Ik vind het vooral confronterendquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat fijnword helemaal
van dat gezwijmel
![]()
én ik vind 't fijn dat ik dat zelf ook nog helemaal zo heb, ondanks dat we al getrouwd zijn
Dat je niet getrouwd bent?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral confronterend. Maar vandaag kan ik het wel hebben geloof ik
.
Ik ga eens even boodschapjes doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef MarMar het volgende:
Ohja, lijstje..
O: cornflakes (weet iemand een cereal met minder suikers? kan er moeilijk eentje vinden)
L: 2 boterhammen 1 ham 1 sandwichspread
T: mandarijntjes
D: kip madras + salade
T: yoghurt met een beetje muesli
http://oncyclopedia.net/wiki/Sandwichspreadquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens opzoeken wat daar in zit qua stofjes...
thxquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:
Vizor wateen lijst weer...
Mar Mar, de biologische muesli van AH heeft volgens mij geen suiker, en zonnatura producten. Ook en bran Flakes van AH eigen merk hebben volgens mij minder (of geen) zuiker vergeleken met Fruit n fibre...!
En dan gaan er ook nog CM's van af!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:
Vizor wateen lijst weer...
Mar Mar, de biologische muesli van AH heeft volgens mij geen suiker, en zonnatura producten. Ook en bran Flakes van AH eigen merk hebben volgens mij minder (of geen) zuiker vergeleken met Fruit n fibre...!
Goeie sitequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.net/wiki/Sandwichspread
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |