abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93786964
Het vorige deel: Slank #1383 - Waar XM jarig is, hoera hoera!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 7 maart 2011 @ 20:53:29 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93787024
w00t! Wat een naam-TT's lately! :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:54:27 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93787102
Je bent dan ook nog steeds jarig! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 maart 2011 @ 20:54:28 #4
331 Merel
Be here now.
pi_93787104
Dus wat bieden jullie voor dat telefoonnummer? :P

quote:
Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef motorbloempje het volgende:

alleen als hij 100% voor jou gaat, punt.
Dat zit er vooralsnog niet in. Zegt 'ie.

En dat gaat het natuurlijk om dat woordje 'vooralsnog'. Lekker nog even verwarring zaaien en wat valse hoop kweken. Hij speelt het spelletje goed.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93787124
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
w00t! Wat een naam-TT's lately! :7
Een 2.0 nog wel! B-)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 7 maart 2011 @ 20:54:53 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93787125
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je bent dan ook nog steeds jarig! *O*
Eigenlijk pas om 23:06 geloof ik :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:55:12 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93787140
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Merel het volgende:

[..]

En dat gaat het natuurlijk om dat woordje 'vooralsnog'. Lekker nog even verwarring zaaien en wat valse hoop kweken. Hij speelt het spelletje goed.
:N :( }:|
pi_93787145
quote:

[..]

god, wat een lul. Heeft hij door wat hij jou heeft aangedaan?
pi_93787154
nou, dan gewoon niet gaan. Gewoon vasthouden, wellicht dat hij dan als hij beseft dat JIJ iig serieus bent eindelijk 's na gaat denken.
Ja doei.
  maandag 7 maart 2011 @ 20:56:05 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93787201
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

"Don't hate the player, hate the game", zei een vroegere lamlullige collega van mij altijd oO< Fo' sho.
  maandag 7 maart 2011 @ 20:57:57 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93787333
quote:

[..]

maandag 7 maart 2011 @ 20:58:00 #12
331 Merel
Be here now.
pi_93787335
quote:
Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:

Denk het wel. En hij zegt dat 't 'm spijt. Maar daar koop ik niks voor hč :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93787548
quote:

[..]

Jij moet ophouden met hem terug te smsen. }:|

Verkoop zíjn telefoonnummer maar bij opbod op marktplaats met een foto erbij van een schaarsgeklede meneer.
Ow wacht, hij zal dat niet eens zo erg vinden misschien, aangezien hij nogal graag zijn geval in meerdere vrouwen tegelijk stopt. Nou ja, niet helemaal tegelijk, maar je begrijpt wat ik bedoel. :')

Srsly, vergeet hem. Het is nu officieel een flapdrol. Laat hem niet winnen door toe te geven en te denken dat je hem alsnog voor je kan winnen door leuker en liever en mooier en specialer te zijn dan de vriendin die hij nu al heeft.

Hij zal je alleen uitlachen van binnen en gezellig verder knabbelen aan zijn maaltijd bestaande uit twee walletjes.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:01:09 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93787567
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar wel blijven proberen dus :{

Nee is toch nee, djies!
pi_93787572
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Geloof dat ik even ga teruglezen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 7 maart 2011 @ 21:02:50 #16
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93787684
quote:

[..]

niks :P durf toch niet te bellen!

niet toegeven hoor! je bent echt goed bezig :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 7 maart 2011 @ 21:02:53 #17
331 Merel
Be here now.
pi_93787687
Je hebt ook gelijk Co. Maar dat maakt het nog niet makkelijk.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:04:05 #18
331 Merel
Be here now.
pi_93787767
Hoezo dat wat in die spoiler staat Blurred?
pi_93787795
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Merel het volgende:
Daweetiktog :* Maar ik voel je al weer afglijden een beetje :@ Of heb ik het mis?
pi_93787800
quote:

[..]

Inderdaad, klinkt als een pro :{
Een meisje uit Gouda heeft met ons mee gecarnavald dit weekend, die had ook zo'n lekker verhaal van een vent die zich als iemand anders voordeed (en dus al 3 jaar een vriendin bleek te hebben etc.)

Ik ben al zooooo lang single, uit medelijden moet ik Arie's nr toch graties krijgen?? 8-)

_O-

Maar hij is dus vrij? Hij was toch al heel lang met Kieu?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93787842
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Merel het volgende:
Dat is het ook niet :) je zou hem bijna een loer draaien.
pi_93787845
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

niks :P durf toch niet te bellen!

niet toegeven hoor! je bent echt goed bezig :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 7 maart 2011 @ 21:05:37 #23
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93787873
@ Merel, iets van genoegen nemen met minder dan 100% :{
  maandag 7 maart 2011 @ 21:06:15 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93787912
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
:*
pi_93787913
Wat denkt 'ie wel niet, zeg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:06:57 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93787961
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat denkt 'ie wel niet, zeg.
Ja, ik vind het echt de arrogantie ten top. Wat een eikel zeg :N.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:08:38 #27
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93788079
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_93788082
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:09:31 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93788140
Bah. Ik ben al sjacherijnig door de buikrommels en ik vind het stom dat van die horkerige horkfaces het toch iedere keer weer voor mekaar lijken te krijgen dat leuke, knappe, slimme deernes bij bosjes voor ze vallen. En dat er schijnbaar zoveel horken bestaan die zich heel goed kunnen voordoen alsof ze iets anders zijn. Wees dan gewoon een eerlijke gluiperd, en zeg "Hee schatje, ik ben een gluiperige gladjakkert, kom je mee naar huis? B-) " dan weet iedereen waar ie aan toe is. Het lijkt wel alsof het drama-leeches zijn ofzo, opgeladen door het verdriet van anderen }:|
pi_93788185
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
Lastig joh!
Ben nooit in zo'n situatie geweest, maar kan me best voorstellen dat het zo gaat.
Rebounden met je ex ofzo :+
  maandag 7 maart 2011 @ 21:10:19 #31
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93788203
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef conleche het volgende:

[..]

In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.
nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mij :P
  maandag 7 maart 2011 @ 21:11:29 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93788286
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mij :P
Jij mag ook je verhaal kwijt toch! Als je wilt, that is.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:11:56 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93788320
Wat betreft merels McFlapdrol: Als hij nu alsnog voor haar zou gaan zou ik hem nooit meer kunnen vertrouwen. Hij snapt en speelt het spelletje te goed -O-
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:12:28 #34
331 Merel
Be here now.
pi_93788359
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef conleche het volgende:

Daweetiktog :* Maar ik voel je al weer afglijden een beetje :@ Of heb ik het mis?
Nee je hebt het niet mis. Ik ga vanavond niet hoor. Maar ik wil wel dat ie me leuk blijft vinden en van gedachten verandert. Kan er niks aan doen.

quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
:* Het is wel zo dat ik geleerd heb van de jaren met McSex. Ik weet nu dat ik dat niet meer kan volhouden, die grens stel ik eerder. Maar ik geloof ook dat iedereen z'n eigen grenzen heeft, en die van jou is blijkbaar nog niet bereikt. Ik hoop alleen dat je jezelf ondertussen niet te veel tekort doet.
pi_93788547
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juist. Wat een eikel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93788650
Ik ben ook altijd over mijn grenzen heen gegaan. En nu vragen veel mensen zich af waarom ik nog single ben, nou daarom dus, ik wil dat niet nog een keer.

En ik kom gewoon weinig manskerels tegen in het wild :Y) En van internet hoef ik ze niet meer :{ (en zij mij ook niet, getuige het lage aantal mailtjes in mijn RP-inbox :6 )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 maart 2011 @ 21:18:49 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93788794
Ik zit nog eens na te denken over het woordje 'vooralsnog'. Vind het een nare uitdrukking. Alsof je nog iets beter je best moet doen en je hem dan misschien kunt overtuigen. Hij lijkt me stiekem een hele foute man. Of een sukkel die voor het eerst van zijn leven kan kiezen uit twee vrouwen en daar een beetje (erg) van in de war raakt. Sorry Merel.
pi_93788829
Merel, nu ga je me waarschijnlijk slaan, maar het zijn ooit je eigen woorden geweest. Je gaf zelf toe dat je mannen vooral leuk vindt als ze iets hebben waardoor ze onbereikbaar zijn. Ik heb het gevoel dat je er een soort wedstrijd van maakt. Het gaat minder om hém, want eigenlijk ken je hem helemaal nog niet zo heel goed, misschien was je allang op hem afgeknapt als hij sinds het begin hoteldebotel was geweest. Maar nu kan je het gewoon niet verkroppen dat hij je niet leuk genoeg vindt. Want dat maakt je onzeker en je vraagt je af waarom en of hij misschien een punt heeft en je niet leuk genoeg bent. Probeer eerlijk te zijn en vraag je af of hij dit gevecht wel waard is. Ik persoonlijk denk dat hij dit echt helemaaaaaal niet waard is. Ik denk dat echte liefde geen gevecht moet zijn.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:21:15 #39
331 Merel
Be here now.
pi_93788983
Ik denk dat het vooral dat laatste is Tink. En ik weet dat ik meteen alle interesse zou moeten verliezen nu ik weet hoe 'ie is. Maar zo makkelijk werkt het niet.

En nu is het tijd voor Tabatha. Die laat ook niet met zich sollen 8-)
  maandag 7 maart 2011 @ 21:23:10 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93789108
Nou twee verjaardagstopics is ook wel weer wat veel van het goede, nietwaar? :P.

Volgens mij is Tabatha een lesbo trouwens. Niet dat het uitmaakt, maar gewoon :+.

Hier ook weer een hoop emo gedoe vanavond, maar nu is het klaar. Hoop ik :% . In een volgend leven ga ik het klooster in en hopen dat ik niet verliefd word op een non. Of ik ga als kluizenaar leven, nog beter.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 21:23:19 #41
331 Merel
Be here now.
pi_93789116
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef conleche het volgende:
Want dat maakt je onzeker en je vraagt je af waarom en of hij misschien een punt heeft en je niet leuk genoeg bent.
Vooral dat raakt de kern natuurlijk.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:24:02 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93789154
Ach Vik, op 1 been kan je niet lopen he!

En.. definieer 'klaar'? Net zo klaar als de laatste keer?
pi_93789318
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Nou twee verjaardagstopics is ook wel weer wat veel van het goede, nietwaar? :P.

Volgens mij is Tabatha een lesbo trouwens. Niet dat het uitmaakt, maar gewoon :+.

Hier ook weer een hoop emo gedoe vanavond, maar nu is het klaar. Hoop ik :% . In een volgend leven ga ik het klooster in en hopen dat ik niet verliefd word op een non. Of ik ga als kluizenaar leven, nog beter.
Een klooster vol juist :9 ?
  maandag 7 maart 2011 @ 21:26:50 #44
331 Merel
Be here now.
pi_93789334
Vikkie toch :*
  maandag 7 maart 2011 @ 21:28:34 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93789442
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach Vik, op 1 been kan je niet lopen he!

En.. definieer 'klaar'? Net zo klaar als de laatste keer?
Nee, niet op die manier klaar :'). Ik ben een watje. Maar ik ben wel kwijt wat ik kwijt wilde na weken van opproppen. Maar echt, op bepaalde momenten ben ik zo boos, dan sta ik niet voor mezelf in en ik weet niet hoe ik het dan kwijt moet. En het maakt niet zoveel uit wie of wat dat veroorzaakt, het gaat erom dat het gebeurt en daar maak ik me wel een beetje zorgen om :@. En ik heb het vorige week ook al een paar keer gehad, dat ik gewoon helemaal licht werd in m'n hoofd van irritatie om allerlei dingen.
Niet meer actief op Fok!
pi_93789459
Ik ga voor de kluizenaar Vik 8-) bevalt prima tot nu toe. Zelfs McEskimo deed me niks meer dit jaar. Uiteraard heb ik wel een beetje met 'm geflirt, kijken of ik dat nog kon oO<

Ik heb vandaag een ebookreader besteld, ben benieuwd, hij zou morgen al komen w/ Ik heb een vrij goedkope zonder toeters & bellen, eerst maar eens een beetje pielen.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:30:14 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93789545
En ik ben bang dat ik een 'onbereikbare mannen/vrouwen zijn interessanter'-boks kan doen met Merel.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 21:33:01 #48
331 Merel
Be here now.
pi_93789730
Het is niet alleen dat hoor, echt niet. Ik dacht deze keer écht dat het 'm was, dat heb ik niet voor niets gezegd. Het feit dat hij binnen 24 uur omslaat van "hier zit echt toekomst in" naar "neuh.. toch niet!" heeft me echt heel erg geraakt. Ik ging er juist voor dat het deze keer allemaal níét onbereikbaar leek te zijn!
pi_93790372
Ik kijk een programma, The Bachelor en dat is een uitvergroting van dat waar we het nu over hebben. Er zijn daar zo'n 20 meisjes in een huis en 1 man en dat is echt geen catch. (in ieder geval niet in mijn ogen; hij is niet grappig, hij is niet slim, hij is niet knap, hij heeft niks mee.)

Toch vallen al die meisjes, alle 20, als een blok voor die man. En ze vķelen het ook echt, het is niet dat ze het spelen, maar in feite gáát het helemaal niet om die jongen. Het gaat om het wedstrijdelement, om ego. Je ziet ze echt zich in allerlei bochten wringen om hem ervan te overtuigen dat hij haar moet kiezen en niet één van die andere 19 meisjes.

Ik word elke week een beetje cynischer als ik dat kijk. ;(
pi_93790449
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik kijk een programma, The Bachelor en dat is een uitvergroting van dat waar we het nu over hebben. Er zijn daar zo'n 20 meisjes in een huis en 1 man en dat is echt geen catch. (in ieder geval niet in mijn ogen; hij is niet grappig, hij is niet slim, hij is niet knap, hij heeft niks mee.)

Toch vallen al die meisjes, alle 20, als een blok voor die man. En ze vķelen het ook echt, het is niet dat ze het spelen, maar in feite gáát het helemaal niet om die jongen. Het gaat om het wedstrijdelement, om ego. Je ziet ze echt zich in allerlei bochten wringen om hem ervan te overtuigen dat hij haar moet kiezen en niet één van die andere 19 meisjes.

Ik word elke week een beetje cynischer als ik dat kijk. ;(
Met welke bachelor kijk je? :7

Ik volg dat ook, namelijk :@
pi_93790517
Zeg, zou het met Pasen druk zijn in Rome? :')
pi_93790539
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Met welke bachelor kijk je? :7

Ik volg dat ook, namelijk :@
Brad. Met die überenge Michelle. Huu, wat is dat een onsympathiek mens. :D

Oh ik heb pas 4 eps gezien, dus niet te veel spoileren!
pi_93790587
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, zou het met Pasen druk zijn in Rome? :')
:D

Wanneer is het pasen eiks?

:o
pi_93790607
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Brad. Met die überenge Michelle. Huu, wat is dat een onsympathiek mens. :D
HE'S MIIIIINE! >:)

_O-

Ik volg het ook, ben nu al bij de aflevering met de laatste twee.

Het wordt echt nog veel erger, believe me! :+
  maandag 7 maart 2011 @ 21:46:22 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93790619
quote:

[..]

Over iets meer dan 40 dagen.
pi_93790638
quote:

[..]

24 en 25 april

Ik wil misschien van 23 tot en met 28 april naar Rome..
pi_93790659
WTF. Als ik een interrailkaart koop moet ik alsnog een treinkaartje kopen voor mijn reis in NL tot aan de grens. Wat is dat. :{
  maandag 7 maart 2011 @ 21:47:21 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93790681
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

24 en 25 april

Dan zou ik maar heeeeeeeeeeel snel gaan boeken. Pasen is natuurlijk wel het hoogtepunt in het kerkelijke jaar.
pi_93790741
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan zou ik maar heeeeeeeeeeel snel gaan boeken. Pasen is natuurlijk wel het hoogtepunt in het kerkelijke jaar.
Ik heb al een ticket gevonden en qua hotel zitten we ook al een beetje te kijken.. Minder keus dan normaal, maar op zich nog wel leuke hotels te vinden :)

Het is meer dat ik bang ben dat de hele stad bomvol is.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:48:59 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93790776
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb al een ticket gevonden en qua hotel zitten we ook al een beetje te kijken.. Minder keus dan normaal, maar op zich nog wel leuke hotels te vinden :)

Het is meer dat ik bang ben dat de hele stad bomvol is.
Als ik aan de balkonscene op het St.Pieterplein denk zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben....
pi_93790859
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als ik aan de balkonscene op het St.Pieterplein denk zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben....
Vaticaanstad overslaan de 24e en 25e leek me al wel een goed idee..

Maar ik wil zo graag naar Rome *stampvoet* :(
  maandag 7 maart 2011 @ 21:51:01 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93790912
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vaticaanstad overslaan de 24e en 25e leek me al wel een goed idee..

Maar ik wil zo graag naar Rome *stampvoet* :(
Witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag moet je er misschien ook maar wegblijven :P
pi_93790915
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

24 en 25 april

Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!

Oeh, gelukkig, wij zijn dan ook weg, maar net vandaag een appartement geboekt voor de 22 tot de 25e. Ik geloof niet dat ze ergens anders ook aan 2e paasdag doen toch? Want dan staat de boottrip naar Kreta geplanned. En daar hebben we nog niks geboekt.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:51:59 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93790975
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!

Oeh, gelukkig, wij zijn dan ook weg, maar net vandaag een appartement geboekt voor de 22 tot de 25e. Ik geloof niet dat ze ergens anders ook aan 2e paasdag doen toch? Want dan staat de boottrip naar Kreta geplanned. En daar hebben we nog niks geboekt.
"Wij?"
*nieuwsgierig is
pi_93791050
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag moet je er misschien ook maar wegblijven :P
Hmm, ik heb even gegoogled en ik vind nog geen alarmbellen :P

En als ik zou boeken zou ik op stille zaterdag vliegen.

En ik kan toch juist de andere delen van de stad in op de 24e en 25e, dan zitten al die Christenen toch in Vaticaanstad :+
pi_93791076
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef conleche het volgende:

[..]

In Griekenland vieren ze op een aparte manier Pasen volgens mij, met een optocht ofzo?
pi_93791105
Oh ik was indertijd met meneer de Eerste in Rome met Pasen. Vond t druk, maar wel goed te doen, en erg leuk, tenzij je relifanaat bent misschien.
pi_93791135
Oeh thanks, je stelt me gerust! O+
  maandag 7 maart 2011 @ 21:55:14 #69
331 Merel
Be here now.
pi_93791168
Ik vraag me wel af wat er die dagen open is in Rome! Zou niet de hele stad platliggen?
  maandag 7 maart 2011 @ 21:58:53 #70
331 Merel
Be here now.
pi_93791428
Moet ik m'n favoriete boek over Rome nog een keer spammen? 8-)
pi_93791564
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vraag me wel af wat er die dagen open is in Rome! Zou niet de hele stad platliggen?
Er is toch ook zoveel aan Rome wat geen "opening" behoeft? O+ En dan heb ik de andere dagen natuurlijk ook nog.
pi_93791589
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Moet ik m'n favoriete boek over Rome nog een keer spammen? 8-)
Dat mag! :7
pi_93791706
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

"Wij?"
*nieuwsgierig is
Ik ga met A. Ik ben als Blurred nog niet heel los van m'n laatste ex. :P

Nee, zonder gekheid: we zijn zulke goede reismaatjes, we vinden echt precies hetzelfde interessant en mooi en we kunnen heel goed op elkaars lip zitten zonder dat de één de ander gek maakt. Wat in ons beider geval nogal een unicum is.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:04:36 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93791808
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ga met A. Ik ben als Blurred nog niet heel los van m'n laatste ex. :P

Nee, zonder gekheid: we zijn zulke goede reismaatjes, we vinden echt precies hetzelfde interessant en mooi en we kunnen heel goed op elkaars lip zitten zonder dat de één de ander gek maakt. Wat in ons beider geval nogal een unicum is.
Dat laatste is heeeeel veel waard. Leuk!
pi_93791856
o haiz! Jeez, wat een verhalen als bijleest :X Kan zijn dat ik iemand ben vergeten maar da's niet expres.

Loveli sterkte! Venkel is lekker heb ik van 't weekend ontdekt :9 Co ik hoop dat je fiets snel gefixt is en dat je pink weer de goede kanten op kan. Merel, probeer die mcLoser te negeren, kan je 'm niet blokkeren in je telefoon? Blurred en Billy ik hoop dat jullie je snel beter voelen. Syreen ik hoop dat je weer snel van bil mag :+

Lijstje van vandaag:

O: havermoutpap
T: restje venkelsalade en fricandeau
L: mozarellabol, veldsla, tomaat, komkommer en balsamicodressing
T: roggebrood en pindakaas
D: kip met curry en rijst
S: fitness rug en triceps
T: kwark, lijnzaad en pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 7 maart 2011 @ 22:07:07 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93791974
Even OT :P Heb er nog een rolmops ingegooid. Ik heb zo'n trek. Maar voel me dik :{
Voor de eerste keer in mijn leven is mijn hele lichaam slank maar heb ik een buikje -O- en slappe bovenbeenspieren. Er meot dringend actie ondernomen worden.
pi_93792028
Zorg dat je niet te veel "moet", hč Tink :*
  maandag 7 maart 2011 @ 22:09:43 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93792145
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Zorg dat je niet te veel "moet", hč Tink :*
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:10:00 #79
331 Merel
Be here now.
pi_93792164
quote:
Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat mag! :7
SPQR van Luc Verhuyck. Pocketeditie is slechts 6,95!
pi_93792205
Er zijn ook van die 'Top 10' boekjes, die hebben er ook een van Rome volgens mij :) ideaal, ook met veel leuke (budget) eettentjes enzo! _O_
Ja doei.
pi_93792253
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste is heeeeel veel waard. Leuk!
Ja, is ook! En het is echt een schat. Toen hij hoorde van m'n 'fiets-annex-pink-ongeluk' kwam hij voor zijn eetafspraak even langs.

Heel speciale jongen. :Y
pi_93792341
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?
pi_93792444
Welterusten dames, en een :* voor iedereen die 't nodig heeft!

Ik heb overigens nog wat spulletjes in de 'weggeef', zie mijn topic in FHF, mocht ik iemand er nog blij mee kunnen maken hier ;)

Sorry dat ik niet echt bijgelezen heb, maar 't grootste deel van 't huis is opgeruimd/leeggeruimd van 'rotzooi' en ROTZOOI!

:)

morgen werken, dus nu vroeg slapen :@ :W :*
Ja doei.
pi_93792475
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?
Dat idee heb ik inderdaad ook Tink, van die pil!

Hoewel ik je gevoel herken wat betreft niet sporten/futloos. -O-
  maandag 7 maart 2011 @ 22:15:33 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93792507
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.
pi_93792900
quote:
Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.
Krijg je morgen alleen bloeduitslagen of kan je je slager hiermee om zn oren slaan? Die kent het hele plaatje nog niet hč...
  maandag 7 maart 2011 @ 22:23:10 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93792993
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Krijg je morgen alleen bloeduitslagen of kan je je slager hiermee om zn oren slaan? Die kent het hele plaatje nog niet hč...
Ik ga het er wel met hem over hebben. Hij kent mijn verleden van depressies. Ik vermoed ook werkelijk dat hij weinig zal vinden, al had ik wel heeeeel veel pijn.
Overigens is de pijn over sinds ik geen vitaminepillen meer slik.....
pi_93793067
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel herkenbaar. Ik heb het ook 1 ā 2 dagen per maand. Ik wéét ook nog dat het van de hormonen komt en toch kan ik het niet stoppen. Het helpt wel te weten dat het dus snel ook weer overgaat, of is het bij jou constant?

Ik verontschuldig me tegenwoordig ook maar vast van te voren. Voor het verkeerd opnemen van het minste of geringste en er dan een compleet drama van maken.

Ik ga ook Ontopic! *O* Mijn eerste lowcarb dag bestond uit:

O: gekookt eitje, stukje brie, stukje 30+ kaas, komkommerplakjes met filet Americain
L: braadworstje
T: wodka, amandelen
T: 100 gerookte zalm
T: 26 gram rosbief
D: tartaartje met gebakken champignons met platte peterselie, eikenbladslamelangesalade. Toe: 30 gram creme fraiche met citroensap en zoetstof.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:26:31 #89
331 Merel
Be here now.
pi_93793248
Eet je gewoon crčme fraîche zo los? Is dat lekker? :o
pi_93793356
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Merel het volgende:
Eet je gewoon crčme fraîche zo los? Is dat lekker? :o
Yup!! Smaakt als heel volle kwark! Wel een beetje citroensap erdoor en zoetstof en niet al te veel, maar vind het wel lekker zo'n mini-bakje na het eten.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:30:06 #91
331 Merel
Be here now.
pi_93793541
Oh, en de doorbraak van de avond. Ik heb tegen de collega gezegd dat ik hém echt niet wil zo, en dat dat het gevolg is van hoe hij me heeft behandeld. En nu houdt 'ie verder z'n kop.

Nou nog kijken hoe het morgen op werk gaat. En bij de eerstvolgende borrel. Dat wordt nog wat.

Lijstje: Een doosje volkoren matzes met philadelphia light en slankie sambal, en lasagne van de C1000 dus.
pi_93793670
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Oh, en de doorbraak van de avond. Ik heb tegen de collega gezegd dat ik hém echt niet wil zo, en dat dat het gevolg is van hoe hij me heeft behandeld. En nu houdt 'ie verder z'n kop.
_O_
  maandag 7 maart 2011 @ 22:31:50 #93
331 Merel
Be here now.
pi_93793684
En nu verder met m'n zesde aflevering van ANTM van de dag. Prima hersenloos programma!
pi_93793700
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook een beetje bij mij, ik sport nu echt niet meer en ik voel mij.. bleh...

Ik wil wel graag hardlopen, maar de laatste paar keren kreeg ik steeds last van mijn knie.. En 't vriendje stond er op dat ik niet in 't donker zou gaan hardlopen dus ja dan ga ik maar niet :s) ?
Worry is a misuse of imagination
pi_93793969
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O_
Dat ja. Eikel.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:36:32 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93793982
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef Merel het volgende:

[..]

SPQR van Luc Verhuyck. Pocketeditie is slechts 6,95!
En als GeeBee die wil: ik heb hem in de kast staan! :7 De kans dat ik nogmaals naar Rome ga is niet heuuul groot namelijk :+

Ik ken niet sporten=meh, want dat heb ik nu :') Buikpijn, opgeblazen en mekkerig. Ik vind mezelf niet megaleuk vanavond :+

Merel :7 Goedzo, rust aan je bolletje!
pi_93794204
Zo is dat! :Y)

En een aai voor Indiaantje! :*
pi_93794312
Merel wat goed :*
En ach, die borrels... Je werkt bij een groot bedrijf toch?
  maandag 7 maart 2011 @ 22:43:19 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93794427
*aai* voor een ieder die het nodig heeft :*

Eindstand:

O: bakje kwark met wat muesli
T: taart
L: geroosterde ciabatta met nom nom tonijnsalade en zulks
T: puntje kwarktaart
S: RPM
T: grapefruit, wat zoute sticks en een bodempje witte wijn

Best slecht :').
  maandag 7 maart 2011 @ 22:43:20 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93794428
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef conleche het volgende:
Zo is dat! :Y)

En een aai voor Indiaantje! :*
Prrrrr! O+

Ik ga zo vroeg naar bed en dan ben ik morgen weer blij! En dan ga ik woensdagavond weer dansen :7

Edit: nu slapies dus!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:48:33 #101
331 Merel
Be here now.
pi_93794773
quote:
Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ach, die borrels... Je werkt bij een groot bedrijf toch?
Maar er is altijd een harde kern hč ;) Sinds ik er werk (2 jaar) lopen hij en ik al te flirten met elkaar op borrels. Dus dat wordt wel even gek.
pi_93794820
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Wat goed van je ze. Dat kan nooit makkelijk geweest zijn.
Je kan trots op jezelf zijn :* :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93795028
Bijgelezen!
In een spoiler een lang verhaal zonder clou!

SPOILER
Co, je hebt het vast al eerder verteld, maar waarom is je ex je ex? Jullie vinden elkaar leuk, grappig, vinden elkaar fijn gezelschap (ook in bed), wat mist er dan voor Liefde?

[ Bericht 64% gewijzigd door anna82 op 07-03-2011 23:17:45 ]
pi_93795108
mr.Mo en ik zijn oom en tante geworden van een nichtje :P
schoonzusje belde net, en ze heet Anouschka. Morgen maar 's kijken!
Ja doei.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:54:52 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93795132
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Feli! Goede datum :7.
pi_93795254
quote:
Gefeliciteerd!!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:58:04 #107
331 Merel
Be here now.
pi_93795311
Ja hey Anna, ga me nou geen hoop geven hč! :+

Maar ik ben wel benieuwd hoe je erop durfde te gaan vertrouwen dat het op een gegeven moment wel for real was? Blijf je niet heel lang twijfelen? Ik ben heel lang met iemand samen geweest die me niet altijd trouw was en ik bleef daardoor altijd achterdochtig. Maakte me ook geen leuker mens moet ik zeggen.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:58:16 #108
331 Merel
Be here now.
pi_93795323
Gefeliciteerd Mo en Mr!
pi_93795416
quote:
Gefeliciteerd!! :* :*
pi_93795528
Gefeliciteerd Mo en Wo(lf). Leuk!
pi_93795559
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef Merel het volgende:

Maar ik ben wel benieuwd hoe je erop durfde te gaan vertrouwen dat het op een gegeven moment wel for real was? Blijf je niet heel lang twijfelen? Ik ben heel lang met iemand samen geweest die me niet altijd trouw was en ik bleef daardoor altijd achterdochtig. Maakte me ook geen leuker mens moet ik zeggen.
Achterdochtig zijn lijkt me het ergste wat er is...
Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat als hij 1x tegen mij liegt het over is en dat meen ik.

Als hij me nu zou vertellen dat hij "iets" geflikt heeft kan ik daar (iets) beter mee leven dan dat hij keihard tegen me liegt.

Maar in jou geval Merel dat het allemaal zo pril is, had ik daar ook echt niet mee om kunnen gaan...
pi_93795984
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef Merel het volgende:

Haha, nee hoor, ik heb vooral medelijden met jouw McLoser omdat hij niet inziet wat hij laat lopen!!

En verder...

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 07-03-2011 23:19:29 ]
pi_93796548
na dit schokkende relaas nog even een lijstje en dan naar bed!

o: kwark met muesli
t: boterham pindakaas
l: 2 x t
d: couscous met gegrilde groenten en merguez-worstjes
t: koekje bij de thee
pi_93797003
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef anna82 het volgende:
Bijgelezen!
In een spoiler een lang verhaal zonder clou!

SPOILER
Co, je hebt het vast al eerder verteld, maar waarom is je ex je ex? Jullie vinden elkaar leuk, grappig, vinden elkaar fijn gezelschap (ook in bed), wat mist er dan voor Liefde?
Ik heb je spoiler gemist!! ;(

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 07-03-2011 23:40:36 ]
pi_93797960
quote:
Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb je spoiler gemist!! ;(

SPOILER
You missed one juicy spoiler! ;)

Redelijk begrijpelijk! En tussen jullie is er natuurlijk ook gewoon liefde, alleen niet op de conventionele, in een hokje gestopte, wijze, ofzo.

Ik was voorbij gegaan aan de rationele kanten van de liefde. En ik refereerde aan jouw prachtige Martini-reclame-achtige foto van jullie twee in bed ;). Het brandende kussen verhaal was ik even vergeten, maar komt nu weer boven :+
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 00:07:40 #116
70532 loveli
N
pi_93798650
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Merel het volgende:
Ik vind Arie een gluiperd. Maar ik heb wel z'n telefoonnummer bedenk ik me net :o 8-)
Als je dan toch een gluiperd wilt... rebound dan met de vrijgezel.

Niet bijgelezen enzo, ook geen fan van Arie. Dacht dat ie getrouwd was?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 00:16:21 #117
70532 loveli
N
pi_93798980
Brandende kussen... ik ga ff googelen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 00:17:15 #118
70532 loveli
N
pi_93799013
Oh, kussen -O-
crap in = crap out
pi_93799243
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Als je dan toch een gluiperd wilt... rebound dan met de vrijgezel.

Niet bijgelezen enzo, ook geen fan van Arie. Dacht dat ie getrouwd was?
Ja, sort of. Zijn vriendinnetje was een klasgenootje van mijn beste vriendinnetje trouwens.
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 00:29:38 #120
70532 loveli
N
pi_93799460
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, sort of. Zijn vriendinnetje was een klasgenootje van mijn beste vriendinnetje trouwens.
Arie heeft ook in het kleuterdepartement geshopt?
crap in = crap out
pi_93799615
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze hadden 14 jaar een relatie dus denk dat ze wat ouder is.
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 00:37:05 #122
70532 loveli
N
pi_93799714
Oi.. Dat hoop ik ook.
crap in = crap out
pi_93800155
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Heuj. Hoezo ook? }:|
pi_93800664
Na hoe lang zijn zelfbruiners uitgewerkt? Ik wil na 3 uur wel eens douchen :P!!
pi_93800794
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Probability het volgende:
Geen idee, maar staat vast wel in de handleiding / internet?

Nu maar eens slapen :W
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 01:18:41 #126
70532 loveli
N
pi_93801085
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Probability het volgende:
Geen idee, maar als je voor ze zijn uitgewerkt en zonder te douchen gaat slapen krijg je rare vlekken ;)
crap in = crap out
  dinsdag 8 maart 2011 @ 06:02:30 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93803387
En proba? Wakker geworden met of zonder vlekken?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 07:36:31 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93803734
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- .

Goedemorgen. Even eten en straks hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 07:37:45 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93803743
:z
  dinsdag 8 maart 2011 @ 07:49:18 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93803838
Planning
w. werk
o. 3 rijstwafels met pindakaas + 1 cracker kaas + 2 latte macchiato
s. kwartiertje hardlopen
s(tress). dokter
t. appel
w. werk
l. spaghetti bolognese
w, werk
t. yoghurt
w. werk
d. brood met tomaat
s(lapen)
pi_93803861
Goedemorgen!!

:* voor alle relatie perikelen.

Gisteren bij een vriendinnetje wezen eten: 40 gram vlees (vond het niet zo lekker :+ ) + heeeel veel salade (komkommer, tomaat, ui, paprika, walnoten,munt) en wat lepels couscous. Toe yoghurt, met honing en 2 wijn.
pi_93803880
Ik vind het trouwens stiekem heerlijk dat Vriendje even in Ierland zit...!!

Planning:

O: 250 ml sojamelk met 4 eetlepels muesli
T: banaan
L: pistoletje met kaas/pesto, 150 gr rauwkost
T: 150 ml vruchtenyoghurt
B: 40 minuten fietsen
D: ravioli (zelfgemaakt) met ricotta,gestoofde venkel
S: beetje joggen enzo (in de sportschool)
T: appel
pi_93803921
*O* mogge!

Succes Tink!
pi_93804119
Goedemorgen allemaal :)

MoBlo & man, gefeliciteerd met de geboorte van Anouschka *O*
pi_93804232
LIjstje:

O: yoghurt met weetabix (2 stuks) en banaan
T: even kijken
L: witlofsalade en stuk volkorenbrood. Ik vond de witlofsalade trouwens vies. Maar goed, nog maar een keer.
T: knackebrod
B: 60 minuten wandelen
S: 25-30 minuten hardlopen
D: nog bedenken
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:28:11 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93804241
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:

O: yoghurt met weetabix (2 stuks) en banaan

Is dat lekker? Ik eet weetabix altijd met melk. Is het een soort van grove Brinta.
pi_93804273
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is dat lekker? Ik eet weetabix altijd met melk. Is het een soort van grove Brinta.
ik had geen melk. Ik vond het best te eten. Niet zo lekker als muesli, maar ik kwam er achter dat ik richting de 100 gram muesli eet 's morgens, en dat is toc wel heel wat..
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:36:21 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804337
Ik begin na 3 dagen gezond eten weer tevreden te worden over mijn lichaam :9. Dat motiveert *O*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:36:35 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93804343
quote:
Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:37:39 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93804361
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin na 3 dagen gezond eten weer tevreden te worden over mijn lichaam :9. Dat motiveert *O*.
Dat zie je toch snel terug he? Ik zie het iig altijd snel aan mijn buik en aan de hoeveelheid vocht die ik vasthoud.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:38:02 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804371
Oh ja, gefeli mo! Ben benieuwd of de eierstokken nu gaan rammelen >:) .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:39:14 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804387
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zie je toch snel terug he? Ik zie het iig altijd snel aan mijn buik en aan de hoeveelheid vocht die ik vasthoud.
Ja, ik zie het meteen aan m'n buik. Is weer een stuk minder opgezet. Ben nu wel ongesteld, dus dat gooit wellicht wat roet in het eten, maar toch :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:43:14 #143
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93804440
gefeliciteerd Mo en Mr. Mo!

Lekker is dat he Vik, ik zit ook wel in een goeie flow nu qua eten en bewegen.. nu vasthouden! Op een of andere manier helpt de lente die in aantocht is ook een hoop hier :)

Hoop dat mijn voet inmiddels weer goed genoeg is om vandaag weer lekker een stuk te hardlopen!

Jagar, weetabix met yoghurt ja? huu dat lijkt me echt vies, sorry :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:48:37 #144
331 Merel
Be here now.
pi_93804508
Succes bij de dokter straks Tink! Ben benieuwd wat eruit komt.

Bijna op m'n werk. Ik zie er geweldig uit (op de wallen onder m'n ogen na), al zeg ik het zelf 8-) Zul je zien dat 'ie de hele dag afspraken buiten de deur heeft en het niet ziet, maar het gaat om het idee *)
pi_93804648
Mo gefeliciteerd!

Tink, ik duim!

En Merel een knuffel

en iedereen goedemorgen :*
pi_93804652
Succes merel :)

En gefeli mo *O*
pi_93804662
:o nynke hoe kan je witlofsalade nu vies vinden? zoooo lekkerrrr :9
pi_93804683
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, gefeli mo! Ben benieuwd of de eierstokken nu gaan rammelen >:) .
nou, gisteren telefonisch al een beschrijving van 't geheel gekregen, en nee.

SPOILER
Ja doei.
pi_93804743
als het lelijk is gewoon zeggen "ah wat een lief kind" :P
pi_93804758
Maar mo, vind je kinderen gewoon niet leuk of heb je er echt een hekel aan? het lijkt soms op het laatste :P

Ik heb ook (nog) niets met kinderen, maar als er iemand een baby heeft kan ik me wel een houding geven... en dat je het niet vast wil houden is toch niet erg? Zou ik ook niet doen, je zal hem maar laten vallen ofzo :')
pi_93804763
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
als het lelijk is gewoon zeggen "ah wat een lief kind" :P
pasgeboren baby's zijn toch nooit mooi :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:04:24 #152
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93804778
Je krijgt er geen ziektes van als je een baby aanraakt he Mo :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:04:27 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804780
Ik voel ook nooit de behoefte een baby vast te houden. En dan allemaal van die gekke dingen zeggen met een hoog stemmetje, dan voel ik me echt voor lul staan :'). Nee niks voor mij :D.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:05:00 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804784
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Je wordt hooguit besmet met het 'ik wil ook een baby!'-virus :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93804794
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Vind het altijd een beetje flauw als mensen dat zeggen :)
Ben ook geen babyfan en hoef ze echt niet vast te houden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:05:38 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804799
Ik heb vroeger een fiets verkocht om een babypop die mama kon zeggen en kon giechelen te kopen. Men, wat heb ik een spijt gehad :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93804812
Goeiemorgen!
Mo, zo'n baby bijt niet hoor! Zoekt hoogstens je borst :+
Ah, mobiel ben ik spuit twaalf uiteraard.
Ik vraag me een beetje af of je niet hard probeert die moedergevoelens niet toe te laten.
pi_93804818
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

pasgeboren baby's zijn toch nooit mooi :P
Ik vond van wel bij m'n eigen :P maar ze hadden beide de eerste weken een scheve neus omdat ik geen rek meer in mn buik had hahaha! Dus objectief gezien heb je waarschijnlijk gelijk!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:06:22 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93804820
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel ook nooit de behoefte een baby vast te houden. En dan allemaal van die gekke dingen zeggen met een hoog stemmetje, dan voel ik me echt voor lul staan :'). Nee niks voor mij :D.
Dat dus. Kinderen, ik vind de kinderen van mijn zus leuk, maar het is niets voor mij.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:07:02 #160
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93804829
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind het altijd een beetje flauw als mensen dat zeggen :)
Ben ook geen babyfan en hoef ze echt niet vast te houden.
Prima toch, dan doe je dat gewoon niet? Ik zie niet in waarom je er zo'n big deal van zou maken, dat was meer mijn punt ;)
pi_93804841
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
lol ik word lichtelijk agressief van mensen die dat doen... of die hondjes een "woefwoef" noemen als ze met kindjes praten....
DAT HEET EEN HOND... :P (dat riep mijn koter dus ook toen ze 2 was tegen een oud omaatje hahaha)
pi_93804845
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Maar mo, vind je kinderen gewoon niet leuk of heb je er echt een hekel aan? het lijkt soms op het laatste :P

Ik heb ook (nog) niets met kinderen, maar als er iemand een baby heeft kan ik me wel een houding geven... en dat je het niet vast wil houden is toch niet erg? Zou ik ook niet doen, je zal hem maar laten vallen ofzo :')
het neigt ook meer naar het laatste toe.. maar het ligt ook aan 't kind, dan kan het wel eens 'minder' zijn. Ik begrijp 'de kinderwens' van anderen prima, daar niet van, maar ik bemoei me er zelf zo min mogelijk mee.
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:08:21 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804848
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol ik word lichtelijk agressief van mensen die dat doen... of die hondjes een "woefwoef" noemen als ze met kindjes praten....
DAT HEET EEN HOND... :P (dat riep mijn koter dus ook toen ze 2 was tegen een oud omaatje hahaha)
Ik doe het wel tegen de katten :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:09:31 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93804865
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Ik vond het als klein kind ook irritant. Alleen konden mijn ouders dat niet echt waarderen. :')
pi_93804867
't Is ook onzin dat iedereen maar kinderen mķet willen vind ik.
Niet iedereen is hetzelfde, niet iedereen wil hetzelfde... dat is juist wat mensen zo mooi maakt imho.
pi_93804876
Mogguh!

Tink sterkte!

Merel, kick some kont met je er geweldig uitzien!

Mo en Wolf, gefeliciteerd!
Ach zolang ze je niet onderkotsen of -pissen en stil blijven heb ik geen problemen met baby's.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93804887
mogguh :W
pi_93804888
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Ik vond het als klein kind ook irritant. Alleen konden mijn ouders dat niet echt waarderen. :')
lol nah, je had gewoon groot gelijk :) Behalve dat het naar mijn idee niet bijdraagt aan een leuke ontwikkeling om zo belachelijk te gaan praten is het ook nog eens tamelijk denigrerend.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:12:47 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93804906
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol nah, je had gewoon groot gelijk :) Behalve dat het naar mijn idee niet bijdraagt aan een leuke ontwikkeling om zo belachelijk te gaan praten is het ook nog eens tamelijk denigrerend.
Mensen doen het onbewust / vanzelf, dus het zal wel een bepaald evolutionair voordeel ofzo hebben om zo te praten tegen baby's?
Niet meer actief op Fok!
pi_93804923
Dat krijsen ja, als ze dat gaan doen, ben ik weg :P verschrikkelijk wat een herrie zo'n kleintje kan maken.
pi_93804948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mensen doen het onbewust / vanzelf, dus het zal wel een bepaald evolutionair voordeel ofzo hebben om zo te praten tegen baby's?
Niet alles wat mensen vanzelf doen dient een hoger doel :P Ik denk altijd dat de peuter in hun naar boven komt op zo'n moment ofzo..
Het is maar goed dat kinderen er zich niets meer van herinneren, want als je zou onthouden dat volwassen mensen boven je wandelwagen staan te brallen en te lallen kan je ze nooit meer serieus nemen in je verdere jeugd :P
pi_93804965
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik geloof dat baby's hogere tonen beter kunnen horen dan lagere. Maar dat zal dan vooral komen (denk ik) omdat de vrouw, met hogere stem, de verzorging doet.
Dat hoeven die ouwe tantes niet allemaal in het extreme te trekken :')
pi_93805020
OT lijstje van vandaag..

O: fruitnfibre
L: boterham sandwichspread, beschuitje hagelslag, rauwkostsalade
T: speculaasje bij de koffie
D: de andijviestamppot die we gister zouden eten. Bleven gistermiddag wat langer weg dus dat werd een snelle maaltijdsalade met gegrilde kip (ook erg lekker :) ) en een kom soep.
T: vanilleyoghurt
pi_93805029
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik geloof dat baby's hogere tonen beter kunnen horen dan lagere. Maar dat zal dan vooral komen (denk ik) omdat de vrouw, met hogere stem, de verzorging doet.
Dat hoeven die ouwe tantes niet allemaal in het extreme te trekken :')
lol kijk, daar gaat het mis.. ik heb een lage stem :P
pi_93805040
en ik word helemaal gek van het toetsenbordgeratel van m'n collega's. Heb weer's klote geslapen en wil gewoon naar bed ;(
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:21:56 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93805059
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol kijk, daar gaat het mis.. ik heb een lage stem :P
Misschien dat baby's daarom altijd zo gefixeerd op mij zijn. :') Ik heb dus een hele hoge stem.
pi_93805072
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Prima toch, dan doe je dat gewoon niet? Ik zie niet in waarom je er zo'n big deal van zou maken, dat was meer mijn punt ;)
Oh aha, nou ja de meeste mummy's storen zich daar echt niet aan en droppen het kind zo bij je.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:24:12 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93805088
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh aha, nou ja de meeste mummy's storen zich daar echt niet aan en droppen het kind zo bij je.
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.
pi_93805107
Waarom kwam ik er nou niet op dat Ml-etje het over moeders had en niet over mummies... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:25:23 #180
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93805116
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.
ja hier ook, zeker als het hun eerste kindje is.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:27:04 #181
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93805141
ik zou best een babietje willen overigens O+ alleen als het dan ouder wordt dan hoef ik het niet meer :')
pi_93805197
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou best een babietje willen overigens O+ alleen als het dan ouder wordt dan hoef ik het niet meer :')
ah joh, dan kan je je koter leren afwassen enzo :P
Het stomme daarvan is alleen dat zodra ze het echt kunnen, ze dat niet meer leuk vinden :P

Ik duwde mijn kindjes niet zomaar in andermans armen :P alleen als ze het echt wilden en dan ook niet altijd van harte haha! Bovenstaande is wel herkenbaar dus en bij de 2e was dat nog net zo erg :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:32:11 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805241
En toen wilde ik gaan hardlopen, was de accu van m'n iPod leeg :'). Nog even 20 minuten wachten dus...
Niet meer actief op Fok!
pi_93805247
nu moet ik dus overigens vandaag ergens een babyfoon gaan halen, dat hadden wij beloofd te geven :') maar waar haal je 'gewoon een goede'? Bij de Blokker? We dachten nog even te hebben _O- ze was namelijk pas 21 maart uitgerekend..
Ja doei.
pi_93805258
Prenatal?
pi_93805259
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oeh doe mij een paar van die? Vriendinnen van mij die schijnen ondanks mijn vasthoudt fobie te denken dat ik prima even een uurtje op ze kan letten :P
Ook met de eerste :Y
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:33:51 #187
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93805280
ik zou voor een babyfoon kijken in mediamarkt, kijkshop, dixons ed?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:34:16 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93805292
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Blurred86 het volgende:
Zodra je een baby heb denk je met zekerheid "was ie maar wat groter" :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:35:45 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805327
http://www.hardlooprokjes.nl/

Ik wil ook een hardlooprokje!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:36:44 #190
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93805353
serieus? ik vind die dingen best heel dom :P wat is er mis met een broekje?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:37:34 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805368
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef Blurred86 het volgende:
serieus? ik vind die dingen best heel dom :P wat is er mis met een broekje?
Wat is er mis met een rokje? :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_93805390
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Prenatal?
volgens mij hebben dat soort winkels vooral dure :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou voor een babyfoon kijken in mediamarkt, kijkshop, dixons ed?
Dixons is wel een goeie, zal eens even op hun site kijken :P
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:39:14 #193
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93805407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is er mis met een rokje? :s).
er is niks mis met een rokje, maar dit is een broekje met een rokje erover. waarom?
Zo'n korte kan ik nog wel inkomen (al snap ik niet echt waarom je perse in een rokje zou willen hardlopen) maar die lange :?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:40:11 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805429
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

er is niks mis met een rokje, maar dit is een broekje met een rokje erover. waarom?
Zo'n korte kan ik nog wel inkomen (al snap ik niet echt waarom je perse in een rokje zou willen hardlopen) maar die lange :?
Lange is lelijk idd :P. Ik weet niet, ik vind het wel leuk staan :@. Ik voel me altijd zo'n hork in een broekje.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:40:42 #195
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93805444
huu ze hebben ook jurkjes :D met 'semi-relaxte pasvorm' :?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:41:52 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805468
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
huu ze hebben ook jurkjes :D met 'semi-relaxte pasvorm' :?
Daarmee trek ik teveel bekijks, dus laat maar :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93805507
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

volgens mij hebben dat soort winkels vooral dure :')
Dat is de enige winkel die ik ken :@ Maar ze hebben een man onvriendelijke slogan, dus :{w
pi_93805520
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.hardlooprokjes.nl/

Ik wil ook een hardlooprokje!
Dat fladdert toch gek?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:45:26 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805545
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat fladdert toch gek?
Weet niet?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:53:52 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93805730
Je hebt dat soort dingen ook voor spinning :')_!
pi_93805864
Moet er niet aan denken om zo'n ding te dragen met het rennen! Het zal sowieso nog heel lang duren voor ik moed verzameld heb om in een kort broekje te gaan hardlopen :')
pi_93805935
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt dat soort dingen ook voor spinning :')_!
Ook een komisch gezicht denk ik.
Bij iedere beweging komt dat rokje los.
pi_93806120
1 dag lowcarb en er is 1,4 kilo af. :') Ik wéét dat het vooral vocht is. Maar toch: *O*
pi_93806168
Goeiemorgen!

Tink, succes vandaag!

Merel ook!

Mo, toch gefeliciteerd voor jou en Mr. Mo, ook al heb je het niet zo op baby's. :P
Wat ik ook altijd zo irritant vind is moeders die in de derde persoon over zichzelf praten ("mama gaat nu even dit doen"), dat heeft mijn moeder gelukkig nooit gedaan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93806205
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!

Tink, succes vandaag!

Merel ook!

Mo, toch gefeliciteerd voor jou en Mr. Mo, ook al heb je het niet zo op baby's. :P
Wat ik ook altijd zo irritant vind is moeders die in de derde persoon over zichzelf praten ("mama gaat nu even dit doen"), dat heeft mijn moeder gelukkig nooit gedaan.
Dat begint al vaak bij het kaartje... :{
pi_93806229
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef conleche het volgende:
1 dag lowcarb en er is 1,4 kilo af. :') Ik wéét dat het vooral vocht is. Maar toch: *O*
Wat grappig dat dat dan ook zo hard gaat!
Ik dacht juist dat je dan, omdat je vrij veel vette vis zal eten (wat ook zout is), het vochtverlies juist mee zou vallen.
Maar leuk dat het zo snel goed gaat weer. :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:14:08 #207
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_93806278
Howdy!

Ik had een vraagje. Ik heb een pakje gerookte makreel en dat wil ik als L eten, maar hoe is het het lekkerst? Op een boterham? Uit het vuistje?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_93806341
Vind het zelf lekker om gewoon zo te eten, maar op een boterham met wat rucola, tomaat en mayo is het ook lekker!
pi_93806362
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!

Ik had een vraagje. Ik heb een pakje gerookte makreel en dat wil ik als L eten, maar hoe is het het lekkerst? Op een boterham? Uit het vuistje?
op een geroosterde boterham!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:18:45 #210
148689 Muis006
pi_93806406

Met of zonder boter Jag?
pi_93806481
Ook lekker op een stukje roggebrood. :9

Verder alles goed Muis? :)
pi_93806549
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef Muis006 het volgende:

Met of zonder boter Jag?
ik doe altijd zonder boter. Eventueel een beetje mayo zou wel lekker kunnen zijn, denk ik!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:26:00 #213
148689 Muis006
pi_93806580
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Ook lekker op een stukje roggebrood. :9

Verder alles goed Muis? :)
Roggebrood vind ik alleen lekker bij erwtensoep helaas.

Verder ie ie prima :) weer begonnen met studeren en ik heb mijn eigen revalidatieteam dus dat komt in orde.

Hoe is het met jullie? Ik lees niet altijd mee dus excuses als ik ergens overheen wals.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik doe altijd zonder boter. Eventueel een beetje mayo zou wel lekker kunnen zijn, denk ik!
Okee dankje!
pi_93806584
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat grappig dat dat dan ook zo hard gaat!
Ik dacht juist dat je dan, omdat je vrij veel vette vis zal eten (wat ook zout is), het vochtverlies juist mee zou vallen.
Maar leuk dat het zo snel goed gaat weer. :)
Ik had inderdaad behoorlijk zoute zalm op! Maar toch werkt lowcarb enorm vochtafdrijvend, ik moet dus wel echt opletten dat ik genoeg water drink. :Y

Hee Muizelientje! :W
pi_93806639
ik vind die hardlooprokjes wel handig. Ik zie er gewoon niet uit in een korte broek met mijn korte dikke pootjes :P Voel me daar dan ook enorm ongemakkelijk in.
pi_93807127
Goedemorgen

Ik ga lekker ontbijten. Ik ben nog steeds ziek.
Werewolf
pi_93807190
ik heb pindakaas meegenomen in een klein potje :') geen zin om de grote pot mee te nemen :P nu lijkt het net of ik in 'n potje moest poepen en 't meegenomen heb :P

:')!
Ja doei.
pi_93807227
Vannacht droomde ik dat er een hele dikke scheur in m'n favoriete gympjes was en ik vond het best verdrietig!
Zou je dat kunnen koppelen aan het afrijden van vanmiddag? :X
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:53:10 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93807315
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vannacht droomde ik dat er een hele dikke scheur in m'n favoriete gympjes was en ik vond het best verdrietig!
Zou je dat kunnen koppelen aan het afrijden van vanmiddag? :X
Ik zie de connectie niet. Tenzij je stiekem bang bent je "lopende" leven af te sluiten.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:53:12 #220
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93807317
Gefeliciteerd Mo en Mr.Mo!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93807361
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zie de connectie niet. Tenzij je stiekem bang bent je "lopende" leven af te sluiten.
Hmm dan eerder dat ik op het werk die gympjes niet meer kan dragen :P Tenzij het toch de psych kant wordt dan _O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:55:33 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93807380
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm dan eerder dat ik op het werk die gympjes niet meer kan dragen :P Tenzij het toch de psych kant wordt dan _O-
maar waarom zou het dan iets te maken hebben met het afrijden vanmiddag? Dat gaat toch gewoon lukken?
pi_93807420
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

maar waarom zou het dan iets te maken hebben met het afrijden vanmiddag? Dat gaat toch gewoon lukken?
die rotzenuwtjes van mij hč.
Denk dat ik er een propanolol ingooi, voor de zekerheid :@
pi_93807522
Succes Puff! het gaat vast lukken :) Wel snel trouwens, hoeveel lessen heb je gehad?
pi_93807553
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Succes Puff! het gaat vast lukken :) Wel snel trouwens, hoeveel lessen heb je gehad?
Thx!
SPOILER
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:03:59 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93807603
Ik heb geen idee of dat veel is, maar hoe dan ook, veel succes! *O*

En gefelie aan Tante Mo en Oom Wolf :D
pi_93807637
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

die rotzenuwtjes van mij hč.
Denk dat ik er een propanolol ingooi, voor de zekerheid :@
Mag je daar wel mee rijden dan?
In elk geval succes! En een veel-lessen-boks! 8-)
pi_93807687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Thx!
SPOILER
serieus? ha, ik dacht dat je pas "net" begonnen was :D
pi_93807695
Oh en dan ben je nu gewoon kei goed, dus gaat het afrijden je zeker lukken :)
pi_93807712
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mag je daar wel mee rijden dan?
In elk geval succes! En een veel-lessen-boks! 8-)
Ja hoor, het is een beta-blocker. Ik doe niet aan sufmakertjes.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:10:50 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93807794
Hardlopen ging weer ruk. Ik vind het te warm en ik ga te hard van start, net als de vorige keer. En boos zijn als je loopt helpt ook niet echt mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_93807828
Waar ben je dan zo boos om, Vik?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:12:16 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93807845
Bij mij ging het lopen juist geweldig O+ Heb maar 20 minuutjes gelopen, maar wel zonder pauzes. Niet snel, maar goed, een begin is er.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:14:26 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93807921
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar ben je dan zo boos om, Vik?
Zie gisteravond ;). "Iemand" maakte een opmerking die niet zo lekker aankwam. En ik dacht dat ik dat nu wel van me afgeschreven had, maar zolang ik geen reactie heb gekregen blijft door mijn hoofd malen en blijf ik me er druk om maken.

Ik ging na 26 minuten even pauzeren met de bedoeling om er even later nog 10 minuten achteraan te plakken, maar dat ging hem ook niet worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_93807968
weer 'n week niet gelopen door de pijn in m'n nek/rug/schouders -O- zouden vandaag gaan, maar moeten dus op kraamvisite.. morgen dan maar weer.. 't gaat over het algemeen verder wel erg goed trouwens, zit goed snelheid in, maar moet 't wel vol kunnen houden, lichamelijk!
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:16:06 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93807983
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ging het lopen juist geweldig O+ Heb maar 20 minuutjes gelopen, maar wel zonder pauzes. Niet snel, maar goed, een begin is er.
Naais! :o Zomaar 20 minuten uit het niks! _O_

En Vik :* irritant is dat!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:16:11 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93807987
Oeh spannend, Puff! Heel veel succes!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:17:05 #238
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93808015
balen Vik, volgende keer gaat het vast weer beter! echt nu al te warm ja? dan ga je het zwaar krijgen in de zomer :P

succes vanmiddag Puff, hoe laat moet je?
pi_93808054
ja, en succes Puff! :*
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:18:14 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93808060
Volgende keer ga ik 's avonds lopen, denk ik. Eens kijken hoe het dan gaat. En mezelf dwingen minder hard van start te gaan. Ja het is leuk om snel te lopen, maar dat moet ik dan wel 35 minuten kunnen volhouden :'). Maar nu vind ik het zo moeilijk om weer een stapje terug te doen :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_93808077
Eindelijk mijn belastingaangifte gedaan, werd wel tijd ook :')
pi_93808086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie gisteravond ;). "Iemand" maakte een opmerking die niet zo lekker aankwam. En ik dacht dat ik dat nu wel van me afgeschreven had, maar zolang ik geen reactie heb gekregen blijft door mijn hoofd malen en blijf ik me er druk om maken.

Ik ging na 26 minuten even pauzeren met de bedoeling om er even later nog 10 minuten achteraan te plakken, maar dat ging hem ook niet worden.
Oh sorry, dat had ik even gemist. Vervelend... -O- Ik hoop dat je snel een reactie krijgt dan, en dat je daar wel vrede mee hebt.
Diezelfde iemand als een tijd geleden trouwens?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:19:39 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93808107
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh sorry, dat had ik even gemist. Vervelend... -O- Ik hoop dat je snel een reactie krijgt dan, en dat je daar wel vrede mee hebt.
Diezelfde iemand als een tijd geleden trouwens?
Yeah...
Niet meer actief op Fok!
pi_93808129
Vik :*

En Puff heel erg veel succes vanmiddag! Geloof in jezelf!
pi_93808140
De laatste keer dat ik boos was ging het hardlopen juist erg goed! Lekker de frustratie eruit rennen. Jammer dat het voor jou niet zo werkte, Vik. :*

Tink & Puff, voor jullie allebei veel succes straks!

Ik heb vanmiddag een begrafenis en ik heb er zķ geen zin in. De overledene in kwestie heb ik maar 1x ontmoet (10 jaar geleden) maar er zijn wat familieperikelen. Bah. En iemand heeft bedacht dat het wel 'gezellig' is om na afloop met zijn allen te gaan eten. Zal lekker sfeervol zijn :') .
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_93808238
Dank allemaal!
Nog anderhalf uur...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:24:44 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93808274
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef Phaidra het volgende:
De laatste keer dat ik boos was ging het hardlopen juist erg goed! Lekker de frustratie eruit rennen. Jammer dat het voor jou niet zo werkte, Vik. :*
Hier werkt het normaal ook, maar dit is een specifiek soort boosheid blijkbaar :').

quote:
Ik heb vanmiddag een begrafenis en ik heb er zķ geen zin in. De overledene in kwestie heb ik maar 1x ontmoet (10 jaar geleden) maar er zijn wat familieperikelen. Bah. En iemand heeft bedacht dat het wel 'gezellig' is om na afloop met zijn allen te gaan eten. Zal lekker sfeervol zijn :') .
Gezellig (!) Succes iig :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93808666
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Nu moet ik ook wel he!
pi_93808684
Prob: je mag van mij die slaapzak hebben als je wilt! :)
Ja doei.
pi_93809261
Succes straks Puff!!
pi_93809376
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Prob: je mag van mij die slaapzak hebben als je wilt! :)
O wat fijn! Dan moeten wij maar snel meeten (die gewone slaapzak in het meeneemzakje toch?)
pi_93809398
die blauwe is dat geloof ik? :) of liever de mummieslaapzak?
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:02:29 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93809486
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Nu moet ik ook wel he!
Ja :Y "t Is Prachtig weer.
pi_93809534
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat krijsen ja, als ze dat gaan doen, ben ik weg :P verschrikkelijk wat een herrie zo'n kleintje kan maken.
Ik snap ook nooit dat als wanneer een baby begint te krijsen de moeder in de wachtkamer van bijvoorbeeld het gemeentehuis er alleen schaapachtig naar staat te lachen. O+ Wat is het toch een lieverd O+

Nee, het maakt meer dan 100DB geluid, doe er iets aan!!!!!!
pi_93809551
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
die blauwe is dat geloof ik? :) of liever de mummieslaapzak?
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..
pi_93809579
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 06:02 schreef Tinkepink het volgende:
En proba? Wakker geworden met of zonder vlekken?
Zonder. Het was ook geen echte zelfbruiner..
pi_93809645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat) :P
Ja doei.
pi_93809748
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat) :P
Dan de warmste?
pi_93810045
Is het al blote benen weer?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:23:18 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93810094
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef Probability het volgende:
Is het al blote benen weer?
Wel als je gaat hardlopen.

Ik ga dodag miss wel in korte broek lopen. Tenzij ik echt 's avonds ga, dan is het weer wat te fris.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:25:16 #261
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93810165
hier zit hardlopen er toch nog even niet in ;( net door het centrum wandelen deed al pijn..
en ik heb een sleutel bij laten maken net en nu thuis blijkt dat hij helemaal niet past :( nu ben ik chagrijnig.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:28:54 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93810276
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
S: 4,25 km hardlopen
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
D: aardappelpartjes in de schil, vegaburger Toscana, asperges (ik tik steeds: aspergers :'))
T: beker warme anijsmelk
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:29:05 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93810280
Wat een hoop chagrijn hier vandaag ;(.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:30:15 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93810322
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een hoop chagrijn hier vandaag ;(.
Ja, en dat met dit mooie weer.
Niet meer actief op Fok!
pi_93810427
ik ben best vrolijk anders! En ga straks in m'n pauze lekker naar buiten! :)
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:35:55 #266
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93810496
Ik ben ook vrolijk. Dit weer doet me goed O+.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:37:05 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93810518
Ik ben ook best blij. Dokter had trouwens goede berichten> ijzer is laag en er is een ontsteking in mijn lichaam en nog wat kleine dingetjes, maar zo op het eerste gezicht niets ernstigs. Zolang ik geen pijn heb doen we niets. Ik doe wel rustig aan.
pi_93810685
Fijn Tink!! ^O^
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_93810712
Toch een opluchting Tink ^O^
pi_93810716
Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand Tink ^O^
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:43:49 #271
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93810735
Fijn dat er niets ernstigs is Tink! Je hebt nu ook niet meer zo'n pijn als vorige week?
pi_93810798
Laag ijzer kan je je behoorlijk min van voelen, daar doe je wel even wat aan toch Tink?
Verder fijn bericht idd, klinkt alsof het wel weer helemaal goedkomt :*
pi_93810812
wel ene opluchting Tink! :*
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:47:09 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93810834
Tink! *O*

Een oorzaak, én niks ernstigs! Beter!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:48:35 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93810874
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink! *O*

Dat ^^ :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:49:37 #276
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93810904
quote:
Tink! *O*

dinsdag 8 maart 2011 @ 12:50:24 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93810933
quote:
Tink! *O*

^O^
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:51:28 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93810970
Dit is mijn vierde dag van (vrijwel) geen bagger tot me nemen en ik voel me al supergezond, uhuh :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93811040
quote:
Tink! *O*

Dat ja, fijn Tink! :)

Vik: ik heb hetzelfde, en het is mijn tweede dag. :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:55:00 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93811101
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat ja, fijn Tink! :)

Vik: ik heb hetzelfde, en het is mijn tweede dag. :')
:D Hahaha. Maar het voelt ook zo fijn om besloten te hebben dat je dat niet meer gaat doen en er vervolgens ook niet zo heel veel moeite mee te hebben *O*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:55:26 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93811123
Planning:

O: bakje kwark met muesli
T: mini-vruchtenschelpje bij de koffie (denk 6/7 cm doorsnee hooguit)
L: 2 boterhammen, 1x appelstroop, 1x kaas
T: grapefruit of minneola
D: Frittata met champignons Een kwart, want we moeten er 2 dagen mee doen :).
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:56:09 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93811150
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:

O: bakje kwark met muesli
T: mini-vruchtenschelpje bij de koffie (denk 6/7 cm doorsnee hooguit)
L: 2 boterhammen, 1x appelstroop, 1x kaas
T: grapefruit of minneola
D: Frittata met champignons
Ziet er lekker uit, je D, maar ik vind het jammer dat er in dat soort dingen altijd zo fucking veel eieren moeten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:57:23 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93811203
Tsja, ik eet bijna nooit eieren, meestal gaat zo'n doosje ook de trash in, omdat ze weer over datum zijn. Dus af en toe kan ik het wel hebben vind ik :).
pi_93811313
Mooi Tink! Te laag ijzer als in hoe laag dan? 7,5 is normaal geloof ik.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:03:23 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93811396
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Tink! Te laag ijzer als in hoe laag dan? 7,5 is normaal geloof ik.
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.

Volgens mijn dokter is alles onder de 10 te laag, al is het nog geen bloedarmoede.
pi_93811427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.

Volgens mijn dokter is alles onder de 10 te laag, al is het nog geen bloedarmoede.
Hmmm. Maar dan zal hij er ook niets voor geadviseerd hebben, zoals ferrotabletten?
Denk niet dat er veel vrouwen zijn met een Hb > 10...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:05:09 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93811451
Ho ho ho, jullie gaan te hard :D
Ik heb dus duidelijk wel ontstekingen in mijn lichaam, maar hoef dus niet akkuut actie te ondernemen. Mogelijk is er dus wel meer aan de hand. We wachten even af en ik hoef nu iig niet aan de medicijnen.
pi_93811462
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt inderdaad :) ik kom zelf niet hoger dan 7,4 dus ik hou die 7,5 maar aan ;)
Moet je niet iets slikken/eten of?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:06:17 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93811487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klopt inderdaad :) ik kom zelf niet hoger dan 7,4 dus ik hou die 7,5 maar aan ;)
Moet je niet iets slikken/eten of?
Floradix. Nam ik na mijn zwangerschap ook. Ging ik van 5 naar 9 ofzo.
pi_93811498
geen vieze witlofsalade voor lunch, maar een mexicaanse stoofpot met flink wat rode kool en wortelsalade. Spontaan uit lunchen gegaan....
pi_93811504
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Floradix. Nam ik na mijn zwangerschap ook. Ging ik van 5 naar 9 ofzo.
^O^ dan voel je vast al een stuk beter.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:10:32 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93811602
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook best blij. Dokter had trouwens goede berichten> ijzer is laag en er is een ontsteking in mijn lichaam en nog wat kleine dingetjes, maar zo op het eerste gezicht niets ernstigs. Zolang ik geen pijn heb doen we niets. Ik doe wel rustig aan.
Fijn nieuws! :*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:10:47 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93811611
Ik kan me alleen niet meer herinneren wat mijn hemoglobinewaarde nu was :') Het was te laag volgens de dokter, maar hoe laag weet ik dus niet meer.
pi_93811807
Goed lijstje XM, die frittata ziet er ook lekker uit :9

Mijn planning:

O: sojamelk met 4 volle eetlepels muesli
T: appel, banaan
L: kroket, 2 plakjes stokbrood, 200 gr rauwkost
T: bruin broodje kipfilet
B: 40 minuten fietsen
D: ravioli met ricotta
S: beetje joggen en crosstrainen
pi_93811968
Boh, ik ben spullen aan het opruimen die al sinds de verhuizing (april vorig jaar) ergens lagen of in dozen zaten, maar het is zo veel dat je helemaal geen vooruitgang ziet. :{

Zo eerst maar eens lunchen dan.
pi_93811993
Lekker rustig aan doen Tink! :Y

XM, merk dat je nu echt vaker een stabiel patroon hebt, netjes! ^O^

Deze week voor het eerst weer aan de havermout, en gisteren nog wel wat last van m'n maag maar dat kan ook zijn omdat het zwaarder valt dan yoghurt of kwark natuurlijk.

SPOILER: Voor de meesten niet echt interessant

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 08-03-2011 13:30:01 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:37:18 #297
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93812501
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmmm. Maar dan zal hij er ook niets voor geadviseerd hebben, zoals ferrotabletten?
Denk niet dat er veel vrouwen zijn met een Hb > 10...
Ik heb wel eens 11 gehad, toen ik nog aan de pil was :o

Hopen dat de ontstekingen snel weer weg gaan, met wat rust en gezond leven Tink! En dat je je gauw beter voelt als het ijzer weer op peil is :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93812933
Hb onder de 7,5 niet goed? Ik kom net boven de 6, normaal. Maar fijn dat er niets ernstigs aan de hand is Tink!

Mo, gefeliciteerd met het nichtje! Ik denk niet dat ik nog iets hoef te zeggen over hoe ik over kinderen denk, wel? :+.

Ik heb keelpijn en kijk scheel van de hoofdpijn, maar moet nog zoveel doen. ;( . Baardmans is wel de liefste. O+. Krijg het nieuwe boek van The Hummingbird Bakery van hem en toen ik vroeg waaraan ik dat verdiend had zei 'ie dat dat was omdat ik lief en mooi en geweldig en helemaal van hem ben. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93813082
Hoe weten jullie dat soort dingen :?
Ik heb nog nooit iets over m'n Hb waarde of iets dergelijks gehoord...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:56:09 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93813107
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Hoe weten jullie dat soort dingen :?
Ik heb nog nooit iets over m'n Hb waarde of iets dergelijks gehoord...
Ik ook niet hoor :'). Ik weet alleen dat ik een lage bloeddruk en rusthartslag heb.
pi_93813112
Ohw dit is #300, dus krijg hier geen antwoord gok ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')