abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 21:06:57 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93787961
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat denkt 'ie wel niet, zeg.
Ja, ik vind het echt de arrogantie ten top. Wat een eikel zeg :N.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 21:08:38 #27
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93788079
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93788082
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
@ Merel, iets van genoegen nemen met minder dan 100% :{
In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:09:31 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93788140
Bah. Ik ben al sjacherijnig door de buikrommels en ik vind het stom dat van die horkerige horkfaces het toch iedere keer weer voor mekaar lijken te krijgen dat leuke, knappe, slimme deernes bij bosjes voor ze vallen. En dat er schijnbaar zoveel horken bestaan die zich heel goed kunnen voordoen alsof ze iets anders zijn. Wees dan gewoon een eerlijke gluiperd, en zeg "Hee schatje, ik ben een gluiperige gladjakkert, kom je mee naar huis? B-) " dan weet iedereen waar ie aan toe is. Het lijkt wel alsof het drama-leeches zijn ofzo, opgeladen door het verdriet van anderen }:|
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93788185
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
Lastig joh!
Ben nooit in zo'n situatie geweest, maar kan me best voorstellen dat het zo gaat.
Rebounden met je ex ofzo :+
  maandag 7 maart 2011 @ 21:10:19 #31
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93788203
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef conleche het volgende:

[..]

In jouw geval ligt het wel iets anders denk ik. Jouw ex is niet iemand die spelletjes speelt toch? Hoewel ik ook niet weet of het verstandig is, omdat je jezelf tegenhoudt om iemand anders tegen te komen. Maar dat is een afweging.
nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mij :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 7 maart 2011 @ 21:11:29 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93788286
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nee dat klopt ook helemaal hoor wat je zegt! maar Merel's situatie is op bepaalde vlakken wel herkenbaar en dan ga ik me toch afvragen of ik wel zo slim bezig ben.. maar goed, genoeg over mij :P
Jij mag ook je verhaal kwijt toch! Als je wilt, that is.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 maart 2011 @ 21:11:56 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93788320
Wat betreft merels McFlapdrol: Als hij nu alsnog voor haar zou gaan zou ik hem nooit meer kunnen vertrouwen. Hij snapt en speelt het spelletje te goed -O-
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:12:28 #34
331 Merel
Be here now.
pi_93788359
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef conleche het volgende:

Daweetiktog :* Maar ik voel je al weer afglijden een beetje :@ Of heb ik het mis?
Nee je hebt het niet mis. Ik ga vanavond niet hoor. Maar ik wil wel dat ie me leuk blijft vinden en van gedachten verandert. Kan er niks aan doen.

quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
:* Het is wel zo dat ik geleerd heb van de jaren met McSex. Ik weet nu dat ik dat niet meer kan volhouden, die grens stel ik eerder. Maar ik geloof ook dat iedereen z'n eigen grenzen heeft, en die van jou is blijkbaar nog niet bereikt. Ik hoop alleen dat je jezelf ondertussen niet te veel tekort doet.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93788547
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juist. Wat een eikel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93788650
Ik ben ook altijd over mijn grenzen heen gegaan. En nu vragen veel mensen zich af waarom ik nog single ben, nou daarom dus, ik wil dat niet nog een keer.

En ik kom gewoon weinig manskerels tegen in het wild :Y) En van internet hoef ik ze niet meer :{ (en zij mij ook niet, getuige het lage aantal mailtjes in mijn RP-inbox :6 )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 maart 2011 @ 21:18:49 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93788794
Ik zit nog eens na te denken over het woordje 'vooralsnog'. Vind het een nare uitdrukking. Alsof je nog iets beter je best moet doen en je hem dan misschien kunt overtuigen. Hij lijkt me stiekem een hele foute man. Of een sukkel die voor het eerst van zijn leven kan kiezen uit twee vrouwen en daar een beetje (erg) van in de war raakt. Sorry Merel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93788829
Merel, nu ga je me waarschijnlijk slaan, maar het zijn ooit je eigen woorden geweest. Je gaf zelf toe dat je mannen vooral leuk vindt als ze iets hebben waardoor ze onbereikbaar zijn. Ik heb het gevoel dat je er een soort wedstrijd van maakt. Het gaat minder om hém, want eigenlijk ken je hem helemaal nog niet zo heel goed, misschien was je allang op hem afgeknapt als hij sinds het begin hoteldebotel was geweest. Maar nu kan je het gewoon niet verkroppen dat hij je niet leuk genoeg vindt. Want dat maakt je onzeker en je vraagt je af waarom en of hij misschien een punt heeft en je niet leuk genoeg bent. Probeer eerlijk te zijn en vraag je af of hij dit gevecht wel waard is. Ik persoonlijk denk dat hij dit echt helemaaaaaal niet waard is. Ik denk dat echte liefde geen gevecht moet zijn.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:21:15 #39
331 Merel
Be here now.
pi_93788983
Ik denk dat het vooral dat laatste is Tink. En ik weet dat ik meteen alle interesse zou moeten verliezen nu ik weet hoe 'ie is. Maar zo makkelijk werkt het niet.

En nu is het tijd voor Tabatha. Die laat ook niet met zich sollen 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 7 maart 2011 @ 21:23:10 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93789108
Nou twee verjaardagstopics is ook wel weer wat veel van het goede, nietwaar? :P.

Volgens mij is Tabatha een lesbo trouwens. Niet dat het uitmaakt, maar gewoon :+.

Hier ook weer een hoop emo gedoe vanavond, maar nu is het klaar. Hoop ik :% . In een volgend leven ga ik het klooster in en hopen dat ik niet verliefd word op een non. Of ik ga als kluizenaar leven, nog beter.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 21:23:19 #41
331 Merel
Be here now.
pi_93789116
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef conleche het volgende:
Want dat maakt je onzeker en je vraagt je af waarom en of hij misschien een punt heeft en je niet leuk genoeg bent.
Vooral dat raakt de kern natuurlijk.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:24:02 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93789154
Ach Vik, op 1 been kan je niet lopen he!

En.. definieer 'klaar'? Net zo klaar als de laatste keer?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93789318
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Nou twee verjaardagstopics is ook wel weer wat veel van het goede, nietwaar? :P.

Volgens mij is Tabatha een lesbo trouwens. Niet dat het uitmaakt, maar gewoon :+.

Hier ook weer een hoop emo gedoe vanavond, maar nu is het klaar. Hoop ik :% . In een volgend leven ga ik het klooster in en hopen dat ik niet verliefd word op een non. Of ik ga als kluizenaar leven, nog beter.
Een klooster vol juist :9 ?
  maandag 7 maart 2011 @ 21:26:50 #44
331 Merel
Be here now.
pi_93789334
Vikkie toch :*
  maandag 7 maart 2011 @ 21:28:34 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93789442
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach Vik, op 1 been kan je niet lopen he!

En.. definieer 'klaar'? Net zo klaar als de laatste keer?
Nee, niet op die manier klaar :'). Ik ben een watje. Maar ik ben wel kwijt wat ik kwijt wilde na weken van opproppen. Maar echt, op bepaalde momenten ben ik zo boos, dan sta ik niet voor mezelf in en ik weet niet hoe ik het dan kwijt moet. En het maakt niet zoveel uit wie of wat dat veroorzaakt, het gaat erom dat het gebeurt en daar maak ik me wel een beetje zorgen om :@. En ik heb het vorige week ook al een paar keer gehad, dat ik gewoon helemaal licht werd in m'n hoofd van irritatie om allerlei dingen.
Niet meer actief op Fok!
pi_93789459
Ik ga voor de kluizenaar Vik 8-) bevalt prima tot nu toe. Zelfs McEskimo deed me niks meer dit jaar. Uiteraard heb ik wel een beetje met 'm geflirt, kijken of ik dat nog kon oO<

Ik heb vandaag een ebookreader besteld, ben benieuwd, hij zou morgen al komen w/ Ik heb een vrij goedkope zonder toeters & bellen, eerst maar eens een beetje pielen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 maart 2011 @ 21:30:14 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93789545
En ik ben bang dat ik een 'onbereikbare mannen/vrouwen zijn interessanter'-boks kan doen met Merel.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 21:33:01 #48
331 Merel
Be here now.
pi_93789730
Het is niet alleen dat hoor, echt niet. Ik dacht deze keer écht dat het 'm was, dat heb ik niet voor niets gezegd. Het feit dat hij binnen 24 uur omslaat van "hier zit echt toekomst in" naar "neuh.. toch niet!" heeft me echt heel erg geraakt. Ik ging er juist voor dat het deze keer allemaal níét onbereikbaar leek te zijn!
pi_93790372
Ik kijk een programma, The Bachelor en dat is een uitvergroting van dat waar we het nu over hebben. Er zijn daar zo'n 20 meisjes in een huis en 1 man en dat is echt geen catch. (in ieder geval niet in mijn ogen; hij is niet grappig, hij is niet slim, hij is niet knap, hij heeft niks mee.)

Toch vallen al die meisjes, alle 20, als een blok voor die man. En ze vóelen het ook echt, het is niet dat ze het spelen, maar in feite gáát het helemaal niet om die jongen. Het gaat om het wedstrijdelement, om ego. Je ziet ze echt zich in allerlei bochten wringen om hem ervan te overtuigen dat hij haar moet kiezen en niet één van die andere 19 meisjes.

Ik word elke week een beetje cynischer als ik dat kijk. ;(
pi_93790449
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik kijk een programma, The Bachelor en dat is een uitvergroting van dat waar we het nu over hebben. Er zijn daar zo'n 20 meisjes in een huis en 1 man en dat is echt geen catch. (in ieder geval niet in mijn ogen; hij is niet grappig, hij is niet slim, hij is niet knap, hij heeft niks mee.)

Toch vallen al die meisjes, alle 20, als een blok voor die man. En ze vóelen het ook echt, het is niet dat ze het spelen, maar in feite gáát het helemaal niet om die jongen. Het gaat om het wedstrijdelement, om ego. Je ziet ze echt zich in allerlei bochten wringen om hem ervan te overtuigen dat hij haar moet kiezen en niet één van die andere 19 meisjes.

Ik word elke week een beetje cynischer als ik dat kijk. ;(
Met welke bachelor kijk je? :7

Ik volg dat ook, namelijk :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')