Jij en Coco? Minimeet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww PuffSmooches van mij en Coco
![]()
Wij gaan nu kaas halen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben Oostindisch geemancipeerd. Als het me uitkomt dus.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Ik ben van de oude stempel. Vrouw achter het aanrecht, man die de deur openhoudt enzo.
Potver, waarom heb ik gisteren m'n bougies vervangen en lekke koelslang ingekort?
Daarom is ie er ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vrouwendag schmouwendag. Zo lang we zo'n dag nodig hebben zijn we ook niet ge-emancipeerd.
Mijn collega's noemden het mutsjesdag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef anna82 het volgende:
Vandaag hoorde ik iemand (een vrouw) in de wandelgangen zeggen: "Wat goed dat het vandaag vrouwendag is, want het is al 364 dagen per jaar mannendag..."in het kwadraat.
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daarom is ie er ook.
Ik ben overigens dus wel voorstander van emancipatie.
Is het ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.
Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. maar ik vind het jammer dat het nodig is om zo'n dag te hebben.
Ik wel. Laatst nog een bepaald sujet op mijn werk die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit het idee (gehad) dat ik benadeeld word omdat ik vrouw ben. Ik ben geen banen of promoties misgelopen, word (doorgaans) serieus genomen op mijn werk en krijg geen seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd (kan aan mijn fysiek liggen). Jullie wel?
(daarmee zeg ik niet overigens niet dat de dag niet nodig is, omdat bovenstaande natuurlijk niet geldt voor heel veel vrouwen in heel veel landen van deze wereld)
Ja. Ik stond dan ook NIET stijf van de zenuwen, dat was wel fijn. Morgen maar bellen voor een nieuwe poging.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef conleche het volgende:
Puff, balen van je rijbewijs! Had je die betablokker nu genomen?
Oeps, typo's.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij wel, maar dan wel met een dilemma.
pm.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij wel, maar dan wel met een dilemma.
Same here!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pm mag ook naar mij natuurlijk! Al ben nu aan het koken dus antwoorden kan even duren!
PM.quote:
en here!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |