O wat fijn! Dan moeten wij maar snel meeten (die gewone slaapzak in het meeneemzakje toch?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Prob: je mag van mij die slaapzak hebben als je wilt!
Ik snap ook nooit dat als wanneer een baby begint te krijsen de moeder in de wachtkamer van bijvoorbeeld het gemeentehuis er alleen schaapachtig naar staat te lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat krijsen ja, als ze dat gaan doen, ben ik wegverschrikkelijk wat een herrie zo'n kleintje kan maken.
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
die blauwe is dat geloof ik?of liever de mummieslaapzak?
Zonder. Het was ook geen echte zelfbruiner..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:02 schreef Tinkepink het volgende:
En proba? Wakker geworden met of zonder vlekken?
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..
Dan de warmste?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat)
Wel als je gaat hardlopen.quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
Een oorzaak, én niks ernstigs! Beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |