Ik ga ze er even inzetten, ik zit mobiel dus het kan mislukken en dan doe ik het vanavond op de laptop, maar mocht ik het dan vergeten zijn (quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:27 schreef Toverheks het volgende:
Zou het heel graag willen de laatste foto`s in de OP te zetten maar niks lukt, FOK is heel traag of floept eruit hier, misschien dat een mod het even wilt doen, mijn dank is groot.
Kan niet eens quoten een post, dus Lieve mod van hier, kun je asjeblieft de laatste foto`s in de OP erbij plakken.![]()
Ik zie het, wat zonde... Daar valt ook weinig meer aan te fixen lijkt me, behalve dan verder vilten en er iets anders van maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:38 schreef trui het volgende:
de tas is na een eerste ronde wasmachine al behoorlijk gekrompen (van 91 naar 62cm totale lengte), maar er blijkt 1 rij bij te zitten van niet verviltbaar garen... heel stom!
[ afbeelding ]
je mag het originele patroon best doorverkopen aan iemand anders, maar ook die mag geen producten gemaakt naar dat patroon verkopen. en je mag geen kopieen van het patroon verkopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, je mag boeken ook doorverkopen bijvoorbeeld...
Ik maak het meeste gewoon met Saskia of Zeemanwol
Ah, jammer dat ik daar te laat voor ben. Omdat het niet wilde lukken met een kussenhoes heb ik besloten helemaal van dat idee af te stappen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:02 schreef Inu het volgende:
Bij mij zie je het er ook altijd doorheen, dus ik zorg gewoon voor een binnen/onderkussen in eenzelfde kleurDe Leenbakker heeft kussens in allerlei kleuren katoen voor 2,50 ofzo
Ik ga een bolhouder maken van een kunststof bakje met daarop gehaakt een hoesje (je maakt gaatjes in de het bakje om het gehaakte deel daaraan vast te maken (de onderbakjes van zo'n spindel cd's schijnen perfect daarvoor te zijn). Bakje met gaten heb ik al (Lang Leve de Wibraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef caroline88 het volgende:
Wyccie, ik zou ook stokjes kiezen.
Het keramieken bakje zou voor mij persoonlijk niet werken want ik heb een plavuizen vloer en een bovengemiddeld talent om brokken te maken. Ik dacht dat het niet kon maar halverwege mijn deken had ik de pe in over al dat gerol en toen ben ik in het bolletje gaan zitten pulken tot ik de binnendraad had. Het is nu vrij eenvoudig. Het is een plat rond bolletje en niet strak opgerold dus ik steek mijn 2 duimen in het gat en trek het iets verder open. De laatste keer zag ik een klein dwars draadje, ik pakte het en trok eraan en jawel, ik had het eindje draad te pakken.
Denk met weemoed terug aan de durable katoen die ik tig jaar terug gebruikte. Daar zat gewoon een stukje draad uit te steken dus het "binnenste" einde van de bol had je meteen te pakken.
Leuke tas maar inderdaad vreemd dat dat ene stukje niet mee wil werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:38 schreef trui het volgende:
de tas is na een eerste ronde wasmachine al behoorlijk gekrompen (van 91 naar 62cm totale lengte), maar er blijkt 1 rij bij te zitten van niet verviltbaar garen... heel stom!
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Sanne het volgende:
Mijn Coral shawl/ketting is af! Was na een dag al klaar, maar nog geen foto van gemaakt tot vandaag.
[ afbeelding ]
Verder ben ik bezig met een laptop sleeve, meer noodzaak omdat de wol veel te dik is voor de geplande shawl.
En de eerste hexagonnen zijn klaar. Of het een hele deken wordt betwijfel ik, maar het begin van een shawl of een tas is er wel.
[ afbeelding ]
Mijn Ravelry username is trouwens Sanshine020.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |