Goud.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
“I’ll admit it, I’m turned on by powerful women:
“Michele Obama, Oprah, Condoleeza Rice, Serena… Williams…
wait a minute.”
Deze twee dingen waren erg leuk, sowieso was het (weer) een leuke aflevering. Ik vind het alleen jammer als Cam zo verwijfd doet, ik vind hem leuker als hij een beetje de stoere gast is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, die was geweldig ja.
Ook die opmerking van Mitch: 'See you in jail. It's gonna be a big adjustment for two of you.'
Grappig dat 'Todd' uit Community hier ook een gastrolletje in had.
Ik vind het leuk dat die een soort combi isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Deze twee dingen waren erg leuk, sowieso was het (weer) een leuke aflevering. Ik vind het alleen jammer als Cam zo verwijfd doet, ik vind hem leuker als hij een beetje de stoere gast is.
Het is op zich ook wel leuk, dat doen ze bij Mitchel ook maar ik vind dat ze bij Cam het verwijfde vaak iets te veel overdrijven dat is jammer iets minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat die een soort combi is. Hoe die achter die auto aanrende
!
Dit.quote:
Zal het wel weer eens verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef Jivis het volgende:
Luke begint ook steeds baziger te worden vind ik.
"I'm comfortable"
"It's not really liquid right now"
En dan dat geld in een blok ijs hebben. Briljant
.
Ik had dezelfde epiphany als Philquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
“I’ll admit it, I’m turned on by powerful women:
“Michele Obama, Oprah, Condoleeza Rice, Serena… Williams…
wait a minute.”
Die was ook prachtig zo vader, zo zoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
-She could be an asset.
-hmm.
-asset.
-heard it.
De jongen die Luke speelt is ook wel gegroeid als acteur. Vond dat eerst helemaal niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef DUK het volgende:
Phil en Luke maken echt de serie voor mij nu. Lig elke week in de deuk om die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |