quote:
En je moet nog een nieuwe oplader regelen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef Probability het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dus nu heb ik natte was en ik moet nog 2 wassen draaien en ik moet vrijdag op wintersport.
3 dagen bier, hamburgers en voor het gezond: broodje hamburgers met slaquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is er mis met driedaagse festivals?
Hey, ik ben met m'n vijfde troeploze dag bezig, wil je me niet in de verleiding brengen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 dagen bier, hamburgers en voor het gezond: broodje hamburgers met sla
Je vergeet ontbijten met pannekoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 dagen bier, hamburgers en voor het gezond: broodje hamburgers met sla
Wat goed!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen? Ik heb een 8,5 terug voor mijn opdrachten.
Ja en ik moet nog skisokken, mijn ski pullies bij mijn ouders ophalen -dacht dat dat hele andere dingen waren, een ski bril, betere handschoenen, een thermoshirt, een muts, een sjaal, een broek die wel past,quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je moet nog een nieuwe oplader regelen!(ben bang dat je daar een beetje laat mee bent
via internet kan het wel goedkoop, maar niet voor vrijdag).
Lol, maar goed dat je daar nu achter komt en niet als je enthousiast op Coldplay staat te wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Kom er net achter dat ik Coldplay eigenlijk helemaal niet leuk vind.Zat met 'n heel andere band in mijn hoofd. In de categorie epic fail dus. Maar hoef sowieso niet alleen voor Kings of Leon naar Pinkpop. Probleem opgelost. Maar damn, ik ben echt 'n beetje de weg kwijt these days.
Oh, en 't regent geloof ik.
Welke band dan? Rammstein?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef ihatefastcars het volgende:
Oh, en XM, weet je welke band ik dus verwarde met Coldplay? Ja, die dus. Sorry!![]()
I know.quote:
Ik zie mezelf al helemaal staan inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, maar goed dat je daar nu achter komt en niet als je enthousiast op Coldplay staat te wachten. "Huh? Maar dit is Coldplay toch helemaal niet?
"
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |