Da's niequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vindt me mooien daar gaat 't om
[/positief]
In de categorie 'even niets beters te doen': ben ook maar eens aan 't klooien met facebook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:21 schreef Merel het volgende:
Vanavond dan dus maar eens gaan ontdekken hoe facebook verder werkt en de boel verder inrichten. Ben benieuwd. Nu weer werken. Blergh.
Mooie stad hè?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Probeer jezelf toch eens mooi te vinden Mo!
Wat een rondleiding krijg je zo met de tram zeg
Ben je onderweg naar de sollicitatie nu?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Probeer jezelf toch eens mooi te vinden Mo!
Wat een rondleiding krijg je zo met de tram zeg
Nou van hier vind ik het behoorlijk tegenvallenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooie stad hè?. In welke tram zit je?
Zelf vanochtend nog een zeer prettig gesprek gehad over mogelijk freelance werk down the line. Schiet ik op 't moment niets mee op, maar geeft wel een goed gevoel.quote:
nee joh! lekker postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Puff!
Ik merk ook wel dat ik me de laatste tijd inhoud, dat ik het niet teveel over Baardmans heb. Wil het niemand lastig maken...
Ik vind het stom dat ik niet mag doneren omdat ik minder dan 50 kg. weeg. Ik zit er vaak nét even onder, heel soms er boven (maar dat is niet helemaal wenselijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik krijg een sms of ik alsjeblijeft gehoor wil geven aan de oproep om bloed te doneren, omdat het zo hard nodig is
Dat zullen we dan binnenkort maar weer eens doen...
O, ik ga echt niet naar romantische films kijken nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef Merel het volgende:
Gewoon posten hoor DaD. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het moeilijk vind om te lezen hoe blij mensen met hun vriendje zijn, maar ik vind het ook moeilijk om blije stelletjes op straat te zien, of romantische comedies op TV, enzovoorts. Maar daar kan ik ook niet omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |