmuseum, nu alleen nog even bepalen hoe jullie heengaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Een kijken wat nw en ik dit weekend gaan doen in het kader van ons 'we gaan elke zondag iets ondernemen'-plan. Iig een museum, nu nog bepalen welk.
Heb je met pin betaald? Je kan het nog steeds terugbrengen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Afgelopen zomer op vakantie gekocht.......
En dan zul je wel denken, waarom nu pas in de was?Nou het is van zo'n fijn materiaal, ik draag het niet vaak, en als ik het draag is het op speciale gelegenheden. Ik hang hem altijd uit/spray hem in. Dat spul kan je niet te vaak wassen. Doe ik het een keer, helemaal naar de keleute
![]()
Lolbroek ben je ook hč?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het tram- en fietsmuseum, nu alleen nog even bepalen hoe jullie heengaan
Flapdrolquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Probability het volgende:
Ik vroeg of mijn broertje mijn tas uit de wasmachine kon halen (ik was bij hem en heb college) heeft hij het gewoon in mijn tas gedaanfijn!
Ja met pin, maargoed, ik ga niet ff naar duitsland om het terug te brengen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je met pin betaald? Je kan het nog steeds terugbrengen.
quote:
En je moet nog een nieuwe oplader regelen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef Probability het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dus nu heb ik natte was en ik moet nog 2 wassen draaien en ik moet vrijdag op wintersport.
3 dagen bier, hamburgers en voor het gezond: broodje hamburgers met slaquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is er mis met driedaagse festivals?
Hey, ik ben met m'n vijfde troeploze dag bezig, wil je me niet in de verleiding brengen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 dagen bier, hamburgers en voor het gezond: broodje hamburgers met sla
Je vergeet ontbijten met pannekoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 dagen bier, hamburgers en voor het gezond: broodje hamburgers met sla
Wat goed!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen? Ik heb een 8,5 terug voor mijn opdrachten.
Ja en ik moet nog skisokken, mijn ski pullies bij mijn ouders ophalen -dacht dat dat hele andere dingen waren, een ski bril, betere handschoenen, een thermoshirt, een muts, een sjaal, een broek die wel past,quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je moet nog een nieuwe oplader regelen!(ben bang dat je daar een beetje laat mee bent
via internet kan het wel goedkoop, maar niet voor vrijdag).
Lol, maar goed dat je daar nu achter komt en niet als je enthousiast op Coldplay staat te wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Kom er net achter dat ik Coldplay eigenlijk helemaal niet leuk vind.Zat met 'n heel andere band in mijn hoofd. In de categorie epic fail dus. Maar hoef sowieso niet alleen voor Kings of Leon naar Pinkpop. Probleem opgelost. Maar damn, ik ben echt 'n beetje de weg kwijt these days.
Oh, en 't regent geloof ik.
Welke band dan? Rammstein?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef ihatefastcars het volgende:
Oh, en XM, weet je welke band ik dus verwarde met Coldplay? Ja, die dus. Sorry!![]()
I know.quote:
Ik zie mezelf al helemaal staan inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, maar goed dat je daar nu achter komt en niet als je enthousiast op Coldplay staat te wachten. "Huh? Maar dit is Coldplay toch helemaal niet?
"
.
De naam, niet de muziek. Had 't ineens in mijn hoofd. Nummers, clips, gezichten in mijn hoofd kloppen met die van Radiohead, maar om de een of andere reden had ik vandaag dus Coldplay in mijn hoofd. En sinds bepaalde nummers heb ik dus best een hekel aan Coldplay. Raar.quote:
Ach, kan de beste gebeurenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:22 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
De naam, niet de muziek. Had 't ineens in mijn hoofd. Nummers, clips, gezichten in mijn hoofd kloppen met die van Radiohead, maar om de een of andere reden had ik vandaag dus Coldplay in mijn hoofd. En sinds bepaalde nummers heb ik dus best een hekel aan Coldplay. Raar.
Maar goed, ik ben dan ook 'n beetje de weg kwijt vandaag had ik al geconstateerd.
Dat zou wel nog net iets grappiger zijn.quote:
Ja maar die slaan heul nergens op verdulleme!quote:
Duim voor je dat je inderdaad die 8 uur mag blijven!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
hoor straks of ik hier 8 uur in de week kan blijven, maar de kans is minimaal
![]()
bahhet doet me meer dan ik dacht
Bepaalde nummers vind ik wat overschat, en heb ik ook iets te vaak gehoord - denk dat 't dat is waardoor ik zo'n 'meh' gevoel krijg. Maar inderdaad, ze hebben ook een paar echt mooie nummers.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Coldplay is nou echt zo'n band die helemaal niet slecht is, maar juist doordat ze zo overschat worden onnodig ver in je achting daalt.
Bepaalde nummers zoals Trouble vind ik echt heel mooi.
En toch vind ik Coldplay tamelijk sufquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja maar die slaan heul nergens op verdulleme!
QFT!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd meer van het Coldplay van voor X&Y. Vanaf toen werd het minder.
Vind ik dan.
Oh de hipheidsfactor van bandjes daar weet ik dan ook weer weinig van. Weet wel wat ik mooi vind. En soms ook hoe die bandjes dan heten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
Is het raar dat ik mij helemaal niet druk kan maken om zoiets als bandjes en hun hipheidsfactor? Alhoewel ik dol ben op festivals. En kamperen.
whehe, mjah.. ik weet nog een "Mar ga je mee?? Jamsessie met Sieb van de kast!!!"" "NEE!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Die gast ziet er niet uit en hij kan ook niet zingen (vind ik), maar van dit nr ging ik net van
naar
![]()
.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Een gewone ram is ook niet gecastreerd, een gecastreerde ram daarentegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Maria, noem het dan gewoon een ram, van dat zinnetje gecastreerde mannetjes wordt ik een beetje onpasselijk
Dit is pas goede Friese muziek Vik!
Radiohead vind jij volgens mij ook wel mooi! Bijv. de nummers Karma Police, of Exit Music. Eigenlijk gewoon het hele album OK Computer, dat wordt vaak genoemd als één van de beste albums allertijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken van Coldplay vrijwel niks en van Radiohead alleen het liedje dat in Rockband of Guitar Hero zit. "Creep" volgens mij.
Omdat het lijkt op 'Dark side of the moon'quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Radiohead vind jij volgens mij ook wel mooi! Bijv. de nummers Karma Police, of Exit Music. Eigenlijk gewoon het hele album OK Computer, dat wordt vaak genoemd als één van de beste albums allertijden.
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het lijkt op 'Dark side of the moon'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn DaD!
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Mooie gelegenheid om mijn nieuwste wanddecoratie te spammen.Tof, Mini!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn DaD!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof mini! Vooral de bijpassende thermostaat en kerstboom
Je hebt er nu wel mooi omheen gewerkt, zou ik zo zeggen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.
Nee, maar de link in de quote van Maria werkt dan weer wel, dus ik heb het gezien. Leuk!quote:
Mwoah, ik heb eigenlijk niet echt zin om in de muur te gaan boren, huurhuis enzo. Het kan nu aan een paar dunne spijkertjes hangen omdat het bijna niks weegt, dus dat vind ik eigenlijk wel prima. Misschien maak ik er ooit nog wel een rij boven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
En Supertramp fan, nooit verkeerd natuurlijk! Had het aan je UI nooit herkend maar ach...
[..]
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!
Een thermostaat moet natuurlijk wel vrij in de ruimte hangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
En Supertramp fan, nooit verkeerd natuurlijk! Had het aan je UI nooit herkend maar ach...
[..]
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!
En dan deze ophangen ofzo...
Oja, dat is natuurlijk ook zo...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een thermostaat moet natuurlijk wel vrij in de ruimte hangen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat is natuurlijk ook zo...
Nou ja, mijn oma zou zeggen "scheef dat juffert goed".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi muurtje!
He who dies with the most toys
still dies
Maar je wilde toch? Of vind je dit te weinig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. ik mag 6 uur blijven, that is: ene week 4 (vrij in te vullen: dinsdagochtend of -middag), andere week 8 (hele dinsdag).
ik heb gezegd 'waarschijnlijk wel, maar wil even een nachtje over slapen'.
Op zich niet verkeerd toch! Kan je lekker veel studeren en je York-meukjes regelen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. ik mag 6 uur blijven, that is: ene week 4 (vrij in te vullen: dinsdagochtend of -middag), andere week 8 (hele dinsdag).
ik heb gezegd 'waarschijnlijk wel, maar wil even een nachtje over slapen'.
het is net wat weinig, dus ga proberen er nog wat bij te vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar je wilde toch? Of vind je dit te weinig?
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Perruche het volgende:
Puff niet gelezen maar ging het goed met je sollicitatie en mag je nou meelopen? Goed hoor!!
Woei!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek heb![]()
![]()
Morgen ergens anders meelopen. Misschien wordt dat wel bezigheidstherapie, maar boeiend
Gaat lekker! in welke sector zoek je eigenlijk een baan, gezondheidszorg toch? (of zit ik er nu heel erg naastquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek heb![]()
![]()
Morgen ergens anders meelopen. Misschien wordt dat wel bezigheidstherapie, maar boeiend
*aai* voor je ongestelde gesteldheid! Ik word dan ook altijd een vreetmonstertjequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef VulcanJ het volgende:
[..]Weet ik, dat zijn alleen de "public" albums.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi muurtje!
Mo, het is beter dan niets toch? Je kunt altijd verder zoeken.
Trouwens, je zei laatst toch dat je minder zou gaan werken, of is dat pas over een tijdje?Are you pondering what I'm pondering?
Wat een onzin. Je hebt toch zelf ook een lijfquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook geneeskunde moeten studeren.
Dat het menselijk lichaam m helemaal niks interesseert laten we dan maar even achterwege
Ja maar het boeit me niet hoe het in elkaar zit, ik kan niet tegen die verhalen in ziekenhuisprogramma's... als er iets is waar ik niet geschikt voor ben, dan is het wel datquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt toch zelf ook een lijf
Waarom had dat dan gemoeten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Dat het menselijk lichaam m helemaal niks interesseert laten we dan maar even achterwege
waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Oh.. het lijkt minder... doe dan nog een fruitje ernaast...?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche: het is maar 1 stuk fruit minder dan anders en meestal heb ik 2 boterhammen en vandaag 3, omdat ik vanochtend nog dacht te gaan sporten vanaaf.
KH-arm brood trouwens! Van de Jumbo, prima te doen.
Hoho, het is nog niet volbracht...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat Puff zo lekker aan het solliciteren is en elk gesprek tot een goed einde brengt, terwijl ik vaak moet opboksen tegen > 200 anderen.
Is hier ook standaard hoor, zo'n aantal. Ach. Eens willen ze toch echt alleen mij hebben!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat Puff zo lekker aan het solliciteren is en elk gesprek tot een goed einde brengt, terwijl ik vaak moet opboksen tegen > 200 anderen.
Vond 't al niet echt veel lijken, nee. Maar zit er soms best weleens naast.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Chai
Mijn eten van vandaag is volgens eetmeter nog maar 1400 kcal (zonder soep). met soep en bier.... iets van 1800jeej!
Morgen weer sporten ;7
Is in de bonus bij de AH!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Vond 't al niet echt veel lijken, nee. Maar zit er soms best weleens naast.![]()
En nu heb ik zin in broccoli!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Weinig concurrenten is ook niet alles hoor. Ik heb waarschijnlijk ook niet echt veel concurrenten, maar er zijn dan ook bijna geen banen in de richting waar ik in wil.Bio toch? Wat wil je ongeveer gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boks*quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overkomt mij nou nooit, zin hebben in broccoli.
Ik heb de ideale combinatie van weinig aanbod van banen en heel veel concurrenten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Weinig concurrenten is ook niet alles hoor. Ik heb waarschijnlijk ook niet echt veel concurrenten, maar er zijn dan ook bijna geen banen in de richting waar ik in wil.
Broccoli of groente in 't algemeen? Soms heb ik enorm veel zin in rode kool of, zoals nu, broccoli. Maar dan wel in de context van 'wat eten we vanavond'. Niet een random craving om broccoli te gaan snacken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overkomt mij nou nooit, zin hebben in broccoli.
Misschien heb je 't al gezegd, maar waar had je nou morgen een gesprek?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Veel banen, veel concurrentie hier. Soms heb ik het geluk dat ik bij toeval een vacature vind die alleen op de site vh bedrijf zelf staat en niet op de grote vacaturesites en dat scheelt dan wel weer flink! (zoals de baan waarvoor ik op gesprek ben geweest en ze me vervolgens niet konden aannemen).
Toen ik intensief aan yoga deed had ik nooit zin in snoep. Gisteren na het sporten had ik trek in mandarijntjes. Voor mij werkt sporten best wel goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef conleche het volgende:
[..]
*boks*
Je hebt van die mensen die zeggen dat je naar je lichaam moet luisteren, omdat dat altijd precies zelf weet wat het nodig heeft. Nu waag ik te betwijfelen of mijn zin in patatjes, B&J, chipies, kroketjes, pizza, bami, chocolade in allerlei vormen en maten, koekjes en taart zo heel veel bijdraagt aan datzelfde lichaam gezond en in optima forma te houden.
Vette vis, avocado, nootjes, nog 2 extra volkorenbrood (en dan beleggen met avocado), volkorenproducten eten, volle kwark of yoghurt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef Siral het volgende:
Hoe kom ik verantwoord aan meer kcal vandaag..Ik dacht dat ik al een heel eindje was. niet dus.. En slaan verzadigde vetten eigenlijk eerder op in je lichaam als vet dan gewone vetten? Aangezien mijn calorie checker het altijd over vet en verzadigd vet heeft. Of is het puur en alleen slechter voor hart en bloedvaten?
We hebben pistache noten... deze zijn wel gezout, dat is dan ook weer minder goed denk ik? Of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vette vis, avocado, nootjes, nog 2 extra volkorenbrood (en dan beleggen met avocado), volkorenproducten eten, volle kwark of yoghurt...
Ow, da's helemaal irritant zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik heb de ideale combinatie van weinig aanbod van banen en heel veel concurrenten.![]()
Nee dat dacht ik dus ook, van dat vetquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez eet magere yoghurt met banaan.
De biologische magere yoghurt van AH is best lekker, niet zo zuur.
Bij een tijdschrift. 10 minuten treinen hiervandaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Misschien heb je 't al gezegd, maar waar had je nou morgen een gesprek?
Jij houdt toch wčl van fietsenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij een tijdschrift. 10 minuten treinen hiervandaan.
Een verveeld, onbekend persoon, die blijkbaar z'n aandacht niet kan verdelen, of je gaat gezellig met een stelletje sjoppen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
Weet niet of ie in de categorie goede of slechte verhalen hoort, maar iemand zei tegen me dat een spijkerbroek die ik paste prima zat. Terwijl z'n vriendin in het hokje ernaast stond te passen.
Klootviool van de eerste categorie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een verveeld, onbekend persoon, die blijkbaar z'n aandacht niet kan verdelen, of je gaat gezellig met een stelletje sjoppen?
Maar ik ben ook goed in verdwalenquote:
Jij gaat ook echt vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, bijna te mooi om waar te zijn! En misschien ook nog voor 'n beter salarismaar ik zou 't ook prima vinden als het gelijk blijft
![]()
Goed plan ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook goed in verdwalenPlus ik ben in het net, dan heb ik geen zin om bezweet aan te komen
.
Logisch hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook goed in verdwalenPlus ik ben in het net, dan heb ik geen zin om bezweet aan te komen
.
Mja, niet echt anders dan de manier waarop ik zin in lasagne heb ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Broccoli of groente in 't algemeen? Soms heb ik enorm veel zin in rode kool of, zoals nu, broccoli. Maar dan wel in de context van 'wat eten we vanavond'. Niet een random craving om broccoli te gaan snacken.
*duimt meequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
op de valreep (lees: 5 uur) een vacature gevonden die perfect is, gewoon op de site van een corporatie. Meteen mijn detacheringsmevrouw gebeld en gezegd: DIE WIL IK!
Ze kent daar mensen en gaat kijken of het via mijn detacheringsbureau kan en anders zal ze me aanraden als ik er zelf ga solliciteren.
Is voor 12 - 16 uur, flexibelwel een eindje rijden, maar soit. Oh, en het is een functie met een softwarepakket dat ik al vaker in die combinatie gebruikt heb
*duim*
gelukkig welquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt van![]()
Bluuhhh naar
![]()
Yay in 10 minuten hč?
.
Ik vind hem leuk, maar het kersjesbadpak van sigme vind ik toch leuker. Als je dan toch een duur badpak koopt....quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)hite-zwart-wit-.html
Leuk?
Ach, kan je er die 2x per 5 jaar wel epic uitzienquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn oog viel erop.. maar voor de 2x per 5 jaar dat ik een badpak draag is het misschien een beetje too much.
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wahaha. Ik denk het niet
. Ik voel me alles behalve bevallig in badkleding. Ja bevallig alsof ik hoogzwanger ben misschien
.
Ah. Ik vind 'm wel erg leuk. Je kan nog even bij de verzameling Neckermann-rokbadpakken kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. die vind ik dan weer net iets te lang...
hey dat is leuk zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
(ik hou van woordgrapjes)
Ik kan geen plaatje laten zien; maar is dit niet minstens zo leuk?
http://www.neck.nl/produk(...)7047&trackc=5c46d076
http://www.neck.nl/produk(...)secondid%3D152474068quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Ik vind 'm wel erg leuk. Je kan nog even bij de verzameling Neckermann-rokbadpakken kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |