Waarom denk je dat je het misschien niet zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef progje het volgende:
ow ja ik moet eens even uitzoeken of ik bloeddonor kan zijn, anders ook maar eens gaan doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me eens laten prikken omdat ik vaak duizelig was en regelmatig bijna flauwviel.
Dat, in combinatie met lage bloeddruk en verkeerde manier van ademhalen. Heb het nog wel, af en toe. Als ik 's ochtends opsta moet ik ook altijd eerst even stilstaan om de zwarte vlekken voor m'n ogen te laten verdwijnen. Doe ik alleen niet altijd, dus ik heb al heel wat lichamelijk contact met de muur gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat was daar de uiteindelijke reden van dan?
Ik heb daar net de test gedaan en mag dus nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je het misschien niet zou kunnen zijn?
Sanquin
Ai, klinkt vervelend! Maar daar hoeft verder niets aan gedaan te worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met lage bloeddruk en verkeerde manier van ademhalen. Heb het nog wel, af en toe. Als ik 's ochtends opsta moet ik ook altijd eerst even stilstaan om de zwarte vlekken voor m'n ogen te laten verdwijnen. Doe ik alleen niet altijd, dus ik heb al heel wat lichamelijk contact met de muur gehad..
Wellicht nog eens kijken als het jaar voorbij is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb daar net de test gedaan en mag dus niet
Veel in het buitenland geweest en zo. Ook Malaria gebieden.
Maar dat was nu niet eens het probleem. Het is nog minder dan 1 jaar geleden dat ik mijn tattoo heb laten zetten. En dan mag het dus ook niet.
Ga ik zeker doen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wellicht nog eens kijken als het jaar voorbij is.
Ach, ik ben het gewend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ai, klinkt vervelend! Maar daar hoeft verder niets aan gedaan te worden?
Vind het niet echt wenselijk klinken namelijk, vooral het lichamelijk contact met de muur...
Wat vervelend! At en dronk je wel goed na een donatie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef the85mc het volgende:
Ik was bloeddonor, maar ik had er zelf teveel last van. Ik heb ze nooit over mijn HB waarden iets horen zeggen, dus dat zal dan altijd wel goed zijn geweest. Ik vond het wel lastig dat na het doneren ik snel buiten adem was, tot wel 2 dagen lang. Wanneer ik door wat tunneltjes moet fietsen (en dan dus bergop) raakte ik buiten adem, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Mijn conditie is ook wel aardig, doe regelmatig cardio oefeningen.. Daardoor ben ik uiteindelijk wel gestopt met doneren..Hebben anderen daar ook last van?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef progje het volgende:
Oh mijn vriend zegt net dat ik mijn tattoo al weer 1.5 jaar heb
Ik dacht nog niet eens 1 jaar.
Test maar even opnieuw doen dan:
Op grond van uw antwoorden, is er geen bezwaar tegen donatie.
De online donortest vervangt overigens niet de keuring en de medische vragenlijst die u op iedere donatieafspraak invult. Die vragenlijst is uitgebreider en de uitslag daarvan kan er alsnog toe leiden dat u (tijdelijk) niet (meer) mag donoren.
Mooi! Binnenkort maar even een afspraak maken dan.
Ja volgens mij wel. Ik ging vaak 's avonds na het eten, en dan meestal na een stevige maaltijd. Daarna nog goed wat drinken en een boterham. Goede nachtrust pakken.quote:Wat vervelend! At en dronk je wel goed na een donatie?
Dat heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik vind bloed doneren ook altijd wel fijn als mini-check-up voor mezelf.
Gebeurt wel vaker, hij heeft wat problemen. Het ging een tijdje heel goed maar ik vrees dat hij nu weer in een slechte periode zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Perruche het volgende:
bah mini, da's niet leuk... zit ie gewoon een dagje niet zo lekker in zijn vel of gebeurt het vaker?
mijn vriendje is heel lief nu 'ie even niet thuis ismaar hij bedankte me laatst expliciet voor alle administratieve dingen die ik voor hem doe, dat vond ik erg lief!
he, balen! wat ging er fout?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
Wil iemand de tt veranderen aub?
Wat jammer Puff!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
Even doorzetten, succes! Ik weet hoe lastig het kan zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, hij heeft wat problemen. Het ging een tijdje heel goed maar ik vrees dat hij nu weer in een slechte periode zit.
Wat lief van jouw vriendje!Gaat het met hem weer wat beter? Fijn dat hij in elk geval een baan heeft nu.
Aahh, wat ging er mis Puff?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
Vragen of er een workaround is met andere werkdagen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh my![]()
ik krijg net een droomfunctie aangeboden
Verhuurconsulent
voor 16 uur in de week, en ik kan 'm niet accepteren vanwege de werkdagen
al gedaan, niet mogelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Vragen of er een workaround is met andere werkdagen?
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef loveli het volgende:
Puff, nu bij de BNOR aanvragen? (En als je examinator Wtewaal heette, dan is het zeker niet jouw schuld.)
Nee, kan ook eerder. Dan noemen ze het 'faalangstexamen'. Is wel duurder dan een gewoon examen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?
Of "hij lijkt op z'n vader".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
als het lelijk is gewoon zeggen "ah wat een lief kind"
Oh, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
Misschien dat baby's daarom altijd zo gefixeerd op mij zijn.Ik heb dus een hele hoge stem.
Loop naar spiegel, treg aan je onderooglid en bekijk de kleur ervan. Bleek => te laag, rozerood => okidoki, knalrood => hb van 13 ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan me alleen niet meer herinneren wat mijn hemoglobinewaarde nu wasHet was te laag volgens de dokter, maar hoe laag weet ik dus niet meer.
Dan is jouw hb ook niet echt oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hb onder de 7,5 niet goed? Ik kom net boven de 6, normaal. Maar fijn dat er niets ernstigs aan de hand is Tink!
Dat was vroeger. Tijdens mijn vijfde examen bedacht ik dat ik beter staatsexamen had kunnen aanvragen (zo heette het nog in de steentijd). De examinator vertelde me dat het niet meer nodig was. Nu kun je na 3 keer daar afrijden. En tsja, wat is duurder? Twee examens zijn duurder dan 1 BNOR examen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?
nope. Donderdag is een vaste dag, colleges worden niet op een ander moment gegeven...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Workaround met opleiding ook niet een optie?
quote:
Klopt niet altijd denk ik. Mijn Hb is ongeveer 9,5 en mijn onderooglid is bleek met een klein randje rozeroodquote:Loop naar spiegel, treg aan je onderooglid en bekijk de kleur ervan. Bleek => te laag, rozerood => okidoki, knalrood => hb van 13 ofzo.
Mijn docent pathologie heeft ons altijd geleerd dat iedereen een eigen gemiddelde waarde heeft. Als je een lage hb-waarde hebt en daar aan gewend bent, niets aan de hand. Oftewel, het verschil tussen wat je normaal hebt en wat aan de hand is, is belangrijker dan een gemiddelde waarde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
Dan is jouw hb ook niet echt oke.
Bladgroen en haemoglobine zijn hetzelfde, behalve dat er in hb ijzer zit en in bladgroen magnesium geloof ik. Groene groenten + ijzer => hb-gehalte *insert pijl naar boven*. Had ik al gezegd dat groene groenten goed waren? En een biefje erbij. Rood vlees is de best opneembare vorm van ijzer. Floradix is ook goedgekeurd.
Vaak weten mensen niet wat er 'normaal' aan Hb in zit, dus het is soms lastig te bepalen of dat voor die persoon raar is of nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn docent pathologie heeft ons altijd geleerd dat iedereen een eigen gemiddelde waarde heeft. Als je een lage hb-waarde hebt en daar aan gewend bent, niets aan de hand. Oftewel, het verschil tussen wat je normaal hebt en wat aan de hand is, is belangrijker dan een gemiddelde waarde.
Helaas handelt men daar niet echt naar in de medische wereld
True, dat zou je iedereen moeten testen in een periode dat het gewoon goed gaat en daar is natuurlijk geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vaak weten mensen niet wat er 'normaal' aan Hb in zit, dus het is soms lastig te bepalen of dat voor die persoon raar is of niet
Men wordt in elk geval een stuk behoudender met interpretatie van bloedwaardes en handelen ernaar.
Dan ben je bijvoorbeeld uitgedroogd. En er zijn ziektes waarbij het ook hoog kan worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Wat als je juist een hogere Hb waarde hebt dan?
Goeie reden om bloeddonor te worden dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
True, dat zou je iedereen moeten testen in een periode dat het gewoon goed gaat en daar is natuurlijk geen beginnen aan.
Beter dan niks toch? Ik wacht al een week ofzo tot mijn kiwi's niet meer keihard zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef loveli het volgende:
En flesjes fruit zijn niet te vergelijken met echt fruit.
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.quote:
Op het flesje staat dat er 30mg vitamine C en 1,5g voedingsvezels in zit, over andere vitamines staat er niks op. Voor de vezels kun je dus beter echt fruit eten, maar qua vitamine C is het niet slecht. In elk geval beter dan een appel, daar zit een stuk minder in dan je zou denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoeveel er blijft hangen van de vitamines enzo na verhitten, ligt er ook aan wat voor flesje het is. De suikers blijven wel intact. Die van Hero zijn volgens mij helemaal niet beter dan standaard sap.
En merk-kiwi's zijn vaak stukken beter dan gewone kiwi's. Raar maar waar.
Ik wil helemaal niet ge-emancipeerd zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.
Omdat je auto bagger isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.
Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
ik vind feminisme maar lastig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet ge-emancipeerd zijn.
Ik vind het wel wat weinig hoor vik, zeker met hardlopen! volgens mij mag er zeker nog wel een boterhammetje in vanavondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
En mijn definitieve lijstje:
O: yoghurt met brambozen
S: hardlopen
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: sinaasappel, appel
T: beker warme anijsmelk
T: banaan
D: aardappelpartjes in de schil met vegetarische burger en asperges
Als ik in de avond nog trek krijg komen er nog 1 of 2 boterhammen met pindakaas bij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.
Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
Jij en Coco? Minimeet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww PuffSmooches van mij en Coco
![]()
Wij gaan nu kaas halen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben Oostindisch geemancipeerd. Als het me uitkomt dus.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Daarom is ie er ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.
Mijn collega's noemden het mutsjesdag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef anna82 het volgende:
Vandaag hoorde ik iemand (een vrouw) in de wandelgangen zeggen: "Wat goed dat het vandaag vrouwendag is, want het is al 364 dagen per jaar mannendag..."in het kwadraat.
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daarom is ie er ook.
Ik ben overigens dus wel voorstander van emancipatie.
Is het ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.
Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.
Ik wel. Laatst nog een bepaald sujet op mijn werk die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?
(daarmee zeg ik niet overigens niet dat de dag niet nodig is, omdat bovenstaande natuurlijk niet geldt voor heel veel vrouwen in heel veel landen van deze wereld)
Ja. Ik stond dan ook NIET stijf van de zenuwen, dat was wel fijn. Morgen maar bellen voor een nieuwe poging.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef conleche het volgende:
Puff, balen van je rijbewijs! Had je die betablokker nu genomen?
Oeps, typo's.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij wel, maar dan wel met een dilemma.
pm.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij wel, maar dan wel met een dilemma.
Same here!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pm mag ook naar mij natuurlijk! Al ben nu aan het koken dus antwoorden kan even duren!
PM.quote:
en here!quote:
Het ligt bij het gewone rundvlees en het heet geloof ik "extra mager rundvlees" ofzo, maar als je dan op de verpakking kijkt staat er ergens dat het 30% plantaardig is. Er zit ook een sticker op dat het één of andere prijs van het Voedingscentrum heeft gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en here!
Mini, jij had het toch laatst over vlees met een deel vleesvervanger erin? ik vond dat best interessant dus ik heb eens gekeken in de ah maar ik kon het helemaal niet vinden? waar ligt dat? en zit het ook nog in een speciale verpakking ofzo?
Ja, maar ik woon in Duitsland en het zijn dus Duitse waarden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van Tink kwam toch uit NL?
In g/dL is 11,5 tot 16 normaal bij vrouwen, lees ik hier uit m'n oxford boekje.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina, ik reageer zo op je PM maar ik moet eerst even eten!
Ik weet wel zeker dat bepaalde deuren gesloten worden voor vrouwen. Ook in Nederland.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?
(daarmee zeg ik niet overigens niet dat de dag niet nodig is, omdat bovenstaande natuurlijk niet geldt voor heel veel vrouwen in heel veel landen van deze wereld)
ah, ik was echt op zoek naar een aparte categorie vlees zegmaar! wel raar eigenlijk, denk je dat je vlees koopt is het 30% plantaardig..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het ligt bij het gewone rundvlees en het heet geloof ik "extra mager rundvlees" ofzo, maar als je dan op de verpakking kijkt staat er ergens dat het 30% plantaardig is. Er zit ook een sticker op dat het één of andere prijs van het Voedingscentrum heeft gekregen.
Volgens mij is dit het:
[ afbeelding ]
ik neem rotondes altijd rechtsom?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Puffbalen zeg. Maar als mijn beste vriendin die links en rechts niet uit elkaar kan houden en een rotonde tijdens een rijles ooit rechtsom nam (
) het na 3x proberen tķch kon halen en nu glorieus het land doorkart in d'r Fiat Cinquecento, dan kan jij het ook
!
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik raak altijd compleet in de war van schroeven los/vast draaien of kranen open/dicht, dat lukt alleen als ik er niet over nadenk
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja
En ik moet zo vaak cans losdraaien en ik werk met 100 mannen en 3 vrouwen ofzo en dan krijg ik het ding inderdaad niet los
huu nu ben ik ook in de warquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee wacht! Je gaat naar links! Dus linksom, toch? Ja?
Je komt er rechts op rijden, maar de bocht maak je naar links.
Rotondes zijn dus linksom. Maar die vriendin, die kwam erop en ging rondom naar rechts.
Hier moet ik dus bijvoorbeeld gewoon van huilen.
1-2-34 misschien ook een optie voor je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb mijn vriend een gemaild dat ik rustig afwacht tot ik ten huwelijk word gevraagd
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
1-2-34 misschien ook een optie voor je?
dat is volgend jaar! DAn zou ik liever voor 13-13-13 gaan....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
mij lijkt 12-12-12 wel watnu nog even een man vinden die dat ook wat lijkt
ik wel. Toen ik net begon met werken in de IT was het echt drama, maar dat is nu al weer 10 jaar geleden. Tegenwoordig minder last van. Maar merk wel dat ik me vaak dubbel zo hard moet bewijzen maar dat komt ook nog eens omdat ik een functie heb die vrij hoog is en ik nog een guppie ben. En dan zie ik er ook nog eens jonger uit dan ik ben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
volgens mij zitten we niet letterlijk in dezelfde industrie, maar het klinkt herkenbaar ^^quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef progje het volgende:
[..]
ik wel. Toen ik net begon met werken in de IT was het echt drama, maar dat is nu al weer 10 jaar geleden. Tegenwoordig minder last van. Maar merk wel dat ik me vaak dubbel zo hard moet bewijzen maar dat komt ook nog eens omdat ik een functie heb die vrij hoog is en ik nog een guppie ben. En dan zie ik er ook nog eens jonger uit dan ik ben.
ik heb 1x mee gemaakt dat een systeembeheerder van een klant steeds dicht tegen me aan ging staan en me steeds onnodig aanraakte. En ik heb daar toen wat over gezegd tegen mijn manager. En ik moest me maar niet zo aanstellen, het was onze grootste klant en ik lokte het vast zelf uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij zitten we niet letterlijk in dezelfde industrie, maar het klinkt herkenbaar ^^
Oh dat geloof ik ook zeker, maar ik acteer (nog lang) niet op een dergelijk niveau!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat bepaalde deuren gesloten worden voor vrouwen. Ook in Nederland.
Andere deuren gaan juist sneller open trouwens.
Ah bah en fijne support van je manager!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb 1x mee gemaakt dat een systeembeheerder van een klant steeds dicht tegen me aan ging staan en me steeds onnodig aanraakte. En ik heb daar toen wat over gezegd tegen mijn manager. En ik moest me maar niet zo aanstellen, het was onze grootste klant en ik lokte het vast zelf uit
Hebben jullie een lama in Belgie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef conleche het volgende:
Ik merk er persoonlijk ook niks van. Maar voor mij is het zķ ontzettend vanzelfsprekend dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, dat ik er niet eens over nadenk. Vrouwendag? Het zegt mij echt helemaal niks.
Ik ben in Belgie om te schilderen en ik heb al weer hardgelopen, het paardje en de lama van appel voorzien en ik zit nu met mijn rug zo'n beetje ín de houtkachel. Best lekker om hier af en toe te zijn nu ik er niet meer woon.
Puff, balen van je rijbewijs! Had je die betablokker nu genomen?
^^quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah bah en fijne support van je manager!
hihi precies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Moet je je maar mannelijker gaan gedragen of kleden, kies maar
Nope, op de knabbelbacon, dat zijn meer een soort crackertjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Huu dames, wat een nare ervaringengelukkig nooit zelf meegemaakt.
Wat een lekker lijstje Cozo is low-carb nog wel vol te houden, lijkt me! Eet je die filet americain zo?
Wij waren in Sant Angelo! Mini-douches, inimini lift, heul dunne muren, maar prima locatie en ontbijtjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:
True, dat gooit dus telkens roet in het eten
Zou me 760 kosten voor vijf nachten..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wij waren in Sant Angelo! Mini-douches, inimini lift, heul dunne muren, maar prima locatie en ontbijtjes
Zoveel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou me 760 kosten voor vijf nachten..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoveel?Ik dacht dat het een van de goedkoopste was, wij waren 4 nachten ofzo! Al meen ik me te herinneren dat jouw vriend geen ukkie is, dus dan is het sowieso geen aanrader ivm aforementioned douches
Wil ze een vriendinnetje, of baby-nijntjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Co, een lama!*jaloers*
Wij gaan zaterdag misschien met Tamina naar een dierenasiel om haar te laten blind daten![]()
Geen van beide, we willen een gecastreerde vent voor d'rquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wil ze een vriendinnetje, of baby-nijntjes?
Hostel Allessandro oid misschien iets? Zit achter treinstation Termini en toen ik er was, was het wel een prima locatie. Downtown Allessandro heet het volgens mij. Oh en gratis koffie/espresso bij het ontbijt. http://www.hostelsalessan(...)view&id=60&Itemid=36quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Er zijn nog wel goedkopere, maar dan weer te ver weg.. Of echt crappy..
Maar als ik ergens op gefocust ben, dan moet het. Dus. Ik. Moet. Naar. Rome![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
truste
Nichtje was gelukkig geen 'lief kind'zag er voor een pasgeboren baby nog best ok uit. Was érg klein (2800gram) vonden we en erg eng toen ze ging huilen en jammeren en zulks
maar toen ze eenmaal stil was hebben we nog even gezellig zitten keuvelen en een beschuit met muisjes gehad met daarbij een glaasje Jip en Janneke bubbelsap dat we mee hadden genomen.
Waren wel weer laat thuis, dus net een blik tomatensoep opgewarmd en daarbij een bruin stokbroodje met wat kruidenkaas en zalm.
nu slapen..moe
pick me!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens de eerste slankie die Coco heeft gemeet! Wie wil me aanraken
Wat! Heb jij Coco gemeet??!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens de eerste slankie die Coco heeft gemeet! Wie wil me aanraken
Jij mag geen vent voor mij uitzoeken!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen van beide, we willen een gecastreerde vent voor d'rHeb al een paar leukerds gezien
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
Š loveli
mweeh, was alles goed gegaan bij de mondhygieniste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, niet geslapen, kiespijn, tandarts deze week niet aanwezig,.
^^quote:Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen?
er is ondertussen gelukkig al koffie...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
Het kan misschien nog net dan hoor Merel
pfoe Phaidra, moeilijk lijkt me dat![]()
en Jagar, sterkte met het gebrek aan koffie
Het is een algemeen graf en verlengen op dezelfde plek is niet mogelijk. Wel verplaatsen, maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. En de rest van de familie heeft er niet zo'n behoefte aan. Ik kom er ook niet bijster vaak, maar het is idd het idee op zich. Nu weet ik waar hij is. Straks gaan de resten in de oven en de as komt *ergens* op een grote hoop terecht. Geloof ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, niet geslapen, kiespijn, tandarts deze week niet aanwezig,.
Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen? Ik weet dat van de tweelingzusjes van mn vader om de zoveel jaar een brief komt of er verlengd moet worden.
Jezelf even kick-starten door aan de juiste dingen te denken om in de goede stemming te komen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe zet je jezelf in de kickass sollicitatiemodus als je je totaal niet zo voelt?
Ik ben nogal fan van het getal 2quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
8 eieren?! Hemel, dat eet ik in 2-3 maanden ofzo.
Waarom hardgekookt of scrambled wel dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
Eieren zijn niet slecht mits zachtgekookt of spiegel. Smakelijk eten.
Bron?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
Eieren zijn niet slecht mits zachtgekookt of spiegel. Smakelijk eten.
4 per week?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Vega's (en daar reken ik mezelf wel toe als bijna-geen-vlees-eter) mogen er 4 eten van het Voedingscentrum
Maar ja, Voedingscentrum. En volgens mij is uit recent onderzoek juist gebleken dat je wel meer mag eten? Even zoeken
.
Echt zo dat het eigeel eruit loopt als je het ei openmaakt... om nom nom!quote:
Awakenings!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb alwéér een superlege agenda, leuk zeg afbouwen bij je werkIk verveel me de hele dag dood. Heb wel een leuk artikel te lezen waar ik op mijn nieuwe werk ook wel iets mee kan, over het gebruik van films in therapie en zingeving
Ja hoor, dat kan. Voor ruim 1200 euro...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Oei Xm.. sterkte!
Phaidra, inderdaad heel naar... kunnen jullie de as niet meekrijgen?
ik vind dit weer een karig lijstje hoor vik! ik denk dat je de 1300 kcal maar net haalt, als het al zo veel is..quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk echt een positief effect van geen cola meer en geen superfruit meer. Had de hele tijd trek in zoetigheid en bovendien bleef ik maar honger houden en dus dooreten. En nu heb ik daar helemaal geen last meer van
.
Lijstje van vandaag:
O: twee geroosterde boterhammen met jam, thee
T: banaan
L: twee boterhammen met kaas, melk
T: sinaasappel, appel
D: pasta met groenten
Ik ga ook wat minder eieren eten vanaf nu. At om de dag twee eieren (dus 8 per week) en dat is volgens mij best veel.
Dan eet ik er nog wel wat nootjes bijquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind dit weer een karig lijstje hoor vik! ik denk dat je de 1300 kcal maar net haalt, als het al zo veel is..
Is er een Slankie die je foonnr heeft en ff kan bellen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aargh en nu kan ik mn telefoon ook nog eens niet vindenChaoot die ik ben
Oh dat is idd wel vervelend en duur!... En de as zelf uitstrooien ipv op een grote hoop? Kwwnie hoor,zeg ook maar watquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Voor ruim 1200 euro...![]()
Maar ik zou ook niet zo goed weten wat ik met een urn zou moeten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, maar hij staat op stil, dus dan moet ik wel enigszins een indicatie hebben waar hij ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er een Slankie die je foonnr heeft en ff kan bellen?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is idd wel vervelend en duur!... En de as zelf uitstrooien ipv op een grote hoop? Kwwnie hoor,zeg ook maar watDat klinkt wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het speelt ook mee dat de rest van de familie er geen behoefte aan heeft. Anders had ik er wel serieus over nagedacht.
Vik, lol.
Venus in pocketformaat
Š loveli
Wat kost herplaatsen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Voor ruim 1200 euro...![]()
Maar ik zou ook niet zo goed weten wat ik met een urn zou moeten.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hier ook nog een blikje met as en weet ook niet of ik het wel over m'n hart kan verkrijgen om dat te gaan uitstrooien.
En ik krijg van die The Big Lebowski-visioenen waarin ik het as tegen de wind in uitstrooi en het in m'n haar gaat zitten.
Die is even weg, zei Marco Verhoeff gisteren. Maar komt wel weer terug hoorquote:
Mocht je er toch geld aan uitgeven.. mij zou het die extra 400 euro waard zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Phaidra het volgende:
ca. 1600 euro. Als ik nu geen kostenplaatsen vergeet.
Jeetje wat een bedragen zeg...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ca. 1600 euro. Als ik nu geen kostenplaatsen vergeet.
wat fijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou de Ware vanavond pas weer zien, maar ben gisteravond toch al die kant op gegaan, zo fijn om gewoon naast elkaar te slapen en dicht bij hem te zijn
Ik vind het vooral confronterendquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat fijnword helemaal
van dat gezwijmel
![]()
én ik vind 't fijn dat ik dat zelf ook nog helemaal zo heb, ondanks dat we al getrouwd zijn
Dat je niet getrouwd bent?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral confronterend. Maar vandaag kan ik het wel hebben geloof ik
.
Ik ga eens even boodschapjes doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef MarMar het volgende:
Ohja, lijstje..
O: cornflakes (weet iemand een cereal met minder suikers? kan er moeilijk eentje vinden)
L: 2 boterhammen 1 ham 1 sandwichspread
T: mandarijntjes
D: kip madras + salade
T: yoghurt met een beetje muesli
http://oncyclopedia.net/wiki/Sandwichspreadquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens opzoeken wat daar in zit qua stofjes...
thxquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:
Vizor wateen lijst weer...
Mar Mar, de biologische muesli van AH heeft volgens mij geen suiker, en zonnatura producten. Ook en bran Flakes van AH eigen merk hebben volgens mij minder (of geen) zuiker vergeleken met Fruit n fibre...!
En dan gaan er ook nog CM's van af!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:
Vizor wateen lijst weer...
Mar Mar, de biologische muesli van AH heeft volgens mij geen suiker, en zonnatura producten. Ook en bran Flakes van AH eigen merk hebben volgens mij minder (of geen) zuiker vergeleken met Fruit n fibre...!
Goeie sitequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.net/wiki/Sandwichspread
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |