Ook een komisch gezicht denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt dat soort dingen ook voor spinning_!
Dat begint al vaak bij het kaartje...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Tink, succes vandaag!
Merel ook!
Mo, toch gefeliciteerd voor jou en Mr. Mo, ook al heb je het niet zo op baby's.
Wat ik ook altijd zo irritant vind is moeders die in de derde persoon over zichzelf praten ("mama gaat nu even dit doen"), dat heeft mijn moeder gelukkig nooit gedaan.
Wat grappig dat dat dan ook zo hard gaat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef conleche het volgende:
1 dag lowcarb en er is 1,4 kilo af.Ik wéét dat het vooral vocht is. Maar toch:
op een geroosterde boterham!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Ik had een vraagje. Ik heb een pakje gerookte makreel en dat wil ik als L eten, maar hoe is het het lekkerst? Op een boterham? Uit het vuistje?
Roggebrood vind ik alleen lekker bij erwtensoep helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Ook lekker op een stukje roggebrood.
Verder alles goed Muis?
Okee dankje!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe altijd zonder boter. Eventueel een beetje mayo zou wel lekker kunnen zijn, denk ik!
Ik had inderdaad behoorlijk zoute zalm op! Maar toch werkt lowcarb enorm vochtafdrijvend, ik moet dus wel echt opletten dat ik genoeg water drink.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat grappig dat dat dan ook zo hard gaat!
Ik dacht juist dat je dan, omdat je vrij veel vette vis zal eten (wat ook zout is), het vochtverlies juist mee zou vallen.
Maar leuk dat het zo snel goed gaat weer.
Ik zie de connectie niet. Tenzij je stiekem bang bent je "lopende" leven af te sluiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vannacht droomde ik dat er een hele dikke scheur in m'n favoriete gympjes was en ik vond het best verdrietig!
Zou je dat kunnen koppelen aan het afrijden van vanmiddag?
Hmm dan eerder dat ik op het werk die gympjes niet meer kan dragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet. Tenzij je stiekem bang bent je "lopende" leven af te sluiten.
maar waarom zou het dan iets te maken hebben met het afrijden vanmiddag? Dat gaat toch gewoon lukken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm dan eerder dat ik op het werk die gympjes niet meer kan dragenTenzij het toch de psych kant wordt dan
die rotzenuwtjes van mij hč.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
maar waarom zou het dan iets te maken hebben met het afrijden vanmiddag? Dat gaat toch gewoon lukken?
Thx!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Succes Puff! het gaat vast lukkenWel snel trouwens, hoeveel lessen heb je gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je daar wel mee rijden dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
die rotzenuwtjes van mij hč.
Denk dat ik er een propanolol ingooi, voor de zekerheid
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Thx!serieus? ha, ik dacht dat je pas "net" begonnen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, het is een beta-blocker. Ik doe niet aan sufmakertjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mag je daar wel mee rijden dan?
In elk geval succes! En een veel-lessen-boks!
Zie gisteravondquote:
Naais!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ging het lopen juist geweldigHeb maar 20 minuutjes gelopen, maar wel zonder pauzes. Niet snel, maar goed, een begin is er.
Oh sorry, dat had ik even gemist. Vervelend...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie gisteravond. "Iemand" maakte een opmerking die niet zo lekker aankwam. En ik dacht dat ik dat nu wel van me afgeschreven had, maar zolang ik geen reactie heb gekregen blijft door mijn hoofd malen en blijf ik me er druk om maken.
Ik ging na 26 minuten even pauzeren met de bedoeling om er even later nog 10 minuten achteraan te plakken, maar dat ging hem ook niet worden.
Yeah...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had ik even gemist. Vervelend...Ik hoop dat je snel een reactie krijgt dan, en dat je daar wel vrede mee hebt.
Diezelfde iemand als een tijd geleden trouwens?
Hier werkt het normaal ook, maar dit is een specifiek soort boosheid blijkbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef Phaidra het volgende:
De laatste keer dat ik boos was ging het hardlopen juist erg goed! Lekker de frustratie eruit rennen. Jammer dat het voor jou niet zo werkte, Vik.![]()
Gezellig (!) Succes iigquote:Ik heb vanmiddag een begrafenis en ik heb er zķ geen zin in. De overledene in kwestie heb ik maar 1x ontmoet (10 jaar geleden) maar er zijn wat familieperikelen. Bah. En iemand heeft bedacht dat het wel 'gezellig' is om na afloop met zijn allen te gaan eten. Zal lekker sfeervol zijn.
Nu moet ik ook wel he!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ging het lopen juist geweldigHeb maar 20 minuutjes gelopen, maar wel zonder pauzes. Niet snel, maar goed, een begin is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |