Dat zit er vooralsnog niet in. Zegt 'ie.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
alleen als hij 100% voor jou gaat, punt.
Een 2.0 nog wel!quote:
Eigenlijk pas om 23:06 geloof ikquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dus wat bieden jullie voor dat telefoonnummer?
[..]
Dat zit er vooralsnog niet in. Zegt 'ie.
En dat gaat het natuurlijk om dat woordje 'vooralsnog'. Lekker nog even verwarring zaaien en wat valse hoop kweken. Hij speelt het spelletje goed.
god, wat een lul. Heeft hij door wat hij jou heeft aangedaan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
En dat gaat het natuurlijk om dat woordje 'vooralsnog'. Lekker nog even verwarring zaaien en wat valse hoop kweken. Hij speelt het spelletje goed.
"Don't hate the player, hate the game", zei een vroegere lamlullige collega van mij altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
god, wat een lul. Heeft hij door wat hij jou heeft aangedaan?
[..]
Denk het wel. En hij zegt dat 't 'm spijt. Maar daar koop ik niks voor hčquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
god, wat een lul. Heeft hij door wat hij jou heeft aangedaan?
Jij moet ophouden met hem terug te smsen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar wel blijven proberen dusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Denk het wel. En hij zegt dat 't 'm spijt. Maar daar koop ik niks voor hč
Geloof dat ik even ga teruglezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Denk het wel. En hij zegt dat 't 'm spijt. Maar daar koop ik niks voor hč
niksquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Daweetiktogquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Merel het volgende:
Je hebt ook gelijk Co. Maar dat maakt het nog niet makkelijk.
Inderdaad, klinkt als een proquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is het ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Merel het volgende:
Je hebt ook gelijk Co. Maar dat maakt het nog niet makkelijk.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
niksdurf toch niet te bellen!
niet toegeven hoor! je bent echt goed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
@ Merel, iets van genoegen nemen met minder dan 100%
Ja, ik vind het echt de arrogantie ten top. Wat een eikel zegquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
Lastig joh!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mijquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.
Jij mag ook je verhaal kwijt toch! Als je wilt, that is.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mij
Nee je hebt het niet mis. Ik ga vanavond niet hoor. Maar ik wil wel dat ie me leuk blijft vinden en van gedachten verandert. Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef conleche het volgende:
DaweetiktogMaar ik voel je al weer afglijden een beetje
Of heb ik het mis?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
Juist. Wat een eikel.quote:
Vooral dat raakt de kern natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef conleche het volgende:
Want dat maakt je onzeker en je vraagt je af waarom en of hij misschien een punt heeft en je niet leuk genoeg bent.
Een klooster vol juistquote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Nou twee verjaardagstopics is ook wel weer wat veel van het goede, nietwaar?.
Volgens mij is Tabatha een lesbo trouwens. Niet dat het uitmaakt, maar gewoon.
Hier ook weer een hoop emo gedoe vanavond, maar nu is het klaar. Hoop ik. In een volgend leven ga ik het klooster in en hopen dat ik niet verliefd word op een non. Of ik ga als kluizenaar leven, nog beter.
Nee, niet op die manier klaarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach Vik, op 1 been kan je niet lopen he!
En.. definieer 'klaar'? Net zo klaar als de laatste keer?
Met welke bachelor kijk je?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik kijk een programma, The Bachelor en dat is een uitvergroting van dat waar we het nu over hebben. Er zijn daar zo'n 20 meisjes in een huis en 1 man en dat is echt geen catch. (in ieder geval niet in mijn ogen; hij is niet grappig, hij is niet slim, hij is niet knap, hij heeft niks mee.)
Toch vallen al die meisjes, alle 20, als een blok voor die man. En ze vķelen het ook echt, het is niet dat ze het spelen, maar in feite gáát het helemaal niet om die jongen. Het gaat om het wedstrijdelement, om ego. Je ziet ze echt zich in allerlei bochten wringen om hem ervan te overtuigen dat hij haar moet kiezen en niet één van die andere 19 meisjes.
Ik word elke week een beetje cynischer als ik dat kijk.
Brad. Met die überenge Michelle. Huu, wat is dat een onsympathiek mens.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met welke bachelor kijk je?![]()
Ik volg dat ook, namelijk
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, zou het met Pasen druk zijn in Rome?
HE'S MIIIIINE!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Brad. Met die überenge Michelle. Huu, wat is dat een onsympathiek mens.
24 en 25 aprilquote:
Dan zou ik maar heeeeeeeeeeel snel gaan boeken. Pasen is natuurlijk wel het hoogtepunt in het kerkelijke jaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
24 en 25 april
Ik wil misschien van 23 tot en met 28 april naar Rome..
Ik heb al een ticket gevonden en qua hotel zitten we ook al een beetje te kijken.. Minder keus dan normaal, maar op zich nog wel leuke hotels te vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan zou ik maar heeeeeeeeeeel snel gaan boeken. Pasen is natuurlijk wel het hoogtepunt in het kerkelijke jaar.
Als ik aan de balkonscene op het St.Pieterplein denk zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben....quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al een ticket gevonden en qua hotel zitten we ook al een beetje te kijken.. Minder keus dan normaal, maar op zich nog wel leuke hotels te vinden![]()
Het is meer dat ik bang ben dat de hele stad bomvol is.
Vaticaanstad overslaan de 24e en 25e leek me al wel een goed idee..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als ik aan de balkonscene op het St.Pieterplein denk zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben....
Witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag moet je er misschien ook maar wegblijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vaticaanstad overslaan de 24e en 25e leek me al wel een goed idee..
Maar ik wil zo graag naar Rome *stampvoet*
Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
24 en 25 april
Ik wil misschien van 23 tot en met 28 april naar Rome..
"Wij?"quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!
Oeh, gelukkig, wij zijn dan ook weg, maar net vandaag een appartement geboekt voor de 22 tot de 25e. Ik geloof niet dat ze ergens anders ook aan 2e paasdag doen toch? Want dan staat de boottrip naar Kreta geplanned. En daar hebben we nog niks geboekt.
Hmm, ik heb even gegoogled en ik vind nog geen alarmbellenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag moet je er misschien ook maar wegblijven
In Griekenland vieren ze op een aparte manier Pasen volgens mij, met een optocht ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!
Oeh, gelukkig, wij zijn dan ook weg, maar net vandaag een appartement geboekt voor de 22 tot de 25e. Ik geloof niet dat ze ergens anders ook aan 2e paasdag doen toch? Want dan staat de boottrip naar Kreta geplanned. En daar hebben we nog niks geboekt.
Er is toch ook zoveel aan Rome wat geen "opening" behoeft?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vraag me wel af wat er die dagen open is in Rome! Zou niet de hele stad platliggen?
Dat mag!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Moet ik m'n favoriete boek over Rome nog een keer spammen?
Ik ga met A. Ik ben als Blurred nog niet heel los van m'n laatste ex.quote:
Dat laatste is heeeeel veel waard. Leuk!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga met A. Ik ben als Blurred nog niet heel los van m'n laatste ex.![]()
Nee, zonder gekheid: we zijn zulke goede reismaatjes, we vinden echt precies hetzelfde interessant en mooi en we kunnen heel goed op elkaars lip zitten zonder dat de één de ander gek maakt. Wat in ons beider geval nogal een unicum is.
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.quote:
SPQR van Luc Verhuyck. Pocketeditie is slechts 6,95!quote:
Ja, is ook! En het is echt een schat. Toen hij hoorde van m'n 'fiets-annex-pink-ongeluk' kwam hij voor zijn eetafspraak even langs.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste is heeeeel veel waard. Leuk!
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.
Dat idee heb ik inderdaad ook Tink, van die pil!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?
Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?
Krijg je morgen alleen bloeduitslagen of kan je je slager hiermee om zn oren slaan? Die kent het hele plaatje nog niet hč...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.
Ik ga het er wel met hem over hebben. Hij kent mijn verleden van depressies. Ik vermoed ook werkelijk dat hij weinig zal vinden, al had ik wel heeeeel veel pijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Krijg je morgen alleen bloeduitslagen of kan je je slager hiermee om zn oren slaan? Die kent het hele plaatje nog niet hč...
Wel herkenbaar. Ik heb het ook 1 ā 2 dagen per maand. Ik wéét ook nog dat het van de hormonen komt en toch kan ik het niet stoppen. Het helpt wel te weten dat het dus snel ook weer overgaat, of is het bij jou constant?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.
Yup!! Smaakt als heel volle kwark! Wel een beetje citroensap erdoor en zoetstof en niet al te veel, maar vind het wel lekker zo'n mini-bakje na het eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Merel het volgende:
Eet je gewoon crčme fraîche zo los? Is dat lekker?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Oh, en de doorbraak van de avond. Ik heb tegen de collega gezegd dat ik hém echt niet wil zo, en dat dat het gevolg is van hoe hij me heeft behandeld. En nu houdt 'ie verder z'n kop.
Dat idee heb ik ook een beetje bij mij, ik sport nu echt niet meer en ik voel mij.. bleh...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.
En als GeeBee die wil: ik heb hem in de kast staan!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
SPQR van Luc Verhuyck. Pocketeditie is slechts 6,95!
Prrrrr!quote:
Maar er is altijd een harde kern hčquote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ach, die borrels... Je werkt bij een groot bedrijf toch?
Wat goed van je ze. Dat kan nooit makkelijk geweest zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Oh, en de doorbraak van de avond. Ik heb tegen de collega gezegd dat ik hém echt niet wil zo, en dat dat het gevolg is van hoe hij me heeft behandeld. En nu houdt 'ie verder z'n kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, je hebt het vast al eerder verteld, maar waarom is je ex je ex? Jullie vinden elkaar leuk, grappig, vinden elkaar fijn gezelschap (ook in bed), wat mist er dan voor Liefde?
[ Bericht 64% gewijzigd door anna82 op 07-03-2011 23:17:45 ]
Feli! Goede datumquote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
mr.Mo en ik zijn oom en tante geworden van een nichtje
schoonzusje belde net, en ze heet Anouschka. Morgen maar 's kijken!
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Achterdochtig zijn lijkt me het ergste wat er is...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef Merel het volgende:
Ja hey Anna, ga me nou geen hoop geven hč!
Maar ik ben wel benieuwd hoe je erop durfde te gaan vertrouwen dat het op een gegeven moment wel for real was? Blijf je niet heel lang twijfelen? Ik ben heel lang met iemand samen geweest die me niet altijd trouw was en ik bleef daardoor altijd achterdochtig. Maakte me ook geen leuker mens moet ik zeggen.
Haha, nee hoor, ik heb vooral medelijden met jouw McLoser omdat hij niet inziet wat hij laat lopen!!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef Merel het volgende:
Ja hey Anna, ga me nou geen hoop geven hč!
Maar ik ben wel benieuwd hoe je erop durfde te gaan vertrouwen dat het op een gegeven moment wel for real was? Blijf je niet heel lang twijfelen? Ik ben heel lang met iemand samen geweest die me niet altijd trouw was en ik bleef daardoor altijd achterdochtig. Maakte me ook geen leuker mens moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 07-03-2011 23:19:29 ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef anna82 het volgende:
Bijgelezen!
In een spoiler een lang verhaal zonder clou!Ik heb je spoiler gemist!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, je hebt het vast al eerder verteld, maar waarom is je ex je ex? Jullie vinden elkaar leuk, grappig, vinden elkaar fijn gezelschap (ook in bed), wat mist er dan voor Liefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 07-03-2011 23:40:36 ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb je spoiler gemist!!
You missed one juicy spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk begrijpelijk! En tussen jullie is er natuurlijk ook gewoon liefde, alleen niet op de conventionele, in een hokje gestopte, wijze, ofzo.
Ik was voorbij gegaan aan de rationele kanten van de liefde. En ik refereerde aan jouw prachtige Martini-reclame-achtige foto van jullie twee in bed. Het brandende kussen verhaal was ik even vergeten, maar komt nu weer boven
![]()
[..]
Als je dan toch een gluiperd wilt... rebound dan met de vrijgezel.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Merel het volgende:
Ik vind Arie een gluiperd. Maar ik heb wel z'n telefoonnummer bedenk ik me net![]()
Ja, sort of. Zijn vriendinnetje was een klasgenootje van mijn beste vriendinnetje trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch een gluiperd wilt... rebound dan met de vrijgezel.
Niet bijgelezen enzo, ook geen fan van Arie. Dacht dat ie getrouwd was?
Arie heeft ook in het kleuterdepartement geshopt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, sort of. Zijn vriendinnetje was een klasgenootje van mijn beste vriendinnetje trouwens.
Ze hadden 14 jaar een relatie dus denk dat ze wat ouder is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Arie heeft ook in het kleuterdepartement geshopt?
Heuj. Hoezo ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, maar staat vast wel in de handleiding / internet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Probability het volgende:
Na hoe lang zijn zelfbruiners uitgewerkt? Ik wil na 3 uur wel eens douchen!!
Geen idee, maar als je voor ze zijn uitgewerkt en zonder te douchen gaat slapen krijg je rare vlekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Probability het volgende:
Na hoe lang zijn zelfbruiners uitgewerkt? Ik wil na 3 uur wel eens douchen!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik eet weetabix altijd met melk. Is het een soort van grove Brinta.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met weetabix (2 stuks) en banaan
ik had geen melk. Ik vond het best te eten. Niet zo lekker als muesli, maar ik kwam er achter dat ik richting de 100 gram muesli eet 's morgens, en dat is toc wel heel wat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik eet weetabix altijd met melk. Is het een soort van grove Brinta.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zie je toch snel terug he? Ik zie het iig altijd snel aan mijn buik en aan de hoeveelheid vocht die ik vasthoud.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin na 3 dagen gezond eten weer tevreden te worden over mijn lichaam. Dat motiveert
.
Ja, ik zie het meteen aan m'n buik. Is weer een stuk minder opgezet. Ben nu wel ongesteld, dus dat gooit wellicht wat roet in het eten, maar tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zie je toch snel terug he? Ik zie het iig altijd snel aan mijn buik en aan de hoeveelheid vocht die ik vasthoud.
nou, gisteren telefonisch al een beschrijving van 't geheel gekregen, en nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, gefeli mo! Ben benieuwd of de eierstokken nu gaan rammelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
pasgeboren baby's zijn toch nooit mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
als het lelijk is gewoon zeggen "ah wat een lief kind"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |