abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93813150
Het vorige deel: Slank #1384 - XM's birthday 2.0

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93813224
Moet je dan speciaal bloedprikken voor die waardes?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:00:05 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93813244
Ik krijg zo bezoek en ik heb quesadillas gemaakt voor lunch!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:00:28 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93813257
Ik weet mijn Hb doordat ik bloeddonor ben. Ik zit meestal op 9-9,5 en dat is vrij hoog voor een vrouw. Het verbaast me dus dat de huisarts van Tink zegt dat alles onder de 10 laag is :?.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:00:29 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93813258
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93813305
ow ja ik moet eens even uitzoeken of ik bloeddonor kan zijn, anders ook maar eens gaan doen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93813325
Ik heb me eens laten prikken omdat ik vaak duizelig was en regelmatig bijna flauwviel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:03:34 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93813333
Ik val bijna flauw als ik heel boos ben, dus ik heb een hoge bloeddruk. Dat hoeft een dokter me niet te vertellen :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:03:43 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93813340
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef progje het volgende:
ow ja ik moet eens even uitzoeken of ik bloeddonor kan zijn, anders ook maar eens gaan doen.
Waarom denk je dat je het misschien niet zou kunnen zijn?
Sanquin
pi_93813345
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me eens laten prikken omdat ik vaak duizelig was en regelmatig bijna flauwviel.
:o

Wat was daar de uiteindelijke reden van dan?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:05:02 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93813376
Maar miss moet ik ook eens bloed laten prikken, want ik voel me ook niet helemaal top. Sinds ik hardloop met bril op, gaat het wel iets beter, maar ik heb me wel eens florissanter gevoeld.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:07:22 #12
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93813457
oh ja bloed doneren, dat moet ik deze week doen! hoop dat mijn Hb dan hoog genoeg is, ik zit steeds net op het randje..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93813468
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o

Wat was daar de uiteindelijke reden van dan?
Dat, in combinatie met lage bloeddruk en verkeerde manier van ademhalen. Heb het nog wel, af en toe. Als ik 's ochtends opsta moet ik ook altijd eerst even stilstaan om de zwarte vlekken voor m'n ogen te laten verdwijnen. Doe ik alleen niet altijd, dus ik heb al heel wat lichamelijk contact met de muur gehad. :').
pi_93813550
het is zulk mooi weer hier. Ik wil buiten zijn, niet binnen...

Vroeg naar huis vandaag, en dan een rondje hardlopen....
pi_93813576
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je het misschien niet zou kunnen zijn?
Sanquin
Ik heb daar net de test gedaan en mag dus niet :P

Veel in het buitenland geweest en zo. Ook Malaria gebieden.
Maar dat was nu niet eens het probleem. Het is nog minder dan 1 jaar geleden dat ik mijn tattoo heb laten zetten. En dan mag het dus ook niet.
pi_93813591
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met lage bloeddruk en verkeerde manier van ademhalen. Heb het nog wel, af en toe. Als ik 's ochtends opsta moet ik ook altijd eerst even stilstaan om de zwarte vlekken voor m'n ogen te laten verdwijnen. Doe ik alleen niet altijd, dus ik heb al heel wat lichamelijk contact met de muur gehad. :').
Ai, klinkt vervelend! Maar daar hoeft verder niets aan gedaan te worden?
Vind het niet echt wenselijk klinken namelijk, vooral het lichamelijk contact met de muur...
pi_93813646
Ik was bloeddonor, maar ik had er zelf teveel last van. Ik heb ze nooit over mijn HB waarden iets horen zeggen, dus dat zal dan altijd wel goed zijn geweest. Ik vond het wel lastig dat na het doneren ik snel buiten adem was, tot wel 2 dagen lang. Wanneer ik door wat tunneltjes moet fietsen (en dan dus bergop) raakte ik buiten adem, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Mijn conditie is ook wel aardig, doe regelmatig cardio oefeningen.. Daardoor ben ik uiteindelijk wel gestopt met doneren..Hebben anderen daar ook last van?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:14:14 #18
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93813699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef progje het volgende:

[..]

Ik heb daar net de test gedaan en mag dus niet :P

Veel in het buitenland geweest en zo. Ook Malaria gebieden.
Maar dat was nu niet eens het probleem. Het is nog minder dan 1 jaar geleden dat ik mijn tattoo heb laten zetten. En dan mag het dus ook niet.
Wellicht nog eens kijken als het jaar voorbij is.
pi_93813820
Wat goed zeg al die donoren!
Doen jullie dat eigenlijk onder werktijd of in je vrije tijd?
pi_93813823
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wellicht nog eens kijken als het jaar voorbij is.
Ga ik zeker doen!
pi_93813843
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ai, klinkt vervelend! Maar daar hoeft verder niets aan gedaan te worden?
Vind het niet echt wenselijk klinken namelijk, vooral het lichamelijk contact met de muur...
Ach, ik ben het gewend.
pi_93813886
Goedemiddag.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:19:23 #23
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93813889
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef the85mc het volgende:
Ik was bloeddonor, maar ik had er zelf teveel last van. Ik heb ze nooit over mijn HB waarden iets horen zeggen, dus dat zal dan altijd wel goed zijn geweest. Ik vond het wel lastig dat na het doneren ik snel buiten adem was, tot wel 2 dagen lang. Wanneer ik door wat tunneltjes moet fietsen (en dan dus bergop) raakte ik buiten adem, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Mijn conditie is ook wel aardig, doe regelmatig cardio oefeningen.. Daardoor ben ik uiteindelijk wel gestopt met doneren..Hebben anderen daar ook last van?
Wat vervelend! At en dronk je wel goed na een donatie?

@ Perruche, de meeste bloedbanken zijn ook open na reguliere werktijden, dus kun je goed na je werk gaan.
pi_93813904
Oh mijn vriend zegt net dat ik mijn tattoo al weer 1.5 jaar heb :')
Ik dacht nog niet eens 1 jaar.

Test maar even opnieuw doen dan:
Op grond van uw antwoorden, is er geen bezwaar tegen donatie.
De online donortest vervangt overigens niet de keuring en de medische vragenlijst die u op iedere donatieafspraak invult. Die vragenlijst is uitgebreider en de uitslag daarvan kan er alsnog toe leiden dat u (tijdelijk) niet (meer) mag donoren.

Mooi! Binnenkort maar even een afspraak maken dan.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:23:23 #25
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93814047
@ Perruche, in mijn vrije tijd. Ik heb er trouwens ook best lang last van, voel me twee dagen wat slapjes, en toen ik de laatste keer op dag 3 na het doneren ging hardlopen ging ik bijna van mijn stokje.. Maar met die 1 a 2 keer per jaar dat ik word opgeroepen om te doneren vind ik dat nog wel te doen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:24:10 #26
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93814073
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:19 schreef progje het volgende:
Oh mijn vriend zegt net dat ik mijn tattoo al weer 1.5 jaar heb :')
Ik dacht nog niet eens 1 jaar.

Test maar even opnieuw doen dan:
Op grond van uw antwoorden, is er geen bezwaar tegen donatie.
De online donortest vervangt overigens niet de keuring en de medische vragenlijst die u op iedere donatieafspraak invult. Die vragenlijst is uitgebreider en de uitslag daarvan kan er alsnog toe leiden dat u (tijdelijk) niet (meer) mag donoren.

Mooi! Binnenkort maar even een afspraak maken dan.
*O*.

Ik vind bloed doneren ook altijd wel fijn als mini-check-up voor mezelf :P.
pi_93814182
quote:
Wat vervelend! At en dronk je wel goed na een donatie?
Ja volgens mij wel. Ik ging vaak 's avonds na het eten, en dan meestal na een stevige maaltijd. Daarna nog goed wat drinken en een boterham. Goede nachtrust pakken.
En de volgende ochtend op de fiets, echt het voelde alsof ik de Mont Blanc aan het beklimmen was. En ik ontbijt ook altijd wel normaal.. Na 2 of 3 dagen werd het wel beter, maar ik vond het wel lastig. Heb ook nog O- dus werd ook echt vaak opgeroepen..
pi_93814255
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Rituals het volgende:

[..]

*O*.

Ik vind bloed doneren ook altijd wel fijn als mini-check-up voor mezelf :P.
Dat heb ik ook ja. :)

Bah, vriendje is echt niet te genieten. Ik wil (na maanden wachten tot hij het zelf zou doen) wat Ikea-meubels bestellen voor zijn werkkamer, maar bij elke vraag die ik stel snauwt hij me af. :{
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93814448
bah mini, da's niet leuk... zit ie gewoon een dagje niet zo lekker in zijn vel of gebeurt het vaker?

mijn vriendje is heel lief nu 'ie even niet thuis is :') maar hij bedankte me laatst expliciet voor alle administratieve dingen die ik voor hem doe, dat vond ik erg lief!
pi_93814539
Goedemiddag! Glazenwassers die al 1,5 uur voor mijn raam bezig zijn. :N

En verder duizelt 't mij nu al, en ik lees alleen maar over bloed doneren (ik val trouwens wel geregeld flauw als ze bloed moeten afnemen), maar volgens mij ben ik nu duizelig omdat ik te veel (maar niet eens echt veel: gewoon niet meer gewend) suiker heb gegeten. Misschien moet ik ook weer eens alle crap gaan schrappen, of misschien nog drastischer: maar eens even de lijstjes van co in de gaten gaan houden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:40:37 #31
331 Merel
Be here now.
pi_93814715
Ik vind het heel goed dat mensen bloed doneren, maar zelf kan ik het niet. De naaldenfobie is tegenwoordig redelijk onder controle, maar de bloedbank is me toch een stap te ver :@

Zag dat de uitslagen van Tink bij de dokter oké waren. Wat fijn! Maar ik begreep niet helemaal dat je zei dat er niks aan gedaan wordt zolang je geen pijn hebt, terwijl je laatst toch wel verging van de pijn? Of is het gewoon afwachten of dat terugkomt?

Hier gaat 't wel. Lunchpauze met collega in dezelfde ruimte overleefd. Weinig tijd om me rot te voelen, want het is belachelijk druk. Dus ik kom m'n dag wel door.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93814781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Perruche het volgende:
bah mini, da's niet leuk... zit ie gewoon een dagje niet zo lekker in zijn vel of gebeurt het vaker?

mijn vriendje is heel lief nu 'ie even niet thuis is :') maar hij bedankte me laatst expliciet voor alle administratieve dingen die ik voor hem doe, dat vond ik erg lief!
Gebeurt wel vaker, hij heeft wat problemen. Het ging een tijdje heel goed maar ik vrees dat hij nu weer in een slechte periode zit.

Wat lief van jouw vriendje! O+ Gaat het met hem weer wat beter? Fijn dat hij in elk geval een baan heeft nu.
pi_93815212
Hoi.
Wil iemand de tt veranderen aub? :'(
pi_93815231
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi.
he, balen! wat ging er fout?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:54:45 #35
331 Merel
Be here now.
pi_93815243
Aaaah Puff, wat ging er mis? :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93815249
Aww, wat zonde nou...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:55:27 #37
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93815268
Aww Puff! Wat rot.
pi_93815273
Oh, wat jammer Puff! -O-
pi_93815307
quote:
Hoi.
Wat jammer Puff! :{ -O-
pi_93815312
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker, hij heeft wat problemen. Het ging een tijdje heel goed maar ik vrees dat hij nu weer in een slechte periode zit.

Wat lief van jouw vriendje! O+ Gaat het met hem weer wat beter? Fijn dat hij in elk geval een baan heeft nu.
Even doorzetten, succes! Ik weet hoe lastig het kan zijn :P

Ja ik benheel blij dat het beter gaat. Ook lekker dat hij er nu even niet is (voor ons beiden fijn), even afstand. En dan met een schone lei beginnen!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:56:43 #41
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93815320
aah shit zeg Puff! -O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:57:01 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93815336
quote:
Hoi.
Aahh, wat ging er mis Puff?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93815353
Puffie wat is er gebeurd?
pi_93815814
Wat is er gebeurd? Ik ben gezakt.
Ik reed te rommelig en de instructeur vroeg hoe hard ik daar mocht. Omdat ik een 50 bord zag, zei ik '50, ohnee dat is afslag' maar ik liet ondertussen gas los, dat was ook wel dom.
Probleem is ook dat mn geld op begint te raken :{
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:11:23 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93815897
Aww, balen zeg Puff! Zou je voor dat gesprek van morgen ook een rijbewijs moeten hebben? Zo nee, dan hoop ik dat het morgen wat wordt. Kun je straks op je dooie gemakkie als je weer geld hebt voor de herkansing gan ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_93816139
Aww Puff ;( Hopelijk heeft je instructeur duidelijk gekregen waar het aan scheelt zodat je er in een paar lessen aan kunt werken! Moet je voor die positie als arts-assistent ook een rijbewijs hebben of kan dat zonder?

Moet ik Mo dan meer even vragen of ze de TT wil aanpassen?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:27:32 #47
331 Merel
Be here now.
pi_93816530
Hč balen Puff! Soms gaat het om zulke kleine dingetjes.. Denk je dat je nog veel extra lessen nodig hebt, of kun je het - bij wijze van spreken - over een week weer proberen?
pi_93816725
Clear blue skies Puff... :*
Ja doei.
pi_93816752
oh my O+ ;( ik krijg net een droomfunctie aangeboden O+ Verhuurconsulent O+ voor 16 uur in de week, en ik kan 'm niet accepteren vanwege de werkdagen -O-
Ja doei.
pi_93817303
Thx Mo.
Mn misčre was compleet, sleutels vergeten. Gelukkig heb ik nu reserve.
pi_93817685
*knuf* puff, balen zeg!!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:04:41 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93817863
Wat balen Puff, snel maar weer aanvragen.. meer lessen heeft niet zoveel nut want rijden kan je wel.

Tink, denk je wel goed om jezelf want toch klinkt het allemaal niet goed. En wat voor ontsteking zit er dan?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:06:02 #53
70532 loveli
N
pi_93817913
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh my O+ ;( ik krijg net een droomfunctie aangeboden O+ Verhuurconsulent O+ voor 16 uur in de week, en ik kan 'm niet accepteren vanwege de werkdagen -O-
Vragen of er een workaround is met andere werkdagen?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:08:17 #54
70532 loveli
N
pi_93818036
Puff, nu bij de BNOR aanvragen? (En als je examinator Wtewaal heette, dan is het zeker niet jouw schuld.)
crap in = crap out
pi_93818129
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Vragen of er een workaround is met andere werkdagen?
al gedaan, niet mogelijk ;( -O-
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:11:27 #56
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93818171
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef loveli het volgende:
Puff, nu bij de BNOR aanvragen? (En als je examinator Wtewaal heette, dan is het zeker niet jouw schuld.)
BNOR kan toch pas na x (5?) aantal keer gezakt bij CBR?
pi_93818303
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee, kan ook eerder. Dan noemen ze het 'faalangstexamen'. Is wel duurder dan een gewoon examen.
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:15:15 #58
70532 loveli
N
pi_93818350
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
als het lelijk is gewoon zeggen "ah wat een lief kind" :P
Of "hij lijkt op z'n vader".
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
Misschien dat baby's daarom altijd zo gefixeerd op mij zijn. :') Ik heb dus een hele hoge stem.
Oh, dat zal het zijn :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan me alleen niet meer herinneren wat mijn hemoglobinewaarde nu was :') Het was te laag volgens de dokter, maar hoe laag weet ik dus niet meer.
Loop naar spiegel, treg aan je onderooglid en bekijk de kleur ervan. Bleek => te laag, rozerood => okidoki, knalrood => hb van 13 ofzo.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hb onder de 7,5 niet goed? Ik kom net boven de 6, normaal. Maar fijn dat er niets ernstigs aan de hand is Tink!
Dan is jouw hb ook niet echt oke.

Bladgroen en haemoglobine zijn hetzelfde, behalve dat er in hb ijzer zit en in bladgroen magnesium geloof ik. Groene groenten + ijzer => hb-gehalte *insert pijl naar boven*. Had ik al gezegd dat groene groenten goed waren? En een biefje erbij. Rood vlees is de best opneembare vorm van ijzer. Floradix is ook goedgekeurd.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:16:43 #59
70532 loveli
N
pi_93818424
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dat was vroeger. Tijdens mijn vijfde examen bedacht ik dat ik beter staatsexamen had kunnen aanvragen (zo heette het nog in de steentijd). De examinator vertelde me dat het niet meer nodig was. Nu kun je na 3 keer daar afrijden. En tsja, wat is duurder? Twee examens zijn duurder dan 1 BNOR examen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:16:58 #60
70532 loveli
N
pi_93818443
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

al gedaan, niet mogelijk ;( -O-
Workaround met opleiding ook niet een optie?
crap in = crap out
pi_93818514
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Workaround met opleiding ook niet een optie?
nope. Donderdag is een vaste dag, colleges worden niet op een ander moment gegeven... :N -O-
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:18:48 #62
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93818541
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
Oh, dat zal het zijn :')
_O- !
quote:
Loop naar spiegel, treg aan je onderooglid en bekijk de kleur ervan. Bleek => te laag, rozerood => okidoki, knalrood => hb van 13 ofzo.

Klopt niet altijd denk ik. Mijn Hb is ongeveer 9,5 en mijn onderooglid is bleek met een klein randje rozerood :+.
pi_93818608
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:

Dan is jouw hb ook niet echt oke.

Bladgroen en haemoglobine zijn hetzelfde, behalve dat er in hb ijzer zit en in bladgroen magnesium geloof ik. Groene groenten + ijzer => hb-gehalte *insert pijl naar boven*. Had ik al gezegd dat groene groenten goed waren? En een biefje erbij. Rood vlees is de best opneembare vorm van ijzer. Floradix is ook goedgekeurd.
Mijn docent pathologie heeft ons altijd geleerd dat iedereen een eigen gemiddelde waarde heeft. Als je een lage hb-waarde hebt en daar aan gewend bent, niets aan de hand. Oftewel, het verschil tussen wat je normaal hebt en wat aan de hand is, is belangrijker dan een gemiddelde waarde.
Helaas handelt men daar niet echt naar in de medische wereld :P
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:21:07 #64
70532 loveli
N
pi_93818651
Interessant, die gemiddelde waarde.
crap in = crap out
pi_93818749
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn docent pathologie heeft ons altijd geleerd dat iedereen een eigen gemiddelde waarde heeft. Als je een lage hb-waarde hebt en daar aan gewend bent, niets aan de hand. Oftewel, het verschil tussen wat je normaal hebt en wat aan de hand is, is belangrijker dan een gemiddelde waarde.
Helaas handelt men daar niet echt naar in de medische wereld :P
Vaak weten mensen niet wat er 'normaal' aan Hb in zit, dus het is soms lastig te bepalen of dat voor die persoon raar is of niet ;)
Men wordt in elk geval een stuk behoudender met interpretatie van bloedwaardes en handelen ernaar.
pi_93818843
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vaak weten mensen niet wat er 'normaal' aan Hb in zit, dus het is soms lastig te bepalen of dat voor die persoon raar is of niet ;)
Men wordt in elk geval een stuk behoudender met interpretatie van bloedwaardes en handelen ernaar.
True, dat zou je iedereen moeten testen in een periode dat het gewoon goed gaat en daar is natuurlijk geen beginnen aan.
pi_93818973
Wat als je juist een hogere Hb waarde hebt dan?
pi_93819010
Balen Puff! Was het de eerste keer?

lijstje:
O: kwark met muesli en een halve banaan
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: krentenbol en 1 appel
S: evy les 22: 2x15 minuten
D: spinazie, biefstuk, aardappeltjes en een eitje
T: klein koekje
pi_93819081
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Wat als je juist een hogere Hb waarde hebt dan?
Dan ben je bijvoorbeeld uitgedroogd. En er zijn ziektes waarbij het ook hoog kan worden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:35:57 #70
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93819213
Vrij zeldzame ziektes toch?
Trouwens, ik denk dat de huisarts van Tink het had over Hb-waarden in g/dl en wij hebben het over mmol/l. Bij g/dl zijn waardes onder de 10 wel laag. Of klopt dat niet wat ik nu zeg? :P

Ik ga even googlen :+.
pi_93819328
Die van Tink kwam toch uit NL?
In g/dL is 11,5 tot 16 normaal bij vrouwen, lees ik hier uit m'n oxford boekje.
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:39:18 #72
70532 loveli
N
pi_93819348
Of misschien geldt het voor paarden.
crap in = crap out
pi_93819354
Als je een heel hoog ijzergehallte hebt (ijzerstapeling ofzo?) is dat heel slecht toch? Ik had vroeger te weinig maar tegenwoordig goed. Nou ja.
pi_93819468
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:

[..]

True, dat zou je iedereen moeten testen in een periode dat het gewoon goed gaat en daar is natuurlijk geen beginnen aan.
Goeie reden om bloeddonor te worden dus. :P

Even ontopic, lijstje!
O: 2x volkorenbrood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood, 1 met van die smeer-camembert en 1 met Chaumes
T: cup-a-soup met 2 sneetjes brood
D: zuurkoolstamppot met spekjes en een tartaartje
T: kiwi, als ze eindelijk rijp zijn :+ anders zo'n flesje fruit
T: misschien een glaasje wijn
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:42:50 #75
70532 loveli
N
pi_93819494
Jullie weten dat het vrouwendag is?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:43:33 #76
70532 loveli
N
pi_93819524
En flesjes fruit zijn niet te vergelijken met echt fruit.
crap in = crap out
pi_93819615
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef loveli het volgende:
En flesjes fruit zijn niet te vergelijken met echt fruit.
Beter dan niks toch? Ik wacht al een week ofzo tot mijn kiwi's niet meer keihard zijn. }:|
Anders doe ik er nog wel een appel bij. :)
pi_93819681
Ik had laatst kiwi's van de Lidl en eerst waren ze hard en toen verrot :')
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 16:48:16 #80
70532 loveli
N
pi_93819749
Weet niet hoeveel er blijft hangen van de vitamines enzo na verhitten, ligt er ook aan wat voor flesje het is. De suikers blijven wel intact. Die van Hero zijn volgens mij helemaal niet beter dan standaard sap.

En merk-kiwi's zijn vaak stukken beter dan gewone kiwi's. Raar maar waar.
crap in = crap out
pi_93819831
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef loveli het volgende:
Jullie weten dat het vrouwendag is?
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.

Zo. Vroeg thuis uit het werk, m'n banaan even laten zakken en dan hardlopen.

Meer definitief lijstje:

O: yoghurt met banaan en 2 weetabix
B: 30 minuten wandelen
T: glas vruchtenyoghurt met klein beetje muesli
L: mexicaanse bonenstoofpot met rode kool en wortelsalade
T: banaan
B: 25 minuten wandelen, gem. snelheid 5.8 km/u
S: 30 minuten hardlopen, gem. snelheid volgt
D: gevulde salade met spekjes, appel, feta en cashewnoten, donker broodje met roomboter

Ik ben tevreden!
pi_93820039
O: omelet van 2 eitjes met een plakje zalm en wat cottage cheese
T: roggebrood met pindakaas
L: grote bak kwark (500gram)
T: 2 paaseitjes (pure chocolade)
D: tomatensoep met stokbrood (boerenbruin) en wat zalm erop
T: blokje hele oude kaas
Ja doei.
pi_93820116
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoeveel er blijft hangen van de vitamines enzo na verhitten, ligt er ook aan wat voor flesje het is. De suikers blijven wel intact. Die van Hero zijn volgens mij helemaal niet beter dan standaard sap.

En merk-kiwi's zijn vaak stukken beter dan gewone kiwi's. Raar maar waar.
Op het flesje staat dat er 30mg vitamine C en 1,5g voedingsvezels in zit, over andere vitamines staat er niks op. Voor de vezels kun je dus beter echt fruit eten, maar qua vitamine C is het niet slecht. In elk geval beter dan een appel, daar zit een stuk minder in dan je zou denken.
Kiwi's zijn dan weer beter dan 2 van die flesjes bij elkaar, maar dan moeten ze wel eetbaar zijn. }:| De mijne zijn trouwens wel van AH, meestal hebben die Zespri's maar dit keer zit er geen stickertje op.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:57:07 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93820148
En mijn definitieve lijstje:

O: yoghurt met brambozen
S: hardlopen
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: sinaasappel, appel
T: beker warme anijsmelk
D: aardappelpartjes in de schil met vegetarische burger en asperges

Als ik in de avond nog trek krijg komen er nog 1 of 2 boterhammen met pindakaas bij.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 17:00:40 #85
70532 loveli
N
pi_93820321
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.
Ik wil helemaal niet ge-emancipeerd zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:01:54 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93820379
Ik ben Oostindisch geemancipeerd. Als het me uitkomt dus.
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 17:02:57 #87
70532 loveli
N
pi_93820426
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.

Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 17:03:30 #88
70532 loveli
N
pi_93820458
*trekt rokje en kousen aan*
crap in = crap out
pi_93820480
loveli is weer op dreef! :D

Kiwi's en andere soorten fruit horen toch juist lekker stevig te zijn :? Kiwi's O+

Ik krijg al zin in eten van jouw lijstje en dan vooral de D Jagar! En dat terwijl ik 30min. geleden nog een stuk makreel en handje cashews heb opgepeuzeld...

Vanavond lekker champignons in roomsausje, wokgroenten en een haaskarbonade :9~
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.

Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
Omdat je auto bagger is :P

* rent weg!
pi_93820485
O: boterham rosbief, halfvolle melk
T: twee liga milkbreak koeken (daar had ik echt zin in :@)
L: panini met kip en zongedroogde tomaten
T: bakje druiven
D: hutspot met stukje rookworst, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 17:07:00 #91
70532 loveli
N
pi_93820594
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef V1z0R het volgende:
Omdat je auto bagger is :P

* rent weg!
*geeft gas* 8-)
crap in = crap out
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:11:07 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93820793
Awww Puff -O- Smooches van mij en Coco :*

Wij gaan nu kaas halen!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:15:08 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93820987
Moeten staan in de trein. Bah. Daar gaan mn soezelminuten!
pi_93821199
lijssie

O: drie beschuitjes, 1 half plakje 30+ kaas, 1x pindakaas.
L: Griekse salade met stukje olijfbrood bij de Laplace
T: Twee koffie met melk
D: Spagettie met tomatensaus, wokgroente, gehakt en sla
S: uurtje fitness, kracht en cardio
T: Yoghurt met een kiwi en een appeltje

[ Bericht 3% gewijzigd door Siral op 08-03-2011 17:25:31 ]
pi_93821602
Puff wat balen :(
pi_93821941
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet ge-emancipeerd zijn.
ik vind feminisme maar lastig.

Zo, maar 4 km. gerend, met 9 km. gemiddeld. Nu moe. 's Avonds lopen gaat toch moeilijker dan 's morgens...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:48:38 #97
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93822362
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
En mijn definitieve lijstje:

O: yoghurt met brambozen
S: hardlopen
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: beker warme anijsmelk
D: aardappelpartjes in de schil met vegetarische burger en asperges

Als ik in de avond nog trek krijg komen er nog 1 of 2 boterhammen met pindakaas bij.
Ik vind het wel wat weinig hoor vik, zeker met hardlopen! volgens mij mag er zeker nog wel een boterhammetje in vanavond :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:50:21 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93822451
LIjst:
O: 400 gr. kwark
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, koffie met slagroom, boterham kaas
L: 2 boterhammen grillworst, kom aspergesoep met ham, beker melk
T's: hand zoute sticks, boterham osseworst, blokje choco
D: 500 gr sperziebonen, gegrilde duitse biefstuk, gegrilde champignons en ui, ovenfriet
T: niks hopelijk
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93822755
quote:

:D
pi_93822788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww Puff -O- Smooches van mij en Coco :*

Wij gaan nu kaas halen!
Jij en Coco? Minimeet? *;
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:59:36 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93822941
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben Oostindisch geemancipeerd. Als het me uitkomt dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_93822999
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=668558
Eerste keer dat ik zelf wat met venkel maak, maar rauw smaakt het al lekker, zoals de thee eigenlijk :P
pi_93823191
Vandaag hoorde ik iemand (een vrouw) in de wandelgangen zeggen: "Wat goed dat het vandaag vrouwendag is, want het is al 364 dagen per jaar mannendag..." :') in het kwadraat.
pi_93823287
quote:

O+

Als ik lesbisch was kwam ik de deur voor je openhouden enzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:08:19 #106
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93823323
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Daarom is ie er ook.

Ik ben overigens dus wel voorstander van emancipatie.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:08:39 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93823338
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef anna82 het volgende:
Vandaag hoorde ik iemand (een vrouw) in de wandelgangen zeggen: "Wat goed dat het vandaag vrouwendag is, want het is al 364 dagen per jaar mannendag..." :') in het kwadraat.
Mijn collega's noemden het mutsjesdag.
pi_93823423
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom is ie er ook.

Ik ben overigens dus wel voorstander van emancipatie.
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:10:36 #109
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93823435
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Is het ook.
pi_93823849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?

(daarmee zeg ik niet overigens niet dat de dag niet nodig is, omdat bovenstaande natuurlijk niet geldt voor heel veel vrouwen in heel veel landen van deze wereld)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:26:00 #111
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93824080
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?

(daarmee zeg ik niet overigens niet dat de dag niet nodig is, omdat bovenstaande natuurlijk niet geldt voor heel veel vrouwen in heel veel landen van deze wereld)
Ik wel. Laatst nog een bepaald sujet op mijn werk die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen... :X (die heeft er overigens niet lang gewerkt). Verder heb ik vaak genoeg gehoord dat ik toch niet hoef te gaan studeren omdat de man later wel de kost verdient. Oh, en ook vaak gehoord dat ik heel mannelijk over kan komen. Reden: ik ben ambitieus.

En vaak genoeg seksistische opmerkingen gehad hoor.

Wat betreft het grotere plaatje in NL:
1) vrouwen krijgen nog steeds minder betaald
2) zodra er meer vrouwen in een bepaald beroep gaan werken, daalt het beroep in aanzien.

Los van het feit dat in een aantal culturen de vrouw niet dezelfde rechten heeft als de man.
pi_93824289
Ik merk er persoonlijk ook niks van. Maar voor mij is het zķ ontzettend vanzelfsprekend dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, dat ik er niet eens over nadenk. Vrouwendag? Het zegt mij echt helemaal niks.

Ik ben in Belgie om te schilderen en ik heb al weer hardgelopen, het paardje en de lama van appel voorzien en ik zit nu met mijn rug zo'n beetje ín de houtkachel. Best lekker om hier af en toe te zijn nu ik er niet meer woon. ^O^

Puff, balen van je rijbewijs! Had je die betablokker nu genomen?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:30:58 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93824305
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Jij en Coco? Minimeet? *;
Ha, één reactie :D
Ja klopt, ze is net weg! Was gezellig *;
pi_93824499
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef conleche het volgende:
Ja. Ik stond dan ook NIET stijf van de zenuwen, dat was wel fijn. Morgen maar bellen voor een nieuwe poging.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:38:56 #115
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93824630
Ik heb een dilemma. Wie mag ik pm'en?
pi_93824677
Pm mag altijd.

Puff, echt jammer! Hopelijk kan je snel opnieuw :*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:40:30 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93824686
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een dillema. Wie mag ik pm'en?
Mij wel, maar dan wel met een dilemma ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:43:10 #118
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93824775
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeps, typo's. :@ Ging even te snel.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:47:19 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93824924
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pm.
pi_93825029
Vanavond vind ik wel zo'n dag dat ik het jammer vind dat we niet samen wonen.
De vis was wel heel lekker :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:57:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93825332
Pm mag ook naar mij natuurlijk! Al ben nu aan het koken dus antwoorden kan even duren!
pi_93826177
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pm mag ook naar mij natuurlijk! Al ben nu aan het koken dus antwoorden kan even duren!
Same here!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:20:07 #123
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93826348
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Same here!
PM.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:20:17 #124
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93826354
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Same here!
en here!

Mini, jij had het toch laatst over vlees met een deel vleesvervanger erin? ik vond dat best interessant dus ik heb eens gekeken in de ah maar ik kon het helemaal niet vinden? waar ligt dat? en zit het ook nog in een speciale verpakking ofzo?
pi_93826604
PM'en mag hoor, als er nog meer lezers gewenst zijn. Al ben ik niet per se goed in raadgeven.

Lijst
• brinta
• wit zacht bolletje met niks
• broodmaaltijd: 6 sneden, mayo gekookt ei, mayo zoetzuur, boter pindakaas. Kaiserbroodje boter jam
• buitenwerk
• wit bolletje met zuurkool, mosterd en worstje
• avondeten: rode rijst, koolvisfilet, gekookte wortel, prei
• toe: griesmeelpudding met rozijnen

De buitenkennel is bijna af. Morgen een deurtje erin en dan is het klaar. 6 bij 12 meter, lijkt me groot genoeg voor een hondje? Ik weet nog niet of we er een 2e bij durven nemen, ben toch bang voor méér hond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93826761
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

en here!

Mini, jij had het toch laatst over vlees met een deel vleesvervanger erin? ik vond dat best interessant dus ik heb eens gekeken in de ah maar ik kon het helemaal niet vinden? waar ligt dat? en zit het ook nog in een speciale verpakking ofzo?
Het ligt bij het gewone rundvlees en het heet geloof ik "extra mager rundvlees" ofzo, maar als je dan op de verpakking kijkt staat er ergens dat het 30% plantaardig is. Er zit ook een sticker op dat het één of andere prijs van het Voedingscentrum heeft gekregen.
Volgens mij is dit het:
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:34:12 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93827077
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van Tink kwam toch uit NL?
In g/dL is 11,5 tot 16 normaal bij vrouwen, lees ik hier uit m'n oxford boekje.
Ja, maar ik woon in Duitsland en het zijn dus Duitse waarden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93827084
Mijn eten van vandaag:

* Yoghurt met volkoren muesli
* Vier boterhammen, 2 met pindakaas en 2 met geitenkaas
* banaan, evergreen, 4 paaseitjes, handje drop
* volkoren pasta met saus, groente en tonijn

Burp.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93827154
Ewelina, ik reageer zo op je PM maar ik moet eerst even eten!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:35:52 #130
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93827186
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina, ik reageer zo op je PM maar ik moet eerst even eten!
Eet smakelijk :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:38:45 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93827353
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat bepaalde deuren gesloten worden voor vrouwen. Ook in Nederland.
Andere deuren gaan juist sneller open trouwens.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:42:45 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93827556
Oh en Puff, balen -O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:59:17 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93828654
O: twee sneetjes met hagelslag
L: quesadilla met chorizo, rode ui, tomaat-knoflook-mengseltje en kaas uiteraard :P
T: aardbei-banaan-yoghurt-smoothie
T: glaasje cola
D: kip siam
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:07:25 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93829232
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:20:55 #135
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93830086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het ligt bij het gewone rundvlees en het heet geloof ik "extra mager rundvlees" ofzo, maar als je dan op de verpakking kijkt staat er ergens dat het 30% plantaardig is. Er zit ook een sticker op dat het één of andere prijs van het Voedingscentrum heeft gekregen.
Volgens mij is dit het:
[ afbeelding ]
ah, ik was echt op zoek naar een aparte categorie vlees zegmaar! wel raar eigenlijk, denk je dat je vlees koopt is het 30% plantaardig..
pi_93830521
Even bijgelezen..

Tink - toch niet helemaal goed, zo'n ontsteking ergens :{ . Doe jij / doet dokter daar niet te luchtig over?

Puff :* balen zeg. Maar als mijn beste vriendin die links en rechts niet uit elkaar kan houden en een rotonde tijdens een rijles ooit rechtsom nam ( 8)7 ) het na 3x proberen tķch kon halen en nu glorieus het land doorkart in d'r Fiat Cinquecento, dan kan jij het ook :Y !

Perruche - Zo'n weekje zonder lief kan ook wel eens lekker zijn hč. Ik werd hier ook weer wat meer gewaardeerd toen mijn liefhebbende echtgenoot maar weer eens bewezen had zelf écht niet te kunnen koken :+
pi_93830615
Mijn lijstje van vandaag:

O - yoghurt met twee kiwi's, muesli, thee
T - appel en plakje ontbijtkoek
L - twee boterhammen kaas/komkommer, cappuccino
S - 2HAVO :% iets met bloed, nagels, en zo maar eens bellen met een paar ouders
T - halve boterham pindakaas
S - hardlooplesje (2-2-2-4-4, het bouwt wel traag op zeg -O- maar ik wil geen blessures, dus kachel lekker traag verder)
D - nasi met kip en humongous groentepakket, satésaus, gebakken uitjes, atjar
T - twee blokjes pure chocolade, koffie verkeerd

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 20:30:42 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:32:53 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93830880
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Razztwizzle het volgende:

Puff :* balen zeg. Maar als mijn beste vriendin die links en rechts niet uit elkaar kan houden en een rotonde tijdens een rijles ooit rechtsom nam ( 8)7 ) het na 3x proberen tķch kon halen en nu glorieus het land doorkart in d'r Fiat Cinquecento, dan kan jij het ook :Y !

ik neem rotondes altijd rechtsom? :D

lijstje:
O: brinta met banaan +koffie met hv melk
L: afbak-pompoenpitbroodje met kaas, light salami en tomaat, gestoomde sperziebonen +koffie met hv melk
T: magere yoghurt met een beetje muesli
T: appel
D: volkoren spaghetti met tomatengroentesaus (ui, champ, wortel, erwtjes, aubergine, olijven, saucijsje) +2 glazen wijn
T: 3 wortels
pi_93831019
Ja, linksom dus :') pardon.
Met de klok mee en tegen de klok in ben ik ook altijd zo'n ster in :@.

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 20:35:36 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:38:48 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93831228
ik raak altijd compleet in de war van schroeven los/vast draaien of kranen open/dicht, dat lukt alleen als ik er niet over nadenk :P
pi_93831410
Nee wacht! Je gaat naar links! Dus linksom, toch? Ja?
Je komt er rechts op rijden, maar de bocht maak je naar links.
Rotondes zijn dus linksom. Maar die vriendin, die kwam erop en ging rondom naar rechts.

Hier moet ik dus bijvoorbeeld gewoon van huilen.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 20:43:09 ]
pi_93831417
:W druk dagje :O

O: boterham filet en boterham ehhh ik weet het niet meer :')
T: glaasje cola
L: gebakken ei met tomaat
T: stratciatella yoghurt
D: wraps met chili vulling, paprika, courgette, ui, tomaat, linzen en kidneybonen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:43:35 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93831527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik raak altijd compleet in de war van schroeven los/vast draaien of kranen open/dicht, dat lukt alleen als ik er niet over nadenk :P
Ja :(
En ik moet zo vaak cans losdraaien en ik werk met 100 mannen en 3 vrouwen ofzo en dan krijg ik het ding inderdaad niet los :')
pi_93831756
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja :(
En ik moet zo vaak cans losdraaien en ik werk met 100 mannen en 3 vrouwen ofzo en dan krijg ik het ding inderdaad niet los :')
:D dat laat ik mooi door de heren doen.
Als ze dan maar niet denken dat ze vervolgens ook over me heen kunnen lopen *)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:47:53 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93831796
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee wacht! Je gaat naar links! Dus linksom, toch? Ja?
Je komt er rechts op rijden, maar de bocht maak je naar links.
Rotondes zijn dus linksom. Maar die vriendin, die kwam erop en ging rondom naar rechts.

Hier moet ik dus bijvoorbeeld gewoon van huilen.
huu nu ben ik ook in de war :'( ik sla rechtsaf om de rotonde op te rijden dus rijd ik hem rechtsom. punt. niet verder over nadenken :D

oh en die rotonde achter dat linkje is echt mijn grootste nachtmerrie volgens mij! no way dat het mij daar zou lukken om uit te komen waar ik wil :') ik raak al helemaal van slag van knooppunt leenderheide.
pi_93831832
Vriendlief en ik hebben een discussie over hotels in Rome :P

Iemand nog advies? Is dicht bij Vaticaanstad zitten goed of juist niet? Ik weet het even niet meer :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93831861
Razz, laten we het er op houden dat je vriendin de rotonde verkeerd om nam :+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:49:10 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93831880
Tenzij ze Engelse is :').
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:49:59 #149
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93831927
wow die magic roundabout mag je dus linksom EN rechtsom rijden, om het allemaal nog ingewikkelder te maken :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:53:05 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93832100
Ik heb mijn vriend een gemaild dat ik rustig afwacht tot ik ten huwelijk word gevraagd :')
pi_93832338
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb mijn vriend een gemaild dat ik rustig afwacht tot ik ten huwelijk word gevraagd :')
1-2-34 misschien ook een optie voor je?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:00:56 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93832602
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

1-2-34 misschien ook een optie voor je?
Ja :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:03:42 #153
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93832788
mij lijkt 12-12-12 wel wat 8-) nu nog even een man vinden die dat ook wat lijkt :7
pi_93833214
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
mij lijkt 12-12-12 wel wat 8-) nu nog even een man vinden die dat ook wat lijkt :7
dat is volgend jaar! DAn zou ik liever voor 13-13-13 gaan.... :')
pi_93833625
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

ik wel. Toen ik net begon met werken in de IT was het echt drama, maar dat is nu al weer 10 jaar geleden. Tegenwoordig minder last van. Maar merk wel dat ik me vaak dubbel zo hard moet bewijzen maar dat komt ook nog eens omdat ik een functie heb die vrij hoog is en ik nog een guppie ben. En dan zie ik er ook nog eens jonger uit dan ik ben.
pi_93833690
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef progje het volgende:

[..]

ik wel. Toen ik net begon met werken in de IT was het echt drama, maar dat is nu al weer 10 jaar geleden. Tegenwoordig minder last van. Maar merk wel dat ik me vaak dubbel zo hard moet bewijzen maar dat komt ook nog eens omdat ik een functie heb die vrij hoog is en ik nog een guppie ben. En dan zie ik er ook nog eens jonger uit dan ik ben.
volgens mij zitten we niet letterlijk in dezelfde industrie, maar het klinkt herkenbaar ^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93833737
oh en het ezelsbruggetje voor dingen losdraaien/vastmaken:

lefty loosy, righty tighty :+

linksom is los, rechtsom is vast
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93833881
Vanmorgen voor het eerst om 0600 mijn bed uit om op tijd op de zaak te zijn :') Zhe pain :+
Maar ik was wel om 1700 thuis, dus da's best goed te doen.

Lijstje van vandaag:

O: havermoutpap
T: paprika en radijsjes, stukjes kip
L: rucola, mozarella en tomaatjes met pestodressing
T: huttenkase
D: rijst met kip en curry
T: pindakaas, kwark en lijnzaad.
pi_93834051
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

volgens mij zitten we niet letterlijk in dezelfde industrie, maar het klinkt herkenbaar ^^
ik heb 1x mee gemaakt dat een systeembeheerder van een klant steeds dicht tegen me aan ging staan en me steeds onnodig aanraakte. En ik heb daar toen wat over gezegd tegen mijn manager. En ik moest me maar niet zo aanstellen, het was onze grootste klant en ik lokte het vast zelf uit :')
pi_93834339
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat bepaalde deuren gesloten worden voor vrouwen. Ook in Nederland.
Andere deuren gaan juist sneller open trouwens.
Oh dat geloof ik ook zeker, maar ik acteer (nog lang) niet op een dergelijk niveau!

En verder:
Evy les 22 uitgelopen, maar ik ben wel erg langzaam: 8.6km/u (inclusief wandelen, dat was maar 2 minuten). Heb besloten eerst maar eens een half uur aansluitend te lopen en me dan meer te richten op snelheid. Naar voorbeeld van mijn hardloop-goeroe Viking84 ;)

Leuk dat de meet gezellig was Maria en Coco!
pi_93834667
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb 1x mee gemaakt dat een systeembeheerder van een klant steeds dicht tegen me aan ging staan en me steeds onnodig aanraakte. En ik heb daar toen wat over gezegd tegen mijn manager. En ik moest me maar niet zo aanstellen, het was onze grootste klant en ik lokte het vast zelf uit :')
Ah bah en fijne support van je manager!
pi_93834925
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef conleche het volgende:
Ik merk er persoonlijk ook niks van. Maar voor mij is het zķ ontzettend vanzelfsprekend dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, dat ik er niet eens over nadenk. Vrouwendag? Het zegt mij echt helemaal niks.

Ik ben in Belgie om te schilderen en ik heb al weer hardgelopen, het paardje en de lama van appel voorzien en ik zit nu met mijn rug zo'n beetje ín de houtkachel. Best lekker om hier af en toe te zijn nu ik er niet meer woon. ^O^

Hebben jullie een lama in Belgie? :D
pi_93834981
Hmmm, nu ga ik maar even weg zodat iemand anders het topic kan reanimeren. Sorry!
pi_93835064
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ah bah en fijne support van je manager!
^^

Moet je je maar mannelijker gaan gedragen of kleden, kies maar :')
pi_93835290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hebben jullie een lama in Belgie? :D
Nee, maar de buren wel! :P
pi_93836035
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Moet je je maar mannelijker gaan gedragen of kleden, kies maar :')
hihi precies!
pi_93836193
Lijstje!

O: 24 gram rosbief, 30 gram gerookte kipfilet, gekookt eitje
L: 2 gram knabbelbacon, filet americain, 51 gram rosbief, 29 gram 30+ kaas
T: 20 gram kipfilet
S: hardlopen 4 km
T: wodka, amandelen
D: salade met ui, tomaat, spekjes en dressing. Daarna beenham met sperzieboontjes en gebakken champignons met creme fraiche en platte peterselie.
T: beetje franse kaas
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:55:03 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93836233
Hmmm, 22oo kcal vandaag... dat komt wel vrij overeen met de tijd :P
pi_93836305
Huu dames, wat een nare ervaringen :o gelukkig nooit zelf meegemaakt.

Wat een lekker lijstje Co :9 zo is low-carb nog wel vol te houden, lijkt me! Eet je die filet americain zo?
pi_93836387
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Huu dames, wat een nare ervaringen :o gelukkig nooit zelf meegemaakt.

Wat een lekker lijstje Co :9 zo is low-carb nog wel vol te houden, lijkt me! Eet je die filet americain zo?
Nope, op de knabbelbacon, dat zijn meer een soort crackertjes.
pi_93836420
Al bestaan er wel voorbeelden van sexisme bij ons op school.. Een vrouwelijke collega droeg ooit onder een keurig mantelpakje zo'n Marlies Dekkers BH.. en prompt stond er in het bulletin van de directie een opmerking over je netjes kleden voor de klas en het goede voorbeeld geven, etc. :{w
En dat terwijl van mannelijke docenten die in véél te strakke wielrenbroekjes gecombineerd met sandalen met - jawel - witte sportsokken nog even een lesje scheikunde geven voordat ze weer op de fiets springen niks wordt gezegd. Tss.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 22:02:02 ]
pi_93836543
Oh my, ik háát hotels zoeken. The drama.

Nouja, normaal vind ik het wel leuk, maar nu is er telkens wel iets wat roet in het eten gooit.
pi_93836818
Ik vind tripadvisor.com zo'n fijne site voor hotels. Kun je tenminste zelfgemaakte foto's zien van hoe iets er écht uitziet, in plaats van de promotieplaatjes van een website.
pi_93836896
True, dat gooit dus telkens roet in het eten _O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:23:26 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93838408
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:
True, dat gooit dus telkens roet in het eten _O-
Wij waren in Sant Angelo! Mini-douches, inimini lift, heul dunne muren, maar prima locatie en ontbijtjes :7
pi_93838469
Hoi!

Nog even naar de sportschule geweest;
15 min. joggen en 15 min. crosstrainer met 7 km/u (langzaam, het was eigenlijk sporten tegen de spierpijn!). En toen 15 minuten stretchklasje.

Donderdag weer *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:25:00 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93838528
Oh Co, een lama! O+ *jaloers*

Wij gaan zaterdag misschien met Tamina naar een dierenasiel om haar te laten blind daten O+ *O*
pi_93838861
:W vanaf mijn ouders. Ik lees ooit vast wel een keer bij. Bezoek is gezellig, maar ik moet echt nooit meer mensen laten logeren in mn eigen bed, als ze niet stil kunnen liggen. Dan slaap ik zelf namelijk niet meer. Hier alles goed met iedereen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93838876
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wij waren in Sant Angelo! Mini-douches, inimini lift, heul dunne muren, maar prima locatie en ontbijtjes :7
Zou me 760 kosten voor vijf nachten.. :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:31:25 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93838970
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zou me 760 kosten voor vijf nachten.. :P
Zoveel? :o Ik dacht dat het een van de goedkoopste was, wij waren 4 nachten ofzo! Al meen ik me te herinneren dat jouw vriend geen ukkie is, dus dan is het sowieso geen aanrader ivm aforementioned douches :+
pi_93839086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zoveel? :o Ik dacht dat het een van de goedkoopste was, wij waren 4 nachten ofzo! Al meen ik me te herinneren dat jouw vriend geen ukkie is, dus dan is het sowieso geen aanrader ivm aforementioned douches :+

Er zijn nog wel goedkopere, maar dan weer te ver weg.. Of echt crappy..

Maar als ik ergens op gefocust ben, dan moet het. Dus. Ik. Moet. Naar. Rome :(

:P
pi_93839158
:W truste :P

Nichtje was gelukkig geen 'lief kind' :P zag er voor een pasgeboren baby nog best ok uit. Was érg klein (2800gram) vonden we en erg eng toen ze ging huilen en jammeren en zulks :') maar toen ze eenmaal stil was hebben we nog even gezellig zitten keuvelen en een beschuit met muisjes gehad met daarbij een glaasje Jip en Janneke bubbelsap dat we mee hadden genomen.
Waren wel weer laat thuis, dus net een blik tomatensoep opgewarmd en daarbij een bruin stokbroodje met wat kruidenkaas en zalm.

nu slapen.. :z moe :z
Ja doei.
pi_93839208
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Co, een lama! O+ *jaloers*

Wij gaan zaterdag misschien met Tamina naar een dierenasiel om haar te laten blind daten O+ *O*
Wil ze een vriendinnetje, of baby-nijntjes?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:35:45 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93839277
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wil ze een vriendinnetje, of baby-nijntjes?
Geen van beide, we willen een gecastreerde vent voor d'r :7 Heb al een paar leukerds gezien O+
pi_93839303
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Er zijn nog wel goedkopere, maar dan weer te ver weg.. Of echt crappy..

Maar als ik ergens op gefocust ben, dan moet het. Dus. Ik. Moet. Naar. Rome :(

:P
Hostel Allessandro oid misschien iets? Zit achter treinstation Termini en toen ik er was, was het wel een prima locatie. Downtown Allessandro heet het volgens mij. Oh en gratis koffie/espresso bij het ontbijt. http://www.hostelsalessan(...)view&id=60&Itemid=36
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:36:28 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93839326
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
:W truste :P

Nichtje was gelukkig geen 'lief kind' :P zag er voor een pasgeboren baby nog best ok uit. Was érg klein (2800gram) vonden we en erg eng toen ze ging huilen en jammeren en zulks :') maar toen ze eenmaal stil was hebben we nog even gezellig zitten keuvelen en een beschuit met muisjes gehad met daarbij een glaasje Jip en Janneke bubbelsap dat we mee hadden genomen.
Waren wel weer laat thuis, dus net een blik tomatensoep opgewarmd en daarbij een bruin stokbroodje met wat kruidenkaas en zalm.

nu slapen.. :z moe :z
Gesproken als een ware suikertante *; Leukleuk!
pi_93839457
overdrijven is ook een vak :') :P
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:39:14 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93839518
Gefeliciteerd Mo :Y

Mijn oudste nichtje (van mijn broer) is al 18 :o
pi_93839540
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
_O- *barst
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:40:57 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93839627
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
*le pat*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:41:35 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93839666
Volgens mij ben ik trouwens de eerste slankie die Coco heeft gemeet! Wie wil me aanraken 8-)
pi_93840500
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens de eerste slankie die Coco heeft gemeet! Wie wil me aanraken 8-)
pick me!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:54:31 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93840594
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef progje het volgende:

[..]

pick me!
*poke*

*poke*

*poke*

*)
pi_93840642
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat! Heb jij Coco gemeet??!! ;)

Ik probeer extra aandacht voor deze minimeet te genereren. :) en waren jullie irl net zo'n goede match als hier? O+
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 22:55:48 #195
70532 loveli
N
pi_93840678
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen van beide, we willen een gecastreerde vent voor d'r :7 Heb al een paar leukerds gezien O+
Jij mag geen vent voor mij uitzoeken!
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 maart 2011 @ 22:57:03 #196
70532 loveli
N
pi_93840762
Coco en Maria, leuke combo lijkt me!
crap in = crap out
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:00:56 #197
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93840996
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:03:50 #198
331 Merel
Be here now.
pi_93841181
Lijstje:

O - :@
L - tomatensoep met balletjes. half klein bruin pistoletje met eiersalade, kwart klein bruin pistoletje met selleriesalade, beker melk
T - halve appel, banaan, beker vivit
D - 3 kleine loempia's, groene curry met rundvlees en witte rijst, 2 wijntjes

Morgen weer een dag.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:07:22 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93841381
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Won't do! :+ Al denk ik dat jij wel wat meer kennis hebt over anticonceptie dan de nijnen :+

En ja, het was heel leuk! O+

Edit: und jetzt bedtijd!

[ Bericht 1% gewijzigd door MariaEtcetera op 08-03-2011 23:39:00 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:16:52 #200
331 Merel
Be here now.
pi_93844555
Ik zit wat te klooien met facebook om te zien hoe dat werkt, maar ik word een beetje moe van alle vinkjes die ik moet zetten en wijzigingen die ik moet doen om de boel een beetje privé te houden. Ben ik nou de enige die daardoor afgeschrikt wordt? Ik vind het maar een onoverzichtelijk zooitje eigenlijk. Maar eens kijken wat er nou zou leuk aan is.
pi_93848394
Hoi :O .

Ik vond het wel meevallen Merel, maar misschien heb ik wel iets fout gedaan :P .

Maria & Coco gemeet! Leuk, hebben jullie gegamed? ;)

Puff, wat balen dat je gezakt bent -O- :* .

Ik heb de begrafenis overleefd. Wat is het toch een nare bezigheid, maar ergens ook wel mooi. Het etentje werd nog best gezellig, gelukkig. Wel wat veel wijn op voor een doordeweekse dag :') .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 9 maart 2011 @ 07:25:57 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93848452
Goeiemorgen!

Aww Phaidra, logisch dat je dat een nare gedachte vindt. Er is dan geen fysieke plek meer waar je naartoe kunt gaan :*
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 maart 2011 @ 07:36:38 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93848509
Mogge, niet geslapen, kiespijn, tandarts deze week niet aanwezig, ;(.

Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen? Ik weet dat van de tweelingzusjes van mn vader om de zoveel jaar een brief komt of er verlengd moet worden.
pi_93848567
goedemorgen :*
Ja doei.
pi_93848573
mogguh!
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
mweeh, was alles goed gegaan bij de mondhygieniste?
quote:
Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen?
^^
pi_93848789
Geen koffie...nergens op de faculteit. Drama.
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:20:28 #207
331 Merel
Be here now.
pi_93848901
Wat een vervelend idee Phaidra :*
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:21:15 #208
331 Merel
Be here now.
pi_93848913
Vanavond dan dus maar eens gaan ontdekken hoe facebook verder werkt en de boel verder inrichten. Ben benieuwd. Nu weer werken. Blergh.
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:25:44 #209
331 Merel
Be here now.
pi_93848975
Oh en over negen maanden word ik 30, en hoewel ik helemaal geen kind wíl voor m'n 30e, vind ik het toch stom dat ik nu geen kind meer kan krijgen voor m'n 30e, zeg maar.
pi_93848991
Oh, Phaidra. INderdaad vervelend, lijkt me dat!
pi_93849199
Mogge!
Merel, in theorie kān het nog. Of je dat moet willen? :)
Phaidra, wat een naar idee. En het lijkt me zo vroeg al *weg*!
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:40:52 #212
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93849204
Het kan misschien nog net dan hoor Merel :P

pfoe Phaidra, moeilijk lijkt me dat :*

en Jagar, sterkte met het gebrek aan koffie ;)
pi_93849225
Lijstje gisteren:

O: omelet van 2 eitjes met zalm en cottage cheese
L: bak perzik kwark (500 gram)
T: halve banaan
T: beschuit met muisjes
D: grote kom tomatensoep uit blik en flink wat stokbrood met kruidenkaas

Lijstje vandaag:

O: omelet van 2 eitjes met zalm en cottage cheese
L: bak perzik kwark (500 gram)
D: wraps met gehakt en groente
T: blokje oude kaas
Ja doei.
pi_93849268
Hoe zet je jezelf in de kickass sollicitatiemodus als je je totaal niet zo voelt?
pi_93849287
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
Het kan misschien nog net dan hoor Merel :P

pfoe Phaidra, moeilijk lijkt me dat :*

en Jagar, sterkte met het gebrek aan koffie ;)
er is ondertussen gelukkig al koffie...

Planning:
O: yoghurt met banaan en 2 weetabix
B: 30 minuten wandelen
T: vruchtenyoghurt met beetje muesli
L: gevulde salade met brood
T: 2 knackebrod
S: uur/90 minuten volleybal
D: burgers en biertje.
pi_93849345
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

Phaidra: was er geen mogelijkheid om te verlengen? Ik weet dat van de tweelingzusjes van mn vader om de zoveel jaar een brief komt of er verlengd moet worden.
Het is een algemeen graf en verlengen op dezelfde plek is niet mogelijk. Wel verplaatsen, maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. En de rest van de familie heeft er niet zo'n behoefte aan. Ik kom er ook niet bijster vaak, maar het is idd het idee op zich. Nu weet ik waar hij is. Straks gaan de resten in de oven en de as komt *ergens* op een grote hoop terecht. Geloof ik.
@Puff, ze hanteren op deze begraafplaats de verplichte 10 jaar grafrust, + ca. 1 jaar extra. Dus nog best redelijk eigenlijk.

XM, dat is vervelend.. Kiespijn is al vreselijk en als je dan ook nog eens een week moet wachten... :X Sterkte!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:54:49 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93849414
Ik ga straks met collega naar een noodtandarts. Ik zit hier nu heel hard te huilen :@ want ik ben onwijs bang. Daarom zit ik ook nog steeds in Tilburg bij mijn tandarts, want die ken ik en vertrouw ik en weet dat hij goed is.

Maar goed, collega heeft voor me gebeld en aangegeven dat ik heel bang ben en ze gaan eerst een foto maken om te kijken of het een ontstoken zenuw is of dat ik hele heftige tandvleespijn heb. En dat kan net zo voelen als zenuwpijn. Feit dat ik ook niet reageer op 400 mg ibuprofen doet me klein beetje hopen dat het het tandvlees is en niet de zenuw.
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:57:36 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93849467
Aww XM! :*. Sterkte!
Niet meer actief op Fok!
pi_93849508
tandartsen ;(

tandartsen die je niet kent ;(

tandartsen die jou dus ook niet kennen ;( :'(

sterkte!
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:02:58 #220
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93849573
Sterkte XM! ik hoop dat je net een goeie tandarts treft, er zijn er heus meer in NL dan alleen die van jou :Y ik zal voor je duimen :*
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:08:16 #221
331 Merel
Be here now.
pi_93849671
Oh wat rot XM! Ik vertrouw ook niemand anders dan m'n eigen tandarts, ik snap je helemaal!
pi_93849675
Aww, XM! Sterkte!
pi_93849724
Oei Xm.. sterkte!

Phaidra, inderdaad heel naar... kunnen jullie de as niet meekrijgen?
pi_93849725
Heel veel sterkte XM :* !
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:13:31 #225
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93849743
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe zet je jezelf in de kickass sollicitatiemodus als je je totaal niet zo voelt?
Jezelf even kick-starten door aan de juiste dingen te denken om in de goede stemming te komen?
Denk aan je droombaan (misschien deze al? Misschien pas in een later stadium van je carriere, maar om daar te komen heb je deze baan nodig?) en hoe zou je je voelen als je te horen krijgt dat je bent aangenomen bij je droombaan? Bedenk eens álle leuke, slimme dingen die jij hebt, waarom je zo geweldig bent en je éigenlijk elke baan zou moeten kunnen krijgen die je wilt?
Visualiseer jezelf eens in je droomfunctie, met zelfvertrouwen en expertise waar de rest van de wereld U tegen zegt.

*O* Go Puff! Go Puff!! *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:14:35 #226
277802 _Calimero_
pi_93849757
Aiii spannend XM, kan me héél goed indenken dat het ontzettend eng en vervelend is, een andere tandarts..! Sterkte en succes! Laat je angst er zijn, het ís ook superspannend, dus je mag ook bang zijn... maar ik weet zeker dat het goed zal komen :*
pi_93849778
Planning:

O: 250 ml sojamelk met 4 eetl. muesli
T: boterham grillworst
L: een warme maaltijd :P
T: appel, banaan, 200 ml yoghurt
D: broccolisoep
T: biertje

Vandaag niet naar werk gefietst ivm regen, ben blij dat ik gisteren nog even ben gaan sporten :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:21:25 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93849882
Ik merk echt een positief effect van geen cola meer en geen superfruit meer :o. Had de hele tijd trek in zoetigheid en bovendien bleef ik maar honger houden en dus dooreten. En nu heb ik daar helemaal geen last meer van *O*.

Lijstje van vandaag:

O: twee geroosterde boterhammen met jam, thee
L: twee boterhammen met kaas, melk
D: pasta met groenten

Ik ga ook wat minder eieren eten vanaf nu. At om de dag twee eieren (dus 8 per week) en dat is volgens mij best veel :@.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:22:12 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93849896
8 eieren?! Hemel, dat eet ik in 2-3 maanden ofzo :D.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:22:40 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93849903
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
8 eieren?! Hemel, dat eet ik in 2-3 maanden ofzo :D.
Ik ben nogal fan van het getal 2 :'). Dus elke keer dat ik eieren eet moeten het er 2 zijn :')
Niet meer actief op Fok!
pi_93849918
ik eet bijna elke dag 2 eieren :')
Ja doei.
pi_93849950
Eieren :9

Compleet lijstje gisteren:

O: 250 ml sojamelk + 5 eetl muesli
T: banaan, mandarijn
L: 200 gr salade, 2 plakjes stokbrood, kroket
T: meergranen bol kalkoenfilet ,pakje sultana hartig
B: 40 minuten fietsen
D: 400 ml tomatensoep, tosti (volkorenbrood + kaas)
B: 15 min joggen en 15 min crosstrainen (beide 7km/u) en 15 min stretchklas
T: 1 mandarijn

Volgens eetmeter 1800 kcal :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:25:46 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93849952
Vega's (en daar reken ik mezelf wel toe als bijna-geen-vlees-eter) mogen er 4 eten van het Voedingscentrum

Maar ja, Voedingscentrum :'). En volgens mij is uit recent onderzoek juist gebleken dat je wel meer mag eten? Even zoeken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93849967
ik vind het een fijn begin van de dag, heb dan tot 11 uur geen trek :)
11 uur roggebrood, half 2 lunch en dan rond 15.30 even wat fruit :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 09:29:08 #235
70532 loveli
N
pi_93850028
Eieren zijn niet slecht mits zachtgekookt of spiegel. Smakelijk eten.
crap in = crap out
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:29:34 #236
277802 _Calimero_
pi_93850042
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
Waarom hardgekookt of scrambled wel dan?
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:29:53 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850049
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
Bron?

Zachtgekookt :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_93850064
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Vega's (en daar reken ik mezelf wel toe als bijna-geen-vlees-eter) mogen er 4 eten van het Voedingscentrum

Maar ja, Voedingscentrum :'). En volgens mij is uit recent onderzoek juist gebleken dat je wel meer mag eten? Even zoeken :).
4 per week? :o

Volgens mij zijn eieren helemaal niet zo slecht, zeker als je weinig vlees eet...
pi_93850065
Goedemorgen!
Phaidra, dat lijkt me echt heftig! :*

XM ik hoop voor je dat het meevalt, maar het komt heus goed meid. Fijn dat je collega voor je wilde belllen.
pi_93850084
Zachtgekookt*ril* .
pi_93850101
Mogguh!

XM veel sterkte bij de tandarts!

En een rauw ei dan? :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:31:49 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850104
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Zachtgekookt*ril* .
Echt zo dat het eigeel eruit loopt als je het ei openmaakt... om nom nom!

Ik ga zo weer even eieren halen. En dan om de dag eentje eten denk ik :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:32:26 #243
277802 _Calimero_
pi_93850121
Ik heb alwéér een superlege agenda, leuk zeg afbouwen bij je werk :') Ik verveel me de hele dag dood. Heb wel een leuk artikel te lezen waar ik op mijn nieuwe werk ook wel iets mee kan, over het gebruik van films in therapie en zingeving :Y
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:33:13 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850139
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb alwéér een superlege agenda, leuk zeg afbouwen bij je werk :') Ik verveel me de hele dag dood. Heb wel een leuk artikel te lezen waar ik op mijn nieuwe werk ook wel iets mee kan, over het gebruik van films in therapie en zingeving :Y
Awakenings! :P (daar heb je vast niks aan, maar ik moest wel meteen aan die film denken :P)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 09:33:28 #245
70532 loveli
N
pi_93850144
Gezonde vetten. Als je ze verhit, worden ze minder gezond. Enm er zit lecithine in waardoor cholesterol niet omhoog gaat.
crap in = crap out
pi_93850151
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Oei Xm.. sterkte!

Phaidra, inderdaad heel naar... kunnen jullie de as niet meekrijgen?
Ja hoor, dat kan. Voor ruim 1200 euro... :{
Maar ik zou ook niet zo goed weten wat ik met een urn zou moeten. :@
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:34:49 #247
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93850185
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk echt een positief effect van geen cola meer en geen superfruit meer :o. Had de hele tijd trek in zoetigheid en bovendien bleef ik maar honger houden en dus dooreten. En nu heb ik daar helemaal geen last meer van *O*.

Lijstje van vandaag:

O: twee geroosterde boterhammen met jam, thee
L: twee boterhammen met kaas, melk
D: pasta met groenten

Ik ga ook wat minder eieren eten vanaf nu. At om de dag twee eieren (dus 8 per week) en dat is volgens mij best veel :@.
ik vind dit weer een karig lijstje hoor vik! ik denk dat je de 1300 kcal maar net haalt, als het al zo veel is..
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:35:52 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850222
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik vind dit weer een karig lijstje hoor vik! ik denk dat je de 1300 kcal maar net haalt, als het al zo veel is..
Dan eet ik er nog wel wat nootjes bij :Y. En er komt vast ook nog wel een beker warme anijsmelk en een glas jus d'orange bij :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93850223
Aargh en nu kan ik mn telefoon ook nog eens niet vinden :( Chaoot die ik ben
pi_93850234
oh, en ik denk dat ik ga hardlopen vandaag, maar ik wacht even m'n schouders en nek af :@

-O- ik was zķ lekker bezig, en het ging zķ lekker :@ ;(
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:36:45 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850239
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aargh en nu kan ik mn telefoon ook nog eens niet vinden :( Chaoot die ik ben
Is er een Slankie die je foonnr heeft en ff kan bellen?
Niet meer actief op Fok!
pi_93850253
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh dat is idd wel vervelend en duur!... En de as zelf uitstrooien ipv op een grote hoop? Kwwnie hoor,zeg ook maar wat ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:40:57 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850349
Ik heb hier ook nog een blikje met as en weet ook niet of ik het wel over m'n hart kan verkrijgen om dat te gaan uitstrooien :@.

En ik krijg van die The Big Lebowski-visioenen waarin ik het as tegen de wind in uitstrooi en het in m'n haar gaat zitten :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93850353
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is er een Slankie die je foonnr heeft en ff kan bellen?
Vast wel, maar hij staat op stil, dus dan moet ik wel enigszins een indicatie hebben waar hij ligt. }:|
pi_93850456
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat is idd wel vervelend en duur!... En de as zelf uitstrooien ipv op een grote hoop? Kwwnie hoor,zeg ook maar wat ;)

SPOILER
Dat klinkt wel mooi :Y . Het speelt ook mee dat de rest van de familie er geen behoefte aan heeft. Anders had ik er wel serieus over nagedacht.

Vik, lol _O- .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 09:45:16 #256
70532 loveli
N
pi_93850478
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat kost herplaatsen?
crap in = crap out
pi_93850484
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hier ook nog een blikje met as en weet ook niet of ik het wel over m'n hart kan verkrijgen om dat te gaan uitstrooien :@.

En ik krijg van die The Big Lebowski-visioenen waarin ik het as tegen de wind in uitstrooi en het in m'n haar gaat zitten :').
O+ The Dude O+
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:47:56 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850545
Oh, en ik bedoel natuurlijk de as :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_93850548
Gevonden :')
Nu maar in de douche, zodat ik er in elk geval fris uitzie. Over een uur al weg!
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:57:45 #260
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93850788
waar is de zon naartoe?
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:58:13 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850802
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef Blurred86 het volgende:
waar is de zon naartoe?
Die is even weg, zei Marco Verhoeff gisteren. Maar komt wel weer terug hoor :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_93850817
de zon was heerlijk gisteren O+
Ja doei.
pi_93850818
Heel veel sterkte XM, hoop dat het meevalt!

En veel succes straks Puff!
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:58:54 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93850825
Ik heb de hele tijd een liedje van Marco Borsato in m'n kop zitten, terwijl ik Marco Borsato helemaal niet leuk vind, maar dit liedje wel :'). Maar niet als het de hele dag in m'n hoofd zit.
Niet meer actief op Fok!
pi_93850827
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat kost herplaatsen?
ca. 1600 euro. Als ik nu geen kostenplaatsen vergeet.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_93850894
en ja.. ruimen van een graf is 'raar'. M'n opa is ook vorig jaar 'geruimd'. Nu kwam ik er eigenlijk nooit meer, sinds ik in 't oosten van 't land woon en ik dacht/denk genoeg aan 'm bij 't zien van z'n foto :P maar toch is 't raar dat hij nu echt 'weg' is..

Maar het went.. uiteindelijk..
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 10:01:37 #267
70532 loveli
N
pi_93850902
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Phaidra het volgende:
Mocht je er toch geld aan uitgeven.. mij zou het die extra 400 euro waard zijn.
crap in = crap out
pi_93850914

[ Bericht 100% gewijzigd door ihatefastcars op 09-03-2011 10:35:08 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:04:00 #269
277802 _Calimero_
pi_93850974
Ik zou de Ware vanavond pas weer zien, maar ben gisteravond toch al die kant op gegaan, zo fijn om gewoon naast elkaar te slapen en dicht bij hem te zijn O+
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:04:26 #270
277802 _Calimero_
pi_93850991
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jeetje wat een bedragen zeg...
Lijkt me ook heel gek als een graf geruimd gaat worden ja...
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:07:39 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93851069
Ik vraag me ineens af of het graf van mijn grootouders er nog wel is! Ben er sinds ze overleden zijn nooit meer geweest :@. Maar ze liggen dan ook ergens begraven in Friesland, in een dorpje waar ik niks te zoeken heb. Zijn in 1997 en 1998 overleden. Maar m'n moeder heeft het er nooit over gehad dat het graf geruimd is. Zal binnenkort wel eens vragen of zij er nog wel eens komt. Ik wil er eigenlijk ook nog wel eens naartoe.
Niet meer actief op Fok!
pi_93851081
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef Blurred86 het volgende:
waar is de zon naartoe?
hij is hier!
pi_93851088
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou de Ware vanavond pas weer zien, maar ben gisteravond toch al die kant op gegaan, zo fijn om gewoon naast elkaar te slapen en dicht bij hem te zijn O+
wat fijn O+ word helemaal O+ van dat gezwijmel :P

én ik vind 't fijn dat ik dat zelf ook nog helemaal zo heb, ondanks dat we al getrouwd zijn :P
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:08:17 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93851090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hij is hier!
Dat mag ook wel een keer ^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_93851093
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hij is hier!
}:| jatmoos!
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:08:53 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93851105
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat fijn O+ word helemaal O+ van dat gezwijmel :P

én ik vind 't fijn dat ik dat zelf ook nog helemaal zo heb, ondanks dat we al getrouwd zijn :P
Ik vind het vooral confronterend }:|. Maar vandaag kan ik het wel hebben geloof ik :P.

Ik ga eens even boodschapjes doen :9.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 10:10:16 #277
70532 loveli
N
pi_93851135
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat mag ook wel een keer ^O^
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 10:10:38 #278
70532 loveli
N
pi_93851145
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral confronterend }:|. Maar vandaag kan ik het wel hebben geloof ik :P.

Ik ga eens even boodschapjes doen :9.
Dat je niet getrouwd bent?
crap in = crap out
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:17:55 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93851341
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat je niet getrouwd bent?
Nee dat verliefde gedoe :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93851348
Vond je lijstje trouwens ook erg karig voor jouw doen Vik...
Juist op dagen na een sportdag moet je niet je lichaam tekort doen, herstel is van groot belang voor je prestaties!

Lijstje voor vandaag maar eens posten dan:
O: havermout met rozijnen en melk
S: 15min. opdrukken
O: boterham met Schwarzwalder schinken / whey-shake
T: cashews en een mandarijntje
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en augurk :o
T: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet en plakje paarderookvlees
T: 150gr. forelfilet
T: whey/creatine-shake
S: 45min. kracht / 1u. cardio
T: EAS/dextrojuice/creatine-shake
D: kapucijners met spekjes en spinazie met ei
T: paar blokjes kaas

Puff, veel succes straks! Gaat vast goed komen want een heel legioen aan slankies duimt voor je! ^O^

En blij voor Cali... Waar je bij vorige dude's juist klaagde dat je vaak te weinig voelde, is het nu het tegenovergestelde :D Leuk dat je dat mag meemaken!
pi_93851366
Ohja, lijstje..

O: cornflakes (weet iemand een cereal met minder suikers? kan er moeilijk eentje vinden)
L: 2 boterhammen 1 ham 1 sandwichspread
T: mandarijntjes :9
D: kip madras + salade
T: yoghurt met een beetje muesli
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:18:37 #282
277802 _Calimero_
pi_93851369
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee dat verliefde gedoe :P.
sorry :@ ik zal me een beetje inhouden... :Y
pi_93851439
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef MarMar het volgende:
Ohja, lijstje..

O: cornflakes (weet iemand een cereal met minder suikers? kan er moeilijk eentje vinden)
L: 2 boterhammen 1 ham 1 sandwichspread
T: mandarijntjes :9
D: kip madras + salade
T: yoghurt met een beetje muesli
:9~

Zo maar eens opzoeken wat daar in zit qua stofjes...
pi_93851464
Vizor wateen lijst weer...

Mar Mar, de biologische muesli van AH heeft volgens mij geen suiker, en zonnatura producten. Ook en bran Flakes van AH eigen merk hebben volgens mij minder (of geen) zuiker vergeleken met Fruit n fibre...!
pi_93851504
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:9~

Zo maar eens opzoeken wat daar in zit qua stofjes...
http://oncyclopedia.net/wiki/Sandwichspread :')
pi_93851513
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:

Mar Mar, de biologische muesli van AH heeft volgens mij geen suiker, en zonnatura producten. Ook en bran Flakes van AH eigen merk hebben volgens mij minder (of geen) zuiker vergeleken met Fruit n fibre...!
thx :)
pi_93851635
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:

En dan gaan er ook nog CM's van af! :D
Jij doet trouwens ook erg netjes je best de laatste tijd! ^O^

MarMar, dat linkje _O-
pi_93851740
Mijn lijstje van gister:
O: brinta
T: bakje kwark
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: 1 sultanakoekje (de rest uitgedeeld)
T: glas wijn, kaaskoekje
D: vooraf: bospaddenstoelensoep met stukje brood & knoflookmayo. Van het koude buffet: gerookte zalm, makreel, paling, rauwe ham met meloen, kalfsrosbief, fricandeau met ananas. Van het warme buffet alleen aardappelwedges met knoflookmayo. Nog meer wijn. Cappuccino na.
T: kopje thee met stroopkoek

Met uitzondering van de wijn en de stroopkoek ben ik wel tevreden eigenlijk :) .
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_93851795
Goeiemorgen!

Phaidra, wat een naar moment. :*

Ik duim voor XM en Puff!

V1z0R: ik dacht echt even "wtf zijn CM's" :? maar je bedoelt natuurlijk centimeters! :')
pi_93851854
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_93851912
Mooi lijstje al zeg ik het zelf? :@

O: meegranen boterham met 30+ kaas, beschuitje met jam, thee.
S: half uurtje joggen, crunches
L: schaaltje magere yoghurt met kiwi en 1 weetabix.
T: cracotte vital met kipfilet, appel
D: gegrilde zalm, rijst salade
T: koffie met melk, paar blokjes superfruit :@
pi_93851913
iedereen om me heen (studie) wordt ergens geplaatst, mag ergens heen voor vergoeding en ik heb het mezelf maar weer 's te moeilijk gemaakt :') -O- waarom kan ik niet gewoon doen wat iedereen doet, snel tevreden zijn met dingen en dus gewoon wel dingen geregeld krijgen -O- ;(

bah!

en ja... niet snel tevreden zijn en eisen stellen is ook een goed iets :') maar ik baal wel dat 't dan ook gewoon niet meezit -O-
Ja doei.
pi_93851971
XM succes bij de tandarts! Ik herken je angst....
Maar gelukkig heeft de tandarts aangegeven er rekening mee te houden, dus het komt vast wel goed! :*
pi_93851993
Op naar den haag! :W
pi_93852015
Siral: ik vind het eerlijk gezegd een beetje weinig. :@

Mo, je hebt ook wel pech gehad, maar uiteindelijk zal het echt een keer beloond worden. Als jullie straks lekker in Engeland zitten ben je dit zo vergeten. :*
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:44:57 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93852048
Aw XMert! :o Hopelijk ben je intussen gerustgesteld!

Phaidra: hmm en zelf uitstrooien oids? Op hun terrein des noods? Dat was met mijn pa al meteen gedaan (al strooiden wij niet zelf), maar ik heb dan ook niet echt wat met graven...

Mo: je eigen plan trekken is idd duurder, maar uiteindelijk is het wel te doen! Vooral als je daar gewoon kan werken enzo.
pi_93852069
Ik vind het ook weinig Siral. Maar volgens mij impliceert de :@ bij je lijstje dat je dat zelf ook wel weet.

Thanks voor de link progje, ik ga er straks even naar kijken!
pi_93852071
Oeh paling :o Klinkt als een superlekker D'tje Phaidra!

:') Mini :P

Vind het iets aan de magere kant Siral, mag wat mij betreft wel een boterham o.i.d. bij.

Mo, succes is een persoonlijk iets en dat kun je niet meten door het te vergelijken met anderen. Daarnaast levert het alleen maar een scheef zelfbeeld op zoals je zelf aangeeft want snel tevreden zijn is in dit geval niet echt een positieve eigenschap. Jij wilt meer dus zul je meer struikelblokken tegenkomen, de beloning zal echter ook groter zijn!
pi_93852088
Heeft iemand gezond brood beleg tips???
pi_93852143
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef lipper het volgende:
Heeft iemand gezond brood beleg tips???
tsja.. gezond..

als je geen 12 boterhammen op een dag eet kun je op zich alles wel op je brood doen wat je lekker vindt.

Maar wat tips:

filet americain
kipfilet
pindakaas
appelstroop
kaas (al dan niet 30+, gewone volvette kan ook prima, vetten zijn niet per definitie slecht)
etc.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')