Radiohead vind jij volgens mij ook wel mooi! Bijv. de nummers Karma Police, of Exit Music. Eigenlijk gewoon het hele album OK Computer, dat wordt vaak genoemd als één van de beste albums allertijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken van Coldplay vrijwel niks en van Radiohead alleen het liedje dat in Rockband of Guitar Hero zit. "Creep" volgens mij.
Omdat het lijkt op 'Dark side of the moon'quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Radiohead vind jij volgens mij ook wel mooi! Bijv. de nummers Karma Police, of Exit Music. Eigenlijk gewoon het hele album OK Computer, dat wordt vaak genoemd als één van de beste albums allertijden.
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het lijkt op 'Dark side of the moon'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn DaD!
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Mooie gelegenheid om mijn nieuwste wanddecoratie te spammen.Tof, Mini!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn DaD!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof mini! Vooral de bijpassende thermostaat en kerstboom
Je hebt er nu wel mooi omheen gewerkt, zou ik zo zeggen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.
Nee, maar de link in de quote van Maria werkt dan weer wel, dus ik heb het gezien. Leuk!quote:
Mwoah, ik heb eigenlijk niet echt zin om in de muur te gaan boren, huurhuis enzo. Het kan nu aan een paar dunne spijkertjes hangen omdat het bijna niks weegt, dus dat vind ik eigenlijk wel prima. Misschien maak ik er ooit nog wel een rij boven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
En Supertramp fan, nooit verkeerd natuurlijk! Had het aan je UI nooit herkend maar ach...
[..]
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!
Een thermostaat moet natuurlijk wel vrij in de ruimte hangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
En Supertramp fan, nooit verkeerd natuurlijk! Had het aan je UI nooit herkend maar ach...
[..]
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!
En dan deze ophangen ofzo...
Oja, dat is natuurlijk ook zo...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een thermostaat moet natuurlijk wel vrij in de ruimte hangen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat is natuurlijk ook zo...
Nou ja, mijn oma zou zeggen "scheef dat juffert goed".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi muurtje!
He who dies with the most toys
still dies
Maar je wilde toch? Of vind je dit te weinig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. ik mag 6 uur blijven, that is: ene week 4 (vrij in te vullen: dinsdagochtend of -middag), andere week 8 (hele dinsdag).
ik heb gezegd 'waarschijnlijk wel, maar wil even een nachtje over slapen'.
Op zich niet verkeerd toch! Kan je lekker veel studeren en je York-meukjes regelen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. ik mag 6 uur blijven, that is: ene week 4 (vrij in te vullen: dinsdagochtend of -middag), andere week 8 (hele dinsdag).
ik heb gezegd 'waarschijnlijk wel, maar wil even een nachtje over slapen'.
het is net wat weinig, dus ga proberen er nog wat bij te vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar je wilde toch? Of vind je dit te weinig?
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Perruche het volgende:
Puff niet gelezen maar ging het goed met je sollicitatie en mag je nou meelopen? Goed hoor!!
Woei!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek heb![]()
![]()
Morgen ergens anders meelopen. Misschien wordt dat wel bezigheidstherapie, maar boeiend
Gaat lekker! in welke sector zoek je eigenlijk een baan, gezondheidszorg toch? (of zit ik er nu heel erg naastquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek heb![]()
![]()
Morgen ergens anders meelopen. Misschien wordt dat wel bezigheidstherapie, maar boeiend
*aai* voor je ongestelde gesteldheid! Ik word dan ook altijd een vreetmonstertjequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef VulcanJ het volgende:
[..]Weet ik, dat zijn alleen de "public" albums.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi muurtje!
Mo, het is beter dan niets toch? Je kunt altijd verder zoeken.
Trouwens, je zei laatst toch dat je minder zou gaan werken, of is dat pas over een tijdje?Are you pondering what I'm pondering?
Wat een onzin. Je hebt toch zelf ook een lijfquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook geneeskunde moeten studeren.
Dat het menselijk lichaam m helemaal niks interesseert laten we dan maar even achterwege
Ja maar het boeit me niet hoe het in elkaar zit, ik kan niet tegen die verhalen in ziekenhuisprogramma's... als er iets is waar ik niet geschikt voor ben, dan is het wel datquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt toch zelf ook een lijf
Waarom had dat dan gemoeten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Dat het menselijk lichaam m helemaal niks interesseert laten we dan maar even achterwege
waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Oh.. het lijkt minder... doe dan nog een fruitje ernaast...?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche: het is maar 1 stuk fruit minder dan anders en meestal heb ik 2 boterhammen en vandaag 3, omdat ik vanochtend nog dacht te gaan sporten vanaaf.
KH-arm brood trouwens! Van de Jumbo, prima te doen.
Hoho, het is nog niet volbracht...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat Puff zo lekker aan het solliciteren is en elk gesprek tot een goed einde brengt, terwijl ik vaak moet opboksen tegen > 200 anderen.
Is hier ook standaard hoor, zo'n aantal. Ach. Eens willen ze toch echt alleen mij hebben!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat Puff zo lekker aan het solliciteren is en elk gesprek tot een goed einde brengt, terwijl ik vaak moet opboksen tegen > 200 anderen.
Vond 't al niet echt veel lijken, nee. Maar zit er soms best weleens naast.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Chai
Mijn eten van vandaag is volgens eetmeter nog maar 1400 kcal (zonder soep). met soep en bier.... iets van 1800jeej!
Morgen weer sporten ;7
Is in de bonus bij de AH!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Vond 't al niet echt veel lijken, nee. Maar zit er soms best weleens naast.![]()
En nu heb ik zin in broccoli!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Weinig concurrenten is ook niet alles hoor. Ik heb waarschijnlijk ook niet echt veel concurrenten, maar er zijn dan ook bijna geen banen in de richting waar ik in wil.Bio toch? Wat wil je ongeveer gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boks*quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overkomt mij nou nooit, zin hebben in broccoli.
Ik heb de ideale combinatie van weinig aanbod van banen en heel veel concurrenten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Weinig concurrenten is ook niet alles hoor. Ik heb waarschijnlijk ook niet echt veel concurrenten, maar er zijn dan ook bijna geen banen in de richting waar ik in wil.
Broccoli of groente in 't algemeen? Soms heb ik enorm veel zin in rode kool of, zoals nu, broccoli. Maar dan wel in de context van 'wat eten we vanavond'. Niet een random craving om broccoli te gaan snacken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overkomt mij nou nooit, zin hebben in broccoli.
Misschien heb je 't al gezegd, maar waar had je nou morgen een gesprek?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Veel banen, veel concurrentie hier. Soms heb ik het geluk dat ik bij toeval een vacature vind die alleen op de site vh bedrijf zelf staat en niet op de grote vacaturesites en dat scheelt dan wel weer flink! (zoals de baan waarvoor ik op gesprek ben geweest en ze me vervolgens niet konden aannemen).
Toen ik intensief aan yoga deed had ik nooit zin in snoep. Gisteren na het sporten had ik trek in mandarijntjes. Voor mij werkt sporten best wel goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef conleche het volgende:
[..]
*boks*
Je hebt van die mensen die zeggen dat je naar je lichaam moet luisteren, omdat dat altijd precies zelf weet wat het nodig heeft. Nu waag ik te betwijfelen of mijn zin in patatjes, B&J, chipies, kroketjes, pizza, bami, chocolade in allerlei vormen en maten, koekjes en taart zo heel veel bijdraagt aan datzelfde lichaam gezond en in optima forma te houden.
Vette vis, avocado, nootjes, nog 2 extra volkorenbrood (en dan beleggen met avocado), volkorenproducten eten, volle kwark of yoghurt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef Siral het volgende:
Hoe kom ik verantwoord aan meer kcal vandaag..Ik dacht dat ik al een heel eindje was. niet dus.. En slaan verzadigde vetten eigenlijk eerder op in je lichaam als vet dan gewone vetten? Aangezien mijn calorie checker het altijd over vet en verzadigd vet heeft. Of is het puur en alleen slechter voor hart en bloedvaten?
We hebben pistache noten... deze zijn wel gezout, dat is dan ook weer minder goed denk ik? Of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vette vis, avocado, nootjes, nog 2 extra volkorenbrood (en dan beleggen met avocado), volkorenproducten eten, volle kwark of yoghurt...
Ow, da's helemaal irritant zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik heb de ideale combinatie van weinig aanbod van banen en heel veel concurrenten.![]()
Nee dat dacht ik dus ook, van dat vetquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez eet magere yoghurt met banaan.
De biologische magere yoghurt van AH is best lekker, niet zo zuur.
Bij een tijdschrift. 10 minuten treinen hiervandaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Misschien heb je 't al gezegd, maar waar had je nou morgen een gesprek?
Jij houdt toch wèl van fietsenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij een tijdschrift. 10 minuten treinen hiervandaan.
Een verveeld, onbekend persoon, die blijkbaar z'n aandacht niet kan verdelen, of je gaat gezellig met een stelletje sjoppen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
Weet niet of ie in de categorie goede of slechte verhalen hoort, maar iemand zei tegen me dat een spijkerbroek die ik paste prima zat. Terwijl z'n vriendin in het hokje ernaast stond te passen.
Klootviool van de eerste categorie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een verveeld, onbekend persoon, die blijkbaar z'n aandacht niet kan verdelen, of je gaat gezellig met een stelletje sjoppen?
Maar ik ben ook goed in verdwalenquote:
Jij gaat ook echt vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, bijna te mooi om waar te zijn! En misschien ook nog voor 'n beter salarismaar ik zou 't ook prima vinden als het gelijk blijft
![]()
Goed plan ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook goed in verdwalenPlus ik ben in het net, dan heb ik geen zin om bezweet aan te komen
.
Logisch hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook goed in verdwalenPlus ik ben in het net, dan heb ik geen zin om bezweet aan te komen
.
Mja, niet echt anders dan de manier waarop ik zin in lasagne heb ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Broccoli of groente in 't algemeen? Soms heb ik enorm veel zin in rode kool of, zoals nu, broccoli. Maar dan wel in de context van 'wat eten we vanavond'. Niet een random craving om broccoli te gaan snacken.
*duimt meequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
op de valreep (lees: 5 uur) een vacature gevonden die perfect is, gewoon op de site van een corporatie. Meteen mijn detacheringsmevrouw gebeld en gezegd: DIE WIL IK!
Ze kent daar mensen en gaat kijken of het via mijn detacheringsbureau kan en anders zal ze me aanraden als ik er zelf ga solliciteren.
Is voor 12 - 16 uur, flexibelwel een eindje rijden, maar soit. Oh, en het is een functie met een softwarepakket dat ik al vaker in die combinatie gebruikt heb
*duim*
gelukkig welquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt van![]()
Bluuhhh naar
![]()
Yay in 10 minuten hè?
.
Ik vind hem leuk, maar het kersjesbadpak van sigme vind ik toch leuker. Als je dan toch een duur badpak koopt....quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)hite-zwart-wit-.html
Leuk?
Ach, kan je er die 2x per 5 jaar wel epic uitzienquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn oog viel erop.. maar voor de 2x per 5 jaar dat ik een badpak draag is het misschien een beetje too much.
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wahaha. Ik denk het niet
. Ik voel me alles behalve bevallig in badkleding. Ja bevallig alsof ik hoogzwanger ben misschien
.
Ah. Ik vind 'm wel erg leuk. Je kan nog even bij de verzameling Neckermann-rokbadpakken kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. die vind ik dan weer net iets te lang...
hey dat is leuk zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
(ik hou van woordgrapjes)
Ik kan geen plaatje laten zien; maar is dit niet minstens zo leuk?
http://www.neck.nl/produk(...)7047&trackc=5c46d076
http://www.neck.nl/produk(...)secondid%3D152474068quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Ik vind 'm wel erg leuk. Je kan nog even bij de verzameling Neckermann-rokbadpakken kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |