Vragen of er een workaround is met andere werkdagen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh my![]()
ik krijg net een droomfunctie aangeboden
Verhuurconsulent
voor 16 uur in de week, en ik kan 'm niet accepteren vanwege de werkdagen
al gedaan, niet mogelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Vragen of er een workaround is met andere werkdagen?
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef loveli het volgende:
Puff, nu bij de BNOR aanvragen? (En als je examinator Wtewaal heette, dan is het zeker niet jouw schuld.)
Nee, kan ook eerder. Dan noemen ze het 'faalangstexamen'. Is wel duurder dan een gewoon examen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?
Of "hij lijkt op z'n vader".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
als het lelijk is gewoon zeggen "ah wat een lief kind"
Oh, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
Misschien dat baby's daarom altijd zo gefixeerd op mij zijn.Ik heb dus een hele hoge stem.
Loop naar spiegel, treg aan je onderooglid en bekijk de kleur ervan. Bleek => te laag, rozerood => okidoki, knalrood => hb van 13 ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan me alleen niet meer herinneren wat mijn hemoglobinewaarde nu wasHet was te laag volgens de dokter, maar hoe laag weet ik dus niet meer.
Dan is jouw hb ook niet echt oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hb onder de 7,5 niet goed? Ik kom net boven de 6, normaal. Maar fijn dat er niets ernstigs aan de hand is Tink!
Dat was vroeger. Tijdens mijn vijfde examen bedacht ik dat ik beter staatsexamen had kunnen aanvragen (zo heette het nog in de steentijd). De examinator vertelde me dat het niet meer nodig was. Nu kun je na 3 keer daar afrijden. En tsja, wat is duurder? Twee examens zijn duurder dan 1 BNOR examen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?
nope. Donderdag is een vaste dag, colleges worden niet op een ander moment gegeven...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Workaround met opleiding ook niet een optie?
quote:
Klopt niet altijd denk ik. Mijn Hb is ongeveer 9,5 en mijn onderooglid is bleek met een klein randje rozeroodquote:Loop naar spiegel, treg aan je onderooglid en bekijk de kleur ervan. Bleek => te laag, rozerood => okidoki, knalrood => hb van 13 ofzo.
Mijn docent pathologie heeft ons altijd geleerd dat iedereen een eigen gemiddelde waarde heeft. Als je een lage hb-waarde hebt en daar aan gewend bent, niets aan de hand. Oftewel, het verschil tussen wat je normaal hebt en wat aan de hand is, is belangrijker dan een gemiddelde waarde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
Dan is jouw hb ook niet echt oke.
Bladgroen en haemoglobine zijn hetzelfde, behalve dat er in hb ijzer zit en in bladgroen magnesium geloof ik. Groene groenten + ijzer => hb-gehalte *insert pijl naar boven*. Had ik al gezegd dat groene groenten goed waren? En een biefje erbij. Rood vlees is de best opneembare vorm van ijzer. Floradix is ook goedgekeurd.
Vaak weten mensen niet wat er 'normaal' aan Hb in zit, dus het is soms lastig te bepalen of dat voor die persoon raar is of nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn docent pathologie heeft ons altijd geleerd dat iedereen een eigen gemiddelde waarde heeft. Als je een lage hb-waarde hebt en daar aan gewend bent, niets aan de hand. Oftewel, het verschil tussen wat je normaal hebt en wat aan de hand is, is belangrijker dan een gemiddelde waarde.
Helaas handelt men daar niet echt naar in de medische wereld
True, dat zou je iedereen moeten testen in een periode dat het gewoon goed gaat en daar is natuurlijk geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vaak weten mensen niet wat er 'normaal' aan Hb in zit, dus het is soms lastig te bepalen of dat voor die persoon raar is of niet
Men wordt in elk geval een stuk behoudender met interpretatie van bloedwaardes en handelen ernaar.
Dan ben je bijvoorbeeld uitgedroogd. En er zijn ziektes waarbij het ook hoog kan worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Wat als je juist een hogere Hb waarde hebt dan?
Goeie reden om bloeddonor te worden dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
True, dat zou je iedereen moeten testen in een periode dat het gewoon goed gaat en daar is natuurlijk geen beginnen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |