Geen idee, maar als je voor ze zijn uitgewerkt en zonder te douchen gaat slapen krijg je rare vlekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Probability het volgende:
Na hoe lang zijn zelfbruiners uitgewerkt? Ik wil na 3 uur wel eens douchen!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Arie heeft ook in het kleuterdepartement geshopt?
Is dat lekker? Ik eet weetabix altijd met melk. Is het een soort van grove Brinta.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met weetabix (2 stuks) en banaan
ik had geen melk. Ik vond het best te eten. Niet zo lekker als muesli, maar ik kwam er achter dat ik richting de 100 gram muesli eet 's morgens, en dat is toc wel heel wat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik eet weetabix altijd met melk. Is het een soort van grove Brinta.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
mr.Mo en ik zijn oom en tante geworden van een nichtje
schoonzusje belde net, en ze heet Anouschka. Morgen maar 's kijken!
Dat zie je toch snel terug he? Ik zie het iig altijd snel aan mijn buik en aan de hoeveelheid vocht die ik vasthoud.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin na 3 dagen gezond eten weer tevreden te worden over mijn lichaam. Dat motiveert
.
Ja, ik zie het meteen aan m'n buik. Is weer een stuk minder opgezet. Ben nu wel ongesteld, dus dat gooit wellicht wat roet in het eten, maar tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zie je toch snel terug he? Ik zie het iig altijd snel aan mijn buik en aan de hoeveelheid vocht die ik vasthoud.
nou, gisteren telefonisch al een beschrijving van 't geheel gekregen, en nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, gefeli mo! Ben benieuwd of de eierstokken nu gaan rammelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |