Misschien dat baby's daarom altijd zo gefixeerd op mij zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol kijk, daar gaat het mis.. ik heb een lage stem
Oh aha, nou ja de meeste mummy's storen zich daar echt niet aan en droppen het kind zo bij je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Prima toch, dan doe je dat gewoon niet? Ik zie niet in waarom je er zo'n big deal van zou maken, dat was meer mijn punt
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh aha, nou ja de meeste mummy's storen zich daar echt niet aan en droppen het kind zo bij je.
ja hier ook, zeker als het hun eerste kindje is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.
ah joh, dan kan je je koter leren afwassen enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou best een babietje willen overigensalleen als het dan ouder wordt dan hoef ik het niet meer
Oeh doe mij een paar van die? Vriendinnen van mij die schijnen ondanks mijn vasthoudt fobie te denken dat ik prima even een uurtje op ze kan lettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.
Zodra je een baby heb denk je met zekerheid "was ie maar wat groter"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou best een babietje willen overigensalleen als het dan ouder wordt dan hoef ik het niet meer
Wat is er mis met een rokje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef Blurred86 het volgende:
serieus? ik vind die dingen best heel domwat is er mis met een broekje?
volgens mij hebben dat soort winkels vooral durequote:
Dixons is wel een goeie, zal eens even op hun site kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou voor een babyfoon kijken in mediamarkt, kijkshop, dixons ed?
er is niks mis met een rokje, maar dit is een broekje met een rokje erover. waarom?quote:
Lange is lelijk iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
er is niks mis met een rokje, maar dit is een broekje met een rokje erover. waarom?
Zo'n korte kan ik nog wel inkomen (al snap ik niet echt waarom je perse in een rokje zou willen hardlopen) maar die lange
Daarmee trek ik teveel bekijks, dus laat maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
huu ze hebben ook jurkjesmet 'semi-relaxte pasvorm'
![]()
Dat is de enige winkel die ik kenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij hebben dat soort winkels vooral dure
Dat fladdert toch gek?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.hardlooprokjes.nl/
Ik wil ook een hardlooprokje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |