Beter dan niks toch? Ik wacht al een week ofzo tot mijn kiwi's niet meer keihard zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef loveli het volgende:
En flesjes fruit zijn niet te vergelijken met echt fruit.
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.quote:
Op het flesje staat dat er 30mg vitamine C en 1,5g voedingsvezels in zit, over andere vitamines staat er niks op. Voor de vezels kun je dus beter echt fruit eten, maar qua vitamine C is het niet slecht. In elk geval beter dan een appel, daar zit een stuk minder in dan je zou denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoeveel er blijft hangen van de vitamines enzo na verhitten, ligt er ook aan wat voor flesje het is. De suikers blijven wel intact. Die van Hero zijn volgens mij helemaal niet beter dan standaard sap.
En merk-kiwi's zijn vaak stukken beter dan gewone kiwi's. Raar maar waar.
Ik wil helemaal niet ge-emancipeerd zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.
Omdat je auto bagger isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.
Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
ik vind feminisme maar lastig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet ge-emancipeerd zijn.
Ik vind het wel wat weinig hoor vik, zeker met hardlopen! volgens mij mag er zeker nog wel een boterhammetje in vanavondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
En mijn definitieve lijstje:
O: yoghurt met brambozen
S: hardlopen
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: sinaasappel, appel
T: beker warme anijsmelk
T: banaan
D: aardappelpartjes in de schil met vegetarische burger en asperges
Als ik in de avond nog trek krijg komen er nog 1 of 2 boterhammen met pindakaas bij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.
Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |