abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93855082
Ik zit in 'n dip wat afvallen, liefde en werk betreft maar 't gaat misschien wat verder om iedereen te verzoeken al die onderwerpen even te vermijden. :')

Heel blij 't goede nieuws van de moeder van Phaidra te horen! *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:19:00 #52
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93855086
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind het stom dat ik niet mag doneren omdat ik minder dan 50 kg. weeg. Ik zit er vaak nét even onder, heel soms er boven (maar dat is niet helemaal wenselijk :+ ). Terwijl ik nooit last heb van duizeligheid als ik om een medische reden bloed moet laten afnemen.

In het kader van goed nieuws: mijn moeder mag zaterdag naar huis!
Dat doen ze voor jouw gezondheid he ;) als je zo weinig weegt is je totale bloedvolume ook kleiner en de hoeveelheid bloed die ze afnemen relatief groter! al is de grens natuurlijk vrij arbitrair, dat het met 49 kilo niet mag maar met 51 wel.. maar goed ze moeten ergens een lijn trekken natuurlijk. En bloedafnames voor medische redenen zijn over het algemeen veel kleinere hoeveelheden en dus niet echt vergelijkbaar..

en *O* voor je moeder, fijn hoor!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93855138
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik zit in 'n dip wat afvallen, liefde en werk betreft maar 't gaat misschien wat verder om iedereen te verzoeken al die onderwerpen even te vermijden. :')

Heel blij 't goede nieuws van de moeder van Phaidra te horen! *O*
Betreft het afvallen, plemp het hier neer! Daarvoor is dit topic nou eenmaal :)
Wat lukt niet, waar loop je tegenaan...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:24:05 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93855219
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mezelf :+

</wog>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93855294
Wat fijn van je moeder, Phaidra! *O*

Knuffels voor wie het nodig heeft. :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93855340
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:45 schreef V1z0R het volgende:

Vind het iets aan de magere kant Siral, mag wat mij betreft wel een boterham o.i.d. bij.

Denk dat ik die cracotte wel door een boterham vervang dan.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Siral: ik vind het eerlijk gezegd een beetje weinig. :@
Oh :+ Het is zelfs meer dan ik normaal eet op een niet school/werk dag. Dus ik dacht dat het wel prima was.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het ook weinig Siral. Maar volgens mij impliceert de :@ bij je lijstje dat je dat zelf ook wel weet.

Meer zovan " :@ vind ik, maar ik weet het niet zeker"
Maar goed mag meer dus. :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:37:20 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93855616
Yay voor Phaidra's mamma!

En ik had Puff nog geen succes gewenst, dus bij deze: succes! *duimen draait*
pi_93855906
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dat doen ze voor jouw gezondheid he ;) als je zo weinig weegt is je totale bloedvolume ook kleiner en de hoeveelheid bloed die ze afnemen relatief groter! al is de grens natuurlijk vrij arbitrair, dat het met 49 kilo niet mag maar met 51 wel.. maar goed ze moeten ergens een lijn trekken natuurlijk. En bloedafnames voor medische redenen zijn over het algemeen veel kleinere hoeveelheden en dus niet echt vergelijkbaar..

en *O* voor je moeder, fijn hoor!
Ja dat is natuurlijk zo. Maar ik vind het wel jammer.

Ik duim ook mee voor miss Puff :Y !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93856061
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat niet lukt is afvallen. Wil de 4 kilo's die er de afgelopen maanden zijn bijgekomen er echt weer af hebben. En wat doe ik fout? Heel veel. Eet te weinig (kom doorgaans rond de 1300 calorieën uit), op het moment ook te veel crap (eierkoeken :N), en beweeg weinig tot niet.

Wat wil ik gaan doen? Meer bewegen. Maar vooral beter (en meer) eten. Wat wel goed gaat is dagelijks groente eten, gemiddeld bijna 500 gram per dag. Fruit meestal niet meer dan 1x per dag. En omdat ik iets te veel tijd heb om er mee bezig te zijn zit ik er serieus over te denken om vanaf volgende week te gaan low carben om hopelijk zo de focus van 't eten af te kunnen halen.

Oh, en de laatste eierkoeken heb ik zojuist weggegooid want werd er (weer) heel duizelig van. :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:00:39 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93856329
Terug.

Hoogstwaarschijnlijk toch het tandvlees. Hij zag geen ontsteking aan de wortelpunt. Hij heeft het verdoofd en helemaal grondig gereinigd rond die kies. Kon nog wel paar dagen pijnlijk blijven..
Denk dat ie wel gelijk heeft, want ondanks verdoving voel ik het nog en dat is met een zenuwpijn écht niet zo. Dat ramt een verdoving er wel uit en tandvlees is veel moeilijker te verdoven.

Klein beetje opgelucht, maar nog niet helemaal. Ik hoop ook dat ik alles goed begrepen heb, want het was een Indiër die toch nog wel wat gebrekkig Nederlands sprak :').

Ik stuur de gemaakte foto vast aan mijn tandarts, kan die zelf ook kijken of hij het er mee eens is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:01:19 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93856345
En *O* voor Phaidra en een :* voor ihfc.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93856470
Succes Puff!

En wat fijn dat je moeder naar huis mag Phaidra

ihfc :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:06:11 #63
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93856515
Fijn dat je mams naar huis mag zeg *O*

En ook *O* voor XM dat het erop zit en tandvlees lijkt te zijn! Wat is nu het plan? pijnstilling en wachten tot het over is?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93856627
Siral, mag meer inderdaad ;) En niet vervangen maar boterham erbij! }:|
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:52 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Wat niet lukt is afvallen. Wil de 4 kilo's die er de afgelopen maanden zijn bijgekomen er echt weer af hebben. En wat doe ik fout? Heel veel. Eet te weinig (kom doorgaans rond de 1300 calorieën uit), op het moment ook te veel crap (eierkoeken :N), en beweeg weinig tot niet.

Wat wil ik gaan doen? Meer bewegen. Maar vooral beter (en meer) eten. Wat wel goed gaat is dagelijks groente eten, gemiddeld bijna 500 gram per dag. Fruit meestal niet meer dan 1x per dag. En omdat ik iets te veel tijd heb om er mee bezig te zijn zit ik er serieus over te denken om vanaf volgende week te gaan low carben om hopelijk zo de focus van 't eten af te kunnen halen.

Oh, en de laatste eierkoeken heb ik zojuist weggegooid want werd er (weer) heel duizelig van. :')
Dat is inderdaad te weinig, vooral wanneer een eierkoek al zoveel invloed heeft op je suikerspiegel dat je er duizelig van wordt.
Goed dat je zelf doorhebt waar het euvel zit, alleen nu het lastigste nog... Misschien inderdaad maar low-carben als je daar goede ervaring mee hebt en de focus kunt verleggen.
In 6 tot 8 weken moeten die 4 kilo's dan ook wel lukken! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:12:04 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93856704
@Cali: jep. Het zou nu beter moeten gaan geleidelijk.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:19:14 #66
331 Merel
Be here now.
pi_93856980
Gelukkig maar XM! En Phaidra, wat fijn voor je moeder! En Puff heel veel succes!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93857318
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Misschien inderdaad maar low-carben als je daar goede ervaring mee hebt en de focus kunt verleggen.
In 6 tot 8 weken moeten die 4 kilo's dan ook wel lukken! ^O^
Heb helemaal geen ervaring met low-carben. Daarom twijfel ik nog (ook omdat ik een heleboel dingen niet lust en niet goed tegen eieren kan :P ). Maar net ineens heel ziek geworden, dus 't waren waarschijnlijk de 2 eierkoeken niet maar volgens mij ga ik ze daar voorlopig wel mee associëren. :')

Maar die 4 kilo's gaan sowieso wel lukken idd. :Y Positivisme ftw!
pi_93857374
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Cali: jep. Het zou nu beter moeten gaan geleidelijk.
Hoop dat 't inderdaad gauw beter gaat. En goed om die foto even op te sturen naar je eigen tandarts inderdaad. Sterkte!
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:29:20 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93857376
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:27 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Heb helemaal geen ervaring met low-carben. Daarom twijfel ik nog (ook omdat ik een heleboel dingen niet lust en niet goed tegen eieren kan :P ). Maar net ineens heel ziek geworden, dus 't waren waarschijnlijk de 2 eierkoeken niet maar volgens mij ga ik ze daar voorlopig wel mee associëren. :')

Maar die 4 kilo's gaan sowieso wel lukken idd. :Y Positivisme ftw!
Heb je het weleens geprobeerd met gewoon eten, maar alle koek en snoep uit je menu bannen? Dus: je mag gewoon alles, ook brood en zo, maar geen koek, snoep en cola en alcohol. Vlees met mate, veel groente en fruit en alleen volkorenproducten. Dan leer je je zelf een gezond en normaal eetpatroon aan waar je helemaal niet over na hoeft te denken. Bij low carben moet je toch weer omstellen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93857469
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je het weleens geprobeerd met gewoon eten, maar alle koek en snoep uit je menu bannen? Dus: je mag gewoon alles, ook brood en zo, maar geen koek, snoep en cola. Dan leer je je zelf een gezond en normaal eetpatroon aan waar je helemaal niet over na hoeft te denken. Bij low carben moet je toch weer omstellen.
:Y Eigenlijk is 't voor mij uitzonderlijk dat ik crap eet. Heb niets met snoep, ook niet met chocolade. Ben normaal van de boterhammen met pindakaas/kipfilet, fruit, en normaal avondeten met veel groente en 'goed' vlees, maar heb nu niets beters te doen dan een beetje experimenteren uit pure frustratie over van alles. Heb zo'n vermoeden dat die frustratie ook weinig met die paar kilo's te maken heeft.
pi_93857490
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Merel het volgende:
Gelukkig maar XM! En Phaidra, wat fijn voor je moeder! En Puff heel veel succes!
dat!

:)
pi_93857695
Damn, zit naar de lineup van Pinkpop 2011 te kijken en vind 't dan weer zo jammer dat ik niet zo'n fan ben van mensenmassa's....
pi_93857824
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:38 schreef ihatefastcars het volgende:
Damn, zit naar de lineup van Pinkpop 2011 te kijken en vind 't dan weer zo jammer dat ik niet zo'n fan ben van mensenmassa's....
Ben je er weleens geweest? Je kunt ook best een beetje de rust opzoeken daar, als je gewoon wat verder achteraan op het veld gaat zitten. :) Als je er graag heen wilt zou het zonde zijn om je door zoiets te laten afschrikken!
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:42:26 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93857840
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

:Y Eigenlijk is 't voor mij uitzonderlijk dat ik crap eet. Heb niets met snoep, ook niet met chocolade. Ben normaal van de boterhammen met pindakaas/kipfilet, fruit, en normaal avondeten met veel groente en 'goed' vlees, maar heb nu niets beters te doen dan een beetje experimenteren uit pure frustratie over van alles. Heb zo'n vermoeden dat die frustratie ook weinig met die paar kilo's te maken heeft.
Dan begrijp ik niet dat je te weinig eet en begrijp ik nog minder dat je wil gaan lowcarben waarbij het helemaal moeilijk is voldoende te eten :@
pi_93857858
Klaar :) ging best oké denk ik, kon goed aangeven waarom ik dit zou kunnen. Hoor snel of ik door ben naar ronde twee.
Wat fijn van je mama phaidra :)
Nog hagemezen die koffie kunnen doen?
pi_93857927
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan begrijp ik niet dat je te weinig eet en begrijp ik nog minder dat je wil gaan lowcarben waarbij het helemaal moeilijk is voldoende te eten :@
Te weinig eten is vrij standaard, ook als ik gezond eet. Heb hier erg moeten wennen aan 't 'veel' eten en gaat wel iets beter. Lowcarben is meer uit frustratie dat de weegschaal niet in beweging komt denk ik. Maar je hebt gelijk, het slaat eigenlijk ook gewoon nergens op. Zoals ik al zei, 't zit tussen de oren op het moment omdat niks loopt zoals ik wil en ik hier graag wel de controle over wil houden. Zoiets althans.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:47:30 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93858019
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Te weinig eten is vrij standaard, ook als ik gezond eet. Heb hier erg moeten wennen aan 't 'veel' eten en gaat wel iets beter. Lowcarben is meer uit frustratie dat de weegschaal niet in beweging komt denk ik. Maar je hebt gelijk, het slaat eigenlijk ook gewoon nergens op. Zoals ik al zei, 't zit tussen de oren op het moment omdat niks loopt zoals ik wil en ik hier graag wel de controle over wil houden. Zoiets althans.
Is er niets iets anders waar je je "de controle" over kunt houden? Gaan sporten ofzo, en dan haalbare doelen stellen. Zo heb je steeds een "succesmomentje" zonder dat je voeding (en je gezondheid) in gaat zetten als controle- en frustratieafleidingsinstrument. Want daar zit natuurlijk wel een groot gevaar in.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:49:01 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93858091
Ha, ik heb de zon weer teruggejat! *O*.

En ik ben naar A'dam-E.V.A aan het kijken. Nieuwe serie, leuk! :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_93858129
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Ha, ik heb de zon weer teruggejat! *O*.

En ik ben naar A'dam-E.V.A aan het kijken. Nieuwe serie, leuk! :Y.
verrek, hij is hier ook echt weg....
pi_93858183
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is er niets iets anders waar je je "de controle" over kunt houden? Gaan sporten ofzo, en dan haalbare doelen stellen. Zo heb je steeds een "succesmomentje" zonder dat je voeding (en je gezondheid) in gaat zetten als controle- en frustratieafleidingsinstrument. Want daar zit natuurlijk wel een groot gevaar in. :)
Ja, wil inderdaad weer gaan sporten. Sowieso zit ik dan al lekkerder in mijn vel, en heb meer energie. Vond 't best herkenbaar wat jij daar laatst over zei, en weet 't ook van mezelf maar als je eenmaal 'gestopt' bent dan is het zo moeilijk weer te beginnen. Maar het is uiteindelijk wel 'de' oplossing denk ik (sportte vroeger behoorlijk veel en sinds ik daar mee gestopt ben is voeding een beetje een issue geworden soms).
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:51:51 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93858187
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

verrek, hij is hier ook echt weg....
Creepy.

"De Viking die de zon terugstal"
pi_93858228
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Creepy.

"De Viking die de zon terugstal"
Van de Zweden nog wel! :o
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:54:01 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93858267
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Van de Zweden nog wel! :o
Ja, wat een lef hè? :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_93858316
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ben je er weleens geweest? Je kunt ook best een beetje de rust opzoeken daar, als je gewoon wat verder achteraan op het veld gaat zitten. :) Als je er graag heen wilt zou het zonde zijn om je door zoiets te laten afschrikken!
Nee, nooit geweest - maar heb altijd zo'n beeld van klem staan tussen de hossende massa. :') Maar misschien toch eens serieus overwegen dus, en kijken of ik iemand mee kan krijgen. :)
pi_93858344
Zon :) hoop dat ie er bij mij ook nog is.
Mn eerste 'echte' gesprek zonder backup mee en ze waren best relaxt, maar ja dat zegt niet altijd wat over hoe het gaat hè. Moet maar eens een afspraak maken voor een dag meedraaien.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:56:31 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93858368
Oh ik ben 1x naar een festival geweest en ik vond het echt verschrikkelijk :@. Toch die mensenmassa's, van die armetierige wc's en je gaat stinken enzo.. Nee.. niet m'n ding.
pi_93858426
Festivals O+
Xm hoe ging het?
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:58:11 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93858428
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zon :) hoop dat ie er bij mij ook nog is.
Mn eerste 'echte' gesprek zonder backup mee en ze waren best relaxt, maar ja dat zegt niet altijd wat over hoe het gaat hè. Moet maar eens een afspraak maken voor een dag meedraaien.
Hoe bedoel je zonder backup?
Niet meer actief op Fok!
pi_93858445
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik ben 1x naar een festival geweest en ik vond het echt verschrikkelijk :@. Toch die mensenmassa's, van die armetierige wc's en je gaat stinken enzo.. Nee.. niet m'n ding.
Kijk, dat beeld heb ik dus ook. En dan had ik nog niet eens aan de toiletten gedacht. Overigens zou ik dan niet gaan kamperen. Dat is dus echt zo niets voor mij. :@
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:00:40 #90
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_93858527
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Kijk, dat beeld heb ik dus ook. En dan had ik nog niet eens aan de toiletten gedacht. Overigens zou ik dan niet gaan kamperen. Dat is dus echt zo niets voor mij. :@
Ah joh kamperen is de bomb! Dan zet je gewoon een emmer in de tent, hoef je niet in de rij te staan voor de WC.

oO<
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_93858564
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je zonder backup?
Detacheerder. Geeft toch wel wat vertrouwen weer dat er in elk geval geen 'rare' dingen voorgevallen zijn.
Wel lang reizen zeg, als je naar de hemelsbrede afstand kijkt :P
pi_93858614
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ah joh kamperen is de bomb! Dan zet je gewoon een emmer in de tent, hoef je niet in de rij te staan voor de WC.

oO<
_O- Dat is de oplossing voor mij inderdaad! Volgens mij moet ik Kings of Leon en Coldplay toch maar elders gaan bewonderen. :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:03:58 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93858621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Detacheerder. Geeft toch wel wat vertrouwen weer dat er in elk geval geen 'rare' dingen voorgevallen zijn.
Wel lang reizen zeg, als je naar de hemelsbrede afstand kijkt :P
Ik vind het juist veel enger om een dergelijk gesprek te voeren als er iemand over mijn schouder meekijkt. Het zou voelen alsof ik gecontroleerd word en het niet goed genoeg doe. Maak ik zonder "back-up" een foutje, dan merkt niemand het. Een zogenaamde "back-up" heeft altijd wat te mekkeren.
pi_93858704
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het juist veel enger om een dergelijk gesprek te voeren als er iemand over mijn schouder meekijkt. Het zou voelen alsof ik gecontroleerd word en het niet goed genoeg doe. Maak ik zonder "back-up" een foutje, dan merkt niemand het. Een zogenaamde "back-up" heeft altijd wat te mekkeren.
Weet ik, rationeel is het ook niet beter mèt, zeker de eerste keer deed het me weinig goed, maar meer door het idee dat t zo lang geleden was.
Prettige mensen in elk geval.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:08:37 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93858765
Ik moet mijn sollicitatiegesprek van morgenochtend ook nog even voorbereiden straks. Vroeger besteedde ik daar veel meer tijd aan, maar nu ben ik er wat handiger en relaxter in geworden :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93858803
Ik kampeer ook nooit, want mijn ouders wonen in Landgraaf. :7 Als je elke avond van het terrein af gaat en gewoon lekker kunt douchen enzo is het prima te doen. :)
pi_93858870
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet mijn sollicitatiegesprek van morgenochtend ook nog even voorbereiden straks. Vroeger besteedde ik daar veel meer tijd aan, maar nu ben ik er wat handiger en relaxter in geworden :).
Mooi toch? Verzin in ieder geval wat aanknopingspunten voor een leuk praatje, voor als er 'gaten' in het gesprek vallen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:12:13 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93858894
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

_O- Dat is de oplossing voor mij inderdaad! Volgens mij moet ik Kings of Leon en Coldplay toch maar elders gaan bewonderen. :')
En dan 's nachts halfdronken die emmer omschoppen. Over je slaapzak.

;(.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:13:08 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93858918
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mooi toch? Verzin in ieder geval wat aanknopingspunten voor een leuk praatje, voor als er 'gaten' in het gesprek vallen.
Het gesprek duurt max een half uur (strak schema), dus voor gaten ben ik niet zo bang :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:14:26 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93858975
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En dan 's nachts halfdronken die emmer omschoppen. Over je slaapzak.

;(.
Je spreekt uit ervaring? :P.

Ik heb zelf jarenlang gekampeerd met m'n ouders, in Frankrijk O+.
Eerst sliep ik bij hen in de caravan, daarna in een eigen tentje! O+. Om toiletten heb ik me nooit echt druk kunnen maken, eigenlijk :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')