Ja, ik vind het echt de arrogantie ten top. Wat een eikel zegquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
@ Merel, iets van genoegen nemen met minder dan 100%
Lastig joh!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mijquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.
Jij mag ook je verhaal kwijt toch! Als je wilt, that is.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mij
Nee je hebt het niet mis. Ik ga vanavond niet hoor. Maar ik wil wel dat ie me leuk blijft vinden en van gedachten verandert. Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef conleche het volgende:
DaweetiktogMaar ik voel je al weer afglijden een beetje
Of heb ik het mis?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
Juist. Wat een eikel.quote:
Vooral dat raakt de kern natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef conleche het volgende:
Want dat maakt je onzeker en je vraagt je af waarom en of hij misschien een punt heeft en je niet leuk genoeg bent.
Een klooster vol juistquote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Nou twee verjaardagstopics is ook wel weer wat veel van het goede, nietwaar?.
Volgens mij is Tabatha een lesbo trouwens. Niet dat het uitmaakt, maar gewoon.
Hier ook weer een hoop emo gedoe vanavond, maar nu is het klaar. Hoop ik. In een volgend leven ga ik het klooster in en hopen dat ik niet verliefd word op een non. Of ik ga als kluizenaar leven, nog beter.
Nee, niet op die manier klaarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach Vik, op 1 been kan je niet lopen he!
En.. definieer 'klaar'? Net zo klaar als de laatste keer?
Met welke bachelor kijk je?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik kijk een programma, The Bachelor en dat is een uitvergroting van dat waar we het nu over hebben. Er zijn daar zo'n 20 meisjes in een huis en 1 man en dat is echt geen catch. (in ieder geval niet in mijn ogen; hij is niet grappig, hij is niet slim, hij is niet knap, hij heeft niks mee.)
Toch vallen al die meisjes, alle 20, als een blok voor die man. En ze vóelen het ook echt, het is niet dat ze het spelen, maar in feite gáát het helemaal niet om die jongen. Het gaat om het wedstrijdelement, om ego. Je ziet ze echt zich in allerlei bochten wringen om hem ervan te overtuigen dat hij haar moet kiezen en niet één van die andere 19 meisjes.
Ik word elke week een beetje cynischer als ik dat kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |