Brad. Met die überenge Michelle. Huu, wat is dat een onsympathiek mens.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met welke bachelor kijk je?![]()
Ik volg dat ook, namelijk
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, zou het met Pasen druk zijn in Rome?
HE'S MIIIIINE!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Brad. Met die überenge Michelle. Huu, wat is dat een onsympathiek mens.
24 en 25 aprilquote:
Dan zou ik maar heeeeeeeeeeel snel gaan boeken. Pasen is natuurlijk wel het hoogtepunt in het kerkelijke jaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
24 en 25 april
Ik wil misschien van 23 tot en met 28 april naar Rome..
Ik heb al een ticket gevonden en qua hotel zitten we ook al een beetje te kijken.. Minder keus dan normaal, maar op zich nog wel leuke hotels te vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan zou ik maar heeeeeeeeeeel snel gaan boeken. Pasen is natuurlijk wel het hoogtepunt in het kerkelijke jaar.
Als ik aan de balkonscene op het St.Pieterplein denk zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben....quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al een ticket gevonden en qua hotel zitten we ook al een beetje te kijken.. Minder keus dan normaal, maar op zich nog wel leuke hotels te vinden![]()
Het is meer dat ik bang ben dat de hele stad bomvol is.
Vaticaanstad overslaan de 24e en 25e leek me al wel een goed idee..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als ik aan de balkonscene op het St.Pieterplein denk zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben....
Witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag moet je er misschien ook maar wegblijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vaticaanstad overslaan de 24e en 25e leek me al wel een goed idee..
Maar ik wil zo graag naar Rome *stampvoet*
Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
24 en 25 april
Ik wil misschien van 23 tot en met 28 april naar Rome..
"Wij?"quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!
Oeh, gelukkig, wij zijn dan ook weg, maar net vandaag een appartement geboekt voor de 22 tot de 25e. Ik geloof niet dat ze ergens anders ook aan 2e paasdag doen toch? Want dan staat de boottrip naar Kreta geplanned. En daar hebben we nog niks geboekt.
Hmm, ik heb even gegoogled en ik vind nog geen alarmbellenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag moet je er misschien ook maar wegblijven
In Griekenland vieren ze op een aparte manier Pasen volgens mij, met een optocht ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het weekend het binnenland in trekken? Dan kan het prima denk ik! Leuk!
Oeh, gelukkig, wij zijn dan ook weg, maar net vandaag een appartement geboekt voor de 22 tot de 25e. Ik geloof niet dat ze ergens anders ook aan 2e paasdag doen toch? Want dan staat de boottrip naar Kreta geplanned. En daar hebben we nog niks geboekt.
Er is toch ook zoveel aan Rome wat geen "opening" behoeft?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vraag me wel af wat er die dagen open is in Rome! Zou niet de hele stad platliggen?
Dat mag!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Moet ik m'n favoriete boek over Rome nog een keer spammen?
Ik ga met A. Ik ben als Blurred nog niet heel los van m'n laatste ex.quote:
Dat laatste is heeeeel veel waard. Leuk!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga met A. Ik ben als Blurred nog niet heel los van m'n laatste ex.![]()
Nee, zonder gekheid: we zijn zulke goede reismaatjes, we vinden echt precies hetzelfde interessant en mooi en we kunnen heel goed op elkaars lip zitten zonder dat de één de ander gek maakt. Wat in ons beider geval nogal een unicum is.
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.quote:
SPQR van Luc Verhuyck. Pocketeditie is slechts 6,95!quote:
Ja, is ook! En het is echt een schat. Toen hij hoorde van m'n 'fiets-annex-pink-ongeluk' kwam hij voor zijn eetafspraak even langs.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste is heeeeel veel waard. Leuk!
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.
Dat idee heb ik inderdaad ook Tink, van die pil!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?
Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel echt erger geworden sinds je die pil gebruikt, of is dat niet zo? En is het dan niet een optie om daar weer mee op te houden of te switchen naar een andere?
Krijg je morgen alleen bloeduitslagen of kan je je slager hiermee om zn oren slaan? Die kent het hele plaatje nog niet hè...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.
Ik ga het er wel met hem over hebben. Hij kent mijn verleden van depressies. Ik vermoed ook werkelijk dat hij weinig zal vinden, al had ik wel heeeeel veel pijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Krijg je morgen alleen bloeduitslagen of kan je je slager hiermee om zn oren slaan? Die kent het hele plaatje nog niet hè...
Wel herkenbaar. Ik heb het ook 1 à 2 dagen per maand. Ik wéét ook nog dat het van de hormonen komt en toch kan ik het niet stoppen. Het helpt wel te weten dat het dus snel ook weer overgaat, of is het bij jou constant?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Dat gevoel heb ik ook. Alsof de normale dipjes nu dalen worden. Ik kijk het even deze strip aan en stop er dan misschien weer mee. Ik moet nu ook huilen enzo. Ik huilde eerst nooooooit. Werd alleen wat bozig.
Yup!! Smaakt als heel volle kwark! Wel een beetje citroensap erdoor en zoetstof en niet al te veel, maar vind het wel lekker zo'n mini-bakje na het eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Merel het volgende:
Eet je gewoon crème fraîche zo los? Is dat lekker?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Oh, en de doorbraak van de avond. Ik heb tegen de collega gezegd dat ik hém echt niet wil zo, en dat dat het gevolg is van hoe hij me heeft behandeld. En nu houdt 'ie verder z'n kop.
Dat idee heb ik ook een beetje bij mij, ik sport nu echt niet meer en ik voel mij.. bleh...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat een van mijn problemen is dat ik te weinig sport. Iets met hormonen en gevoeligheid voor depressies. Als iets bij mij helpt om niet depressief te worden/blijven is het wel sporten. Dus ik moet toch echt. Al heb ik echt geen zin. En dat laatste is de reden dat het moet. Want 'geen zin' wijst op een afglijdende schaal.
En als GeeBee die wil: ik heb hem in de kast staan!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
SPQR van Luc Verhuyck. Pocketeditie is slechts 6,95!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |