SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
mweeh, was alles goed gegaan bij de mondhygieniste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, niet geslapen, kiespijn, tandarts deze week niet aanwezig,.
^^quote:Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen?
er is ondertussen gelukkig al koffie...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
Het kan misschien nog net dan hoor Merel
pfoe Phaidra, moeilijk lijkt me dat![]()
en Jagar, sterkte met het gebrek aan koffie
Het is een algemeen graf en verlengen op dezelfde plek is niet mogelijk. Wel verplaatsen, maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. En de rest van de familie heeft er niet zo'n behoefte aan. Ik kom er ook niet bijster vaak, maar het is idd het idee op zich. Nu weet ik waar hij is. Straks gaan de resten in de oven en de as komt *ergens* op een grote hoop terecht. Geloof ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, niet geslapen, kiespijn, tandarts deze week niet aanwezig,.
Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen? Ik weet dat van de tweelingzusjes van mn vader om de zoveel jaar een brief komt of er verlengd moet worden.
Jezelf even kick-starten door aan de juiste dingen te denken om in de goede stemming te komen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe zet je jezelf in de kickass sollicitatiemodus als je je totaal niet zo voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |