quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef progje het volgende:
Oh mijn vriend zegt net dat ik mijn tattoo al weer 1.5 jaar heb
Ik dacht nog niet eens 1 jaar.
Test maar even opnieuw doen dan:
Op grond van uw antwoorden, is er geen bezwaar tegen donatie.
De online donortest vervangt overigens niet de keuring en de medische vragenlijst die u op iedere donatieafspraak invult. Die vragenlijst is uitgebreider en de uitslag daarvan kan er alsnog toe leiden dat u (tijdelijk) niet (meer) mag donoren.
Mooi! Binnenkort maar even een afspraak maken dan.
Ja volgens mij wel. Ik ging vaak 's avonds na het eten, en dan meestal na een stevige maaltijd. Daarna nog goed wat drinken en een boterham. Goede nachtrust pakken.quote:Wat vervelend! At en dronk je wel goed na een donatie?
Dat heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik vind bloed doneren ook altijd wel fijn als mini-check-up voor mezelf.
Gebeurt wel vaker, hij heeft wat problemen. Het ging een tijdje heel goed maar ik vrees dat hij nu weer in een slechte periode zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Perruche het volgende:
bah mini, da's niet leuk... zit ie gewoon een dagje niet zo lekker in zijn vel of gebeurt het vaker?
mijn vriendje is heel lief nu 'ie even niet thuis ismaar hij bedankte me laatst expliciet voor alle administratieve dingen die ik voor hem doe, dat vond ik erg lief!
he, balen! wat ging er fout?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
Wil iemand de tt veranderen aub?
Wat jammer Puff!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
Even doorzetten, succes! Ik weet hoe lastig het kan zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, hij heeft wat problemen. Het ging een tijdje heel goed maar ik vrees dat hij nu weer in een slechte periode zit.
Wat lief van jouw vriendje!Gaat het met hem weer wat beter? Fijn dat hij in elk geval een baan heeft nu.
Aahh, wat ging er mis Puff?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |