Radiohead vind jij volgens mij ook wel mooi! Bijv. de nummers Karma Police, of Exit Music. Eigenlijk gewoon het hele album OK Computer, dat wordt vaak genoemd als één van de beste albums allertijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken van Coldplay vrijwel niks en van Radiohead alleen het liedje dat in Rockband of Guitar Hero zit. "Creep" volgens mij.
Omdat het lijkt op 'Dark side of the moon'quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Radiohead vind jij volgens mij ook wel mooi! Bijv. de nummers Karma Police, of Exit Music. Eigenlijk gewoon het hele album OK Computer, dat wordt vaak genoemd als één van de beste albums allertijden.
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het lijkt op 'Dark side of the moon'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn DaD!
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Mooie gelegenheid om mijn nieuwste wanddecoratie te spammen.Tof, Mini!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn DaD!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof mini! Vooral de bijpassende thermostaat en kerstboom
Je hebt er nu wel mooi omheen gewerkt, zou ik zo zeggen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kerstboom is alweer een tijdje weg maar die thermostaat, tja, daar kon ik niet omheen.
Nee, maar de link in de quote van Maria werkt dan weer wel, dus ik heb het gezien. Leuk!quote:
Mwoah, ik heb eigenlijk niet echt zin om in de muur te gaan boren, huurhuis enzo. Het kan nu aan een paar dunne spijkertjes hangen omdat het bijna niks weegt, dus dat vind ik eigenlijk wel prima. Misschien maak ik er ooit nog wel een rij boven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
En Supertramp fan, nooit verkeerd natuurlijk! Had het aan je UI nooit herkend maar ach...
[..]
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!
Een thermostaat moet natuurlijk wel vrij in de ruimte hangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
En Supertramp fan, nooit verkeerd natuurlijk! Had het aan je UI nooit herkend maar ach...
[..]
Kleine bekisting timmeren die ophangen en de platen daaraan ophangen?!
En dan deze ophangen ofzo...
Oja, dat is natuurlijk ook zo...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een thermostaat moet natuurlijk wel vrij in de ruimte hangen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat is natuurlijk ook zo...
Nou ja, mijn oma zou zeggen "scheef dat juffert goed".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi muurtje!
He who dies with the most toys
still dies
Maar je wilde toch? Of vind je dit te weinig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. ik mag 6 uur blijven, that is: ene week 4 (vrij in te vullen: dinsdagochtend of -middag), andere week 8 (hele dinsdag).
ik heb gezegd 'waarschijnlijk wel, maar wil even een nachtje over slapen'.
Op zich niet verkeerd toch! Kan je lekker veel studeren en je York-meukjes regelen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. ik mag 6 uur blijven, that is: ene week 4 (vrij in te vullen: dinsdagochtend of -middag), andere week 8 (hele dinsdag).
ik heb gezegd 'waarschijnlijk wel, maar wil even een nachtje over slapen'.
het is net wat weinig, dus ga proberen er nog wat bij te vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar je wilde toch? Of vind je dit te weinig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |