Twee afleveringen = één uur (incl. reclames).quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar een 1-uur season premiere heb ik niet gezien toch ?!?
die was leuk iddquote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef DaFrenk het volgende:
Dat gesprek tussen Claire en Dylan
"You want me to go away?"
- "No, it's the complete opposite.."
"I want you to go away?"
(oid)
Vraag me af of Mitchell nou echt hysterisch werd of dat hij dat speelde, zodat Cam Mitchell kon laten stoppen zonder dat Cam kwaad werd en zodoende ook Mitchell Cam kon laten stoppen met dat diët zonder dat Cam kwaad werd.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mitchell die die zeehond, zeeleeuw of whatever wilde redden.! Ik vind hysterische Mitchell geweldig.
Hij draaide volledig door, dat was niet gespeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vraag me af of Mitchell nou echt hysterisch werd of dat hij dat speelde,
Daarom juist omdat het zo overdreven tegen z'n karakter in was, had ik het idee dat die het speelde.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef Scully het volgende:
[..]
Hij draaide volledig door, dat was niet gespeeld.
Daar zat wel een continuïteitsfout...nog iemand gezien? Cam is al tot op borsthoogte nat alvorens hij volledig in het water gevallen is, in het begin van de scene staat hij maar tot zijn enkels in het water en toch zie je duidelijk dat zijn hemd al tot op borsthoogte nat is...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mitchell die die zeehond, zeeleeuw of whatever wilde redden.!
Viel mij ook op!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar zat wel een continuïteitsfout...nog iemand gezien? Cam is al tot op borsthoogte nat alvorens hij volledig in het water gevallen is, in het begin van de scene staat hij maar tot zijn enkels in het water en toch zie je duidelijk dat zijn hemd al tot op borsthoogte nat is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |