Vraag me af of Mitchell nou echt hysterisch werd of dat hij dat speelde, zodat Cam Mitchell kon laten stoppen zonder dat Cam kwaad werd en zodoende ook Mitchell Cam kon laten stoppen met dat diët zonder dat Cam kwaad werd.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mitchell die die zeehond, zeeleeuw of whatever wilde redden.! Ik vind hysterische Mitchell geweldig.
Hij draaide volledig door, dat was niet gespeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vraag me af of Mitchell nou echt hysterisch werd of dat hij dat speelde,
Daarom juist omdat het zo overdreven tegen z'n karakter in was, had ik het idee dat die het speelde.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef Scully het volgende:
[..]
Hij draaide volledig door, dat was niet gespeeld.
Daar zat wel een continuïteitsfout...nog iemand gezien? Cam is al tot op borsthoogte nat alvorens hij volledig in het water gevallen is, in het begin van de scene staat hij maar tot zijn enkels in het water en toch zie je duidelijk dat zijn hemd al tot op borsthoogte nat is...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mitchell die die zeehond, zeeleeuw of whatever wilde redden.!
Viel mij ook op!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar zat wel een continuïteitsfout...nog iemand gezien? Cam is al tot op borsthoogte nat alvorens hij volledig in het water gevallen is, in het begin van de scene staat hij maar tot zijn enkels in het water en toch zie je duidelijk dat zijn hemd al tot op borsthoogte nat is...
Nee man, zij is geweldigquote:
Eensch, de verhaallijnen zijn bij hen teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef fwokker het volgende:
Cam lapzwans ruim gewoon je eigen troep opIk begin een beetje moe te worden van Cam en Mitchell's stomme probleempjes, meestal zit 1 van de 2 zich gewoon aan te stellen.
Ik had het over het personage niet over Sofía Vergara. Het personage Gloria gespeeld door Sofía Vergara vind ik niet grappig. Duidelijk!! Phil is (Philysquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ hexje
Jaloers ?
Persoonlijk word ik al opgewonden als ik haar stem alleen al hoor.... en dan komt het beeld erbij .... vavavaboom !!! Heerlijk !
Ben inderdaad benieuwd of ze de serie weten de vernieuwen, we kennen de karakters nu onderhand wel. Hopelijk zijn ze hiertoe in staat. Het blijft een klasse serie.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef psychedelicate het volgende:
Dat gegil van Cam was prachtig. Gast kwam bijna hoger dan het kleine meisje. En dan ook die pose met dat homohandje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef TornadoDK het volgende:
Leuke aflevering weer
Luke: How many moms does it take to screw in a lightbulb?
Phil: How many?
Luke: None because she's got you to do that sucker.
quote:I wish I were one of those people who thrives on the danger of leading a double life.
You know, Bruce Wayne, Peter Parker, Hannah Montana.
Haha, die was geweldig ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
“I’ll admit it, I’m turned on by powerful women:
“Michele Obama, Oprah, Condoleeza Rice, Serena… Williams…
wait a minute.”
Goud.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
wait a minute.”
Deze twee dingen waren erg leuk, sowieso was het (weer) een leuke aflevering. Ik vind het alleen jammer als Cam zo verwijfd doet, ik vind hem leuker als hij een beetje de stoere gast is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, die was geweldig ja.
Ook die opmerking van Mitch: 'See you in jail. It's gonna be a big adjustment for two of you.'
Grappig dat 'Todd' uit Community hier ook een gastrolletje in had.
Ik vind het leuk dat die een soort combi isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Deze twee dingen waren erg leuk, sowieso was het (weer) een leuke aflevering. Ik vind het alleen jammer als Cam zo verwijfd doet, ik vind hem leuker als hij een beetje de stoere gast is.
Het is op zich ook wel leuk, dat doen ze bij Mitchel ook maar ik vind dat ze bij Cam het verwijfde vaak iets te veel overdrijven dat is jammer iets minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat die een soort combi is. Hoe die achter die auto aanrende
!
Dit.quote:
Zal het wel weer eens verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef Jivis het volgende:
Luke begint ook steeds baziger te worden vind ik.
"I'm comfortable"
"It's not really liquid right now"
En dan dat geld in een blok ijs hebben. Briljant
.
Ik had dezelfde epiphany als Philquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
wait a minute.”
Die was ook prachtig zo vader, zo zoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
-She could be an asset.
-hmm.
-asset.
-heard it.
De jongen die Luke speelt is ook wel gegroeid als acteur. Vond dat eerst helemaal niks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef DUK het volgende:
Phil en Luke maken echt de serie voor mij nu. Lig elke week in de deuk om die twee.
Ik vind haar heel vaak overdreven. Ook met dat stopbord. Vind haar het minst leuke karakter in de serie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Jivis het volgende:
Dom verhaallijntje met Claire. Dat die dude eigenlijk hetero was zag je al meteen aankomen.
Een beetje de Monica (Friends) van Modern Family, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind haar heel vaak overdreven. Ook met dat stopbord. Vind haar het minst leuke karakter in de serie.
Jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Deze week geen episode![]()
![]()
54 6 "Go Bullfrogs!" Scott Ellis Abraham Higginbotham 13.04[72] October 19, 2011 3ARG07
55 7 "Treehouse"[73] Jason Winer Steven Levitan November 2, 2011[73]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |