Lapo:quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
Geen commentaar op deze aflevering? Ik vond hem een van de betere van het seizoen
Er waren ook nog een paar hilarische Oscar-gerelateerde promo's:
Vorig jaar:
Dit jaar:
quote:
Ja dat vind ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Arn0 het volgende:
Blijft een van de betere running gags, Phil die een crush heeft op Gloria
Same here.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef fwokker het volgende:
De afbeeldingen doen het niet bij mij op 2 na.
Werken de afbeeldingen nu allemaal? En zo niet, welke niet? Want bij mij doet alles het gewoon...quote:
Alledrie de partners wel; superdruiloor Phil en overgevoelige nicht Camquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Marie30 het volgende:
Ja dat vind ik ook.Sowieso Gloria
dat accent heerlijk... Dat karakter maakt de hele show!
De eerste afbeelding doet het hier niet. En een zinnetje/foto over Haley, Alex, Luke en Manny zou ook wel leuk zijn. Verder is ie goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Werken de afbeeldingen nu allemaal? En zo niet, welke niet? Want bij mij doet alles het gewoon...
Hmm nee. Voor mij maakt Phil de show samen met Manny.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.Sowieso Gloria
dat accent heerlijk... Dat karakter maakt de hele show!
Volgens mij is er over twee weken terug een aflevering..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens IMDB wordt seizoen 2 pas vervolgd in oktober dit jaar
Of was dit bij jullie allang bekend?
quote:Season 2, Episode 18: Episode #2.18
Original Air DateOctober 2011
Season 2, Episode 19: Episode #2.19
Season 2, Episode 20: Episode #2.20
Season 2, Episode 21: Episode #2.21
Je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef DjinN het volgende:
Tis weer begonnen!Belooft weer leuk te worden, Manny die naar het bal gaat
Nu je het zegt, is er eigenlijk enige ontwikkeling geweest in wat dan ook sinds de pilot? Niet dat het uitmaakt, de serie blijft geweldig. Maar ik vroeg het me opeens af.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topicNiet dat er in Modern family veel spoilerwaardigs gebeurt, maar goed.
De traptrede is hersteldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nu je het zegt, is er eigenlijk enige ontwikkeling geweest in wat dan ook sinds de pilot? Niet dat het uitmaakt, de serie blijft geweldig. Maar ik vroeg het me opeens af.
Wat leuk! Spelen ze ook allebei mee in de reeks (afwisselend)? Zoals vroeger de Olson twins samen Michelle speelden in Full House.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Susi het volgende:
Ik ontdekte trouwens dat Lily een tweeling is![]()
[ [url=http://filer.www.votigo.com/332087.7125.107171_large.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is de reden dat ze voor een tweeling gekozen hebben. Zo'n jong kind mag maar X dagen per jaar werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat leuk! Spelen ze ook allebei mee in de reeks (afwisselend)? Zoals vroeger de Olson twins samen Michelle speelden in Full House.
Echt waar, wat tof dat je dat herkend hebt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Susi het volgende:
. En ook zo tof is dat die vrienden van Cameron en Mitchell meegaan door de serie heen. Die donkere was ook degeen die besprayed werd door Phil in het winkelcentrum
Tja gebeurt meer in een tv serie ..wel zo makkelijk een tweeling kunnen de opnames gewoon door gaan als een van bijde moe is of niet wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Susi het volgende:
Wat een lieve aflevering, met Mitchell die eventjes denkt dat zijn vader het er minder moeilijk mee heeft dat hij homo is. En ook zo tof is dat die vrienden van Cameron en Mitchell meegaan door de serie heen. Die donkere was ook degeen die besprayed werd door Phil in het winkelcentrum
Ik ontdekte trouwens dat Lily een tweeling is![]()
[ [url=http://filer.www.votigo.com/332087.7125.107171_large.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft het meer te maken met het maximaal aantal uren wat een klein kind mag werken op de set.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Tja gebeurt meer in een tv serie ..wel zo makkelijk een tweeling kunnen de opnames gewoon door gaan als een van bijde moe is of niet wil.
Ook gedaan bij de seriie Full House ...daar waren het de zusjes Olsen de een gedeelde rol hadden..
Most people find me adorablequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Echt waar, wat tof dat je dat herkend hebt!
Ik vond het ook een leuke aflevering. Papa Jay bij de homo's aan tafel was geweldig..
Luke blijft een briljant karakter.
quote:
En weer iemand die moet gaan zeuren.... Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Waarom up je de thread eigenlijk steeds? Het is niet alsof je iets verkoopt, of dat er iets te zeggen valt zo zonder afleveringen.
Tipje voor volgende week: [NL] Modern Family is voor de kijkers van RTL5quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
En weer iemand die moet gaan zeuren.... Het is ook nooit goedEhm....als er een aflevering bezig is neem ik aan dat er in dit topic gepraat mag worden erover of zie ik dat nu verkeerd ?
En misschien zijn er wel mensen die iets over de aflevering te zeggen hebben en niet helemaal willen gaan zoeken naar een topic wat naar beneden gezakt is.
Kijk daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Tipje voor volgende week: [NL] Modern Family is voor de kijkers van RTL5Hier praten we over de afleveringen die in Amerika uit komen.
Hehe ja, bij elke bump denk ik dat er een nieuwe aflevering isquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Waarom up je de thread eigenlijk steeds? Het is niet alsof je iets verkoopt, of dat er iets te zeggen valt zo zonder afleveringen.
Nog 8 dagen wachtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe ja, bij elke bump denk ik dat er een nieuwe aflevering is
ja ik kan er ook niks aan doen, moet er maar duidelijk worden neergezet dat het om het US topic gaat. Dat er dan mensen eerst gaan zeuren ipv eerst te zeggen dat het NL topic de andere kant op is, daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe ja, bij elke bump denk ik dat er een nieuwe aflevering is
Ik heb al een verzoekje bij de modjes gedaan om het er in te zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niks aan doen, moet er maar duidelijk worden neergezet dat het om het US topic gaat. Dat er dan mensen eerst gaan zeuren ipv eerst te zeggen dat het NL topic de andere kant op is, daar kan ik niks aan doen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje bij de modjes gedaan om het er in te zetten.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje bij de modjes gedaan om het er in te zetten.
Thanks toen ik het vervolgtopic opende stond er dat niet in, en zelf ook niet aan gedacht...quote:
Ik denk dat die nog moet komen. Dit stukje is gisteren in America uitgezonden in de Ellen Degeneres show. Er was deze week weer geen ep als ik het juist heb...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef AJ1987 het volgende:
Wanneer was die aflevering waarin Cam ziek was dan? Of moet die nog komen?
quote:
Dat vond ik ook HEEL leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
"Neither have half the kids in Africa. Stop yapping and get back to work."
"Well, it's either that or we cut off all your hair,cause that's what caused the problem -- thoughts?"![]()
Dat was een goede jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
Deze was leuk, Phil is echt een held
En bij ''What's the plan, McGayver?'' lag ik echt plat
Riiiiight.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef Rahl het volgende:
Enige leuke aan haar is dat ze altijd aanleiding is voor Jay om een Colombia-grap te maken.
Ik hou van kleine tieten/ben homo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Riiiiight.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke aflevering.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik hou van kleine tieten/ben homo.
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Dit seizoen komt het personage Gloria niet tot haar recht. Ze was hinderlijk en dat accent is niet om aan te horen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef Rahl het volgende:
Ik vind Gloria echt vervelend
Met haar gevoelige Colombiaanse shit. Enige leuke aan haar is dat ze altijd aanleiding is voor Jay om een Colombia-grap te maken.
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Riiiiight.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ja en dan phil: why's your dad's car in the driveway? ofzoietsquote:
Nog een seizoen bedoel je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Had z'n leuke momenten, maar was zeker niet de beste nee. Er komt er dus toch nog een? Ok, nice
Nee, aflevering:quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef DUK het volgende:
EDIT: Ik lees dat er volgende week er nog een komt. Geen laatste aflevering dus nog...
Ohw, in that case. Was het niet zo'n leuke seizoensfinalequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Symer het volgende:
Oh, toch was dit echt de seizoensfinale. Volgende week beginnen de herhalingen.
Ik ga voor een klein Afrikaantje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm leuk, maar die van vorige week was veel grappiger..
Er ging inderdaad een spoiler rond dat de cast zou worden uitgebreid. Dat zal het zoontje van Cam & Mitch dus wel zijn. Ben benieuwd of het weer zo'n klein Aziaatje als Lily wordt, of een heel ander type. Ik denk het laatste.
Aan de productiecodes op wikipedia te zien. Hebben ze de laatste twee afleveringen omgedraaid op het laatst. De vorige vond ik ook veel meer een seizoensfinale.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ohw, in that case. Was het niet zo'n leuke seizoensfinale![]()
De serie wordt toch gezien als een mockumentary..dan zou je gewoon de camera in kunnen kijken. Vind het altijd wel geinigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:14 schreef RacerDKB het volgende:
Aflevering van vorige week:
It was originally set to be the season finale and was the last episode of the season filmed.
Dus ja, het zal wel omgegooid zijn vanwege de twee dames die aankondigen nog een kind er bij te nemen.
En onprofessioneel hoor, recht in de camera kijken
[ afbeelding ]
Je ziet dr echt ''Oh kut camera'' en snel omdraaien.
Ik dacht dat de aflevering van vorige week al de laatste was vandaar dat ik dinsdag zei dat er nog een kwam (had alleen niet volgende week moeten zeggen aangezien ik het in dezelfde week zei). Verwarring....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Had z'n leuke momenten, maar was zeker niet de beste nee. Er komt er dus toch nog een? Ok, nice
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:14 schreef RacerDKB het volgende:
En onprofessioneel hoor, recht in de camera kijken
[ afbeelding ]
Je ziet dr echt ''Oh kut camera'' en snel omdraaien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef Dos37 het volgende:
Ja inderdaad dat is de bedoeling van de serie, een Nederlandsefilmcrew filmt zogenaamd een moderne familie in de Verenigde Staten.
Grappig dat ze dat zo eigenlijk wilden gaan doen.quote:Levitan said that in the original pitch, it was explicitly a documentary, made by a Dutch filmmaker named Geert Floorjte who had lived with Jay's family as a teenage exchange student and developed a crush on Claire (while Mitchell had a crush on him). In the end, he and Christopher Lloyd decided it was an unnecessary component of the show - especially since they weren't sure how much they liked the idea of their characters letting themselves be filmed.
"It’s a conversation we have a lot," he said. "Is it a true documentary, or is it a family show done documentary-style? I prefer the latter because I don’t like those families who let cameras in their houses in real life. I just can’t stand those shows. So it makes me — it would make me question them a little bit. Who would allow all of this to be filmed by a crew? So I like the idea that it’s just our style of storytelling."
Bron
Gloria gaat weer zingenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Promo van het nieuwe seizoen! Nog maar een kleine twee weken. Season premiere duurt een uur!
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=10150271741583204
Eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:59 schreef Steve het volgende:
De eerste aflevering is echt geweldig.!
Tweede aflevering is ook leuk, maar iets minder dan de eerste..
Twee afleveringen = één uur (incl. reclames).quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar een 1-uur season premiere heb ik niet gezien toch ?!?
die was leuk iddquote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef DaFrenk het volgende:
Dat gesprek tussen Claire en Dylan
"You want me to go away?"
- "No, it's the complete opposite.."
"I want you to go away?"
(oid)
Vraag me af of Mitchell nou echt hysterisch werd of dat hij dat speelde, zodat Cam Mitchell kon laten stoppen zonder dat Cam kwaad werd en zodoende ook Mitchell Cam kon laten stoppen met dat diët zonder dat Cam kwaad werd.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mitchell die die zeehond, zeeleeuw of whatever wilde redden.! Ik vind hysterische Mitchell geweldig.
Hij draaide volledig door, dat was niet gespeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vraag me af of Mitchell nou echt hysterisch werd of dat hij dat speelde,
Daarom juist omdat het zo overdreven tegen z'n karakter in was, had ik het idee dat die het speelde.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef Scully het volgende:
[..]
Hij draaide volledig door, dat was niet gespeeld.
Daar zat wel een continuïteitsfout...nog iemand gezien? Cam is al tot op borsthoogte nat alvorens hij volledig in het water gevallen is, in het begin van de scene staat hij maar tot zijn enkels in het water en toch zie je duidelijk dat zijn hemd al tot op borsthoogte nat is...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mitchell die die zeehond, zeeleeuw of whatever wilde redden.!
Viel mij ook op!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar zat wel een continuïteitsfout...nog iemand gezien? Cam is al tot op borsthoogte nat alvorens hij volledig in het water gevallen is, in het begin van de scene staat hij maar tot zijn enkels in het water en toch zie je duidelijk dat zijn hemd al tot op borsthoogte nat is...
Nee man, zij is geweldigquote:
Eensch, de verhaallijnen zijn bij hen teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef fwokker het volgende:
Cam lapzwans ruim gewoon je eigen troep opIk begin een beetje moe te worden van Cam en Mitchell's stomme probleempjes, meestal zit 1 van de 2 zich gewoon aan te stellen.
Ik had het over het personage niet over Sofía Vergara. Het personage Gloria gespeeld door Sofía Vergara vind ik niet grappig. Duidelijk!! Phil is (Philysquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ hexje
Jaloers ?
Persoonlijk word ik al opgewonden als ik haar stem alleen al hoor.... en dan komt het beeld erbij .... vavavaboom !!! Heerlijk !
Ben inderdaad benieuwd of ze de serie weten de vernieuwen, we kennen de karakters nu onderhand wel. Hopelijk zijn ze hiertoe in staat. Het blijft een klasse serie.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef psychedelicate het volgende:
Dat gegil van Cam was prachtig. Gast kwam bijna hoger dan het kleine meisje. En dan ook die pose met dat homohandje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef TornadoDK het volgende:
Leuke aflevering weer
Luke: How many moms does it take to screw in a lightbulb?
Phil: How many?
Luke: None because she's got you to do that sucker.
quote:I wish I were one of those people who thrives on the danger of leading a double life.
You know, Bruce Wayne, Peter Parker, Hannah Montana.
Haha, die was geweldig ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
“I’ll admit it, I’m turned on by powerful women:
“Michele Obama, Oprah, Condoleeza Rice, Serena… Williams…
wait a minute.”
Goud.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
wait a minute.”
Deze twee dingen waren erg leuk, sowieso was het (weer) een leuke aflevering. Ik vind het alleen jammer als Cam zo verwijfd doet, ik vind hem leuker als hij een beetje de stoere gast is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, die was geweldig ja.
Ook die opmerking van Mitch: 'See you in jail. It's gonna be a big adjustment for two of you.'
Grappig dat 'Todd' uit Community hier ook een gastrolletje in had.
Ik vind het leuk dat die een soort combi isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Deze twee dingen waren erg leuk, sowieso was het (weer) een leuke aflevering. Ik vind het alleen jammer als Cam zo verwijfd doet, ik vind hem leuker als hij een beetje de stoere gast is.
Het is op zich ook wel leuk, dat doen ze bij Mitchel ook maar ik vind dat ze bij Cam het verwijfde vaak iets te veel overdrijven dat is jammer iets minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat die een soort combi is. Hoe die achter die auto aanrende
!
Dit.quote:
Zal het wel weer eens verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef Jivis het volgende:
Luke begint ook steeds baziger te worden vind ik.
"I'm comfortable"
"It's not really liquid right now"
En dan dat geld in een blok ijs hebben. Briljant
.
Ik had dezelfde epiphany als Philquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
wait a minute.”
Die was ook prachtig zo vader, zo zoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
-She could be an asset.
-hmm.
-asset.
-heard it.
De jongen die Luke speelt is ook wel gegroeid als acteur. Vond dat eerst helemaal niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef DUK het volgende:
Phil en Luke maken echt de serie voor mij nu. Lig elke week in de deuk om die twee.
Ik vind haar heel vaak overdreven. Ook met dat stopbord. Vind haar het minst leuke karakter in de serie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Jivis het volgende:
Dom verhaallijntje met Claire. Dat die dude eigenlijk hetero was zag je al meteen aankomen.
Een beetje de Monica (Friends) van Modern Family, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind haar heel vaak overdreven. Ook met dat stopbord. Vind haar het minst leuke karakter in de serie.
Jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Deze week geen episode![]()
![]()
54 6 "Go Bullfrogs!" Scott Ellis Abraham Higginbotham 13.04[72] October 19, 2011 3ARG07
55 7 "Treehouse"[73] Jason Winer Steven Levitan November 2, 2011[73]
Opzich leuk om wat meer over de acteurs te weten te komen, maar ik kan zo slecht tegen die Amerikaanse, gespeelde interviewstijl...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Leuk interview met de cast, om de leegte van geen aflevering op te vullen
Hij is ook via de bekende kanalen wel als download te vinden.
Slechte edit, leuk interviewquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Opzich leuk om wat meer over de acteurs te weten te komen, maar ik kan zo slecht tegen die Amerikaanse, gespeelde interviewstijl...
Fred Savage heeft ook een heleboel afleveringen van It's always sunny in philadelphia geregiseerd en die waren allemaal heel grappig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hmm... de volgende aflevering is trouwens geschreven door Fred Savage.. die naam kwam me al bekend voor, en als jullie ooit de serie "The wonder years" hebben gezien, kennen jullie 'm ook, hij speelde daarin namelijk de hoofdrol... Kevin Arnold.
ALPACA!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oh nee... nee.... ik vond 'm niet goed... en ik weet ook waarom.
Deze aflevering was een herhaling... een soort herkauwing van allerlei thema's die al eerder aan de orde waren geweest in eerdere seizoenen... Gloria spreekt de taal niet goed, Mitch en Cam zijn homo's en gedragen zich dus niet als echte mannen (rijden), Phil zoekt de goedkeuring van Jay, Claire heeft een soort competitieve jaloezie relatie verhouding met Mitch naar hun vader/moeder, Cam heeft iets met Clowns, Jay is bang voor homo's, Manny is een doetje, Luke haalt kattekwaad uit, Claire heeft niets met Gloria.
Conclusie : Allemaal al eerder behandeld... niets nieuws.
(okay okay... de okapi was nieuw)
De enige echt nieuwe, goede grap was van Alex naar Hailey met d'r "One day, your fans are work for my fans"... BAM !!! rofl... sip kijkende Hailey![]()
![]()
Vond hem ook matigjes. Maar niet vanwege die herhaling. Dat zijn namelijk gewoon allemaal karaktereigenschappen van de personage, zou pas als echt slecht zijn als die opeens verdwijnen en ze zich compleet anders gedragen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oh nee... nee.... ik vond 'm niet goed... en ik weet ook waarom.
Deze aflevering was een herhaling... een soort herkauwing van allerlei thema's die al eerder aan de orde waren geweest in eerdere seizoenen... Gloria spreekt de taal niet goed, Mitch en Cam zijn homo's en gedragen zich dus niet als echte mannen (rijden), Phil zoekt de goedkeuring van Jay, Claire heeft een soort competitieve jaloezie relatie verhouding met Mitch naar hun vader/moeder, Cam heeft iets met Clowns, Jay is bang voor homo's, Manny is een doetje, Luke haalt kattekwaad uit, Claire heeft niets met Gloria.
Conclusie : Allemaal al eerder behandeld... niets nieuws.
(okay okay... de okapi was nieuw)
De enige echt nieuwe, goede grap was van Alex naar Hailey met d'r "One day, your fans are work for my fans"... BAM !!! rofl... sip kijkende Hailey![]()
![]()
Wow girls, three more seconds and you'd have gotten away with it.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer leuk, al zag ik al van heel ver aankomen dat één van die pompoenen tegen de auto aan ging komen. Die blik van Haley daarna
Mooi ook dat je hem helemaal op het eind offscreen hoort zeggen. "Now a human being, come here Lilly"quote:
idd ja.. maar ik moest ook erg lachen toen die kenneth (?) zijn hart aanwees en dat altijd zei te volgen en dat luke zei: Your lung?! Vreselijk flauw maar toch te grappigquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mooi ook dat je hem helemaal op het eind offscreen hoort zeggen. "Now a human being, come here Lilly"
Dat was ook lachen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd ja.. maar ik moest ook erg lachen toen die kenneth (?) zijn hart aanwees en dat altijd zei te volgen en dat luke zei: Your lung?! Vreselijk flauw maar toch te grappig
Lol, dat vond ik ook prachtig. Ook de intonatie bij die: come here Lilly...creepyquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mooi ook dat je hem helemaal op het eind offscreen hoort zeggen. "Now a human being, come here Lilly"
Of het tweede kind wat ze zouden gaan adopteren. Ik mis Lilly, ze was zo grappig!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1616554/12/25#104799250]Valt me op trouwens dat Lily haast geen deel meer uitmaakt van het script of de lotgevallen van Mitch en Cam.
Is die film leuk? Ik hoor negatieve reacties van vrienden dus weet niet of ik hem moet kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Laatst Julie Bowen gezien in een heel andere rol. In Horrible bosses
Moet je d'r eens in Weeds bekijken...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Laatst Julie Bowen gezien in een heel andere rol. In Horrible bosses
Ik zag Bad Teacher toevallig gisteren met een hele kleine rol voor Cameronquote:Op zondag 27 november 2011 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
IHorrible Bosses. Hilarische film.
Was wel grappig trouwens, tijdens een filmavond had ik Horrible Bosses gezien (met Julie dus) en daarvoor Morning Glory, waarin Ty Burrell (Phil) speelde. Vond ik wel erg toevallig.
De film is zeer zeker geen aanrader nee.. maar Cam als iq loze UFC fanaat is pricelessquote:Op zondag 27 november 2011 12:31 schreef loezzzje het volgende:
Dan ga ik hem misschien toch maar eens proberen.
Bad Teacher vond ik een vreselijke film. Cam was wel grappig erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |