Je wordt hooguit besmet met het 'ik wil ook een baby!'-virusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Je krijgt er geen ziektes van als je een baby aanraakt he Mo
Vind het altijd een beetje flauw als mensen dat zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Je krijgt er geen ziektes van als je een baby aanraakt he Mo
Ik vond van wel bij m'n eigenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
pasgeboren baby's zijn toch nooit mooi
Dat dus. Kinderen, ik vind de kinderen van mijn zus leuk, maar het is niets voor mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel ook nooit de behoefte een baby vast te houden. En dan allemaal van die gekke dingen zeggen met een hoog stemmetje, dan voel ik me echt voor lul staan. Nee niks voor mij
.
Prima toch, dan doe je dat gewoon niet? Ik zie niet in waarom je er zo'n big deal van zou maken, dat was meer mijn puntquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het altijd een beetje flauw als mensen dat zeggen
Ben ook geen babyfan en hoef ze echt niet vast te houden.
lol ik word lichtelijk agressief van mensen die dat doen... of die hondjes een "woefwoef" noemen als ze met kindjes praten....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel ook nooit de behoefte een baby vast te houden. En dan allemaal van die gekke dingen zeggen met een hoog stemmetje, dan voel ik me echt voor lul staan. Nee niks voor mij
.
het neigt ook meer naar het laatste toe.. maar het ligt ook aan 't kind, dan kan het wel eens 'minder' zijn. Ik begrijp 'de kinderwens' van anderen prima, daar niet van, maar ik bemoei me er zelf zo min mogelijk mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:03 schreef Perruche het volgende:
Maar mo, vind je kinderen gewoon niet leuk of heb je er echt een hekel aan? het lijkt soms op het laatste![]()
Ik heb ook (nog) niets met kinderen, maar als er iemand een baby heeft kan ik me wel een houding geven... en dat je het niet vast wil houden is toch niet erg? Zou ik ook niet doen, je zal hem maar laten vallen ofzo
Ik doe het wel tegen de kattenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol ik word lichtelijk agressief van mensen die dat doen... of die hondjes een "woefwoef" noemen als ze met kindjes praten....
DAT HEET EEN HOND...(dat riep mijn koter dus ook toen ze 2 was tegen een oud omaatje hahaha)
Ja, dat dus. Ik vond het als klein kind ook irritant. Alleen konden mijn ouders dat niet echt waarderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol ik word lichtelijk agressief van mensen die dat doen... of die hondjes een "woefwoef" noemen als ze met kindjes praten....
DAT HEET EEN HOND...(dat riep mijn koter dus ook toen ze 2 was tegen een oud omaatje hahaha)
lol nah, je had gewoon groot gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vond het als klein kind ook irritant. Alleen konden mijn ouders dat niet echt waarderen.
Mensen doen het onbewust / vanzelf, dus het zal wel een bepaald evolutionair voordeel ofzo hebben om zo te praten tegen baby's?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol nah, je had gewoon groot gelijkBehalve dat het naar mijn idee niet bijdraagt aan een leuke ontwikkeling om zo belachelijk te gaan praten is het ook nog eens tamelijk denigrerend.
Niet alles wat mensen vanzelf doen dient een hoger doelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen doen het onbewust / vanzelf, dus het zal wel een bepaald evolutionair voordeel ofzo hebben om zo te praten tegen baby's?
Ik geloof dat baby's hogere tonen beter kunnen horen dan lagere. Maar dat zal dan vooral komen (denk ik) omdat de vrouw, met hogere stem, de verzorging doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen doen het onbewust / vanzelf, dus het zal wel een bepaald evolutionair voordeel ofzo hebben om zo te praten tegen baby's?
lol kijk, daar gaat het mis.. ik heb een lage stemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik geloof dat baby's hogere tonen beter kunnen horen dan lagere. Maar dat zal dan vooral komen (denk ik) omdat de vrouw, met hogere stem, de verzorging doet.
Dat hoeven die ouwe tantes niet allemaal in het extreme te trekken
Misschien dat baby's daarom altijd zo gefixeerd op mij zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol kijk, daar gaat het mis.. ik heb een lage stem
Oh aha, nou ja de meeste mummy's storen zich daar echt niet aan en droppen het kind zo bij je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Prima toch, dan doe je dat gewoon niet? Ik zie niet in waarom je er zo'n big deal van zou maken, dat was meer mijn punt
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh aha, nou ja de meeste mummy's storen zich daar echt niet aan en droppen het kind zo bij je.
ja hier ook, zeker als het hun eerste kindje is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.
ah joh, dan kan je je koter leren afwassen enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou best een babietje willen overigensalleen als het dan ouder wordt dan hoef ik het niet meer
Oeh doe mij een paar van die? Vriendinnen van mij die schijnen ondanks mijn vasthoudt fobie te denken dat ik prima even een uurtje op ze kan lettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ken die moeders niet hoor. De meeste zijn juist van het tegenovergestelde soort en kunnen ze maar moeilijk uit handen geven is mijn ervaring.
Zodra je een baby heb denk je met zekerheid "was ie maar wat groter"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou best een babietje willen overigensalleen als het dan ouder wordt dan hoef ik het niet meer
Wat is er mis met een rokje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef Blurred86 het volgende:
serieus? ik vind die dingen best heel domwat is er mis met een broekje?
volgens mij hebben dat soort winkels vooral durequote:
Dixons is wel een goeie, zal eens even op hun site kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou voor een babyfoon kijken in mediamarkt, kijkshop, dixons ed?
er is niks mis met een rokje, maar dit is een broekje met een rokje erover. waarom?quote:
Lange is lelijk iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
er is niks mis met een rokje, maar dit is een broekje met een rokje erover. waarom?
Zo'n korte kan ik nog wel inkomen (al snap ik niet echt waarom je perse in een rokje zou willen hardlopen) maar die lange
Daarmee trek ik teveel bekijks, dus laat maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
huu ze hebben ook jurkjesmet 'semi-relaxte pasvorm'
![]()
Dat is de enige winkel die ik kenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij hebben dat soort winkels vooral dure
Dat fladdert toch gek?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.hardlooprokjes.nl/
Ik wil ook een hardlooprokje!
Ook een komisch gezicht denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt dat soort dingen ook voor spinning_!
Dat begint al vaak bij het kaartje...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Tink, succes vandaag!
Merel ook!
Mo, toch gefeliciteerd voor jou en Mr. Mo, ook al heb je het niet zo op baby's.
Wat ik ook altijd zo irritant vind is moeders die in de derde persoon over zichzelf praten ("mama gaat nu even dit doen"), dat heeft mijn moeder gelukkig nooit gedaan.
Wat grappig dat dat dan ook zo hard gaat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef conleche het volgende:
1 dag lowcarb en er is 1,4 kilo af.Ik wéét dat het vooral vocht is. Maar toch:
op een geroosterde boterham!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Ik had een vraagje. Ik heb een pakje gerookte makreel en dat wil ik als L eten, maar hoe is het het lekkerst? Op een boterham? Uit het vuistje?
Roggebrood vind ik alleen lekker bij erwtensoep helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Ook lekker op een stukje roggebrood.
Verder alles goed Muis?
Okee dankje!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe altijd zonder boter. Eventueel een beetje mayo zou wel lekker kunnen zijn, denk ik!
Ik had inderdaad behoorlijk zoute zalm op! Maar toch werkt lowcarb enorm vochtafdrijvend, ik moet dus wel echt opletten dat ik genoeg water drink.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat grappig dat dat dan ook zo hard gaat!
Ik dacht juist dat je dan, omdat je vrij veel vette vis zal eten (wat ook zout is), het vochtverlies juist mee zou vallen.
Maar leuk dat het zo snel goed gaat weer.
Ik zie de connectie niet. Tenzij je stiekem bang bent je "lopende" leven af te sluiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vannacht droomde ik dat er een hele dikke scheur in m'n favoriete gympjes was en ik vond het best verdrietig!
Zou je dat kunnen koppelen aan het afrijden van vanmiddag?
Hmm dan eerder dat ik op het werk die gympjes niet meer kan dragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet. Tenzij je stiekem bang bent je "lopende" leven af te sluiten.
maar waarom zou het dan iets te maken hebben met het afrijden vanmiddag? Dat gaat toch gewoon lukken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm dan eerder dat ik op het werk die gympjes niet meer kan dragenTenzij het toch de psych kant wordt dan
die rotzenuwtjes van mij hè.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
maar waarom zou het dan iets te maken hebben met het afrijden vanmiddag? Dat gaat toch gewoon lukken?
Thx!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Succes Puff! het gaat vast lukkenWel snel trouwens, hoeveel lessen heb je gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je daar wel mee rijden dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
die rotzenuwtjes van mij hè.
Denk dat ik er een propanolol ingooi, voor de zekerheid
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Thx!serieus? ha, ik dacht dat je pas "net" begonnen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, het is een beta-blocker. Ik doe niet aan sufmakertjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mag je daar wel mee rijden dan?
In elk geval succes! En een veel-lessen-boks!
Zie gisteravondquote:
Naais!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ging het lopen juist geweldigHeb maar 20 minuutjes gelopen, maar wel zonder pauzes. Niet snel, maar goed, een begin is er.
Oh sorry, dat had ik even gemist. Vervelend...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie gisteravond. "Iemand" maakte een opmerking die niet zo lekker aankwam. En ik dacht dat ik dat nu wel van me afgeschreven had, maar zolang ik geen reactie heb gekregen blijft door mijn hoofd malen en blijf ik me er druk om maken.
Ik ging na 26 minuten even pauzeren met de bedoeling om er even later nog 10 minuten achteraan te plakken, maar dat ging hem ook niet worden.
Yeah...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had ik even gemist. Vervelend...Ik hoop dat je snel een reactie krijgt dan, en dat je daar wel vrede mee hebt.
Diezelfde iemand als een tijd geleden trouwens?
Hier werkt het normaal ook, maar dit is een specifiek soort boosheid blijkbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef Phaidra het volgende:
De laatste keer dat ik boos was ging het hardlopen juist erg goed! Lekker de frustratie eruit rennen. Jammer dat het voor jou niet zo werkte, Vik.![]()
Gezellig (!) Succes iigquote:Ik heb vanmiddag een begrafenis en ik heb er zó geen zin in. De overledene in kwestie heb ik maar 1x ontmoet (10 jaar geleden) maar er zijn wat familieperikelen. Bah. En iemand heeft bedacht dat het wel 'gezellig' is om na afloop met zijn allen te gaan eten. Zal lekker sfeervol zijn.
Nu moet ik ook wel he!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ging het lopen juist geweldigHeb maar 20 minuutjes gelopen, maar wel zonder pauzes. Niet snel, maar goed, een begin is er.
O wat fijn! Dan moeten wij maar snel meeten (die gewone slaapzak in het meeneemzakje toch?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Prob: je mag van mij die slaapzak hebben als je wilt!
Ik snap ook nooit dat als wanneer een baby begint te krijsen de moeder in de wachtkamer van bijvoorbeeld het gemeentehuis er alleen schaapachtig naar staat te lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat krijsen ja, als ze dat gaan doen, ben ik wegverschrikkelijk wat een herrie zo'n kleintje kan maken.
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
die blauwe is dat geloof ik?of liever de mummieslaapzak?
Zonder. Het was ook geen echte zelfbruiner..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:02 schreef Tinkepink het volgende:
En proba? Wakker geworden met of zonder vlekken?
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..
Dan de warmste?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat)
Wel als je gaat hardlopen.quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
Een oorzaak, én niks ernstigs! Beter!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
Dat ja, fijn Tink!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ja, fijn Tink!
Vik: ik heb hetzelfde, en het is mijn tweede dag.
Ziet er lekker uit, je D, maar ik vind het jammer dat er in dat soort dingen altijd zo fucking veel eieren moeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: bakje kwark met muesli
T: mini-vruchtenschelpje bij de koffie (denk 6/7 cm doorsnee hooguit)
L: 2 boterhammen, 1x appelstroop, 1x kaas
T: grapefruit of minneola
D: Frittata met champignons
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Tink! Te laag ijzer als in hoe laag dan? 7,5 is normaal geloof ik.
Hmmm. Maar dan zal hij er ook niets voor geadviseerd hebben, zoals ferrotabletten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.
Volgens mijn dokter is alles onder de 10 te laag, al is het nog geen bloedarmoede.
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.
Volgens mijn dokter is alles onder de 10 te laag, al is het nog geen bloedarmoede.
Floradix. Nam ik na mijn zwangerschap ook. Ging ik van 5 naar 9 ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt inderdaadik kom zelf niet hoger dan 7,4 dus ik hou die 7,5 maar aan
Moet je niet iets slikken/eten of?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Floradix. Nam ik na mijn zwangerschap ook. Ging ik van 5 naar 9 ofzo.
Fijn nieuws!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook best blij. Dokter had trouwens goede berichten> ijzer is laag en er is een ontsteking in mijn lichaam en nog wat kleine dingetjes, maar zo op het eerste gezicht niets ernstigs. Zolang ik geen pijn heb doen we niets. Ik doe wel rustig aan.
SPOILER: Voor de meesten niet echt interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 08-03-2011 13:30:01 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik heb wel eens 11 gehad, toen ik nog aan de pil wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmmm. Maar dan zal hij er ook niets voor geadviseerd hebben, zoals ferrotabletten?
Denk niet dat er veel vrouwen zijn met een Hb > 10...
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Hoe weten jullie dat soort dingen
Ik heb nog nooit iets over m'n Hb waarde of iets dergelijks gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |