abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93663746
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja klopt wel Strawberry. Alleen zijn dit dingen die ik makkelijk verborgen kan houden voor de buitenwereld. Anders was ik al ontslagen en gedumpt door mijn vrienden.
Ik weet dat ik lelijk ben want de meiden kijken mij nooit aan terwijl ik merk dat ze wel graag naar mijn vrienden kijken en ermee praten.
Als er een vrouw bestond die me leuk vind dan is mijn BDD genezen. Maar ik weet dat dit nooit gaat gebeuren dus ik vind dat de lelijkheid niet ingebeeld is maar wel degelijk aanwezig is.
Zoek je het niet op de verkeerde plekken? Ik ben ook niet iemand die succes heeft in uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Dan vind ik liever (en daadwerkelijk vaker) vrouwen via m'n studie of dat soort dingen. Waar je in rustige situaties kan praten.
Ron Paul 2012
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:59:50 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93663833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zoek je het niet op de verkeerde plekken? Ik ben ook niet iemand die succes heeft in uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Dan vind ik liever (en daadwerkelijk vaker) vrouwen via m'n studie of dat soort dingen. Waar je in rustige situaties kan praten.
Sowieso moet je het in ruimtes met veel hard geluid meer van je uiterlijk hebben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93664128
Toevallig werd ik vandaag nog verrot gescholden door een gast op straat "wat kijk je met je lelijke kankerkop" nadat ik hem iets te lang aankeek omdat ik zijn carnavals kostuum wel geinig vond.
Maar ik neem aan dat ik dat beter niet te serieus moet interpreteren.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:07:28 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93664353
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Toevallig werd ik vandaag nog verrot gescholden door een gast op straat "wat kijk je met je lelijke kankerkop" nadat ik hem iets te lang aankeek omdat ik zijn carnavals kostuum wel geinig vond.
Gezellig die carnaval bij jou.

Maar dat ga je toch niet serieus nemen? Laat zo'n mongool toch lullen.
pi_93664604
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gezellig die carnaval bij jou.

Maar dat ga je toch niet serieus nemen? Laat zo'n mongool toch lullen.
Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.
pi_93664623
Dit wordt m'n eerste topic met 300 reacties. Epische milestone.
Ron Paul 2012
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:13:02 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93664703
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.
Dan nog moet je er gewoon niet veel waarde aan hechten.
pi_93664892
Als iemand er geweldig zou uitzien, werd hij vast verrot gescholden als ''vieze homo'' ofzo. Je weet pas dat je echt lelijk bent als mensen uit beleefdheid je niet willen uitschelden. Dat ze hun mond opendoen, even staren, maar dan gewoon doorlopen omdat ze je te zielig vinden.
Ron Paul 2012
pi_93664941
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vind je niet dat je jezelf een enorm minderwaardigheidscomplex aanpraat?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_93665381
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
Als iemand er geweldig zou uitzien, werd hij vast verrot gescholden als ''vieze homo'' ofzo. Je weet pas dat je echt lelijk bent als mensen uit beleefdheid je niet willen uitschelden. Dat ze hun mond opendoen, even staren, maar dan gewoon doorlopen omdat ze je te zielig vinden.
Daar zit ook wel wat in inderdaad.
pi_93665689
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zit ook wel wat in inderdaad.
Man, die Zweedse vond jou toch ook niet lelijk?

Hmm, richard is weer terug bij af :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93666686
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vond dat juist een positieve opmerking van hem.
Ron Paul 2012
pi_93667253
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, niet helemaal denk ik. Zonder dat hij het zichzelf nu realiseert heeft hij al flinke stappen gemaakt de afgelopen weken. Dat hij nu een terugval heeft doet daar niets aan af.
Hij is weer een positieve ervaring rijker (ze vond hem weldegelijk leuk) en weet nu een eenvoudige manier om dates te regelen (via internet/telefonisch gaat hem blijkbaar wel goed af).

Het kan best even duren, maar vroeg of laat gaat hij het toch weer proberen. De drempel is nu in ieder geval al een stuk lager dan voorheen.

Als ik hem was zou ik wel een keer langs de huisarts gaan voor een doorverwijzing naar een kaakchirurg. Een scheve kaaklijn is wel te verhelpen als het hem echt zo in de weg zit.
pi_93667372
Haat aan carnaval!

Hey Richard misschien moeten wij ons verkleden en elkaar ontmoeten, dan zie ik nog niet hoe je eruit ziet...;) Maar even serieus, ik ben ook wel eens uitgescholden voor kankerlelijk kutkind. Zijn van die standaard dingen.
pi_93667853
Ik voel me een beetje genegeerd :@
pi_93667959
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd :@
Deel met mij uw zorgen en ik zal mij om u bekommeren.
Ron Paul 2012
pi_93668336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef benzin het volgende:

Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.

Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.

Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.

Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
Laatste paar dagen voel ik me weer een beetje rot daarover, dat vat mijn zorgen het beste samen denk ik :)
pi_93670185
Het enige wat ik kan zeggen is dat het in zekere zin herkenbaar is. Ik denk dat elke single man of vrouw enige vorm van jaloezie kent mocht je net onverhoopt achter een stelletje lopen die hand in hand wandelen met glimlachen op het gezicht.

Aan de andere kant kan ik me er ook flink aan ergeren soms, niet zozeer uit jaloezie. Als ze openlijk op een kleffe manier affectie tonen, zoals om de 10 seconden elkaar zoenen en vaak zie je één van de twee snel om zich heen kijken in een ''kijk mij eens!!!''. Strontvervelend vind ik dat en dan staat m'n gezicht ook echt op onweer. :')

Je moet altijd proberen realistisch te blijven en niet toegeven aan intuitie. Je gevoelens en intuitie zullen je vaak vertellen dat het allemaal beter zal zijn in een relatie, maar het zijn gevaarlijke raadgevers. Als we alles op intuitie zouden bepalen dan zou de zon nog steeds rond de aarde draaien ipv vice versa.

Het is gewoon niet waar, de beste raadgevers op dat vlak zijn mensen die ooit zo hebben gedacht, en toen relaties kregen. Het lost diepgelegen problemen niet op.

Met vrouwen communiceren is trouwens zo moeilijk niet. Ik kan eerlijk zeggen dat ik veel makkelijker met vrouwen praat dan met mannen en dat hou ik ook het liefst zo. Je moet het alleen een beetje opbouwen. Het is best moeilijk om jezelf in te mengen bij een klein groepje die elkaar al kennen. Alle ogen zijn dan op je gericht zodra je iets zegt en dat bewustzijn maakt het al heel wat moeilijker. En als je dan nog eens weinig respons krijg, dan wil je al snel door de grond zakken.

Probeer het eens bij mensen die alleen staan. Stel wat vragen ofzo, alsof je verdwaald bent. Vraag of ze tijd heeft om je naar een bepaald kantoor van iemand te leiden en maak jezelf wijs dat je haar hierna toch nooit meer ziet, dus wat maakt het uit als het helemaal fout gaat.
Ron Paul 2012
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:35:20 #19
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93674152
Wat een vreemde TT eik. En dat al 8 delen lang.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_93675246
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Vind je niet dat je jezelf een enorm minderwaardigheidscomplex aanpraat?
Maar het is de waarheid. Ik kan het bijna niet meer opbrengen om alleen te zijn. Al mijn vrienden, vriendinnen en collega's hebben verkering en keus zat. En ik zit weer zoals altijd op Fok, films te kijken, gamen.
Op dit moment liggen ze samen in bed, worden samen wakker.Dat moet geweldig zijn.

Ik wou dat ik het kon veranderen maar dan moet er een wonder gebeuren wil er een meid zijn die geïnteresseerd is in mij.
Ik heb het gevoel dat mijn leven nu echt stilstaat. Elke dag hetzelfde en ik ben altijd degene die weer alleen in bed ligt aan het einde van de avond.

Maar ja om maar even aan mijn BDD te werken heb ik dus een goede vriendin via internet ( die zelf verkering heeft) gevraagd om me donderdag te vertellen of ik het inbeeld of niet. Ik weet dat ze de waarheid gaat spreken want ik heb haar eerst een foto gestuurd van een lelijk persoon en deed even alsof ik diegene was en die vond ze lelijk.
Ze heeft medelijden met me denk ik, wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ik moet mijn gevoelens uiten die ik 10 jaar opgekropt heb.

Ik belde haar net maar ze zat een film te kijken met haar vriend dus ik belde niet zo gelegen. Ik werd uiteraard jaloers want ik zou ook niks liever willen dan gezellig met een vriendin een film te kijken en daarna naar bed en samen wakker worden.

Maar zij gaat me dus vertellen of ik het me inbeeld of niet. Er is nog nooit iemand in het echt die me verteld heeft dat ik er wel redelijk uit zie. Enkel kwetsende opmerkingen over mijn uiterlijk door de jaren heen. Zelfs mijn psycholoog kan niet direct vertellen of ik er normaal uit zie. Ik weet niet wat hij moeilijk doet.
Ik ben er van overtuigd dat ze gaat zeggen dat ik lelijk ben.

Net stuurde ze nog een Smsje. Ze is wel heel lief enzo, snap hoe ik me voel. Ik zou er spontaan verliefd op kunnen worden. Maar ik voel me minderwaardig bij haar omdat ze er echt goed uitziet.

Ik bel haar vaak als ik weer uit ben geweest of als ik naar vrienden ga. En ze stuurt lieve smsjes zoals:

"Aa wat een onwijs lief berichtje had je gestuurd dat krijg ik normaal echt nooit te horen. Veel liefs"

"heeej, Ik heb opzich wel een redelijk weekend gehad en jij? ik voel me alleen best kut vandaag. Vanavond bellen lijkt me fijn. Misschien kunnen we dan ook meteen een datum prikken als je dat fijn vindt"

" Hou het nog even vol. Daarna kun je bij mij jezelf zijn en vertellen hoe je je echt voelt. Probeer er een fijne avond van te maken. Ik denk aan je. Veel liefs!"

En nu net de meest recente:

"thanks voor je berichtje van vanmiddag. Ik lig nu net in mijn bedje. Ik bel je morgen okee? Ik hoop dat je je niet al te kut voelt vanavond. Nou mocht je toch behoefte hebben te bellen, bel dan gerust. Sweet dreams. Ik denk aan je. Veel liefs!"

Ik weet dat ze me lelijk gaat vinden, want aan mijn karakter ligt het gewoon niet. Ik praat met veel meiden en allemaal haken ze af vanwege mijn uiterlijk.

Overigens is dit de enige persoon die mijn hele verleden kent en alles van me weet zo'n beetje. Ik vertrouw haar en ik weet dat ze eerlijk gaat zijn tegen me.
Als ze zegt dat ik er normaal uitzie ( wat ik uitgesloten acht ) dan hecht ik daar extreem veel waarde aan want dat betekent dat er meer meiden moeten zijn die me er normaal uit vinden zien. En als je er normaal uitziet dan kan je jezelf nog een stuk mooier maken als je goed overkomt.
Maar ja ik vind dat ik rest wel redelijk voor elkaar heb allemaal dus als ze me niet lelijk vind dan weet ik het ook niet meer wat het probleem is.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:36:43 #21
42366 Staal
pi_93675361
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef richard_prf het volgende:

Maar ja om maar even aan mijn BDD te werken heb ik dus een goede vriendin via internet ( die zelf verkering heeft) gevraagd om me donderdag te vertellen of ik het inbeeld of niet. Ik weet dat ze de waarheid gaat spreken want ik heb haar eerst een foto gestuurd van een lelijk persoon en deed even alsof ik diegene was en die vond ze lelijk.
Ze heeft medelijden met me denk ik, wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ik moet mijn gevoelens uiten die ik 10 jaar opgekropt heb.

Ik weet dat ze me lelijk gaat vinden, want aan mijn karakter ligt het gewoon niet. Ik praat met veel meiden en allemaal haken ze af vanwege mijn uiterlijk.
En zo meen jij te werken aan je vermeende BDD?
Sorry, maar ik begrijp hier echt geen fuck van.

Waarom werk je niet eerst aan je zelfvertrouwen? I.p.v. al deze flauwekul?
Wat ben jij minder dan een ander? Of voel je je een beetje speciaal met dat BDD? Is het handig om achter te verschuilen?
Un certain jeune homme
pi_93675381
Wat een ontzettende fucking droevigheid in dit topic hier. Niet te geloven.

@Richiard. Je hebt het over het feit dat je lelijk bent. Nou, ik ken aardig wat mensen die er niet bepaald 'jofel' uitzien. Dik, dun, puisten etc. En ook gewoon een relatie hebben. De combinatie lelijk en geen relatie is echt zo'n dooddoener. Dat slaat nergens op. Je romantiseert veel te veel.

Charisma, uitstraling is vele malen belangrijker.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93675390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een ontzettende fucking droevigheid in dit topic hier. Niet te geloven.

@Richiard. Je hebt het over het feit dat je lelijk bent. Nou, ik ken aardig wat mensen die er niet bepaald 'jofel' uitzien. Dik, dun, puisten etc. En ook gewoon een relatie hebben. De combinatie lelijk en geen relatie is echt zo'n dooddoener. Dat slaat nergens op. Je romantiseert veel te veel.

Charisma, uitstraling is vele malen belangrijker.
We zullen zien. Als ze zegt dat ik er normaal uitzie en geen opvallende lelijkheden kan ontdekken dan geef ik toe dat ik het me inbeeld en dat het uitstraling, charisma etc moet zijn.
pi_93675401
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef Staal het volgende:

Is het handig om achter te verschuilen?
Verschuilen is vaak een issue inderdaad. Mijn inziens hebben de meeste gewoon een duik in het diepe nodig. Als je nooit een relatie hebt gehad voor je 25e ga je er veel te serieus op in. En verwacht je veel te veel en ga je gegarandeerd keihard op je bek. Op een gegeven moment durf je het ook gewoon niet meer.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_93675420
Ik heb haar overgehaald en zover gekregen dat ze haar objectieve mening gaat geven ook wou ze eigenlijk niet en doet ze het tegen haar wil in. Maar ik heb haar gezegd dat het veel betekent voor me en dus gaat het donderdag gebeuren.
pi_93675435
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

We zullen zien. Als ze zegt dat ik er normaal uitzie en geen opvallende lelijkheden kan ontdekken dan geef ik toe dat ik het me inbeeld en dat het uitstraling, charisma etc moet zijn.
So fucking what dat 1 persoon zegt of je wel of niet lelijk bent? Schijt aan hebben. Gewoon voor je eigen kansen gaan. Waarom wil je zo graag dat plakkaat lelijk op je neus gedrukt krijgen?
pi_93675461
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef Staal het volgende:

[..]

En zo meen jij te werken aan je vermeende BDD?
Sorry, maar ik begrijp hier echt geen fuck van.

Waarom werk je niet eerst aan je zelfvertrouwen? I.p.v. al deze flauwekul?
Wat ben jij minder dan een ander? Of voel je je een beetje speciaal met dat BDD? Is het handig om achter te verschuilen?
Dat heb ik geprobeerd maar dat is niet gelukt. Ik denk elke seconde aan mijn lelijkheid en ik moet gewoon weten of ik het me inbeeld. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik het me inbeeld maar we zullen zien.
pi_93675466
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb haar overgehaald en zover gekregen dat ze haar objectieve mening gaat geven ook wou ze eigenlijk niet en doet ze het tegen haar wil in. Maar ik heb haar gezegd dat het veel betekent voor me en dus gaat het donderdag gebeuren.
'veel betekend' ? Kom op zeg. Is het zo moeilijk om iemand te vragen, collega, vriend, vriendin, ouders, familie of iemand anders wat ze van je denken, of je lelijk bent etc.

Op het moment dat je er dingen bij gaat zeggen als, het is erg belangrijk, en dat je het expliciet vraagt zet je er overdreven druk op. Daardoor zal degene die het antwoord geeft daar ook rekening mee houden. Met andere woorden, daar schiet je nog niet veel mee op imho.
pi_93675477
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So fucking what dat 1 persoon zegt of je wel of niet lelijk bent? Schijt aan hebben. Gewoon voor je eigen kansen gaan. Waarom wil je zo graag dat plakkaat lelijk op je neus gedrukt krijgen?
Omdat ik zeker weet dat dat het probleem is :P Tenzij ze zegt dat ik er normaal uitzie dan weet ik dat er meerdere vrouwen moeten zijn die me ook niet lelijk vinden. Want op dit moment heb ik het gevoel dat elke vrouw in Nederland mij spuuglelijk vind als ze me in echt zien.
pi_93675482
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd maar dat is niet gelukt. Ik denk elke seconde aan mijn lelijkheid en ik moet gewoon weten of ik het me inbeeld. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik het me inbeeld maar we zullen zien.
Lelijk is subjectief! Je moet eens ophouden met je continu te verdedigen. Je weet zelf ook dat er genoeg mogelijkheden zijn om morgen avond al met iemand in bed te liggen, en diegene kan zelfs een aardig vrolijk lief meisje te zijn. Hoeft echt geen slet van de bar om de hoek te zijn :P
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:46:15 #31
42366 Staal
pi_93675483
He Richard_prf, niet om het een of ander maar ik zou mijn eigenwaarde toch echt niet laten afhangen van een meisje wat een beetje aandacht mist binnen haar relatie.

Werk aan jezelf en jij bent niet minder dan wie dan ook. Laat je eigenwaarde niet van zo'n meisje afhangen, das vrij ongezond.
Un certain jeune homme
pi_93675489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ik zeker weet dat dat het probleem is :P Tenzij ze zegt dat ik er normaal uitzie dan weet ik dat er meerdere vrouwen moeten zijn die me ook niet lelijk vinden. Want op dit moment heb ik het gevoel dat elke vrouw in Nederland mij spuuglelijk vind als ze me in echt zien.
Je overdrijft dude. 'leuk gevonden' worden of 'lelijk' zijn dingen die zo snel als het weer veranderen. Op het moment dat je een relatie hebt vindt die gene je fantastisch mooi leuk etc. Op het moment dat je het uitmaakt vindt je haar opeens lelijk vieze trol etc. Of zij vindt dat van jou.
pi_93675495
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:46 schreef Staal het volgende:
He Richard_prf, niet om het een of ander maar ik zou mijn eigenwaarde toch echt niet laten afhangen van een meisje wat een beetje aandacht mist binnen haar relatie.

Werk aan jezelf en jij bent niet minder dan wie dan ook. Laat je eigenwaarde niet van zo'n meisje afhangen, das vrij ongezond.
Ik weet ook dat het een belachelijke actie is van mezelf. Maar ik weet dat het gaat helpen als ze zegt dat ik er gemiddeld uit zie. En zo niet dan wordt het waarschijnlijk plastische chirurgie. Maar alleen als ze verteld dat ze datgene lelijk vind wat ik me inbeeld wat ik haar natuurlijk niet vertel vooraf.
pi_93675496
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:46 schreef Staal het volgende:

Dat meisje heeft waarschijnlijk niet eens door dat ze zoveel effect heeft op Richiard. Kan je nagaan als ze dit topic zou lezen..
pi_93675506
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet ook dat het een belachelijke actie is van mezelf. Maar ik weet dat het gaat helpen als ze zegt dat ik er gemiddeld uit zie. En zo niet dan wordt het waarschijnlijk plastische chirurgie. Maar alleen als ze verteld dat ze datgene lelijk vind wat ik me inbeeld.
:') Je maakt je met de minuut belachelijker. Net of plastische chirurgie helpt. Dat maakt het in sommige gevallen nog erger..
pi_93675521
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat meisje heeft waarschijnlijk niet eens door dat ze zoveel effect heeft op Richiard. Kan je nagaan als ze dit topic zou lezen..
Weet ze wel. Ze wilt het eigenlijk ook niet doen maar ik heb haar overgehaald.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:50:57 #37
42366 Staal
pi_93675523
Richard, als je jezelf al zo laag hebt zitten hoe kun je dan verwachten dat een ander jou wel aantrekkelijk zal vinden?

Wat ben jij nu minder dan een ander? Waarom haal je jezelf telkens zo neer? Zoiets is niet aantrekkelijk, voor niemand niet.
Un certain jeune homme
pi_93675542
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:50 schreef Staal het volgende:
Richard, als je jezelf al zo laag hebt zitten hoe kun je dan verwachten dat een ander jou wel aantrekkelijk zal vinden?

Wat ben jij nu minder dan een ander? Waarom haal je jezelf telkens zo neer? Zoiets is niet aantrekkelijk, voor niemand niet.
Zoals ze in dit Smsje omschreef:

" Hou het nog even vol. Daarna kun je bij mij jezelf zijn en vertellen hoe je je echt voelt. Probeer er een fijne avond van te maken. Ik denk aan je. Veel liefs!"

Daaruit kan je afleiden dat ik in het echt sterk overkom maar extreme moeite kost. Daarna bel ik haar zodat ik gewoon alles kan vertellen en dat ik me kut voel enzo.
pi_93675577
Is het eigenlijk niet vreemd dat ze zelf ook haar gevoelens uit bij mij aan de telefoon en veel privë dingen verteld terwijl ze een relatie heeft? (ik heb haar al vaak huilend aan de telefoon gehad vanwege ruzies met vriendinnen, vrienden etc, waarbij ik altijd moed inspreek enzo)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:58:53 #40
42366 Staal
pi_93675611
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals ze in dit Smsje omschreef:

Daaruit kan je afleiden dat ik in het echt sterk overkom maar extreme moeite kost. Daarna bel ik haar zodat ik gewoon alles kan vertellen en dat ik me kut voel enzo.
Grmbl. Jammer dat ik jou niet IRL ken. Ik zou je op sleeptouw nemen en je wat anders laten zien en je geen ruimte geven voor dit soort flauwekul.

Dit wat je schrijft is wrs. wel jouw realiteit en ik vind het zonde van zo'n jonge kerel. Je bent onaantrekkelijk onzeker in je posten. Nu speelt er een meisje en straks, wat dan? Weer verschuilen achter dat BDD?
Un certain jeune homme
pi_93675615
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat ze zelf ook haar gevoelens uit bij mij aan de telefoon en veel privë dingen verteld terwijl ze een relatie heeft? (ik heb haar al vaak huilend aan de telefoon gehad vanwege ruzies met vriendinnen, vrienden etc, waarbij ik altijd moed inspreek enzo)
Nee dat is niet raar. Ik heb zelf ook vriendinnen in een relatie die soms ook huilend een bak koffie ophalen, of aan de telefoon hangen. En in sommige gevallen zelfs ex vriendinnen.
pi_93675629
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Grmbl. Jammer dat ik jou niet IRL ken. Ik zou je op sleeptouw nemen en je wat anders laten zien en je geen ruimte geven voor dit soort flauwekul.

Dit wat je schrijft is wrs. wel jouw realiteit en ik vind het zonde van zo'n jonge kerel. Je bent onaantrekkelijk onzeker in je posten. Nu speelt er een meisje en straks, wat dan? Weer verschuilen achter dat BDD?
Nee hoor, ik heb het ook moeilijk op mijn werk en ga gewoon door, ik heb mijn rijbewijs, opleiding etc allemaal toen ik me al zo voelde zoals nu. (ja ik voel me serieus al 8 jaar lang elke dag kut) Verschuil ik toch ook niet achter mijn BDD dat ik niet zou kunnen werken en dingen ondernemen? Ik moet wel lelijk zijn dat ik niemand kan krijgen en zelfs de lelijke me nog afwijzen + dat ik dit toch echt zelf zie in die spiegel. Echt spuuglelijk.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:02:25 #43
42366 Staal
pi_93675635
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Je hebt het nu weer over haar. Waar ben jij in dit verhaal? Waar sta jij?
Je hebt gewoon niks en toch laat je je eigenwaarde afhangen van een ontmoeting met een meisje dat je eigenlijk niet kent. Waarom?
Un certain jeune homme
pi_93675656
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:02 schreef Staal het volgende:

[..]

Je hebt het nu weer over haar. Waar ben jij in dit verhaal? Waar sta jij?
Je hebt gewoon niks en toch laat je je eigenwaarde afhangen van een ontmoeting met een meisje dat je eigenlijk niet kent. Waarom?
Omdat ik het niet aan mijn vrienden durf te vragen omdat dat een teken van zwakte is en de meeste kijken wel tegen me op en dat wil graag zo houden. Ik wil het gewoon tegen niemand vertellen die ik in het echt ken.
Ik ben gewoon benieuwd of ze datgene ziet dat ik me inbeeld.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:05:41 #45
42366 Staal
pi_93675667
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het ook moeilijk op mijn werk en ga gewoon door, ik heb mijn rijbewijs, opleiding etc allemaal toen ik me al zo voelde zoals nu. (ja ik voel me serieus al 8 jaar lang elke dag kut) Verschuil ik toch ook niet achter mijn BDD dat ik niet zou kunnen werken en dingen ondernemen? Ik moet wel lelijk zijn dat ik niemand kan krijgen en zelfs de lelijke me nog afwijzen + dat ik dit toch echt zelf zie in die spiegel. Echt spuuglelijk.
Wie heeft jou wijs gemaakt dat je lelijk bent? En waarom voel jij je zo? Dit begrijp ik nl. echt niet.
Heb jij weleens op de straat gekeken? De meeste mensen zijn eigenlijk gewoon lelijk. Denk echt niet dat je speciaal bent hierin.
Un certain jeune homme
pi_93675673
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ik het niet aan mijn vrienden durf te vragen omdat dat een teken van zwakte is en de meeste kijken wel tegen me op en dat wil graag zo houden. Ik wil het gewoon tegen niemand vertellen die ik in het echt ken.
Wie zegt dat het een teken van zwakte is? :|W (behalve jezelf..........)
pi_93675683
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:05 schreef Staal het volgende:

[..]

Wie heeft jou wijs gemaakt dat je lelijk bent? En waarom voel jij je zo? Dit begrijp ik nl. echt niet.
Heb jij weleens op de straat gekeken? De meeste mensen zijn eigenlijk gewoon lelijk. Denk echt niet dat je speciaal bent hierin.
Op de sportschool lachte sommige gasten me uit om mijn uiterlijk. Op vakantie zeiden meiden recht in mijn gezicht dat ik lelijk ben. Gisteren op straat nog iemand die zei " wat kijk je nou met je lelijke kankerkop" Omdat vriendinnen uit mijn vriendengroep die ik voor het eerst ontmoette me lelijk vinden. Een vrouwelijke collega die me vertelde dat ik lelijk ben toen ze aangeschoten was. En omdat ik het zelf ook zo vind.
Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te pas komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
pi_93675710
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op de sportschool lachte sommige gasten me uit om mijn uiterlijk. Op vakantie zeiden meiden recht in mijn gezicht dat ik lelijk ben. Gisteren op straat nog iemand die zei " wat kijk je nou met je lelijke kankerkop" Omdat vriendinnen uit mijn vriendengroep die ik voor het eerst ontmoette me lelijk vinden. Een vrouwelijke collega die me vertelde dat ik lelijk ben toen ze aangeschoten was. En omdat ik het zelf ook zo vind.
Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te passen komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
Bij dit soort reacties krijg ik echt een elephant man voorbeeld in mn hoofd...

En ik kan me dat nauwelijks voorstellen..
pi_93675741
Nee dat ook weer niet. Ik ben het zat om negatieve aandacht te krijgen en altijd afgerekend moet woden op mijn uiterlijk. Ik wil dit veranderen.
Want zoals ik al zei ik verdien het om een relatie te krijgen. Maar helaas staat mijn uiterlijk in de weg.
het is een ongelooflijk kut gevoel er niet bij te horen omdat je onaantrekkelijk bent. Elke dag mega kut voelen. Niet normaal met mensen om kunnen gaan omdat je er afstotelijk uitziet. Geen enkele succes bij de vrouwen en gewoon min of meer uitgelachen worden.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:15:20 #50
42366 Staal
pi_93675750
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh kijk. Zo lelijk ben je dus niet he. En dat vind je dus zelf eik ook niet.

Wel sneu dat jouw bestaan enkel lijkt te drijven op andermans mening. Tot aan het extreme toe.
Ik zou toch bouwen aan wat zelfvertrouwen als ik in jouw schoenen zou staan.
Un certain jeune homme
pi_93675763
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:15 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh kijk. Zo lelijk ben je dus niet he. En dat vind je dus zelf eik ook niet.

Wel sneu dat jouw bestaan enkel lijkt te drijven op andermans mening. Tot aan het extreme toe.
Ik zou toch bouwen aan wat zelfvertrouwen als ik in jouw schoenen zou staan.
En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.

Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:20:38 #52
42366 Staal
pi_93675792
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.

Drie van je uiterlijk

en drie over je innerlijk.

Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Un certain jeune homme
pi_93675801
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.

Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:22:35 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93675802
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te pas komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_93675803
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:20 schreef Staal het volgende:
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.

Drie van je uiterlijk

en drie over je innerlijk.

Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Eerlijk, betrouwbaar, ik kom grappig over volgens de dames die ik spreek aan de telefoon en vriendinnen van mijn vrienden vinden het ook. (maar ze vinden me lelijk, vele mislukte koppel acties)

Uiterlijk weet ik niks op te noemen. Ik zie alleen hele lelijke kenmerken.
pi_93675804
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:24:40 #57
42366 Staal
pi_93675808
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Un certain jeune homme
pi_93675811
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Ja ik kan geen zelfvertrouwen krijgen zonder dat de vrouwen me zien zitten. Ik doe maar alsof in het echt. Ik verzin dan ook mijn relatie om niet af te gaan. Het klinkt extreem zwak als je zegt dat je 27 jaar single bent terwijl iedereen in een relatie zit. Ze gaan je dan als vreemd zien en dat er iets aan je mankeerd. Ik vind het veels te gevaarlijk om dit in het echt te zeggen.

Anyway volgens mij is dit iets wat vrouwen niet begrijpen maar mannen maar al te goed.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:41:07 #59
42366 Staal
pi_93675897
Jongen, als jij dit zo denkt dan moet je dit lekker zo volhouden,
Het zal mij verder aan mijn kont roesten. Ik vind jouw gedachten nu wat triest. En ook hoe je je mening over jezelf willoos van een ander laat afhangen. Dat moet je allemaal lekker zelf weten.Geen hond die er wakker van ligt. Maar ik vind het een beetje verdrietig hoe je over jezelf schrijft.

Maar laten die mannen allemaal maar spreken dan.
Un certain jeune homme
pi_93675956
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:52:19 #61
56749 BlaZ
pi_93675966
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
Je kan beter eerst een foto sturen dan verklooi je niet al je tijd met dames die toch niet geïnteresseerd zijn.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:54:37 #62
56749 BlaZ
pi_93675978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:54:44 #63
42366 Staal
pi_93675980
Gelukkig heb je i.p.v. ballen toch een paar nootjes op je zang.

Ik zag je post voor je edit.
Un certain jeune homme
pi_93676006
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
pi_93676066
Ik ben al zenuwachtig voor donderdag. Het is eigenlijk ook een beetje gênant.
Maar ze is echt zo lief en begripvol maar jammer dat ze alleen op knappe jongens valt. Maar voor vrienden maakt het haar niet uit zei ze.
Stik jaloers was ik wel toen ze vanavond opnam en zei dat ik niet zo gelegen belde omdat ze maar vriend een film aan het kijken was en ze nu waarschijnlijk liggen te neuken :P. Niet dat ik daar jaloers op ben maar wel op feit dat er iemand van je houd. Terwijl ik alleen maar haat ken in mijn leven.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:11:15 #66
56749 BlaZ
pi_93676073
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
pi_93676086
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:18:32 #68
56749 BlaZ
pi_93676124
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
pi_93676133
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
Nee dat is ook prima :P Ik bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:25:23 #70
56749 BlaZ
pi_93676153
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is ook prima :P Ik bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
pi_93676215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
Ja inderdaad, drinken zijn ze goed in daar in de Scandinavische landen :P
Ik weet nog toen ik in Turkije op vakantie was ( waar mensen het nodig vonden mij belachelijk te maken omdat ik huid type 1 heb en dus niet bruin kan worden ) Dat die Zweden en Noren zich helemaal kapot zopen :P Zo'n 80% van de mensen in het hotel waar ik zat was Scandinavisch.
Mijn vriend waarmee ik op vakantie was had er ook een leuke Zweedse ontmoet waarmee hij 2 weken verkering had zeg maar :p
pi_93676736
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik vind de gemiddelde nederlandse man helemaal niet zo knap en er zijn ook genoeg vrouwen hier die niet sterk op het uiterlijk afgaan. Wat hoe dan ook geen probleem is voor Richard want hij is niet lelijk en er zijn en heleboel lelijke mensen in Nederland.
pi_93676764
Ik blijf erbij dat ik dit een belediging vind voor lelijke mensen. Dat wanneer je lelijk bent je het maar op moet geven of zo, omdat je geen kans zou hebben bij vrouwen. Bullshit! Ik zie dagelijks lelijke stelletjes voorbij komen die dolgelukkig zijn.En die zijn echt wel veel lelijker dan een bleke jongen met een beetje asymmetrisch gezicht.

Oh well.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:17:24 #74
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_93679137
Wat een topic :D :') ;(

Maar volgens mij heeft de TT niet zoveel meer met de inhoud van dit topic te maken ;)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:39:39 #75
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93679750
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Aah, we gaan statistiek gebruiken!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_93679979
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef RedFever007 het volgende:

Maar volgens mij heeft de TT niet zoveel meer met de inhoud van dit topic te maken ;)
Dat heeft het wel vind ik. Ik denk dat deze post van Schenkstroop de essentie redelijk samenvat:
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.

mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
Ik heb er zelf ook een hele goede post over geschreven. En ik denk dat dat de essentie is van vrijwel alle problemen in dit topic:
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
Ik baal een beetje van hoe kritisch er wordt gedaan en hoe weinig ik daar aan heb. Wat ik nu ga proberen is om iedereen te laten begrijpen hoe het voelt en wat blijkbaar de achtergrond van meerdere personen is. Onderstaande is vooral op mij gebaseerd, maar heb ook enkele elementen meegenomen uit verhalen van anderen uit het vorige deel. Ik hoop dat het me lukt jullie te laten voelen wat ik ongeveer voel.

En wat zouden zulke types dan stap voor stap moeten doen? Laten we even een hypothetische jongen bedenken. Ik noem hem "Ben".

Ben is op de basisschool erg gepest, op de middelbare school is hij aan het begin genegeerd, maar werd later ook daar gepest en lastig gevallen. Hij heeft tijdens die hele periode geen vrienden gehad.

Tijdens zijn middelbare school werd Ben een paar keer verliefd. De eerste keer werd gelijk een ramp, het meisje was erg populair en heeft Ben keihard belachelijk gemaakt voor iedereen. Bij de meisjes daarna was Ben bang en daardoor pakte hij het verkeerd aan. Daardoor werden die meisjes ook bang of boos. Die meisjes hebben allemaal vriendinnen, en voor je het weet is er een heel legertje meisjes die onaardig tegen hem doen. Daardoor wordt hij steeds onzekerder en banger voor meisjes.

Doordat Ben nooit vrienden heeft gehad heeft hij zich altijd erg teruggetrokken in zijn kamertje. Als hobby leest hij veel en rommelt wat met computers. De relatie met zijn ouders is ook niet al te goed.

Ben doet eindexamen, probeert nog naar wat eindexamenfeestjes te gaan, maar dat gaat ook niet zoals hij had gehoopt. Hij eindigt elke keer alleen en dronken in een hoekje en hij moet toekijken hoe andere mensen heel veel lol met elkaar hebben.

Ben heeft geen enkel idee wat hij wil studeren, dus besluit hij van zijn computerhobby zijn studie te maken. Hij gaat Informatica studeren. Tijdens zijn studie heeft hij geen contact met vrouwen, die zijn daar niet. En buiten zijn studie heeft hij niets waar hij op een 'natuurlijke manier' vrouwen kan ontmoeten. Daarnaast is het zo dat vrouwen nooit spontaan op hem afkomen en aardig doen, maar het wel soms voorkomt dat vrouwen spontaan onaardig doen. Ondanks dat dat gewoon willekeurige momenten zijn en hij misschien wel positieve ervaringen had kunnen hebben door zelf met meisjes te praten heeft dit niet echt positief bijgedragen aan zijn angst.

Soms kan hij met veel moeite die angst onderdrukken. Maar echt fijn is dat ook niet.

Tegelijkertijd begint Ben zijn studie (en de bijbehorende hobby) zat te worden. Ben doet zijn studie met veel tegenzin, maar heeft het gevoel dat hij niet meer kan stoppen en geen idee wat hij anders moet doen.

Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.

Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest :)

Samengevat, voor ik er een veel te lang verhaal van ga maken:
- Ben is vreselijk gepest op de basisschool
- Ben heeft nooit vrienden gehad en heeft nu nog steeds geen vrienden
- Ben heeft veel teveel zelfmedelijden door zijn verleden. Dit is tegelijkertijd ongelofelijk stom maar ook compleet begrijpelijk.
- Ben heeft hele slechte ervaringen met meisjes. Ben projecteert deze ervaringen op alle vrouwen waardoor hij erg bang is geworden voor vrouwen.
- Ben hangt heel erg in zijn verleden omdat hij zich afvragen hoe zijn leven had kunnen zijn als hij toen dingen anders had gedaan.
- Ben heeft nooit sociale vaardigheden opgebouwd en heeft ook geen ervaring met rare abstracte sociale concepten als flirten.
- Bens leven is heel erg leeg en bevat te weinig positieve dingen en ervaringen waardoor de negatieve dingen overheersen. Ben is hierdoor vaak erg negatief. Begrijpelijk onder zijn omstandigheden en voorgeschiedenis. Maar zeker nu ik, benzin, zie hoe vervelend dit kan zijn in dit topic zie ik in dat dit erg irritant kan overkomen. (No offence trouwens) Ook al is het niet zo bedoeld.
- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.

Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:02:01 #77
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_93682218
@Richard_PRF

Ik herken tot op zekere hoogte je situatie (het was bij mij gelukkig niet ZO erg)
Hoop dat jij net als ik die mentale knop kan vinden en in plaats van alles negatief, alles positief kan benaderen.
En geloof mij, het werkt echt! Ben ook niet moeders mooiste maar ik heb de ene na de andere date nu en alles gaat mij voor de wind momenteel wat mij helpt dit gevoel nog meer te versterken.

Kan je helaas niet vertellen hoe ik het gedaan heb,.. op een dag stond ik met een lach op, en die is niet meer weggegaan.
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_93684003
@Richard,

Bij alles wat ik meemaak denk ik het volgende 'niks is perfect, maar je kan er altijd naar blijven streven'. Je vind jezelf lelijk, wat precies? ik las kaaklijn, laten fixen! ga sporten en kweek spieren, ga ipv gamen/films kijken internet afstruinen naar de laatste trends qua kleding, ga de straat op en kijk rond, welke mannen denk je dat er succes hebben met vrouwen, kijk hoe ze zich gedragen etc. (zorg dat er niet gestalkt word :P) wat ik altijd doe is op een terras/restaurant of iets dergelijks gaan zitten en behalve ontspannen met eten/drinken gewoon rondkijken en observeren.. probeer aan het einde van de dag zoiets samen te vatten in je hoofd, concrete punten aanwijzen waar je aan gaat werken etc.

Kortom probeer vrouwen naar jouw op te laten kijken (hoe lelijk/dom/etc. ze ook zijn) ipv andersom, want daarvan ga je nadenken en in jouw geval betekent nadenken een vergroting van het minderwaardigheidscomplex... (naar mijn beeld van jou dan)
pi_93685396
Ik zag er in mijn schooltijd uit als die gast McLovin van die film maar toen heb ik lenzen genomen, ben naar de sportschool gegaan en meer aandacht besteed aan mijn kleding en voila je bent dating materiaal. Iedere aap kan deze stappen ook zetten dus er is niet echt een excuus om er als een blanke Steve Urkel bij te lopen of wat dan ook. Persoonlijk heb ik asperger wat me beperkt en waar ik nooit vanaf zal komen maar desalniettemin heb ik nu al meer dan een jaar een relatie met een leuk meisje. Kun je nagaan als je geen asperger hebt. Dus ga gewoon naar die sportschool als je dat een tijd volhoud wordt je gewoon ripped dat kan namenlijk niet anders.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_93690702
Jaja klinkt leuk allemaal.
Alleen ga ik al naar de sportschool ,zit mijn haar al prima, kleed ik me al leuk. Ik ben genetisch gewoon genaaid dat ik er gewoon niet leuk kan uitzien. Ik doe mijn best al zo erg en wordt nog steeds alleen maar afgewezen en genegeerd ook door lelijke vrouwen.
Ik geef bijna nooit op als ik iets wil bereiken maar dit is toch iets onmogelijks voor mij. Ik heb het gewoon niet.
pi_93690779
Laag zelfbeeld in dat geval.

Kerel kom op man, niets is onmogelijk..
pi_93690813
Zoals die gast hierboven al zei, hij heeft asperger maar toch succes, jij bent 'lelijk' (volgens jezelf) maar toch kan je succes hebben
pi_93690835
Nee onmogelijk. Ik zie er te onmenselijk uit.
pi_93691076
En dat is waar de fout ligt.. waar een wil is is een weg, maarja als er geen wil is (en sorry dat ik direct ben) maar wel doelloos gebagger op een forum, dan lukt het natuurlijk niet! ik heb net een paar topics teruggelezen en toen ging je uit, kreeg je aandacht van meisjes, etc. waar het een tijdje terug goed ging omdat je alles zelf deed ben je nu weer bij af... wat heb je gedaan in die periode? wat is er gebeurd waardoor je nu weer hier bent? stel concrete punten op aan de hand van die antwoorden en ga weer aan de slag..
pi_93691890
Ik kreeg helemaal geen aandacht , ik heb het me ingebeeld doordat ik dronken was en ik zo graag wou dat het veranderde omdat ik toch mijn best doe.
Ik heb dus nog altijd 0,0 aandacht.
pi_93692068
sluit vrede met hoe je eruit ziet.
pi_93692336
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Ik kreeg helemaal geen aandacht , ik heb het me ingebeeld doordat ik dronken was en ik zo graag wou dat het veranderde omdat ik toch mijn best doe.
Ik heb dus nog altijd 0,0 aandacht.
Juustem dat praat je jezelf aan man..
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:53:46 #88
56749 BlaZ
pi_93692471
Ben je eigenlijk nog maagd?
pi_93692873
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:50 schreef levanteudtherevival het volgende:

[..]

Juustem dat praat je jezelf aan man..
Nee helemaal niet. Het is zo tot mijn 27 had ik zelfs nooit met een meisje gepraat.
Het wordt me ook heel vaak gezegd dat ik lelijk ben in het echt en pas nog door de meiden in mijn nieuwe vriendengroep waar veel singles in zitten vinden me allemaal lelijk en hebben geen zin om in gesprek te gaan met mij.
Ook met uitgaan heb ik absoluut geen kans en word ik altijd direct afgewezen. Ik word altijd overal belachelijk gemaakt om mijn uiterlijk. En het erge is dat ze gelijk hebben. Want ik zie het zelf ook in de spiegel.
Ik heb geen zin meer om verder te leven. Je elke dag kut voelen 8 jaar lang is ondraaglijk.
pi_93693130
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Het is zo tot mijn 27 had ik zelfs nooit met een meisje gepraat.
Dan ben je verlegen en bang. Dat is mogelijk het echte probleem.

quote:
Het wordt me ook heel vaak gezegd dat ik lelijk ben in het echt en pas nog door de meiden in mijn nieuwe vriendengroep waar veel singles in zitten vinden me allemaal lelijk en hebben geen zin om in gesprek te gaan met mij.
En die vrouwen maar zeggen dat het alleen om de liefde gaat :)

quote:
Ook met uitgaan heb ik absoluut geen kans en word ik altijd direct afgewezen. Ik word altijd overal belachelijk gemaakt om mijn uiterlijk. En het erge is dat ze gelijk hebben. Want ik zie het zelf ook in de spiegel.
Er zijn toch ook lelijke meisjes.

quote:
Ik heb geen zin meer om verder te leven. Je elke dag kut voelen 8 jaar lang is ondraaglijk.
Je kan jezelf toch ook verwennen joh. Leuk porno filmpje met echte hotties
pi_93693169
dat dat ingebeeld was, dat beeld je je in, en dat was wat ik bedoelde. Hoezo zou je dat eerst posten, en er trots op zijn, en hoezo zou dat nu opeens niet zo zijn? je zei dat je een bepaalde outfit aanhad, ik denk dat je die daadwerkelijk bezit.. trek die aan en volg mijn net gegeven advies morgen tijdens koopzondag.. pak een terrasje/hema/laplace of iets dergelijks waar je uitzicht hebt en ga observeren... wat doen die kerels qua beweging/tactiek etc.

Je zegt dat je al naar de sportschool gaat etc. ben je echt pumped of een magere lat die alleen cardio doet?

Geef eens een voorbeeld van wat jij aan zou doen op een avondje uit?
pi_93693316
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef levanteudtherevival het volgende:
dat dat ingebeeld was, dat beeld je je in, en dat was wat ik bedoelde. Hoezo zou je dat eerst posten, en er trots op zijn, en hoezo zou dat nu opeens niet zo zijn? je zei dat je een bepaalde outfit aanhad, ik denk dat je die daadwerkelijk bezit.. trek die aan en volg mijn net gegeven advies morgen tijdens koopzondag.. pak een terrasje/hema/laplace of iets dergelijks waar je uitzicht hebt en ga observeren... wat doen die kerels qua beweging/tactiek etc.

Je zegt dat je al naar de sportschool gaat etc. ben je echt pumped of een magere lat die alleen cardio doet?

Geef eens een voorbeeld van wat jij aan zou doen op een avondje uit?
Ik had het verzonnen omdat ik wilde dat mijn situatie zou veranderen en om de mensen die me hulp bieden niet teleur te stellen. Maar ik weet dat ik kansloos ben bij vrouwen.
Op dit moment ben ik een magere lat omdat ik bijna niet meer eet want niks smaakt me meer.
Ik stop nu een tijdje met posten want ik realiseer me dat de pijn toch niet kan verdwijnen.
pi_93694993
Dat klinkt wel kut allemaal dat zal ik niet ontkennen. Ik zou zeggen probeer dan maar voor die breede sportschool body te gaan want dat kan iedere aap die maar vaak genoeg traint bereiken dus waarom jij niet. Ik weet verder niet hoe je hoofd eruit ziet maar als je dat goede lichaam eenmaal hebt moet je toch wel iets kunnen bereiken met vrouwen zeker als je lang bent.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_93699450
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik had het verzonnen omdat ik wilde dat mijn situatie zou veranderen en om de mensen die me hulp bieden niet teleur te stellen. Maar ik weet dat ik kansloos ben bij vrouwen.
Op dit moment ben ik een magere lat omdat ik bijna niet meer eet want niks smaakt me meer.
Ik stop nu een tijdje met posten want ik realiseer me dat de pijn toch niet kan verdwijnen.
Heeft iemand je claim dat je lelijk bent al gecheckt?
Zo niet, stuur Strawberry een foto en laat haar eens oordelen.
Niet eten is ongezond
De pijn die niet verdwijnt, ontstaat doordat je jezelf klem zet met iets dat je niet lukt.
Van al dat wanhopig zoeken word je ziek.
Die vrouwen zijn dat niet waard.
Het is imho een gedragsprobleem die samenhangt met je wanhoop (te geforceerd enzo).
Ga eens naar je huisarts, je klinkt zo wanhopig ellendig.
pi_93706329
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is zo iemand die een lelijk of nog erger een afstotelijk uiterlijk heeft heeft geen kans
bij de dames/vrouwen met een normaal/redelijk verstand.

Of je moet zeer rijk zijn of je moet willen zorgen voor de de kinderen van haar ex(en).

Daarom gaan ik zelf ook niet meer uit want het heeft toch geen zin om de gezellige man
uithangen.want het interesseren toch niet als je je uiterlijk niet mee heeft.
pi_93707456
quote:
Heeft iemand je claim dat je lelijk bent al gecheckt?
Zo niet, stuur Strawberry een foto en laat haar eens oordelen.
Niet eten is ongezond
De pijn die niet verdwijnt, ontstaat doordat je jezelf klem zet met iets dat je niet lukt.
Van al dat wanhopig zoeken word je ziek.
Die vrouwen zijn dat niet waard.
Het is imho een gedragsprobleem die samenhangt met je wanhoop (te geforceerd enzo).
Ga eens naar je huisarts, je klinkt zo wanhopig ellendig.
Meerdere users hebben zijn foto's al gezien en hem beoordeeld...not like it helps.
pi_93707573
quote:
Dat is zo iemand die een lelijk of nog erger een afstotelijk uiterlijk heeft heeft geen kans
bij de dames/vrouwen met een normaal/redelijk verstand.

Of je moet zeer rijk zijn of je moet willen zorgen voor de de kinderen van haar ex(en).

Daarom gaan ik zelf ook niet meer uit want het heeft toch geen zin om de gezellige man
uithangen.want het interesseren toch niet als je je uiterlijk niet mee heeft.
Wat een bullshit :') Kijk eens uit je doppen, er lopen vaak genoeg lelijke mannen met een normale of knappe vriendin. Vaker met een net zo lelijke, maar toch, het is mogelijk en komt redelijk veel voor.
pi_93708060
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meerdere users hebben zijn foto's al gezien en hem beoordeeld...not like it helps.
Wat was je opinie?
pi_93708159
Nee, juist niet...
  zaterdag 5 maart 2011 @ 23:18:50 #100
56749 BlaZ
pi_93708414
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, juist niet...
Kortom gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_93708468
quote:
Kortom gebrek aan zelfvertrouwen.
Kortom een ziektebeeld genaamd BDD.
pi_93708646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, juist niet...
Jammer dat zoveel mensen bloednerveus worden van dat hele datingcircus.

Ik was vroeger ook oer verlegen. Jaren later moest ik bij de huisarts langskomen. Zijn dochter ging trouwen en wilde mij nog een keer spreken. Ze bleek dat ze jarenlang verliefd op me was geweest. Ik had er niets van gemerkt. En ze was zo leuk. :(

Een zwaar gebrek aan zelfvertouwen is behoorlijk ernstig imho. Het kost je rustig vele jaren van je leven. Je groei er overheen als je mens en wereldbeeld realitischer wordt. Dan blijken al die anderen (beste mensen natuurlijk), minstens evengrote sukkels te zijn als jezelf.
pi_93708749
Het gaat bij hem niet om het daten wat problematisch is, het gaat veel verder dan dat.

Rich ik weet dat je dit leest, dus post gewoon.
pi_93708885
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat bij hem niet om het daten wat problematisch is, het gaat veel verder dan dat.

Rich ik weet dat je dit leest, dus post gewoon.
Als ik nog een jonge man was ging ik voor het hartje dat nooit onder sneeuwt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer2 op 05-03-2011 23:42:15 ]
pi_93709822
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van een dame?
pi_93710096
quote:
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van dame?
Een afwijzing is niet erg, maar als je alleen maar afwijzingen krijgt ga je geloven dat niemand je ooit zal willen.
pi_93710646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van een dame?
Frustratie vreet een mens op.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:03:48 #108
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93710722
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een afwijzing is niet erg, maar als je alleen maar afwijzingen krijgt ga je geloven dat niemand je ooit zal willen.
Waarom ga je dat geloven? Ooit van doorzettingsvermogen gehoord?
pi_93710816
Ach weet ik het....
pi_93710873
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom ga je dat geloven? Ooit van doorzettingsvermogen gehoord?
Je kan je hele leven proberen de maan aan te raken natuurlijk, maar ....
  zondag 6 maart 2011 @ 00:14:23 #111
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93711224
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach weet ik het....
Jij wel neem ik aan :P. Want je komt 'relatief' normaal over.
pi_93711332
Nou bedankt, pak van m'n hart
  zondag 6 maart 2011 @ 00:17:39 #113
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93711397
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je kan je hele leven proberen de maan aan te raken natuurlijk, maar ....
So what? Dan maar niet doen? Wat is er mis met doorzettingsvermogen. Ik heb een schijt hekel aan mensen die zeggen aan vrienden dat ze iets maar uit hun hoofd moeten zetten. Dat gaat je nooit lukken, daar ben je niet slim genoeg voor, niet mooi genoeg voor etc. Fuck that.

Het zit bijna allemaal tussen de oren. Het is niet moeilijk een onaantrekkelijke dame/man een relatie te laten krijgen en meer zelfvertrouwen te kweken. Dat zelf medelijden wat ze met zich zelf hebben wordt alleen maar door dit soort R&P topics gevoed. Boehoe ik ben lelijk en kan niemand vinden. Ja, boehoe, ik ook niemand. Laten we samen zielig zijn. Boe-fucking-hoe...
  zondag 6 maart 2011 @ 00:23:00 #114
324162 levanteudtherevival
Luctor et Emergo!
pi_93711634
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So what? Dan maar niet doen? Wat is er mis met doorzettingsvermogen. Ik heb een schijt hekel aan mensen die zeggen aan vrienden dat ze iets maar uit hun hoofd moeten zetten. Dat gaat je nooit lukken, daar ben je niet slim genoeg voor, niet mooi genoeg voor etc. Fuck that.

Het zit bijna allemaal tussen de oren. Het is niet moeilijk een onaantrekkelijke dame/man een relatie te laten krijgen en meer zelfvertrouwen te kweken. Dat zelf medelijden wat ze met zich zelf hebben wordt alleen maar door dit soort R&P topics gevoed. Boehoe ik ben lelijk en kan niemand vinden. Ja, boehoe, ik ook niemand. Laten we samen zielig zijn. Boe-fucking-hoe...
QFT, waar een wil is is een weg Richard!
pi_93711788
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef levanteudtherevival het volgende:

[..]

QFT, waar een wil is is een weg Richard!
Ik weet niet of die weg er voor iedereen is, sommige mensen hebben nou eenmal een grote achterstand, zie deze post: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4
pi_93711795
Wat als de wil er niet is omdat je er de kracht niet meer voor op kan brengen en al jarenlang vast zit in een bepaald denkpatroon en depressiviteit? Hoe zet je die knop om.
pi_93711920
Trouwens ben ik met je eens dat doorzettingsvermogen een mens ver kan brengen als het aankomt op vrouwen, maar wel als je geen psychische problemen hebt of deze hebt overwonnen.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:32:55 #118
324162 levanteudtherevival
Luctor et Emergo!
pi_93712074
De mensen hier hebben psychische problemen -> tijd om ze te overwinnen, het gebagger in deze topic-reeks lukt niet dus dan maar met professionelere hulp. heeft een van jullie ervaring met psycholoog of iets dergelijks? hoe ging dat?
  zondag 6 maart 2011 @ 00:33:35 #119
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93712111
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of die weg er voor iedereen is, sommige mensen hebben nou eenmal een grote achterstand, zie deze post: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4
So what? Waarom zou een grote achterstand moeten betekenen dat je het niet meer kunt? Of minder kunt? Je zoekt naar redenen om je excuus te verdedigen. Een grote achterstand zou juist(!) een reden moeten zijn om er juist actief mee bezig te zijn! Nu wordt die reden van 'achterstand' veel te vaak als excuus gebruikt.

Echt het is allemaal zo fucking kul. Om compleet gaar van te worden. Ik heb complete transformaties van personen mee gemaakt die zo verlegen waren als kind die na een duik in het diepe toch veranderden. Je bent nooit te oud om te leren. Niet om een relatie te starten, om op je 40e te leren schaatsen etc.
pi_93712357
We hebben vrouwelijke fokkers nodig die zich willen opofferen. Dat is de enige remedie. Praten helpt niet meer.
Ron Paul 2012
pi_93712571
quote:
De mensen hier hebben psychische problemen -> tijd om ze te overwinnen, het gebagger in deze topic-reeks lukt niet dus dan maar met professionelere hulp. heeft een van jullie ervaring met psycholoog of iets dergelijks? hoe ging dat?
Rich loopt al bij een psychiater en zou ook groepsgesprekken krijgen of zo maar daar heb ik niks meer over gehoord....ook niet van medicijnen.
pi_93712608
quote:
We hebben vrouwelijke fokkers nodig die zich willen opofferen. Dat is de enige remedie. Praten helpt niet meer.
Klopt, denk ik ook.
pi_93712653
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So what? Waarom zou een grote achterstand moeten betekenen dat je het niet meer kunt?
Niet per se. Maar het word achterstand geeft wel aan dat het voor andere mensen heel makkelijk is, maar voor mij niet en dat er heel veel meer pijn, moeite en hard werk nodig is.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:46:46 #124
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93712686
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat als de wil er niet is omdat je er de kracht niet meer voor op kan brengen en al jarenlang vast zit in een bepaald denkpatroon en depressiviteit? Hoe zet je die knop om.
Dan verander je van plek. Ga je ergens op vakantie. Je hebt vaak een wisseling van patroon nodig om uit een moeilijke periode te komen. Heb je het geld niet? Ga je sparen. Zijn er bepaalde issues die uitgepraat moeten worden of bepaalde personen die je weg tot succes verhinderen? Dan zorgen we dat dat verandert. Issues met een familie lid? Je hebt een telefoon en een mond. Maak een afspraak en zorg dat je alle shit achter je krijgt. Ga dan eens een periode weg.

Doe dingen die je normaal niet doet. Wil je het niet? Ga dan naar een hostel waar je bewust je kamer moet delen met anderen. Wedden dat je na verloop van tijd in een rap tempo communicatieve vaardigheden opbouwt?

Zo moeilijk is het allemaal niet. Dit soort users zijn vaak fantastisch in het analyseren van al hun problemen maar zijn negatief ten opzichte van elk concreet plan wat er naar ze gegooid wordt. Verdrinken in zelf medelijden. En zijn helemaal hotel de botel als een meisje op eens een smsje naar ze stuurt etc.
pi_93712727
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, denk ik ook.
Als jij het maar niet wordt natuurlijk he. We hebben vast wel wat Poolse meiden rondlopen hier.
Ron Paul 2012
  zondag 6 maart 2011 @ 00:49:13 #126
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93712780
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet per se. Maar het word achterstand geeft wel aan dat het voor andere mensen heel makkelijk is, maar voor mij niet en dat er heel veel meer pijn, moeite en hard werk nodig is.
Dat geeft helemaal niet aan dat het voor anderen heel makkelijk is. Ervaring wil niet zeggen dat het makkelijk is. Misschien kost het wel net zoveel moeite ..

En wat is er mis mee dat iets veel pijn en moeite kost en dat je dat bereikt met hard werken... Waar is het probleem? Ik zie het niet? Kijk, als iemand ergens in een wazig gehucht van een paar duizend man zou wonen en daar al meer dan 25 jaar woont. En zo'n beetje wel alle lokale kroegen heeft gezien kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment depri wordt als het niet lukt.

Maar er is meer in de wereld ..
pi_93712783
sitting_elfling je gaat teveel van jezelf uit.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:49:52 #128
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93712818
Ik vind sommige posts toch redelijk wanhopig klinken en dat belemmert je. De suggestie van een psycholoog bezoeken lijkt me toch nket gek.

Daarnaast zou ik mannen aanraden te bedenken dat vrouwen gewoon mensen zijn met dezelfde gevoelens en onzekerheden. Het is uiteindelijk zaak om iemand te vinden die goed voor jou is, bij jou past.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93712848
Versieren is iets wat je gedurende jouw leven leert. Je leert met jezelf omgaan, dit is wat versieren is. Don't hurry be happy. :)
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:57:44 #130
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93713136
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef deelnemer2 het volgende:
sitting_elfling je gaat teveel van jezelf uit.
Van mezelf? Ik heb vrienden die erger waren wat betreft sociale omgang en relaties dan users die ik hier heb zien posten :{
pi_93713236
Ik check over een tijdje dit topic wel weer...succes met versieren allen.

[ Bericht 78% gewijzigd door -Strawberry- op 06-03-2011 01:07:16 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 01:06:32 #132
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93713462
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je vrienden nog leven zijn ze er vast niet erger aan toe dan bepaalde users hier...
Ik wist niet dat bepaalde users hier het loodje hadden gelegd? Ik heb natuurlijk niet alles gelezen en er zijn natuurlijk ook wel degelijk mensen die echt psychisch ziek zijn. Maar met medicatie kun je een eind komen.

Naar mijn mening is er gewoon een te groot gedeelte mensen die er zelf echt wat aan kan doen en slechts een relatief kleine groep die echt ziek is en professionele hulp nodig heeft.
pi_93713473
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Van mezelf? Ik heb vrienden die erger waren wat betreft sociale omgang en relaties dan users die ik hier heb zien posten :{
Ik bedoel die: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt mentaliteit.
Dat is ook niet waar.
pi_93713491
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar.
Jawel hoor. Ik zie het vaak gebeuren in films
Ron Paul 2012
pi_93713538
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef sitting_elfling het volgende:

Naar mijn mening is er gewoon een te groot gedeelte mensen die er zelf echt wat aan kan doen en slechts een relatief kleine groep die echt ziek is en professionele hulp nodig heeft.
Denk ik ook hoor, daarom vind ik het zonde als jongens/mannen het met name opgeven, dan lopen ze zoveel moois mis. Al bestaat het leven uit meer dan het hebben van een vriendin, natuurlijk is verliefheid wel heel mooi.
pi_93713562
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Grappenmaker. :P
  zondag 6 maart 2011 @ 01:09:44 #137
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93713595
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar.
Nee natuurlijk is het niet waar. Maar dat wil bij voorbaat niet zeggen dat je het maar niet moet proberen. Met die mentaliteit kom je nergens.
pi_93713635
Proberen moet je zeker doen, maar het gaat er vooral om hoe je omgaat met tegenslagen. Wanneer die te heftig zijn moet je lekker naar huis gaan, niet het op een zuipen zetten.
pi_93713954
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee natuurlijk is het niet waar. Maar dat wil bij voorbaat niet zeggen dat je het maar niet moet proberen. Met die mentaliteit kom je nergens.
Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.
pi_93713956
De nietigheid van het leven begrijpen / waarderen kan soms wel eens helpen. Letterlijk in de zin van ''zóóóóó wat zijn we eiguhlijk klein he met sun alleh!"

Heerlijk vind ik dat soms, net voordat ik iets moet doen wat ik eng vind, of als ik me zorgen maak over iets dat tegenzit. Het boeit eigenlijk allemaal geen fcuckle, sex is niet het enige genot op de wereld. Tegelijkertijd is het verkrijgen van affectie en genegenheid van vrouwen ook niet onhaalbaar, voor niemand. Ik vertrouw nog steeds op m'n mening dat je dan maar de nadruk moet leggen op je andere kwaliteiten als je het niet van je uiterlijk moet hebben. Leer jezelf ook wat arrogant zijn, een beetje overcompensatie.

Zielig lopen doen heeft in ieder geval geen zin. Dat is na jaren lang zielig doen wel duidelijk, ben je geen meter mee opgeschoten. Dus als je steeds op dezelfde voet verder wil gaan, kan je er het best nu al een eind aan maken, want je zal nergens komen. De prinses op het witte paard bestaat niet.
Ron Paul 2012
pi_93713992
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.
Als je wordt afgemaakt door mensen die opmerkingen naar je slingeren of je het leven moeilijk maken, dan ben jij niet minderwaardig aan hen, maar zijn zij minderwaardig aan jou.
Ron Paul 2012
  zondag 6 maart 2011 @ 01:28:56 #142
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93714105
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef Supersoep het volgende:
De nietigheid van het leven begrijpen / waarderen kan soms wel eens helpen. Letterlijk in de zin van ''zóóóóó wat zijn we eiguhlijk klein he met sun alleh!"

Heerlijk vind ik dat soms, net voordat ik iets moet doen wat ik eng vind, of als ik me zorgen maak over iets dat tegenzit. Het boeit eigenlijk allemaal geen fcuckle, sex is niet het enige genot op de wereld. Tegelijkertijd is het verkrijgen van affectie en genegenheid van vrouwen ook niet onhaalbaar, voor niemand. Ik vertrouw nog steeds op m'n mening dat je dan maar de nadruk moet leggen op je andere kwaliteiten als je het niet van je uiterlijk moet hebben. Leer jezelf ook wat arrogant zijn, een beetje overcompensatie.

Zielig lopen doen heeft in ieder geval geen zin. Dat is na jaren lang zielig doen wel duidelijk, ben je geen meter mee opgeschoten. Dus als je steeds op dezelfde voet verder wil gaan, kan je er het best nu al een eind aan maken, want je zal nergens komen. De prinses op het witte paard bestaat niet.
Ik kreeg dat gevoel wat je hier beschrijft pas echt door toen ik ging verhuizen naar het buitenland. Alleen zielig thuis zijn schiet je geen donder mee op.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:30:35 #143
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93714142
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.

Maar waarom zou iemand zich bewust onderdrukt moeten voelen en daar niet gewoon schijt aan hebben?
pi_93714267
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je wordt afgemaakt door mensen die opmerkingen naar je slingeren of je het leven moeilijk maken, dan ben jij niet minderwaardig aan hen, maar zijn zij minderwaardig aan jou.
Ik ben het met je eens. Alles relativeren en er boven gaan staan, helpt. Maar dan nog.
Het maakt uit of je kansen krijgt en waardering ervaart of niet.
Je levensgevoel komt niet zomaar uit de lucht vallen.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:36:13 #145
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93714271
quote:
Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.

Maar waarom zou iemand zich bewust onderdrukt moeten voelen en daar niet gewoon schijt aan hebben?
Dat soort opmerkingen en ervaringen maken mooie vrouwen ook onzeker. Ik refereer niet aan mezelf ( want ik ben absoluut ook niet het ideaalbeeld) maar wel aan de prachtige vrouwen met een slecht zelfbeeld die ik tegen ben gekomen.

In the end gaat het wel gewoon om wie je bent en wat je uitstraalt, al helpt een fijn uiterlijkvast ook wel.
pi_93714304
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Infantiel voorbeeld.

Ik denk aan mensen met ernstige brandwonden in het gezicht.
Ernstige vorm van een haze lip.
Serieuze psychische klachten.

Dat is niet meer gezellig daten. Snap je.
pi_93714424
Mensen wacht maar af. Iedereen wie hier zit heeft het gevoel minder te zijn dan een ander. Hierdoor leer je zoveel over je gevoel. Ooit komt het licht aan het einde van de tunnel, dan zul je de gaven die je nu hebt geleerd kunnen gebruiken.

Of je het dan nog wilt is een tweede, vrouwen neuken om de sex is namelijk niet echt zo leuk. Maar daar komen jullie nog wel achter.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:43:29 #148
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93714468
quote:
Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef deelnemer2 het volgende:
Infantiel voorbeeld.

Ook mensen die dat hebben leren leuke mensen kennen en misschien de liefde van hun leven. Het scheelt ect een stuk wie je als persoon bent.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:44:58 #149
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93714514
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Infantiel voorbeeld.

En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.
pi_93714537
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.
Maar het biedt wel meer tevredenheid wanneer een persoon met brandwonden zijn/haar ware vindt. Zelf ben ik ook een lijder van acne, laat ik mij uit het veld slaan? No way, door niemand.
pi_93714788
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar het betekent wel dat je het leven anders moet benaderen dan de gemiddelde mens dat doet. Een leuke peptalk in een commercieel bedrijf waarin wordt gesteld dat de indruk van de eerste seconde eigenlijk al bepalend is enzo. Je moet het niet op dat soort mensen loslaten. Zo wordt er nogal wat beweerd dat niet voor iedereen bruikbaar is. Je moet veel negeren als je buiten normale valt.

Voor intelligente mensen leidt het ook tot veel inzicht. Persoonlijk heb ik geen advies nodig. Maar ik begrijpt de problemen van anderen beter. Het is voor sommige echt niet gemakkelijk. Problemen hebben de neiging zich op te stapelen. Het resulterende levensgevoel is moeilijk uit te leggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer2 op 06-03-2011 02:21:00 ]
pi_93715069
deelnemer = schenkstroop?
pi_93715112
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef iwannabehigh het volgende:
deelnemer = schenkstroop?
Deelnemer is wat ouder, zeer hoog opgeleid en breed ontwikkeld.
pi_93715404
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Deelnemer is wat ouder, zeer hoog opgeleid en breed ontwikkeld.
Maar heb jij ook problemen op sociaal gebied of kom je hier gewoon chillen?
  zondag 6 maart 2011 @ 02:31:32 #155
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93715449
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar het betekent wel dat je het leven anders moet benaderen dan de gemiddelde mens dat doet. Een leuke peptalk in een commercieel bedrijf waarin wordt gesteld dat de indruk van de eerste seconde eigenlijk al bepalend is enzo. Je moet het niet op dat soort mensen loslaten. Zo wordt er nogal wat beweerd dat niet voor iedereen bruikbaar is. Je moet veel negeren als je buiten normale valt.

Voor intelligente mensen leidt het ook tot veel inzicht. Persoonlijk heb ik geen advies nodig. Maar ik begrijpt de problemen van anderen beter. Het is voor sommige echt niet gemakkelijk. Problemen hebben de neiging zich op te stapelen. Het resulterende levensgevoel is moeilijk uit te leggen.
Ik heb het idee dat men zich al wel erg snel in een eigen hokje plaatst. Echte problemen of niet. Ik denk de categorie die jij schetst nog niet een kwart is van de 'probleem gevallen'. Uiteraard is dit een ruime schatting.

Er wordt inderdaad veel beweerd wat niet allemaal suitable is voor ieder individu. Maar niet ieder persoon heeft specifieke individuele hulp nodig.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:58:35 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93716812
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

En de "nerd" is nooit echt lelijk in die irritante chick-flics. En "the whimpy kid" is ook eigenlijk niet whimpy in die kinderfilms.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 6 maart 2011 @ 05:01:31 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93716835
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

Er wordt inderdaad veel beweerd wat niet allemaal suitable is voor ieder individu. Maar niet ieder persoon heeft specifieke individuele hulp nodig.
Er wordt naar mijn idee juist teveel beweert vanuit moralisme/idealisme. Dingen die eigenlijk op niemand van toepassing zijn omdat ze gewoon niet werken in de praktijk.

Je kan bijv het onderwerp veranderen naar dieten/afvallen. Dan zegt men automatisch: minder eten meer bewegen. En werkt dat dan ook in de praktijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 06-03-2011 05:06:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 6 maart 2011 @ 05:11:02 #158
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93716913
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er wordt naar mijn idee juist teveel beweert vanuit moralisme/idealisme. Dingen die eigenlijk op niemand van toepassing zijn omdat ze gewoon niet werken in de praktijk.

Je kan bijv het onderwerp veranderen naar dieten/afvallen. Dan zegt men automatisch: minder eten meer bewegen. En werkt dat dan ook in de praktijk?
Minder eten meer bewegen werkt inderdaad in de praktijk :P
  zondag 6 maart 2011 @ 05:15:53 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93716948
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 05:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Minder eten meer bewegen werkt inderdaad in de praktijk :P
De praktijk ligt ingewikkelder. Wellicht zou men dan juist moeten toegeven dat zij niet alles begrijpen van hoe afvallen en het lichaam precies werken. Ipv nodeloos mensen te gaan zitten afkafferen met gebruik van foute/incomplete informatie.
pi_93719269
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat men zich al wel erg snel in een eigen hokje plaatst. Echte problemen of niet. Ik denk de categorie die jij schetst nog niet een kwart is van de 'probleem gevallen'. Uiteraard is dit een ruime schatting.

Dat klopt en het lastig problemen in te schatten, ook voor professionele psychologen. Je kan er dus ook gemakkelijk mee aan de haal gaan. Zowel degene die zichzelf problemen aanpraat, als degene die op grond van een beperkte eigen ervaring en politieke / ideologische ideeen alles te simpel interpreteert.

Dit forum laat goed zien waar mensen mee rondlopen. Dat kan zeer verhelderend en relativerend werken voor mensen met problemen.
pi_93724218
Ik ben dood, gisteren heb ik in Breda zoveel gedronken dat ik de helft vergeten ben. Zoveel heb ik nog nooit gedronken. Volgens mijn vrienden heb ik 17 biertjes ,3 johnny walkers, 3 Jack Daniels, 1 goldstrike achterover geslagen.
Toen ik wakker werd was mijn kop rood en leek ik op een Chinees.
IK heb met een meid gepraat dat is een ding wat zeker is al weet ik vrijwel niks meer van het gesprek maar ik was volgens mijn vrienden zo'n 30 minuten in gesprek. Ik weet ook niet meer hoe ik met haar in gesprek ben geraakt. Ik weet alleen nog dat ze in Leuven studeerde en dat ik zei dat ik 22 was en dat ze dat geloofde. Meer weet ik niet meer. Ik heb dus ook geen telefoonnummer gekregen. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe ze eruit zag -.- Ik denk dat ze me lelijk vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 13:42:19 ]
pi_93724318
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:

Ik denk dat ze me lelijk vond.
Volgt ook zo logisch uit het daaraan voorafgaande verhaal.
pi_93724359
Het erge was dat ik zelfs met zoveel alcohol op nog dacht dat ik afstotelijk lelijk was en nog altijd niemand aan durfde te kijken.

Ik kijk nooit iemand aan tijdens uitgaan. Soms per ongeluk en dan kijk ik meteen de andere kant op. Een beetje als een Autist met het verschil dat ik me schaam voor mijn uiterlijk.

Maar toen ik met die meid in gesprek raakte was ik van de wereld. Ik vraag me af hoe het tot stand is gekomen.
Is het mogelijk dat ik me dat opeens weer kan herinneren?

Ik durf nooit een meid aan te kijken omdat ik bang ben voor de blik der afwijzing.
Uiteraard zoals altijd heb ik weer veel met vreemde gasten staan praten. En er zitten er ook veel bij die me zomaar omhelzen uit het niets -.- ik heb dat echt altijd als ik uitga.

[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 13:46:49 ]
pi_93724545
Ja, even wat zelf-hypnose toepassen.
Ron Paul 2012
pi_93724673
Ik weet nog dat ze als een Bij verkleed was en dat ik irritant haar voelsprieten aanraakte ofzo. Dat komt me weer binnen opeens Ik weet nog hoe het eindigde, haar vriendinnen belde haar dat ze op haar te wachten stonden buiten en zo kwam het ten einde.

Maar ik wil perse weten hoe het gesprek tot stand is gekomen. Dat is het belangrijkste en ik vermoed dat ik dat niet meer kan herinneren -.-

We hebben met zijn vieren, 300 euro er doorheen gejaagd gisteren.

Het vervelendste van de avond was dat ik overal het gevoel had van afwijzende blikken van dames. Ik haat dat heel erg en versterkt mijn BDD.

Eigenlijk was dit de eerste keer dat ik met een meid buiten mijn vriendengroep stond te praten tijdens het uitgaan en ik moet gewoon weten hoe ik haar heb benaderd. Maar het erge is dat ik dit gewoon niet meer ga herinneren ben ik bang :(

Ik vraag me af of het echt afwijzende blikken zijn of omdat ik het me inbeeld. Misschien omdat ik zelf niet durf te kijken en alleen uit mijn ooghoeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 13:57:20 ]
pi_93724956
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:49 schreef richard_prf het volgende:

Maar ik wil perse weten hoe het gesprek tot stand is gekomen. Dat is het belangrijkste en ik vermoed dat ik dat niet meer kan herinneren -.-
Bij toeval (iets met die sprieten of je stond per ongelijk op haar tenen) of ze vond je leuk (zo op het eerste gezicht) en begon zelf.
pi_93725019
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Bij toeval of ze vond je leuk (zo op het eerste gezicht).
Het was toeval, Wij stonden daar ergens achterin en volgens mij was zij alleen ofzo aan het wachten op haar vriendinnen en stond ze naast ons te wachten en zo ben ik gesprek geraakt denk ik.
Blijkbaar durfde ik haar aan te kijken en wat te zeggen. En dat ze me leuk zou vinden zo op het eerste gezicht is onmogelijk want dat is namelijk nooit gebeurd in 27 jaar dus ik moet het zeker niet hebben van mijn goede uiterlijk.

Godverdomme ik moet gewoon weten hoe het gesprek is gestart.
Sprak ik haar opeens aan omdat ze naast mij stond?
Keek ik haar aan en zij mij en is zij toen begonnen?

Ik weet dat als ik nuchter was dat het gesprek er sowieso nooit was gekomen.
Ik vrees dat er teveel hersencellen zijn afgestorven gisteren om het te onthouden.

[ Bericht 8% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:04:35 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 14:05:00 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93725225
quote:
Ik vraag me af of het echt afwijzende blikken zijn of omdat ik het me inbeeld. Misschien omdat ik zelf niet durf te kijken en alleen uit mijn ooghoeken.
Hoogwaarschijnlijk speelt het allemaal in je hoofd, die afwijzende blikken. Ten eerste je hebt zelf geen oogcontact proberen te maken en ten tweede je valt niet de hele tijd op, de meeste mensen zitten niet de hele tijd over jou te denken. Meeste mensen hebben niks tegen je en denken niet eens aan je, ze zijn daar om zelf gezellig met je te hebben. Ze gaan pas over jou denken wanneer je hen begin aan te spreken en interacteren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93725556
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het was toeval, Wij stonden daar ergens achterin en volgens mij was zij alleen ofzo aan het wachten op haar vriendinnen en stond ze naast ons te wachten en zo ben ik gesprek geraakt denk ik.
Blijkbaar durfde ik haar aan te kijken en wat te zeggen. En dat ze me leuk zou vinden zo op het eerste gezicht is onmogelijk want dat is namelijk nooit gebeurd in 27 jaar dus ik moet het zeker niet hebben van mijn goede uiterlijk.
Volgens Strawberry (en anderen) is je uiterlijk geen reeel probleem.
Maar dat nare gevoel verhinderd je om je normaal te gedragen.

Is het een idee om alleen met dat gevoel te beginnen?
Stel je gaat van het ergste uit. Wat kun je dan verwachten en is daarmee te leven?
pi_93725702
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Volgens Strawberry (en anderen) is je uiterlijk geen reeel probleem.
Maar dat nare gevoel verhinderd je om je normaal te gedragen.

Is het een idee om alleen met dat gevoel te beginnen?
Stel je gaat van het ergste uit. Wat kun je dan verwachten en is daarmee te leven?
Toevallig heb ik een foto gekregen van gisteren.
Ik sta rechts, Ik ben wel degelijk lelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al moet ik zeggen die gast op de voorgrond er ook niet al te best eruit ziet op die foto.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:38:14 ]
pi_93725839
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet dat als ik nuchter was dat het gesprek er sowieso nooit was gekomen.

Dus dan maar dronken door het leven.. ;)

Maja, heb zelf ookal ben ik tyfesdronken altijd een soort stemmetje in me hoofd "ze moet niks van je! je valt haar lastig!! rot op! fugly bastard!" klote is dat.
pi_93725874
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje vage foto maar vind je buddy's veel lelijker tbh.
pi_93725901
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Beetje vage foto maar vind je buddy's veel lelijker tbh.
Die vriend op de voorgrond lijkt net een lachend nijlpaard ofzo :D
Maar lol heeft die man echt altijd. En je kan altijd met hem lachen.
Mja mijn knappere vrienden staan hier niet bij :P
pi_93725984
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

SPOILER
Al moet ik zeggen die gast op de voorgrond er ook niet al te best eruit ziet.
Gezien. Je zien er zeer goed uit. Klacht verworpen.
Verklaart ook je gesprek met dat meisje. Ze vond je er leuk uitzien.
pi_93726067
Jammer alleen dat je mijn outfit niet goed kan zien op die foto.
pi_93726090
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef richard_prf het volgende:
Jammer alleen dat je mijn outfit niet goed kan zien op die foto.
Waarom?
pi_93726150
Jahoor, Richard kaapt weer eens het hele topic.

Beetje jammer dat je je vrienden keihard afkraakt door te zeggen dat er 1 op een nijlpaard lijkt. En dan vind je jezelf lelijk, en dan durf je dat over een ander te zeggen. Net alsof dat leuk is voor hem (ookal krijgt hij dit niet mee, het is niet leuk). En jij zou toch wel moeten weten hoe dat voelt. Toont wel karakter.
pi_93726171
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het er wel leuk uitzag. Maar maandag ga ik weer naar Breda en weer flink wat alcohol naar binnen werken. En ik zal proberen een leukere foto te maken.

Ik zie hier met een zware kater en ik ga toch merken dat ik geen 18 meer ben toen ik de dag erna vrolijk opstond zonder hoofdpijn of whatever

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:40:07 ]
pi_93726311
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:

Beetje jammer dat je je vrienden keihard afkraakt door te zeggen dat er 1 op een nijlpaard lijkt. En dan vind je jezelf lelijk, en dan durf je dat over een ander te zeggen. Net alsof dat leuk is voor hem (ookal krijgt hij dit niet mee, het is niet leuk). En jij zou toch wel moeten weten hoe dat voelt. Toont wel karakter.
Jonge wat zeik je nou kneusje, Ik bedoel dat lachend nijlpaard niet eens negatief maar dat hij er grappig op staat. bovendien zit hij er ECHT niet mee. Het is lange leven de lol voor hem en hij weet zelf dat die er niet zo goed uitziet maar dat boeit hem echt niet.
Waar zie jij staan dat ik hem lelijk vind trouwens? Ik vind hem er niet top uitzien typte ik. En lelijk vind ik hem dus echt niet.
pi_93726405
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat het er wel leuk uitzag. Maar maandag ga ik weer naar Breda en weer flink wat alcohol naar binnen werken. En ik zal proberen een leukere foto te maken.
Kom maar op met die foto's. Als ik vind dat je lelijk bent, draai ik er niet om heen.

quote:
Ik ziet hier met een zware kater en ik ga toch merken dat ik geen 18 meer ben toen ik de dag erna vrolijk opstond zonder hoofdpijn of whatever
Nee, je bent een jonge man van 27.
pi_93726457
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kom maar op met die foto's. Als ik vind dat je lelijk bent, draai ik er niet om heen.

[..]

Nee, je bent een jonge man van 27.
I know :P. maar die meid dacht meteen dat ik nog studeerde geloof ik dus ik zei maar dat ik nog studeerde en 22 was. De meeste mensen schatten me nog steeds rond de 19 of 20.
pi_93726495
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef Kevin24 het volgende:

Maja, heb zelf ookal ben ik tyfesdronken altijd een soort stemmetje in me hoofd "ze moet niks van je! je valt haar lastig!! rot op! fugly bastard!" klote is dat.
Klopt ja, ik herken dat ook. Voordat ik relaxed met een meisje durf te praten moet ik al zo dronken zijn dat ik nauwelijks meer kan lopen. Tot die tijd blijft dat te eng, terwijl ik verder wel al heel veel ondoordachte en stomme dingen ga doen.
pi_93726539
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Klopt ja, ik herken dat ook. Voordat ik relaxed met een meisje durf te praten moet ik al zo dronken zijn dat ik nauwelijks meer kan lopen. Tot die tijd blijft dat te eng, terwijl ik verder wel al heel veel ondoordachte en stomme dingen ga doen.
Ja klopt ik ook wel. Heb jij dan ook de volgende dag de gedachte van dat je hele erge dingen hebt gezegd en dat je je voor lult voelt staan?
pi_93726545
Er is hier maar 1 kneusje en dat ben jij, geloof me. Je bent 27 jaar, gedraag je je er dan (a.u.b) naar. Je kan je wel de hele tijd gaan verschuilen achter BDD en zielig doen en aandacht vragen dmv topics kapen, maar dat heeft echt geen zin. Door jou begrijp ik mijn moeder ineens heel goed, dodelijk vermoeiend lijkt me het.. zo'n onzeker persoon om je heen die keer op keer om bevesteging vraagt.

Mensen die gaan zeggen dat ik me niet in kan leven blablabla.. Kan ik wel, maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen en eraan gaan werken ipv bevestiging blijven vragen en er ondertussen toch niet in geloven en blijven zeggen dat je lelijk bent.
pi_93726547
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I know :P. maar die meid dacht meteen dat ik nog studeerde geloof ik dus ik zei maar dat ik nog studeerde en 22 was. De meeste mensen schatten me nog steeds rond de 19 of 20.
Terecht, dat is je geestelijke leeftijd. :)
pi_93727092
Wat ik ook niet helemaal snap is, dan vind je jezelf zó ontzettend lelijk, afzichtelijk en gruwelijk, maar dan post je wel foto's openbaar. Waarom? Je zou toch zeggen dat je dan juist niet wilt dat mensen je kunnen zien omdat je bang bent voor afwijzingen (aangezien je zo overtuigd bent dat je lelijk bent en je mensen zelfs niet in de ogen aan durft te kijken??). Dan lijkt het mij realistischer dat je priveberichten stuurt met foto's naar users die je vertrouwt. Maar oke..
pi_93727387
Misschien is het probleem dat je nooit oogcontact maakt en altijd wegkijkt...
Natuurlijk nodigt dat vrouwen niet uit om met je te praten en dergelijke. Anders lijkt het alsof je geen contact met ze wil hebben. Je zegt altijd dat je vrienden zo succesvol zijn bij de vrouwen, maar op die foto ben jij zeker niet de lelijkste. Misschien wel de meest normale. Dan weet je dat...
pi_93727475
Leuke vrienden trouwens, die jou bijna jezelf laten doodzuipen.
pi_93727498
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is hier maar 1 kneusje en dat ben jij, geloof me. Je bent 27 jaar, gedraag je je er dan (a.u.b) naar. Je kan je wel de hele tijd gaan verschuilen achter BDD en zielig doen en aandacht vragen dmv topics kapen, maar dat heeft echt geen zin. Door jou begrijp ik mijn moeder ineens heel goed, dodelijk vermoeiend lijkt me het.. zo'n onzeker persoon om je heen die keer op keer om bevesteging vraagt.

Mensen die gaan zeggen dat ik me niet in kan leven blablabla.. Kan ik wel, maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen en eraan gaan werken ipv bevestiging blijven vragen en er ondertussen toch niet in geloven en blijven zeggen dat je lelijk bent.
Ja jonge, ik wist al langer dat je een kortzichtig persoon was en gewoon gaat vertellen dat iemand zich niet moet aanstellen terwijl diegene aan een psychische ziekte lijd en veel problemen ondervind.
En beweren dat ik er niks aan doe terwijl ik juist kehard aan mijn problemen probeer te werken.
Ik hecht dan ook geen waarde aan jouw posts. Je zit hier op het psychologische gedeelte van het forum dus als je niet normaal kan typen wat doe je hier nog dan?
Ik negeer jouw posts dan ook vanaf nu.
pi_93727567
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jonge wat zeik je nou kneusje, Ik bedoel dat lachend nijlpaard niet eens negatief maar dat hij er grappig op staat. bovendien zit hij er ECHT niet mee. Het is lange leven de lol voor hem en hij weet zelf dat die er niet zo goed uitziet maar dat boeit hem echt niet.
Waar zie jij staan dat ik hem lelijk vind trouwens? Ik vind hem er niet top uitzien typte ik. En lelijk vind ik hem dus echt niet.
Jouw vrienden weten ook niet dat jij vrijwel altijd depressief bent, toch?
Misschien is die vriend ook wel heel ongelukkig, maar laat hij dat niet merken aan jou.
pi_93727608
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Het ging toch over zijn ervaringen met versieren en dat een meisje met hem in gesprek was? Lijkt me OT. Of heb jij iets beters te posten?

quote:
Hier heb je wel een beetje gelijk in.
pi_93727627
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw vrienden weten ook niet dat jij vrijwel altijd depressief bent, toch?
Misschien is die vriend ook wel heel ongelukkig, maar laat hij dat niet merken aan jou.
Ja ze weten het niet. En ja je kan gelijk hebben hoor. Ik zal die persoon echt niet laten vallen als die problemen zou hebben wat helaas bij vrijwel iedereen andersom werkt in de praktijk.
pi_93727631
Maar Rich als je zo doorgaat heb je precies wat je wilt, namelijk doodgaan aan liverfailure.
pi_93727674
quote:
Dronken mannen zijn totaal onaantrekkelijk...
pi_93727693
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Rich als je zo doorgaat heb je precies wat je wilt, namelijk doodgaan aan liverfailure.
Ik drink bijna nooit hoor :P Ik had er gewoon zin in. En het valt wel mee volgens mij :P ik heb niet eens gekotst of andere klachten gekregen.
Iedereen was dronken gisteren.
pi_93727721
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dronken mannen zijn totaal onaantrekkelijk...
Ja , maar ik praatte nog wel normaal met haar. Ik kwam niet straal bezopen over ofzo want het gesprek duurde een half uur dus zo erg kan het niet geweest zijn.
pi_93727829
Ik vind mezelf er afschuwelijk uitzien ook op die foto, ook al is die wat vaag. Maar blijkbaar vind iedereen me er normaal uitzien dus dat helpt wel een beetje in mijn strijd tegen mijn BDD.
pi_93727834
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit hoor :P Ik had er gewoon zin in. En het valt wel mee volgens mij :P ik heb niet eens gekotst of andere klachten gekregen.
Iedereen was dronken gisteren.
Als ik zie hoeveel jij naar binnen hebt gewerkt...en geheugenverlies is ook geen goed teken. Wees blij dat je jezelf niet in een coma hebt gezopen. Misschien zijn die vrienden van je precies als jij, dat ze ook zoveel zuipen.

Of ik snap het uitgaansleven niet dat kan ook, want ik heb mensen nooit begrepen die zóveel drinken en zó dronken worden. Dat in combinatie met die stomme PM van jou denk ik dat je beweegreden iets anders was, maar goed. Stuur me nooit meer zo'n PM tenzij je het meent.
pi_93727848
Strawberry, je weet zelf ook wel dat hij alleen maar over lelijk zijn enzovoort praat. Niet over ''versieren op LATERE leeftijd''.

Ja Richard, je laat 1 meisje beoordelen over je uiterlijk en dan ineens is alles goed volgens jou? Dát is kortzichtig (dus noem mij niet kortzichtig omdat ik geen medelijden met je heb) en dat laat zien dat je NIET keihard aan het werk bent, anders zou je zoiets doms niet eens posten. Dus noem mij niet kortzichtig, noem me maar hard.
pi_93727903
Whatever ik ben toch boos op hem dus heb eigenlijk geen eens zin om hier te posten. :W

Ik moet toch gaan. Succes met de bitchfight Rich en iwannabehigh!
pi_93727935
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, je weet zelf ook wel dat hij alleen maar over lelijk zijn enzovoort praat. Niet over ''versieren op LATERE leeftijd''.

Ja Richard, je laat 1 meisje beoordelen over je uiterlijk en dan ineens is alles goed volgens jou? Dát is kortzichtig (dus noem mij niet kortzichtig omdat ik geen medelijden met je heb) en dat laat zien dat je NIET keihard aan het werk bent, anders zou je zoiets doms niet eens posten. Dus noem mij niet kortzichtig, noem me maar hard.
Niet beoordelen op mijn uiterlijk, maar vragen of ze datgene ziet wat ik me inbeeld. En nee ik vind je niet hard maar kortzichtig en vrij dom.
pi_93727971
''Ik heb BDD dus ik ben héél zielig en iedereen moet medelijden met me hebben en het met me eens zijn en als iemand geen medelijden heeft is die hard of heeft diegene geen inlevingsvermorgen'' God wat kan ik me daar aan ergeren. :')
pi_93728034
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet beoordelen op mijn uiterlijk, maar vragen of ze datgene ziet wat ik me inbeeld. En nee ik vind je niet hard maar kortzichtig en vrij dom.
Waarom dan precies? Omdat ik geen medelijden met je heb?
pi_93728074
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef iwannabehigh het volgende:
''Ik heb BDD dus ik ben héél zielig en iedereen moet medelijden met me hebben en het met me eens zijn en als iemand geen medelijden heeft is die hard of heeft diegene geen inlevingsvermorgen'' God wat kan ik me daar aan ergeren. :')
Niet door mijn BDD maar door de problemen die ik er aan ondervind. Je snapt er echt niks van. Er zijn er wel meer die het niet snappen maar lang niet zo verschrikkelijk irritant als jij bent.
pi_93728146
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom reageer je elke keer op mijn posts als je het zo vermoeiend vind? Nee ik vind je dom omdat je gevolgen onderschat van een psychologische ziekte bovendien voeg jij niets toe behalve dat je zegt dat ik me niet moet aanstellen in elke post.
Ik weet niet wat je probeert te bereiken met je posts maar ik heb er in elk geval niks aan.
pi_93728262
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet door mijn BDD maar door de problemen die ik er aan ondervind. Je snapt er echt niks van. Er zijn er wel meer die het niet snappen maar lang niet zo verschrikkelijk irritant als jij bent.
Als je vind dat je BDD hebt, erken je dat je zelf niet realistisch over je uiterlijk kan oordelen. Dan moeten anderen het maar doen. Conclusie: het is inbeelding.

Hoe kom je af van nare gevoelens die niet kloppen?
pi_93728297
Ik snap het heel goed. Onzekerheid is nóóit leuk en onzekerheid kan sommige dingen in je leven inderdaad beperken. Het voelt kut blabla. Maar wat jij doet heeft geen nut, je post hier foto's (in andere topics ook al), je hoort 3000x hetzelfde aan (dat je niet lelijk bent) en je blijft maar doorgaan met ''ik ben lelijk, niemand wilt me''. Je stuurt PM's naar mensen dat je zelfmoord neigingen hebt. Sorry je kan zeggen dat ik kortzichtig/dom ben, maar wát wil je nou nog horen dan? Alles is toch al gezegd. Mensen hier kunnen je niet helpen, want je blijft toch bij je standpunt. Dat weet jij, dat weet ik, dat weten we allemaal.

Bij mij komt het gewoon over als aandacht vragen/bevestiging zoeken.
pi_93728308
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Om nog maar eens het gebrek aan inzicht te bevestigen geef ik je hier een lijst wat je absoluut niet zeggen tegen iemand die depressief is:
Lees die lijst maar een beetje door en misschien snap je het dan iets beter hoe iemand zich kan voelen.

1. "Wat is -jouw- probleem?"
2. "Stop met dat constante gezeur. Waarom denk je dat het iemand iets interesseert?"
3. "Ben je nog niet moe van al dat ik-ik-ik gedoe?"
4. "Je hebt gewoon een schop onder je kont nodig."
5. "Het zit allemaal tussen je oren."
6. "Ik dacht dat je sterker was dan dit."
7. "Niemand heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is."
8. "Naarmate je sterker word hoef je er minder over te malen."
9. "Trek jezelf omhoog."
10. "Voel je, je nu beter?" - Meestal gevolgd na een vijf minuten durend gesprek waarin de spreker vroeg "Wat er aan de hand is" en "Wil je erover praten?". Met de beste intenties, maar zonder begrip voor depressie behalve als een irrationele neerslachtigheid.
11. "Word toch volwassen."
12. "Hou op met zelfmedelijden."
13. "Er zijn genoeg mensen die het slechter hebben dan jou."
14. "Je hebt het zo goed, waarom ben je niet blij?"
15. "Het is een schitterende dag!"
16. "Je hebt zoveel dingen om dankbaar voor te zijn, waarom ben je depressief?!"
17. "Wat heb jij om depressief over te zijn?"
18. "Geluk is een keuze."
19. "Jij denkt dat -jij- problemen hebt..."
20. "Gelukkig is het niet zo slecht."
21. "Misschien moet je vitamines tegen de stress nemen."
22. "Er is altijd iemand die het slechter dan jou heeft."
23. "Kop op!"
24. "Je zou moeten stoppen met die pillen."
25. "Je bent wat je denkt."
26. "Doe eens vrolijk."
27. "Je hebt altijd medelijden met jezelf."
28. "Waarom kun je niet gewoon normaal doen?"
29. "Het is allemaal niet -zo- slecht, toch?"
30. "Heb je wel gebeden en of de bijbel gelezen?"
31. "Je moet er wat vaker tussenuit."
32. "We moeten eens afspreken." (Ja uiteraard)
33. "Houdt grip op je leven!"
34. "Je bent zo vrolijk als dat je denkt te zijn."
35. "Neem een warm bad, dat is wat ik altijd doe als ik ergens mee zit."
36. "Iedereen is weleens depressief."
37. "Zoek een baan!"
38. "Lach en de wereld lacht met je mee, huil en de wereld huilt met je mee."
39. "Je ziet er niet depressief uit."
40. "Jij bent zo egoïstisch."
41. "Je denkt nooit aan anderen, alleen aan jezelf."
42. "Je zoekt gewoon aandacht. "
43. "Heb je last van PMS? (premenstrueel syndroom) "
44. "Je wordt er een beter persoon door!"
45. "Iedereen heeft zo nu en dan een slechte dag."
46. "Je zou mooiere kleding moeten kopen."
47. "Als je vrolijk doet zullen anderen dat ook naar jou doen."
48. "Waarom lach je niet wat meer?"
49. "Iemand van jouw leeftijd zou de tijd van zijn leven moeten hebben."
50. "Je hebt alleen jezelf ermee."
51. "Je kan alles doen wat je maar wilt, zolang je je gedachten maar erop zet."
52. "Dit is een bedrijf, geen ziekenhuis."
53. "Depressie is een symptoom vanwege je zondes jegens god."
54. "Jij hebt dit op je eigen nek gehaald."
55. "Je kunt kiezen voor depressie, of ertegen. Het is je eigen keus."
56. "Kom van je kont af en doe iets!"
57. "Gewoon doen!"
58. "Wat kan het mij schelen"
59. "Word eens wakker en kom eruit!"
60. "Jij -wilt- je zo voelen."
61. "Je hebt geen reden om je zo te voelen."
62. "Het is je eigen schuld."
63. "Dat wat jou niet doodt, zal je alleen sterker maken."
64. "Je bent altijd bezorgd om -jouw- problemen."
65. "Jouw problemen zijn niet zo groot."
66. "Waarom ben je bezorgd? Je zou je prima moeten voelen"
67. "Denk er gewoon niet aan."
68. "Ga weg."
69. "Je hebt de kracht niet om het te doen."
70. "Wacht gewoon even, het gaat vanzelf over."
71. "Ga naar buiten en maak plezier!"
72. "Je maakt mij zelfs depressief."
73. "Ik wil je alleen maar helpen."
74. "De wereld is niet zo slecht."
75. "Doe gewoon iets meer je best."
76. "Geloof me, ik weet hoe je je voelt. Ik was ook eens een paar dagen depressief."
77. "Je hebt een partner nodig."
78. "Zoek een hobby."
79. "Raap jezelf bij elkaar."
80. "Je zou je beter voelen wanneer je naar de kerk ging."
81. "Ik denk dat jouw depressie een manier is om ons te straffen."
82. "Dus je bent depressief. Ben je dat niet altijd?"
83. "Wat jij nodig hebt is een echte tragedie in je leven, dat zal je wel wakker schudden."
84. "Je bent een schrijver, toch? Beeld je eens in hoeveel goed materiaal je hierdoor krijgt."
85. "We zullen voor je bidden."
86. "Heb je weleens kamille thee geprobeerd?"
87. "Heb je weleens visolie geprobeerd?"
88. "Het komt wel goed, hou vol. Het gaat vanzelf over."
89. "Kom op!"
90. "Probeer niet zo depressief te doen."
91. "Stop met piekeren. Ga naar buiten en help anderen, dan heb je geen tijd om te piekeren..."
92. "Ga naar buiten en neem een frisse neus, dat geeft mij altijd een goed gevoel."
93. "Kom uit bed en ga door!"
94. "Waarom stop je niet met die dokters en pillen. Dan zul je je wel beter voelen."
95. "Iedereen heeft lijken in de kast."
96. "Je zou bij een band moeten of iets anders. Dan pieker je niet zoveel over jezelf."
97. "Gewoon niet aan denken."
98. "Je bent waardeloos."
99. "Niemand is verantwoordelijk voor jouw depressie."
100. "Je vind dit niets? Doe er dan iets aan! "
pi_93728606
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Als je vind dat je BDD hebt, erken je dat je zelf niet realistisch over je uiterlijk kan oordelen. Dan moeten anderen het maar doen. Conclusie: het is inbeelding.

Hoe kom je af van nare gevoelens die niet kloppen?
Niet echt, ik heb de dagnose BDD gekregen door de psycholoog maar dat betekent nog niet dat je niet lelijk zou kunnen zijn. Het gaat erom hoe je jezelf ziet en hoe je ermee om gaat.
Lelijke mensen kunnen ook BDD hebben.

En ja het is een verschrikkelijke kut ziekte vooral ook dat je door BDD in een zware depressie beland.
In april heb ik groepsgesprekken met mensen met BDD en anorexia. Misschien dat het iets oplevert.
pi_93728668
Richard, ik weet heel goed hoe naar het is om depressief te zijn. Mijn moeder is erg depressief geweest, heeft een burn-out gehad enzovoort. Je hoeft me niet te vertellen hoe het allemaal zit.
pi_93728713
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard, ik weet heel goed hoe naar het is om depressief te zijn. Mijn moeder is erg depressief geweest, heeft een burn-out gehad enzovoort. Je hoeft me niet te vertellen hoe het allemaal zit etc.
Hoe kan je dan zo dom zijn om dingen te posten die absoluut averechts werken? Ik weet dat er veel persoon zijn die zoals jij denken en dat is dan ook de reden dat ik met een masker door het leven ga en langzaam kapot ga van binnen.
pi_93728749
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kan je dan zo dom zijn om dingen te posten die absoluut averechts werken?
Zo zie jij het. Nogmaals:

Ik snap het heel goed. Onzekerheid is nóóit leuk en onzekerheid kan sommige dingen in je leven inderdaad beperken. Het voelt kut blabla. Maar wat jij doet heeft geen nut, je post hier foto's (in andere topics ook al), je hoort 3000x hetzelfde aan (dat je niet lelijk bent) en je blijft maar doorgaan met ''ik ben lelijk, niemand wilt me''. Je stuurt PM's naar mensen dat je zelfmoord neigingen hebt. Sorry je kan zeggen dat ik kortzichtig/dom ben, maar wát wil je nou nog horen dan? Alles is toch al gezegd. Mensen hier kunnen je niet helpen, want je blijft toch bij je standpunt. Dat weet jij, dat weet ik, dat weten we allemaal.

zondag 6 maart 2011 @ 15:51:27 #213
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93728815
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Om nog maar eens het gebrek aan inzicht te bevestigen geef ik je hier een lijst wat je absoluut niet zeggen tegen iemand die depressief is:
Lees die lijst maar een beetje door en misschien snap je het dan iets beter hoe iemand zich kan voelen.

1. "Wat is -jouw- probleem?"
2. "Stop met dat constante gezeur. Waarom denk je dat het iemand iets interesseert?"
3. "Ben je nog niet moe van al dat ik-ik-ik gedoe?"
4. "Je hebt gewoon een schop onder je kont nodig."
5. "Het zit allemaal tussen je oren."
6. "Ik dacht dat je sterker was dan dit."
7. "Niemand heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is."
8. "Naarmate je sterker word hoef je er minder over te malen."
9. "Trek jezelf omhoog."
10. "Voel je, je nu beter?" - Meestal gevolgd na een vijf minuten durend gesprek waarin de spreker vroeg "Wat er aan de hand is" en "Wil je erover praten?". Met de beste intenties, maar zonder begrip voor depressie behalve als een irrationele neerslachtigheid.
11. "Word toch volwassen."
12. "Hou op met zelfmedelijden."
13. "Er zijn genoeg mensen die het slechter hebben dan jou."
14. "Je hebt het zo goed, waarom ben je niet blij?"
15. "Het is een schitterende dag!"
16. "Je hebt zoveel dingen om dankbaar voor te zijn, waarom ben je depressief?!"
17. "Wat heb jij om depressief over te zijn?"
18. "Geluk is een keuze."
19. "Jij denkt dat -jij- problemen hebt..."
20. "Gelukkig is het niet zo slecht."
21. "Misschien moet je vitamines tegen de stress nemen."
22. "Er is altijd iemand die het slechter dan jou heeft."
23. "Kop op!"
24. "Je zou moeten stoppen met die pillen."
25. "Je bent wat je denkt."
26. "Doe eens vrolijk."
27. "Je hebt altijd medelijden met jezelf."
28. "Waarom kun je niet gewoon normaal doen?"
29. "Het is allemaal niet -zo- slecht, toch?"
30. "Heb je wel gebeden en of de bijbel gelezen?"
31. "Je moet er wat vaker tussenuit."
32. "We moeten eens afspreken." (Ja uiteraard)
33. "Houdt grip op je leven!"
34. "Je bent zo vrolijk als dat je denkt te zijn."
35. "Neem een warm bad, dat is wat ik altijd doe als ik ergens mee zit."
36. "Iedereen is weleens depressief."
37. "Zoek een baan!"
38. "Lach en de wereld lacht met je mee, huil en de wereld huilt met je mee."
39. "Je ziet er niet depressief uit."
40. "Jij bent zo egoïstisch."
41. "Je denkt nooit aan anderen, alleen aan jezelf."
42. "Je zoekt gewoon aandacht. "
43. "Heb je last van PMS? (premenstrueel syndroom) "
44. "Je wordt er een beter persoon door!"
45. "Iedereen heeft zo nu en dan een slechte dag."
46. "Je zou mooiere kleding moeten kopen."
47. "Als je vrolijk doet zullen anderen dat ook naar jou doen."
48. "Waarom lach je niet wat meer?"
49. "Iemand van jouw leeftijd zou de tijd van zijn leven moeten hebben."
50. "Je hebt alleen jezelf ermee."
51. "Je kan alles doen wat je maar wilt, zolang je je gedachten maar erop zet."
52. "Dit is een bedrijf, geen ziekenhuis."
53. "Depressie is een symptoom vanwege je zondes jegens god."
54. "Jij hebt dit op je eigen nek gehaald."
55. "Je kunt kiezen voor depressie, of ertegen. Het is je eigen keus."
56. "Kom van je kont af en doe iets!"
57. "Gewoon doen!"
58. "Wat kan het mij schelen"
59. "Word eens wakker en kom eruit!"
60. "Jij -wilt- je zo voelen."
61. "Je hebt geen reden om je zo te voelen."
62. "Het is je eigen schuld."
63. "Dat wat jou niet doodt, zal je alleen sterker maken."
64. "Je bent altijd bezorgd om -jouw- problemen."
65. "Jouw problemen zijn niet zo groot."
66. "Waarom ben je bezorgd? Je zou je prima moeten voelen"
67. "Denk er gewoon niet aan."
68. "Ga weg."
69. "Je hebt de kracht niet om het te doen."
70. "Wacht gewoon even, het gaat vanzelf over."
71. "Ga naar buiten en maak plezier!"
72. "Je maakt mij zelfs depressief."
73. "Ik wil je alleen maar helpen."
74. "De wereld is niet zo slecht."
75. "Doe gewoon iets meer je best."
76. "Geloof me, ik weet hoe je je voelt. Ik was ook eens een paar dagen depressief."
77. "Je hebt een partner nodig."
78. "Zoek een hobby."
79. "Raap jezelf bij elkaar."
80. "Je zou je beter voelen wanneer je naar de kerk ging."
81. "Ik denk dat jouw depressie een manier is om ons te straffen."
82. "Dus je bent depressief. Ben je dat niet altijd?"
83. "Wat jij nodig hebt is een echte tragedie in je leven, dat zal je wel wakker schudden."
84. "Je bent een schrijver, toch? Beeld je eens in hoeveel goed materiaal je hierdoor krijgt."
85. "We zullen voor je bidden."
86. "Heb je weleens kamille thee geprobeerd?"
87. "Heb je weleens visolie geprobeerd?"
88. "Het komt wel goed, hou vol. Het gaat vanzelf over."
89. "Kom op!"
90. "Probeer niet zo depressief te doen."
91. "Stop met piekeren. Ga naar buiten en help anderen, dan heb je geen tijd om te piekeren..."
92. "Ga naar buiten en neem een frisse neus, dat geeft mij altijd een goed gevoel."
93. "Kom uit bed en ga door!"
94. "Waarom stop je niet met die dokters en pillen. Dan zul je je wel beter voelen."
95. "Iedereen heeft lijken in de kast."
96. "Je zou bij een band moeten of iets anders. Dan pieker je niet zoveel over jezelf."
97. "Gewoon niet aan denken."
98. "Je bent waardeloos."
99. "Niemand is verantwoordelijk voor jouw depressie."
100. "Je vind dit niets? Doe er dan iets aan! "
:') Dit is wel een erg slappe lijst. Again, dit is gewoon puur excuses opzoeken. Boe fucking hoe. Je kunt dit niet zeggen want als je dat doet voel ik me nog slechter... :')

Mijn inziens zijn er gewoon 2 groepen. 1 die door ongelukkige omstandigheden en eigen invloed gewoon nooit veel sociaal contact heeft gehad met dames. Dan opeens tegen het eind van de opleiding merken dat ze toch wel erg alleen zijn en dan excuses gaan opzoeken. Ze voelen zich kut en gaan bevestiging bij anderen zoeken dat ze niet succesvol zijn. Continu de slachtoffer rol opzoeken zijn aandacht zoekers die een schop onder de kont nodig hebben.

De andere groep heeft psychisch gewoon problemen. Maar ik ben er vrij zeker van dat dit een kleinere groep is. Deze groep moet gewoon naar de psychiater toe. Uit mijn ervaring zijn dit vaak ook de mensen die niet hun hele hebben en houwen op internet spuien.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:54:24 #214
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93728922
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kan je dan zo dom zijn om dingen te posten die absoluut averechts werken? Ik weet dat er veel persoon zijn die zoals jij denken en dat is dan ook de reden dat ik met een masker door het leven ga en langzaam kapot ga van binnen.
Hoe kan hij nou weten dat het averechts werkt?

En wat betreft diagnoses. Sja, misschien een andere psycholoog proberen? Ik ben zelf ook bij een aantal psychologen geweest en daarna doorgestuurd naar een psychiater toen ik stukken jonger was ivm. heftige familie problemen. Na mijn 1e afspraak kreeg ik direct prozac voorgeschreven. Nooit weer teruggeweest :+
pi_93728925

[ Bericht 100% gewijzigd door Kevin24 op 06-03-2011 15:55:35 ]
pi_93728946
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo zie jij het. Nogmaals:

Maar ik schrijf wel een beetje van me af en het helpt wel een beetje. Bovendien heb ik veel advies opgevolgd en heb ik nu wel vrienden en vriendinnen en ik durf tenminste met een meisje te praten alleen weet ik niet hoe ik ze moet benaderen maar als ik eenmaal praat dan gaat het altijd goed.
Ik heb 10 jaar gedacht dat ik afstotelijk lelijk was dus moet ik waarschijnlijk duizenden keren horen dat ik er normaal uitzie voordat ik er echt in ga geloven.
De enige die ik PM's stuur over zelfdoding is aan Strawberry waar ik uiteraard achteraf spijt van krijg maar dat is de psychose waar ik me in bevind en dus niet meer weet wat ik doe en zeker weten achteraf spijt van ga krijgen.
pi_93729104
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar ik schrijf wel een beetje van me af en het helpt wel een beetje.
Het van je af schrijven werkt super! Zit soms met een gozer van dit forum met hetzelfde probeem als mij op msn en je krijgt echt goeie inzichten die je anders niet krijgt. (tja misschien pshyc maja, das een bridge to far tbh). Heb die persoon alweer een tijdje niet gesproken of online zien komen op msn.. hoop dat alles goed gaat met hem ?
pi_93729174
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe kan hij nou weten dat het averechts werkt?

En wat betreft diagnoses. Sja, misschien een andere psycholoog proberen? Ik ben zelf ook bij een aantal psychologen geweest en daarna doorgestuurd naar een psychiater toen ik stukken jonger was ivm. heftige familie problemen. Na mijn 1e afspraak kreeg ik direct prozac voorgeschreven. Nooit weer teruggeweest :+
Ik heb een uitgebreide test gemaakt en daar kwam duidelijk naar voren dat ik BDD heb. Terwijl ze eerst dachten aan een vorm van autisme.
Ik heb eerst een keer of 7 gesproken met de psycholoog en ik kreeg medicatie voorgeschreven na de diagnose. Op dit moment een lage dosis.
pi_93729243
Nu beweer je dat je dankzij FOK! vrienden en vriendinnen hebt en met meisjes durft te praten. Net zeg je dat je hebt gepraat met een meisje (nadat je veel drank op hebt, dan durf je pas!!!) en dat je denkt dat ze je lelijk vindt. Tegenstrijdig.

Je begint weer in de slachtofferrol te kruipen door te zeggen: ''Ik weet dat er veel persoon zijn die zoals jij denken en dat is dan ook de reden dat ik met een masker door het leven ga en langzaam kapot ga van binnen.'' Wat kan ik daar nou op zeggen.. :') :') :')
pi_93729404
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Nu beweer je dat je dankzij FOK! vrienden en vriendinnen hebt en met meisjes durft te praten. Net zeg je dat je hebt gepraat met een meisje (nadat je veel drank op hebt, dan durf je pas!!!) en dat je denkt dat ze je lelijk vindt. Tegenstrijdig.

Je begint weer in de slachtofferrol te kruipen door te zeggen: ''Ik weet dat er veel persoon zijn die zoals jij denken en dat is dan ook de reden dat ik met een masker door het leven ga en langzaam kapot ga van binnen.'' Wat kan ik daar nou op zeggen.. :') :') :')
Ik durf met ze te praten alleen weet ik niet hoe ik ze moet benaderen en mijn uiterlijk houd me tegen. Maar als ik eenmaal praat dan gaat het altijd goed.
Een voorbeeld is de nieuwe vriendin van mijn vriend waar ik min of meer automatisch mee in gesprek raak en dus niet hoef te benaderen.
pi_93729528
Nou, het zal wel, je hoeft je niet te verantwoorden hoor ;) maar ik ben/blijf van mening dat je aandacht zoekt aangezien je alleen maar om bevestiging vraagt en verder niks met de opmerkingen/tips doet, want je blijft toch bij je standpunt en je herhaalt al die dingen van ''ik ben lelijk'', ''meisjes willen me nóóóóit'', keer op keer. Op een gegeven moment moet je gewoon uit die slachtofferrol kruipen vind ik.
pi_93729622
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou, het zal wel, je hoeft je niet te verantwoorden hoor ;) maar ik ben/blijf van mening dat je aandacht zoekt aangezien je alleen maar om bevestiging vraagt en verder niks met de opmerkingen/tips doet, want je blijft toch bij je standpunt en je herhaalt al die dingen van ''ik ben lelijk'', ''meisjes willen me nóóóóit'', keer op keer.
Ik ben naar de sportschool gegaan.
Ik ga naar de psycholoog/psychiater
Ik heb een ander kapsel
Ik draag betere kleding
Ik heb een vriendenkring opgebouwd
Ik ben zelfs geen maagd meer

Toch adviezen die ik heb opgevolgd he?
pi_93729722
Knap, maar dit snap ik niet: hoe kan je nou geen maagd meer zijn als alle meisjes jou (in jou ogen) zo afstotelijk vinden en je ze niet eens in hun ogen durft aan te kijken/niet weet wat je moet zeggen?
pi_93729738
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Knap, maar dit snap ik niet: hoe kan je nou geen maagd meer zijn als alle meisjes jou (in jou ogen) zo afstotelijk vinden en je ze niet eens in hun ogen durft aan te kijken/niet weet wat je moet zeggen?
Drank.
pi_93729778
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben zelfs geen maagd meer

Hoe hbe je dit voor mekaar gekregen dan ? Door mijn stille afwezige gedrag overal krijg ik het iig nie voor mekaar .. :)
pi_93729799
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Drank.
ahja, tbh het enige antwoord hehe.. alhoewel dat niet helpt bij mij :P
pi_93729849
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:15 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

ahja, tbh het enige antwoord hehe.. alhoewel dat niet helpt bij mij :P
Wel als je beide zwaar aangeschoten bent.
pi_93729950
Bovendien kan ik goed met meiden praten. Heel goed zelfs. Alleen kan ik ze niet benaderen door mijn uiterlijk.
Ik denk ook niet dat ik verlegen ben.
pi_93730163
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wel als je beide zwaar aangeschoten bent.
Bij mij niet hoor... iig bij mij is het zo hoeveel drank of drugs ik ook tot me neem ik altijd mijn "normale" gedachtengang blijf houden.. trek me altijd alles aan van alles en iedereen... En helaas is mijn gedachtegang ook dat ik geen misbruik zou willen maken van dronken mensen, want wil ze niet laten schrikken in de ochtend en dan voel ik me zo'n klootzak....
Ik hou teveel rekening met de gevoelens van andere mensen, drom lopen mensen ook vaak over me heen of vinden me "te aardig". (argument die een collega gebruikt, die blijft nu heel ver van me vandaan.. :/).

Heb welleens geprobeerd Drugs + drank te mixen maar blijf dan gewoon "rationeel" denken (voor mijn doen) en na half uur lig ik KO op de vloer.. daar score je ook geen meidjes mee.. :P
pi_93730188
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb de dagnose BDD gekregen door de psycholoog maar dat betekent nog niet dat je niet lelijk zou kunnen zijn. Het gaat erom hoe je jezelf ziet en hoe je ermee om gaat.
Lelijke mensen kunnen ook BDD hebben.

En ja het is een verschrikkelijke kut ziekte vooral ook dat je door BDD in een zware depressie beland.
In april heb ik groepsgesprekken met mensen met BDD en anorexia. Misschien dat het iets oplevert.
Het komt wel goed. Werken aan een realitischer zelfbeeld lijkt mij wel leuk, als de realtiteit beter is dan je eigen inbeelding.

Hoe je contact maakt met een meisje? Door zo gewoon mogelijk te doen.
pi_93730274
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien kan ik goed met meiden praten. Heel goed zelfs. Alleen kan ik ze niet benaderen door mijn uiterlijk.
Ahja, ik ben verlegen als de pest... misschien geeft dat ook wel een beetje een rare indruk.. een redelijk brede kerel van rond de 2 meter die verlegen is...
pi_93730292
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor... iig bij mij is het zo hoeveel drank of drugs ik ook tot me neem ik altijd mijn "normale" gedachtengang blijf houden.. trek me altijd alles aan van alles en iedereen... En helaas is mijn gedachtegang ook dat ik geen misbruik zou willen maken van dronken mensen, want wil ze niet laten schrikken in de ochtend en dan voel ik me zo'n klootzak....
Ik hou teveel rekening met de gevoelens van andere mensen, drom lopen mensen ook vaak over me heen of vinden me "te aardig". (argument die een collega gebruikt, die blijft nu heel ver van me vandaan.. :/).

Heb welleens geprobeerd Drugs + drank te mixen maar blijf dan gewoon "rationeel" denken (voor mijn doen) en na half uur lig ik KO op de vloer.. daar score je ook geen meidjes mee.. :P
Ja klopt dat heb ik ook. Alleen zij nam alle initiatief.
Toch ben ik blij dat ik het niet meer ben en bovendien is ze nog knap (ze was nog steeds mooi toen ik wakker werd naast haar de volgende ochtend zonder haar make-up) en erg lief ook. Alleen heeft ze het heel erg druk met haar opleiding dus ik spreek haar niet meer zovaak. Maar ik ben eigenlijk nog steeds gek op haar. Haar innerlijk is ook mooi en veel belangrijker. Ik ken haar nu 4 maanden of zo en heb haar 4 keer in het echt ontmoet. De laatste keer was begin januari dus we kunnen wel stellen dat het contact een beetje voorbij is. Gisteren stuurde ze nog een smsje dat ze het leuk had bij carnaval nadat ik er eerst eentje stuurde. Dat is het enige contact wat we nog hebben.
Ik denk dat ze geen contact meer wilt omdat ik vermoed dat ze me lelijk vind en dat versterkte mijn BDD (ookal zei ze dat ze me niet lelijk vond alleen veel jonger eruit zag voor mijn leeftijd)

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 16:41:24 ]
pi_93730947
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik zie hoeveel jij naar binnen hebt gewerkt...en geheugenverlies is ook geen goed teken. Wees blij dat je jezelf niet in een coma hebt gezopen. Misschien zijn die vrienden van je precies als jij, dat ze ook zoveel zuipen.

Of ik snap het uitgaansleven niet dat kan ook, want ik heb mensen nooit begrepen die zóveel drinken en zó dronken worden.
Dat is normaal tijdens carnaval om zoveel te drinken :P 4 dagen achter elkaar jezelf de vernieling in helpen. De hele straat ligt onder de drank en het plakt letterlijk aan je voeten in de hele stad.

Alleen ik doe het nog rustig aan. Vandaag ga ik niet. Maandag ga ik weer en doe ik het wel wat rustiger aan. Maar geloof me Strawberry vergeleken met mij lopen er nog veel ergere rond die letterlijk 4 dagen achter elkaar door blijven tanken.

Ik kan goed tegen alcohol dus dat is mooi meegenomen.
pi_93731710
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is normaal tijdens carnaval om zoveel te drinken :P 4 dagen achter elkaar jezelf de vernieling in helpen. De hele straat ligt onder de drank en het plakt letterlijk aan je voeten in de hele stad.

Alleen ik doe het nog rustig aan. Vandaag ga ik niet. Maandag ga ik weer en doe ik het wel wat rustiger aan. Maar geloof me Strawberry vergeleken met mij lopen er nog veel ergere rond die letterlijk 4 dagen achter elkaar door blijven tanken.

Ik kan goed tegen alcohol dus dat is mooi meegenomen.
Het is carnaval, dus we zuipen ons de vernieling in.

Goed argument. Daarom plaats ik mezelf graag boven zulke mensen, wat is dat nutteloos zeg.
Ron Paul 2012
pi_93732039
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goed argument. Daarom plaats ik mezelf graag boven zulke mensen, wat is dat nutteloos zeg.
Nare eigenschap zeg.
pi_93732222
quote:

[..]

I know I know maar zo gaat het in Breda :P En vrijwel iedereen doet er aan mee. En het is echt heel gezellig dat ik ondanks mijn BDD het toch leuk had zegt genoeg.

Dit is de eerste keer dat ik het vier en ik weet nu al dat ik volgend jaar zeker weer ga.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:34:39 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93732928
Zo, weten jullie al of versieren op een latere leeftijd te leren is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93732992
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren.

Slotje.
pi_93733047
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Tot nu toe lijkt ons gezamenlijk empirisch onderzoek erop te wijzen dat dat niet mogelijk is.

Misschien kan jij ons helpen met nieuwe richtingen voor ons onderzoek, dat is leuker dan je sarcasme aanhoren. :7
pi_93733088
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Tot nu toe lijkt ons gezamenlijk empirisch onderzoek erop te wijzen dat dat niet mogelijk is.

Misschien kan jij ons helpen met nieuwe richtingen voor ons onderzoek, dat is leuker dan je sarcasme aanhoren. :7
Zou jij wellicht de belangrijkste punten die tot die conclusie leiden kunnen samenvatten?
pi_93733236
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zou jij wellicht de belangrijkste punten die tot die conclusie leiden kunnen samenvatten?
De bijna 8 delen van dit topic samenvatten is ondoenlijk veel werk. Maar ik heb al enkele keren hele mooie dingen geschreven die bijna niemand leest. Zie bijvoorbeeld deze post van mij waarin ik oude posts van mij en iemand anders quote: Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8
pi_93733629
Die post had ik gelezen ja, over 'Ben'.

Mijn devies, uit eigen ervaring, is dat vrijwel alles te overwinnen valt.

SPOILER
pi_93733731
quote:
Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Dit is heel tegenstrijdig. Oke, je bent oerlelijk. Dat wil ik van je aannemen. Dus kan je geen meiden benaderen. Oke, dat neem ik ook aan. Maar je kan wel met ze praten en je bent ook al ontmaagd. Hey, wacht eens even. Je bent zo afgrijselijk lelijk dat je geen meiden kan benaderen en ze bij wijze van spreken al weghollen als ze je zien, maar praten en neuken gaat na dat weghollen nog wel. Begrijp je waar ik heen wil?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_93733791
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef benzin het volgende:

[..]

De bijna 8 delen van dit topic samenvatten is ondoenlijk veel werk. Maar ik heb al enkele keren hele mooie dingen geschreven die bijna niemand leest. Zie bijvoorbeeld deze post van mij waarin ik oude posts van mij en iemand anders quote: Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8
Goede analyse Benzin.

Je hebt nog heel veel mogelijkheden. Hoe zit het met je studiegenoten, kun je daar een bondje mee sluiten en gezamelijk de wereld gaan verkennen?
pi_93733839
quote:

[..]

Is geen sarcasme hoor :P. Hij heeft vele nuttige posts geschreven waar ik wel wat aan heb gehad.

Mijn depressie begint een beetje een andere draai te krijgen. In plaats van dat ik denk dat niks mogelijk is met mijn uiterlijk krijg ik nu soms de gedachtes dat het wel mogelijk was en dat ik onnodig als een zombie heb geleefd, die gedachtes beginnen sterker te worden. Als mijn probleem echt ingebeeld blijkt te zijn dan ga ik me daar weer heel erg kut over voelen want ik heb echt niet geleefd zoals ik zou willen.
pi_93734030
Gewoon je foto op hotornot posten.
pi_93734595
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Goede analyse Benzin.

Je hebt nog heel veel mogelijkheden. Hoe zit het met je studiegenoten, kun je daar een bondje mee sluiten en gezamelijk de wereld gaan verkennen?
Dankje. De analyse is een analyse van mijn leven, maar heb er ook aspecten van andere users bij betrokken, omdat ik gewoon wil aantonen hoe het probleem in elkaar zit.

Ik weet het niet precies. Er zijn een paar studiegenoten die wel heel succesvol zijn, een paar die dat niet zijn maar toch gelukkig zijn en soms zelfs een vriendin hebben. Er zijn ook wel mensen als ik, maar toegeven dat zulke dingen niet lukken aan elkaar en dan besluiten er samen iets aan te doen gaat natuurlijk erg ver. In mijn dagelijks leven laat ik nooit zien dat ik me voel zoals ik voel en doe ik me veel sterker voor dan ik ben. Dit is niet iets waar je met elkaar over praat IRL.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:28:18 #248
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93734846
quote:

[..]

Oke, versieren op een oudere leeftijd is heel goed te leren. Iedereen hier heeft een ander verhaal en ook een andere reden waarom het hen tot nu toe niet is gelukt om een meisje te vinden. Maar bij de meeste van jullie zal gewoon moeten lukken.

Een vraagje, hebben jullie al aandacht besteed aan boeken zoals masterflirt en hun workshops? Meeste van jullie hebben nu gewoon een goede baan, dus waarom ga je niet externe hulp zoeken bij het versieren, zoals een datingcoach of workshops?
  zondag 6 maart 2011 @ 18:30:38 #249
108913 Godshand
guide4you
pi_93734920
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Als mijn probleem echt ingebeeld blijkt te zijn dan ga ik me daar weer heel erg kut over voelen want ik heb echt niet geleefd zoals ik zou willen.
Dus dan ga je dat alsnog doen. Blijven hangen in het verleden heeft weinig zin, je kan er alleen van leren maar niets verder aan veranderen. Accepteer het en ga verder :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:40:10 #250
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93735192
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is geen sarcasme hoor :P. Hij heeft vele nuttige posts geschreven waar ik wel wat aan heb gehad.

Mijn depressie begint een beetje een andere draai te krijgen. In plaats van dat ik denk dat niks mogelijk is met mijn uiterlijk krijg ik nu soms de gedachtes dat het wel mogelijk was en dat ik onnodig als een zombie heb geleefd, die gedachtes beginnen sterker te worden. Als mijn probleem echt ingebeeld blijkt te zijn dan ga ik me daar weer heel erg kut over voelen want ik heb echt niet geleefd zoals ik zou willen.
Als je dat doet dan ben je echt een mongool. Juist dan moet je je kans grijpen dat het je wel kan lukken en het beste van maken. Je bent nog jong. Ga niet als een autist zielig doen omdat je nu erachter komt dat je toch niet zo lelijk bent zoals je dacht.
pi_93735249
quote:

[..]

Stukje van Ben is echt bijna spoton! zeker wel 90% waar ik mezelf in herken!
  zondag 6 maart 2011 @ 18:47:29 #252
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93735425
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Stukje van Ben is echt bijna spoton! zeker wel 90% waar ik mezelf in herken!
Het is dan ook het wel bekende stereo type verhaaltje die in een paar regels had samengevat kunnen worden.

Op de basischool gepest, geen vrienden. Wat te doen? Computeren. Sinds dat zo leuk is gaan we een ICT studie doen, daar zijn uiteraard geen dames, plots zijn we 23, 24 en zien we het allemaal niet zo meer zitten.

Hoe kom je daar uit? Mijn inziens de beste methode is gewoon vertrekken en ergens anders een leven beginnen. Desnoods buitenland desnoods 250 kilometer verder op. Of je kunt blijven en continu energie overal insteken, psycholoog etc. Dat kost mijn inziens alleen een boel meer moeite en energie.
pi_93735694
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo zie jij het.
Neuh, het is een feit dat iemand een aansteller noemen in bijna geen enkel geval nut heeft. Wanneer je probleem niet serieus wordt genomen door mensen, voel je je nog meer alleen, wat vervolgens de depressie triggert. Het is een negatieve spiraal.
pi_93735789
quote:

[..]

Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat ze het niet lezen lieve Benzin. :)
pi_93735806
quote:

[..]

O+

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 06-03-2011 19:07:31 ]
pi_93735903
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Hoe vaak heb jij in je leven oogcontact gemaakt of durven maken met een vreemde meid? Je durft dit niet door je 'lelijke uiterlijk' maar zelfs als je uiterlijk niet lelijk is zal je nooit contact kunnen maken met een meid zonder haar in de ogen te kijken.
pi_93736105
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef VacaLoca het volgende:
Gewoon je foto op hotornot posten.
Dat is te zwart/wit. Normaal uitziende mensen worden niet als hot beoordeeld...
pi_93736308
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Dankje. De analyse is een analyse van mijn leven, maar heb er ook aspecten van andere users bij betrokken, omdat ik gewoon wil aantonen hoe het probleem in elkaar zit.

Ik weet het niet precies. Er zijn een paar studiegenoten die wel heel succesvol zijn, een paar die dat niet zijn maar toch gelukkig zijn en soms zelfs een vriendin hebben. Er zijn ook wel mensen als ik, maar toegeven dat zulke dingen niet lukken aan elkaar en dan besluiten er samen iets aan te doen gaat natuurlijk erg ver. In mijn dagelijks leven laat ik nooit zien dat ik me voel zoals ik voel en doe ik me veel sterker voor dan ik ben. Dit is niet iets waar je met elkaar over praat IRL.
Dat hoeft toch ook niet. Je stelt 1 of meer mensen voor om samen erop uit te trekken in het uitgaansleven. Je studeert nog? Woon je thuis of op kamers?
pi_93736434
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je dat doet dan ben je echt een mongool. Juist dan moet je je kans grijpen dat het je wel kan lukken en het beste van maken. Je bent nog jong. Ga niet als een autist zielig doen omdat je nu erachter komt dat je toch niet zo lelijk bent zoals je dacht.
Ja je hebt gelijk hoor. Inderdaad ben ik nog jong genoeg.

Ik blijf het jammer vinden dat ik niet meer kan herinneren hoe ik opeens met die meid stond te praten en dat was 100% zeker niet ingebeeld.

Als toevoeging kan ik nu herinneren dat iemand anders haar een drankje aanbood en dat accepteerde maar toen liep ze weer terug naar mij dit is ook 100% zo.
Verder vroeg ze nog hoe oud ik was en of ik nog studeerde enzo en ik weet dat ik nog zei dat ik 22 ben en nog studeer zodat het niet meteen een afknapper werd en ik nog even door kon praten.
Volgens een van mijn vrienden duurde het gesprek heel lang en had ik haar telefoonnummer moeten vragen.

Ik weet niet meer of ze dronken , aangeschoten of nuchter was.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 19:22:01 ]
pi_93736545
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij in je leven oogcontact gemaakt of durven maken met een vreemde meid? Je durft dit niet door je 'lelijke uiterlijk' maar zelfs als je uiterlijk niet lelijk is zal je nooit contact kunnen maken met een meid zonder haar in de ogen te kijken.
Eigenlijk nooit. Ik kijk ze soms per ongeluk aan en zij ook en dan kijken ze weer weg meteen.. Ik krijg dan altijd het gevoel dat ze denken dat ze me lelijk vinden als ik naar de gezichtsuitdrukking kijk.
  zondag 6 maart 2011 @ 19:21:10 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93736611
Maar hier is dus mijn vraag, waarom zoeken jullie niet een datingcoach of versierworkshops om iets te leren? Er zijn genoeg organisaties waar je naartoe kan gaan om te leren flirten, meisjes aanspreken, enz.

Richard_prf heeft last van BDD en andere psychische problemen, dus ik kan snappen dat hij dat niet meteen doet.

Maar waarom doen jullie dat niet? Google Masterflirt, bijvoorbeeld.
pi_93736688
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit. Ik kijk ze soms per ongeluk aan en zij ook en dan kijken ze weer weg meteen.. Ik krijg dan altijd het gevoel dat ze denken dat ze me lelijk vinden als ik naar de gezichtsuitdrukking kijk.
Soms kijken meiden ook juist weg als ze je leuk vinden. Ik bedoel, waarom zouden ze anders naar je kijken? Je staart echt niet vaak per ongeluk in iemands ogen. En die gezichtsuitdrukking kan je misschien niet goed interpreteren dat weet ik dan niet. :)
pi_93736707
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar hier is dus mijn vraag, waarom zoeken jullie niet een datingcoach of versierworkshops om iets te leren? Er zijn genoeg organisaties waar je naartoe kan gaan om te leren flirten, meisjes aanspreken, enz.

Richard_prf heeft last van BDD en andere psychische problemen, dus ik kan snappen dat hij dat niet meteen doet.

Maar waarom doen jullie dat niet? Google Masterflirt, bijvoorbeeld.
Wie is jullie?
pi_93737035
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Soms kijken meiden ook juist weg als ze je leuk vinden. Ik bedoel, waarom zouden ze anders naar je kijken? Je staart echt niet vaak per ongeluk in iemands ogen. En die gezichtsuitdrukking kan je misschien niet goed interpreteren dat weet ik dan niet. :)
Mja ik hoop maar dat ik het verkeerd interpreteer. Ik weet dat ik het goed doe bij de dames als ik eenmaal in gesprek ben. Ik heb denk ik geen Pua nodig maar kan het vrij goed van nature. Alleen kan ik ze dus niet benaderen vanwege mijn uiterlijk. Daarom dus ook dat ik erg goed ben op msn en gsm.
pi_93737070
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mja ik hoop maar dat ik het verkeerd interpreteer. Ik weet dat ik het goed doe bij de dames als ik eenmaal in gesprek ben. Ik heb denk ik geen Pua nodig maar kan het vrij goed van nature. Alleen kan ik ze dus niet benaderen vanwege mijn uiterlijk. Daarom dus ook dat ik erg goed ben op msn en gsm.
Dat is toch juist het aller belangrijkste, dat je een goeie prater bent! :)
Enorm pluspunt.
pi_93737191
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is toch juist het aller belangrijkste, dat je een goeie prater bent! :)
Enorm pluspunt.
Bij mij gaan altijd veel gedachtes door mijn hoofd als ik aan het praten ben en ik zorg ervoor dat ze me leuk gaan vinden. Als ik nou echt mijn uiterlijk mee had dan kon ik dit ook zo doen in het echt. Misschien dat het gisteren lukte.

Morgen ga ik weer wat proberen tijdens carnaval. Ik ga iemand aanspreken als ik aangeschoten ben. Als ik afgewezen word meteen om uiterlijk dan zal ik me mega kut voelen voor de rest van de avond.
pi_93737473
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij mij gaan altijd veel gedachtes door mijn hoofd als ik aan het praten ben en ik zorg ervoor dat ze me leuk gaan vinden. Als ik nou echt mijn uiterlijk mee had dan kon ik dit ook zo doen in het echt. Misschien dat het gisteren lukte.

Morgen ga ik weer wat proberen tijdens carnaval. Ik ga iemand aanspreken als ik aangeschoten ben. Als ik afgewezen word meteen om uiterlijk dan zal ik me mega kut voelen voor de rest van de avond.
Zelfs knappe jongens worden wel eens afgewezen. Dit kan van veel dingen afhangen. Laat dus niet alles afhangen van één meid. Echte versierders krijgen met afwijzingen te maken maar geven dan niet op en blijven proberen tot iemand wél wil.
pi_93738322
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat ze het niet lezen lieve Benzin. :)
Oh, nja, dat is wel fijn denk ik :) Maar dat jij het hebt gelezen betekent ook weer niet dat iedereen het leest he :) In mijn hoofd is wat ik daar beschrijf de kern van al mijn problemen, dus vind het best belangrijk. Het maakt veel duidelijk.

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:12 schreef deelnemer2 het volgende:

Je studeert nog? Woon je thuis of op kamers?
Ja; nu nog thuis;

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Omdat ik betwijfel of dat zo te leren is. Het probleem is niet alleen het niet kunnen, maar ook de onzekerheid. Als ik niet zo bang voor meisjes was dan zou ik die dingen vanzelf leren of geleerd hebben denk ik.

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:

Het is dan ook het wel bekende stereo type verhaaltje die in een paar regels had samengevat kunnen worden.

Op de basischool gepest, geen vrienden. Wat te doen? Computeren. Sinds dat zo leuk is gaan we een ICT studie doen, daar zijn uiteraard geen dames, plots zijn we 23, 24 en zien we het allemaal niet zo meer zitten.

Hoe kom je daar uit? Mijn inziens de beste methode is gewoon vertrekken en ergens anders een leven beginnen. Desnoods buitenland desnoods 250 kilometer verder op. Of je kunt blijven en continu energie overal insteken, psycholoog etc. Dat kost mijn inziens alleen een boel meer moeite en energie.
Ben het niet met je eens. Jouw samenvatting laat iets weg wat in mijn ogen heel essentieel is: de middelbare school. Ik heb toen het verkeerde meisje getroffen, dat heeft me heel erg geraakt, ben daardoor andere dingen stom gaan aanpakken en voor ik het wist waren er heel veel meisjes die lelijk tegen me deden = heel veel slechte ervaringen. Als ik nooit verliefd was geworden op dat eerste meisje of dat niet had laten merken dan was dit allemaal niet gebeurd en dan was ik nu gewoon gelukkig geweest :) Toen is mijn leven veranderd in een puinzooi.

Een studie in de ICT is op zich geen reden om niet met meisjes om te kunnen gaan. Maar juist doordat het zo kut loopt was dat een prachtige manier geweest om op een makkelijke manier met meisjes te praten enzo.

Hoe zou ik ergens anders een leven moeten beginnen? Waar moet ik wonen, wat voor werk moet ik doen? En dan nog draag ik die hele voorgeschiedenis mee die in mijn jeugd is ontstaan. Een andere plek gaat dat niet veranderen. Er is niet wat dat ooit nog kan veranderen, al zou ik dat nog zo graag willen.
pi_93738357
Als een vrouw aangeschoten of dronken is kan ze je uiterlijk dan opeens wel leuk vinden en dat ze dan wel wilt praten?
pi_93738449
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef richard_prf het volgende:
Als een vrouw aangeschoten of dronken is kan ze je uiterlijk dan opeens wel leuk vinden en dat ze dan wel wilt praten?
Dat heb jij in dit topic zelf gezegd, dus waarom je het vraagt is mij een raadsel. Je bent toch ontmaagd omdat jullie allebei zo aangeschoten waren.
pi_93738506
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, het is een feit dat iemand een aansteller noemen in bijna geen enkel geval nut heeft. Wanneer je probleem niet serieus wordt genomen door mensen, voel je je nog meer alleen, wat vervolgens de depressie triggert. Het is een negatieve spiraal.
Ja maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen vind ik.
pi_93738550
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat heb jij in dit topic zelf gezegd, dus waarom je het vraagt is mij een raadsel. Je bent toch ontmaagd omdat jullie allebei zo aangeschoten waren.
De vraag was ook voor een vrouw bedoeld.
pi_93738610
quote:
Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.

Waarom probeer je het niet vaker bij meiden die minder aandacht krijgen van jongens? Dan waarderen ze het gelijk meer als jij ze aandacht geeft en heb je meer kans van slagen, al ben je onervaren.
pi_93738617
Er even van uitgaande dat je werkelijk een in het algemeen onaantrekkelijk gezicht hebt en met de kans dat dit in 8 topics vast al eens gevraagd is:

Wat heb je er aan gedaan om je uiterlijk te verbeteren op de punten waar dit kan?

Dus bv fitnessen om iig een aantrekkelijk lichaam te krijgen. Een beugel mocht je geen mooi gebit hebben. Een ander style kapsel mocht je nu een duf kapsel hebben. Andere style kleding (kleding maken de man he). Zonne(banke)n om er iig niet ongezond bleek uit te zien mocht dat zo zijn. Etc.
pi_93738618
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dit heb je nu al 100 keer gezegd en ik kan er helemaal niks mee.
pi_93738672
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit heb je nu al 100 keer gezegd en ik kan er helemaal niks mee.
Niet alles is voor jou bedoeld jongen.
pi_93738762
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.

Waarom probeer je het niet vaker bij meiden die minder aandacht krijgen van jongens? Dan waarderen ze het gelijk meer als jij ze aandacht geeft en heb je meer kans van slagen, al ben je onervaren.
Dit is een hint van Straw, ze bedoelt dus dat je het bij haar moet proberen :)
pi_93738786
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij ziet het als zielig doen, ik ze het als iemand met een probleem.
'Niet zielig doen' is nergens een oplossing voor. Natuurlijk helpt het ook niet als iedereen je helpt mee zwelgen in zelfmedelijden, maar gewoon begrip tonen en toch aansporen tot verbetering helpt wel beter dan iemand afkraken en niet serieus nemen.
pi_93738790
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.
pi_93738811
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.
True :P
pi_93738842
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Niet alles is voor jou bedoeld jongen.
Ja maar het gaat over mij dus vind ik dat ik daar commentaar op mag leveren.
pi_93738917
quote:

[..]

Omdat jij jezelf nog ziet als een lelijke jongen, voel je je misschien meer op je gemak bij een lelijke meid. Totdat je zelfbeeld een stuk beter is, kan dat toch uitkomst bieden? Je zegt zelf altijd dat uiterlijk je niet uitmaakt.

Al moet ik zeggen dat onzekere meiden je ook kunnen afwijzen hoor. In periodes dat ik onzeker ben zit ik totaal niet te wachten op aandacht omdat ik me dan veel te zelfbewust voel en opgelaten.

Maar knappe of normale meiden krijgen veel aandacht dus moet je met veel meer jongens concurreren die vast meer ervaring hebben dan jij in het versieren. Dan maak je het jezelf in dit stadium onnodig moeilijk.
pi_93738978
quote:

[..]

Als je jezelf zo lelijk vind en er van overtuigd bent dat je helemaal gedoomed bent dan is wat jou nog de beste kans op geluk kan geven het gaan voor 'lelijke' meiden.
pi_93739019
Hypocriete tips weer hoor, zeggen dat hij lelijke meiden moet gaan versieren. Sjonge jonge jonge :')
pi_93739159
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hypocriete tips weer hoor, zeggen dat hij lelijke meiden moet gaan versieren. Sjonge jonge jonge :')
Als iedereen alleen voor knap zou gaan dan is het per definitie zo dat alle lelijkerds alleen blijven. Als het hem niet uit het hoofd te praten valt dat ie niet kansloos is bij normaal tot leuk uitziende meiden dan blijft ie nog lang ongelukkig als ie zelf zich nog wel te goed vind krom genoeg voor lelijkerds van het andere geslacht.
pi_93739275
Strawberry weetje wat het ook is.

Lelijke meisjes die heel erg overdreven en spontaan zijn krijgen ook veel aandacht. Er zit bij mij een meisje in de klas, die lijkt een beetje op Doutzen Kroes, ze is mooi (vinden mannen uit mijn klas ook) maar ze is héééél onzeker (niet normaal) en super verlegen en ze krijgt zeker geen aandacht van mannen. Ze gaat ook nooit naar een disco etc. Beetje een grijze muis.

Misschien wordt ze op straat eens nagefloten maar verder ook niet hoor :P
pi_93739380
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Als iedereen alleen voor knap zou gaan dan is het per definitie zo dat alle lelijkerds alleen blijven. Als het hem niet uit het hoofd te praten valt dat ie niet kansloos is bij normaal tot leuk uitziende meiden dan blijft ie nog lang ongelukkig als ie zelf zich nog wel te goed vind krom genoeg voor lelijkerds van het andere geslacht.
Wat een onzin toch weer.. Sowieso, wat is knap en wat is lelijk.. :) Iedereen heeft weer een andere smaak..
pi_93739388
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zei niet lelijke meiden, ik zei meiden die weinig aandacht krijgen omdat je dan minder concurrentie hebt. Als je wel op de meest gewilde meiden afstapt, dan heb je een te grote kans dat je ego een deuk oploopt en dat kan je op dit moment niet aan. Pas als je zelfbeeld beter is, probeer je het bij de meiden die duidelijk minder onzeker zijn. Dit staat verder los van uiterlijk.

Al vind ik wel dat meiden veel meer afhankelijk zijn van hun uiterlijk dan mannen wat betreft uiterlijk. Bij mannen helpt een goed uiterlijk ook, maar met zelfvertrouwen, humor en een vlotte babbel bereik je veel meer. Vrouwen niet. In het uitgaansleven gaat het immers vaak niet om innerlijk bij mannen, maar om scoren. En dan ga je wel voor de knapste meiden die je kan krijgen.

Andersom werkt dit anders, maar zo niet dan nog kan je altijd iemand vinden die bij je past of die dezelfde onzekerheden heeft als jij.
pi_93739427
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:

Lelijke meisjes die heel erg overdreven en spontaan zijn krijgen ook veel aandacht. Er zit bij mij een meisje in de klas, die lijkt een beetje op Doutzen Kroes, ze is mooi (vinden mannen uit mijn klas ook) maar ze is héééél onzeker (niet normaal) en super verlegen en ze krijgt zeker geen aandacht van mannen. Ze gaat ook nooit naar een disco etc. Beetje een grijze muis.

Misschien krijgen mannen dan het idee dat ze in bed heel saai is. :P Kan ook meespelen. Mijn ervaring is dat lelijke meiden en dan met name die met overgewicht als irritant worden gezien wanneer ze erg aanwezig zijn en vol zelfvertrouwen.
pi_93739478
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij jezelf nog ziet als een lelijke jongen, voel je je misschien meer op je gemak bij een lelijke meid. Totdat je zelfbeeld een stuk beter is, kan dat toch uitkomst bieden? Je zegt zelf altijd dat uiterlijk je niet uitmaakt.

Al moet ik zeggen dat onzekere meiden je ook kunnen afwijzen hoor. In periodes dat ik onzeker ben zit ik totaal niet te wachten op aandacht omdat ik me dan veel te zelfbewust voel en opgelaten.

Maar knappe of normale meiden krijgen veel aandacht dus moet je met veel meer jongens concurreren die vast meer ervaring hebben dan jij in het versieren. Dan maak je het jezelf in dit stadium onnodig moeilijk.
Bij mij zit er zo'n lelijke meid in de vriendengroep die vond mij lelijk en wijst vrijwel elke jongen af terwijl ze heel dik en zelf heel lelijk is maar denkt dat ze een hele knappe jongen kan krijgen. Alleen vorige week toen we uitgingen wilde ze volgens mij praten met mij en ik dacht zo van bekijk het maar en besteedde de hele avond geen aandacht aan haar.
Zo eentje kan ik er dus ook treffen.
pi_93739560
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij mij zit er zo'n lelijke meid in de vriendengroep die vond mij lelijk en wijst vrijwel elke jongen af terwijl ze heel dik en zelf heel lelijk is maar denkt dat ze een hele knappe jongen kan krijgen. Alleen vorige week toen we uitgingen wilde ze volgens mij praten met mij en ik dacht zo van bekijk het maar en besteedde de hele avond geen aandacht aan haar.
Zo eentje kan ik er dus ook treffen.
Ach, zo iemand die zich te goed voelt voor iedereen (knap of lelijk) zou ik ook uit de weg gaan.
pi_93739591
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien krijgen mannen dan het idee dat ze in bed heel saai is. :P
Kan ook meespelen.
Haha nee :P dat is ze vast ook wel (ze is sowieso maagd) haha maar weetje ik probeer te zeggen dat je gedrag ook meespeelt. Als jij een mooi maar chagrijnig, onzeker, verlegen meisje bent krijg je niet veel aandacht. Want, wat heb je nou aan een meisje die zo onzeker is dat je er geen eens een normaal gesprek mee kan voeren?

Als jij een lelijk meisje bent maar gewoon leuk, spontaan, zelfverzekerd bent (en makkelijk) krijg je veel meer aandacht. Al is het maar voor de sex, aandacht krijg je wel :P Dat merk ik ook wel in mijn omgeving :)
pi_93739649
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dit is een hint van Straw, ze bedoelt dus dat je het bij haar moet proberen :)
Nee hoor, want ik wil hem niet afwijzen en ik wijs iedereen op FOK! af, heeft dus niets met hem te maken.
pi_93739672
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach, zo iemand die zich te goed voelt voor iedereen (knap of lelijk) zou ik ook uit de weg gaan.
Ja ze is zelf echt heel lelijk en heel aanwezig en voelt zich te groot voor wie dan ook. Praat mensen graag de grond in om zich beter te voelen en loopt op te scheppen over haar opleiding enzo. Zij maakt alleen deel uit van de vriendengroep vanwege de andere meiden die zich dan beter voelen als ze zich vergelijken met haar.
pi_93739688
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:

Brengt me tot de theorie van het Eclipse Effect.

Eigenschap van iemand die meest opvalt en de andere eigenschappen overschaduwt. Als je echt als lelijk wordt ervaren en verder weinig van jezelf toont dan werkt zo'n eclipse effect erg sterk. De lelijkheid is dan ervaren als een negatief iets en alles wat je dan doet wordt dan eerder in een negatief daglicht gezien. Als een lelijk meisje bv beetje gek doet is het meteen een kneusinnetje, als een knappe meid het doe... dan is het cute enzo.

Uiterlijk is iets wat je altijd tentoonstelt dus kan als eclipse factor je erg in de weg zitten.

Maar als je bv echt een hele leuke uitstraling hebt en heel extravert en grappig bent dan kan dat de overheersende eclipse factor worden en is de ervaring van je positief... zelfs je uiterlijk wordt dan positiever waargenomen.

Nu is het nautuurlijk lastig om heel extravert en vol zelfvertrouwen te zijn als je zoveel negativiteit meemaakt maar het is niet onmogelijk als je gewoon richt op positieve dingen die je wel kan bereiken zelf.

Dingen als succes, intelligentie etc kunnen ook positieve factoren zijn die je mindere punten kunnen verduisteren.

We leven in een oppervlakkige maatschappij, en je uiterlijk kan een zwaar blok aan je been zijn, maar het is niet een volledig onoverkombaar blok.
pi_93739787
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat een onzin toch weer.. Sowieso, wat is knap en wat is lelijk.. :) Iedereen heeft weer een andere smaak..
Daarom leg ik ook de nadruk op meiden die geen aandacht krijgen, dit kan verder los staan van hoe ze eruit zien. Maar die meiden zullen eerder met onzekere jongens in gesprek willen omdat ze zelf ook onzeker zijn. Je hoeft niet meteen seks te hebben, maar gewoon jezelf een ego-boost geven en langzaam meer lef krijgen.
pi_93739970
Hugh Grant vind ik eigenlijk geen knappe man, maar door zijn uitstraling heeft hij toch 'iets'.
pi_93740010
Overigens als je het echt niet meer ziet zitten kan je altijd nog naar Azie gaan waar ze geilen op elke lange blanke, hoe lelijk (naar onze standaarden) dan ook.
pi_93740073
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens als je het echt niet meer ziet zitten kan je altijd nog naar Azie gaan waar ze geilen op elke lange blanke, hoe lelijk (naar onze standaarden) dan ook.
Ik weet zeker dat ik me dan nog gelukkiger voel als ik alleen zou blijven.
pi_93740152
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom?
pi_93740281
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoezo :? Je leeft wellicht ergens waar jouw uiterlijk niet als knap wordt ervaren. De wereld is groter dan Europa en als dat aan de andere kant van de wereld wel als aantrekkelijk wordt ervaren wat is dan het probleem? Voor hetzelfde geld waren je ouders ooit voor werk oid daarheen gegaan en was je daar geboren. Het is niet alsof ze daar minderwaardig aan ons zijn, alsof je mongooltjes gaat ketsen of whatever, integendeel...gemiddeld IQ is daar 10 hoger dan hier.

Maar goed jouw reaktie komt ws voort uit dat je denkt dat hier in NL op zoiets wordt neergekeken wat weer bevestigd dat jij veels teveel om andermans mening geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')