Okay, that settles it. Geen Pinkpop.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan 's nachts halfdronken die emmer omschoppen. Over je slaapzak..
Oh, dat scheelt ja. Dan is 't inderdaad goed te doen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kampeer ook nooit, want mijn ouders wonen in Landgraaf.Als je elke avond van het terrein af gaat en gewoon lekker kunt douchen enzo is het prima te doen.
Halfdronken? Dan doe je het verkeerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan 's nachts halfdronken die emmer omschoppen. Over je slaapzak..
Nee zeg, dan moet je wel bijna ratelen om alles te zeggen wat je wilquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gesprek duurt max een half uur (strak schema), dus voor gaten ben ik niet zo bang.
Juist! Ze mogen blij zijn als zij nog aan het woord komen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee zeg, dan moet je wel bijna ratelen om alles te zeggen wat je wil
Je kunt ook eerst eens 1 dag gaan om te kijken hoe het bevalt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Okay, that settles it. Geen Pinkpop.
Ook mensen die er een hotelletje nemen, ja. Maar ik ga eens kijken of de heren van de verschillende bands nog los van Pinkpop naar Nederland komen. Ook omdat ik net zag dat Pinkpop al over 'n paar weken kaarten gaat verkopen en dat is voor mij niet zo handig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst eens 1 dag gaan om te kijken hoe het bevalt.
Er zijn trouwens ook mensen die in een bungalowpark ofzo gaan slapen, maar dan wordt het wel een dure grap.
Ja, dat kwam doordat ik in eerste instantie zo'n trekkingrugzak mee zou nemen, maar uiteindelijk toch besloot m'n weekendtas mee te nemen. Maar de buitentent zat toen nog in het voorvakje van de trekkingrugzakquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Blurred86 het volgende:
haha hoe kun je nou weer de buitentent vergetensorry hoor Vik
ikkamperen!
Gaat alleen gebeuren als ik voor 19 maart een fijne baan krijg aangeboden vrees ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ihfc, het zou best kunnen dat mensen thuis een kamertje aanbieden! Zou het toch minstens één keer proberen toch?
pfff zeg dat!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Verhuizen is trouwens ook een goeie test, kan ik je vertellen.
Begrijp ik van je dat dat niet realistisch is? Veel blijven rondkijken, er lijkt toch best wat werk te zijn!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Gaat alleen gebeuren als ik voor 19 maart een fijne baan krijg aangeboden vrees ik.Maar even hopen dat volgend jaar gewoon echt elke band die ik goed vind komt opdraven!
Ligt er erg aan wat je zoekt (en of er minstens driehonderd mensen 't zelfde zoeken) maar, geloof me, doe niets anders dan rondkijken. Hence the frustration.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Begrijp ik van je dat dat niet realistisch is? Veel blijven rondkijken, er lijkt toch best wat werk te zijn!
wij ook. Zelfs kamperen, in de alpen in de stromende regen met een niet zo waterdichte tent. Was tof en geslaagd. Dit jaar gaan we een nieuwe tent kopen, onze eerste grote investering samen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, die test hebben vriendje en ik dan in elk geval overleefd! Nog niet eens zo lang, de eerste keer dat wij echt met zijn tweeën op vakantie gingen (dus niet een weekendje ofzo) is pas anderhalf jaar geleden.Het was alleen geen kampeervakantie.
Verhuizen is trouwens ook een goeie test, kan ik je vertellen.
Ja snap ik. Rot zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:36 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ligt er erg aan wat je zoekt (en of er minstens driehonderd mensen 't zelfde zoeken) maar, geloof me, doe niets anders dan rondkijken. Hence the frustration.
Okee. Het Ging Goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef sigme het volgende:
Hé, ik klaag niet over alle luddeveduh en andere ellende die hier wordt gepost, maar ik vind het niet meer dan redelijk dat die verhalen in evenwicht worden gehouden door posts over Grote en/of Ontluikende liefde en ander goed nieuws.
Ik klaag ook niet als jullie posten over rennen en sportenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef sigme het volgende:
Hé, ik klaag niet over alle luddeveduh en andere ellende die hier wordt gepost, maar ik vind het niet meer dan redelijk dat die verhalen in evenwicht worden gehouden door posts over Grote en/of Ontluikende liefde en ander goed nieuws.
Terug naar de winkel dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Siral het volgende:
Komt net een duur setje; top+vestje, uit de was machine voor het eerst. Op 30 graden gewassen, zoals op het voorschrift. En hij is er 10 tinten lichter uit gekomen........![]()
![]()
![]()
Balen! Heb je de bon nog? Ik zou het ff laten zien in de winkel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Siral het volgende:
Komt net een duur setje; top+vestje, uit de was machine voor het eerst. Op 30 graden gewassen, zoals op het voorschrift. En hij is er 10 tinten lichter uit gekomen........![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee. Het Ging Goed.
Zo prominenter
Afgelopen zomer op vakantie gekocht.......quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniet je wel af en toe van de zon ook?
Ik wil eigenlijk de batterij nu opladen want ik ga vrijdag op wintersportquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef Blurred86 het volgende:
Prob: op dealextreme.com misschien? is wel een neppe dan, maar supergoedkoop!
http://www.allesvoormijnc(...).php?products_id=513quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Probability het volgende:
Ik ben de oplader van mijn camera al heel erg lang kwijt, zou ik deze ook los kunnen kopen voor een redelijk bedrag (dus geen 50 euro of zo..) het is een canon..
Ik ga een dag meelopen om dat uit te vinden, best chronisch allemaal, maar wel iets waar je waardering mee krijgt en dingen kan bereiken bij mensenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt het jou ook een leuke functie/werkplek etcetera?
Zal ik dan maar beginnen? Ik heb een 8,5 terug voor mijn opdrachten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Verder ben ik het eens met sigme. Hoe meer goed nieuws, hoe beter!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen? Ik heb een 8,5 terug voor mijn opdrachten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Dynamo open air, waldrock...
Festivals
3 daagse festivals
Ontbijten met bier
Het tram- en fietsmuseum, nu alleen nog even bepalen hoe jullie heengaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef Viking84 het volgende:
Een kijken wat nw en ik dit weekend gaan doen in het kader van ons 'we gaan elke zondag iets ondernemen'-plan. Iig een museum, nu nog bepalen welk.
Heb je met pin betaald? Je kan het nog steeds terugbrengen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Afgelopen zomer op vakantie gekocht.......
En dan zul je wel denken, waarom nu pas in de was?Nou het is van zo'n fijn materiaal, ik draag het niet vaak, en als ik het draag is het op speciale gelegenheden. Ik hang hem altijd uit/spray hem in. Dat spul kan je niet te vaak wassen. Doe ik het een keer, helemaal naar de keleute
![]()
Lolbroek ben je ook hè?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het tram- en fietsmuseum, nu alleen nog even bepalen hoe jullie heengaan
Flapdrolquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Probability het volgende:
Ik vroeg of mijn broertje mijn tas uit de wasmachine kon halen (ik was bij hem en heb college) heeft hij het gewoon in mijn tas gedaanfijn!
Ja met pin, maargoed, ik ga niet ff naar duitsland om het terug te brengen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je met pin betaald? Je kan het nog steeds terugbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |