Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Perruche het volgende:
Puff niet gelezen maar ging het goed met je sollicitatie en mag je nou meelopen? Goed hoor!!
Woei!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek heb![]()
![]()
Morgen ergens anders meelopen. Misschien wordt dat wel bezigheidstherapie, maar boeiend
Gaat lekker! in welke sector zoek je eigenlijk een baan, gezondheidszorg toch? (of zit ik er nu heel erg naastquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik volgende week het volgende gesprek heb![]()
![]()
Morgen ergens anders meelopen. Misschien wordt dat wel bezigheidstherapie, maar boeiend
*aai* voor je ongestelde gesteldheid! Ik word dan ook altijd een vreetmonstertjequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef VulcanJ het volgende:
[..]Weet ik, dat zijn alleen de "public" albums.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi muurtje!
Mo, het is beter dan niets toch? Je kunt altijd verder zoeken.
Trouwens, je zei laatst toch dat je minder zou gaan werken, of is dat pas over een tijdje?Are you pondering what I'm pondering?
Wat een onzin. Je hebt toch zelf ook een lijfquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook geneeskunde moeten studeren.
Dat het menselijk lichaam m helemaal niks interesseert laten we dan maar even achterwege
Ja maar het boeit me niet hoe het in elkaar zit, ik kan niet tegen die verhalen in ziekenhuisprogramma's... als er iets is waar ik niet geschikt voor ben, dan is het wel datquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt toch zelf ook een lijf
Waarom had dat dan gemoeten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Dat het menselijk lichaam m helemaal niks interesseert laten we dan maar even achterwege
waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Oh.. het lijkt minder... doe dan nog een fruitje ernaast...?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche: het is maar 1 stuk fruit minder dan anders en meestal heb ik 2 boterhammen en vandaag 3, omdat ik vanochtend nog dacht te gaan sporten vanaaf.
KH-arm brood trouwens! Van de Jumbo, prima te doen.
Hoho, het is nog niet volbracht...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat Puff zo lekker aan het solliciteren is en elk gesprek tot een goed einde brengt, terwijl ik vaak moet opboksen tegen > 200 anderen.
Is hier ook standaard hoor, zo'n aantal. Ach. Eens willen ze toch echt alleen mij hebben!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat Puff zo lekker aan het solliciteren is en elk gesprek tot een goed einde brengt, terwijl ik vaak moet opboksen tegen > 200 anderen.
Vond 't al niet echt veel lijken, nee. Maar zit er soms best weleens naast.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Chai
Mijn eten van vandaag is volgens eetmeter nog maar 1400 kcal (zonder soep). met soep en bier.... iets van 1800jeej!
Morgen weer sporten ;7
Is in de bonus bij de AH!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Vond 't al niet echt veel lijken, nee. Maar zit er soms best weleens naast.![]()
En nu heb ik zin in broccoli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |