Ik ben nogal fan van het getal 2quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
8 eieren?! Hemel, dat eet ik in 2-3 maanden ofzo.
Waarom hardgekookt of scrambled wel dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
Eieren zijn niet slecht mits zachtgekookt of spiegel. Smakelijk eten.
Bron?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
Eieren zijn niet slecht mits zachtgekookt of spiegel. Smakelijk eten.
4 per week?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Vega's (en daar reken ik mezelf wel toe als bijna-geen-vlees-eter) mogen er 4 eten van het Voedingscentrum
Maar ja, Voedingscentrum. En volgens mij is uit recent onderzoek juist gebleken dat je wel meer mag eten? Even zoeken
.
Echt zo dat het eigeel eruit loopt als je het ei openmaakt... om nom nom!quote:
Awakenings!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb alwéér een superlege agenda, leuk zeg afbouwen bij je werkIk verveel me de hele dag dood. Heb wel een leuk artikel te lezen waar ik op mijn nieuwe werk ook wel iets mee kan, over het gebruik van films in therapie en zingeving
Ja hoor, dat kan. Voor ruim 1200 euro...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Oei Xm.. sterkte!
Phaidra, inderdaad heel naar... kunnen jullie de as niet meekrijgen?
ik vind dit weer een karig lijstje hoor vik! ik denk dat je de 1300 kcal maar net haalt, als het al zo veel is..quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk echt een positief effect van geen cola meer en geen superfruit meer. Had de hele tijd trek in zoetigheid en bovendien bleef ik maar honger houden en dus dooreten. En nu heb ik daar helemaal geen last meer van
.
Lijstje van vandaag:
O: twee geroosterde boterhammen met jam, thee
T: banaan
L: twee boterhammen met kaas, melk
T: sinaasappel, appel
D: pasta met groenten
Ik ga ook wat minder eieren eten vanaf nu. At om de dag twee eieren (dus 8 per week) en dat is volgens mij best veel.
Dan eet ik er nog wel wat nootjes bijquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind dit weer een karig lijstje hoor vik! ik denk dat je de 1300 kcal maar net haalt, als het al zo veel is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |