De naam, niet de muziek. Had 't ineens in mijn hoofd. Nummers, clips, gezichten in mijn hoofd kloppen met die van Radiohead, maar om de een of andere reden had ik vandaag dus Coldplay in mijn hoofd. En sinds bepaalde nummers heb ik dus best een hekel aan Coldplay. Raar.quote:
Ach, kan de beste gebeurenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:22 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
De naam, niet de muziek. Had 't ineens in mijn hoofd. Nummers, clips, gezichten in mijn hoofd kloppen met die van Radiohead, maar om de een of andere reden had ik vandaag dus Coldplay in mijn hoofd. En sinds bepaalde nummers heb ik dus best een hekel aan Coldplay. Raar.
Maar goed, ik ben dan ook 'n beetje de weg kwijt vandaag had ik al geconstateerd.
Dat zou wel nog net iets grappiger zijn.quote:
Ja maar die slaan heul nergens op verdulleme!quote:
Duim voor je dat je inderdaad die 8 uur mag blijven!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
hoor straks of ik hier 8 uur in de week kan blijven, maar de kans is minimaal
![]()
bahhet doet me meer dan ik dacht
Bepaalde nummers vind ik wat overschat, en heb ik ook iets te vaak gehoord - denk dat 't dat is waardoor ik zo'n 'meh' gevoel krijg. Maar inderdaad, ze hebben ook een paar echt mooie nummers.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Coldplay is nou echt zo'n band die helemaal niet slecht is, maar juist doordat ze zo overschat worden onnodig ver in je achting daalt.
Bepaalde nummers zoals Trouble vind ik echt heel mooi.
En toch vind ik Coldplay tamelijk sufquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja maar die slaan heul nergens op verdulleme!
QFT!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd meer van het Coldplay van voor X&Y. Vanaf toen werd het minder.
Vind ik dan.
Oh de hipheidsfactor van bandjes daar weet ik dan ook weer weinig van. Weet wel wat ik mooi vind. En soms ook hoe die bandjes dan heten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
Is het raar dat ik mij helemaal niet druk kan maken om zoiets als bandjes en hun hipheidsfactor? Alhoewel ik dol ben op festivals. En kamperen.
whehe, mjah.. ik weet nog een "Mar ga je mee?? Jamsessie met Sieb van de kast!!!"" "NEE!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Die gast ziet er niet uit en hij kan ook niet zingen (vind ik), maar van dit nr ging ik net van
naar
![]()
.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef sigme het volgende:
Hé, ik klaag niet over alle luddeveduh en andere ellende die hier wordt gepost, maar ik vind het niet meer dan redelijk dat die verhalen in evenwicht worden gehouden door posts over Grote en/of Ontluikende liefde en ander goed nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Een gewone ram is ook niet gecastreerd, een gecastreerde ram daarentegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Maria, noem het dan gewoon een ram, van dat zinnetje gecastreerde mannetjes wordt ik een beetje onpasselijk
Dit is pas goede Friese muziek Vik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |