O wat fijn! Dan moeten wij maar snel meeten (die gewone slaapzak in het meeneemzakje toch?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Prob: je mag van mij die slaapzak hebben als je wilt!
Ik snap ook nooit dat als wanneer een baby begint te krijsen de moeder in de wachtkamer van bijvoorbeeld het gemeentehuis er alleen schaapachtig naar staat te lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat krijsen ja, als ze dat gaan doen, ben ik wegverschrikkelijk wat een herrie zo'n kleintje kan maken.
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
die blauwe is dat geloof ik?of liever de mummieslaapzak?
Zonder. Het was ook geen echte zelfbruiner..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:02 schreef Tinkepink het volgende:
En proba? Wakker geworden met of zonder vlekken?
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Het werd mij niet helemaal duidelijk of je er 2,3 of 4 hebt! Haha. Nee liever niet de mummyslaapzak dat vind ik zo benauwd..
Dan de warmste?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 5 die weg gaan, maar 1 is er al zeker weten weg (de perry sport waar het rode kruis doorheen staat)
Wel als je gaat hardlopen.quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
Een oorzaak, én niks ernstigs! Beter!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
Dat ja, fijn Tink!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink!![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ja, fijn Tink!
Vik: ik heb hetzelfde, en het is mijn tweede dag.
Ziet er lekker uit, je D, maar ik vind het jammer dat er in dat soort dingen altijd zo fucking veel eieren moeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: bakje kwark met muesli
T: mini-vruchtenschelpje bij de koffie (denk 6/7 cm doorsnee hooguit)
L: 2 boterhammen, 1x appelstroop, 1x kaas
T: grapefruit of minneola
D: Frittata met champignons
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Tink! Te laag ijzer als in hoe laag dan? 7,5 is normaal geloof ik.
Hmmm. Maar dan zal hij er ook niets voor geadviseerd hebben, zoals ferrotabletten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.
Volgens mijn dokter is alles onder de 10 te laag, al is het nog geen bloedarmoede.
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over bloedarmoede bij een man als het Hb lager is dan 8,1 mmol/l. Bij een vrouw wordt er over bloedarmoede gesproken als het Hb lager is dan 7,5 mmol/l.
Volgens mijn dokter is alles onder de 10 te laag, al is het nog geen bloedarmoede.
Floradix. Nam ik na mijn zwangerschap ook. Ging ik van 5 naar 9 ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt inderdaadik kom zelf niet hoger dan 7,4 dus ik hou die 7,5 maar aan
Moet je niet iets slikken/eten of?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Floradix. Nam ik na mijn zwangerschap ook. Ging ik van 5 naar 9 ofzo.
Fijn nieuws!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook best blij. Dokter had trouwens goede berichten> ijzer is laag en er is een ontsteking in mijn lichaam en nog wat kleine dingetjes, maar zo op het eerste gezicht niets ernstigs. Zolang ik geen pijn heb doen we niets. Ik doe wel rustig aan.
SPOILER: Voor de meesten niet echt interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 08-03-2011 13:30:01 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik heb wel eens 11 gehad, toen ik nog aan de pil wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmmm. Maar dan zal hij er ook niets voor geadviseerd hebben, zoals ferrotabletten?
Denk niet dat er veel vrouwen zijn met een Hb > 10...
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Hoe weten jullie dat soort dingen
Ik heb nog nooit iets over m'n Hb waarde of iets dergelijks gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |