Zou me 760 kosten voor vijf nachten..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wij waren in Sant Angelo! Mini-douches, inimini lift, heul dunne muren, maar prima locatie en ontbijtjes
Zoveel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou me 760 kosten voor vijf nachten..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoveel?Ik dacht dat het een van de goedkoopste was, wij waren 4 nachten ofzo! Al meen ik me te herinneren dat jouw vriend geen ukkie is, dus dan is het sowieso geen aanrader ivm aforementioned douches
Wil ze een vriendinnetje, of baby-nijntjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Co, een lama!*jaloers*
Wij gaan zaterdag misschien met Tamina naar een dierenasiel om haar te laten blind daten![]()
Geen van beide, we willen een gecastreerde vent voor d'rquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wil ze een vriendinnetje, of baby-nijntjes?
Hostel Allessandro oid misschien iets? Zit achter treinstation Termini en toen ik er was, was het wel een prima locatie. Downtown Allessandro heet het volgens mij. Oh en gratis koffie/espresso bij het ontbijt. http://www.hostelsalessan(...)view&id=60&Itemid=36quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Er zijn nog wel goedkopere, maar dan weer te ver weg.. Of echt crappy..
Maar als ik ergens op gefocust ben, dan moet het. Dus. Ik. Moet. Naar. Rome![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
truste
Nichtje was gelukkig geen 'lief kind'zag er voor een pasgeboren baby nog best ok uit. Was érg klein (2800gram) vonden we en erg eng toen ze ging huilen en jammeren en zulks
maar toen ze eenmaal stil was hebben we nog even gezellig zitten keuvelen en een beschuit met muisjes gehad met daarbij een glaasje Jip en Janneke bubbelsap dat we mee hadden genomen.
Waren wel weer laat thuis, dus net een blik tomatensoep opgewarmd en daarbij een bruin stokbroodje met wat kruidenkaas en zalm.
nu slapen..moe
pick me!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens de eerste slankie die Coco heeft gemeet! Wie wil me aanraken
Wat! Heb jij Coco gemeet??!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens de eerste slankie die Coco heeft gemeet! Wie wil me aanraken
Jij mag geen vent voor mij uitzoeken!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen van beide, we willen een gecastreerde vent voor d'rHeb al een paar leukerds gezien
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |