Ik vind haar heel vaak overdreven. Ook met dat stopbord. Vind haar het minst leuke karakter in de serie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Jivis het volgende:
Dom verhaallijntje met Claire. Dat die dude eigenlijk hetero was zag je al meteen aankomen.
Een beetje de Monica (Friends) van Modern Family, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind haar heel vaak overdreven. Ook met dat stopbord. Vind haar het minst leuke karakter in de serie.
Jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Deze week geen episode![]()
![]()
54 6 "Go Bullfrogs!" Scott Ellis Abraham Higginbotham 13.04[72] October 19, 2011 3ARG07
55 7 "Treehouse"[73] Jason Winer Steven Levitan November 2, 2011[73]
Opzich leuk om wat meer over de acteurs te weten te komen, maar ik kan zo slecht tegen die Amerikaanse, gespeelde interviewstijl...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Leuk interview met de cast, om de leegte van geen aflevering op te vullen
Hij is ook via de bekende kanalen wel als download te vinden.
Slechte edit, leuk interviewquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Opzich leuk om wat meer over de acteurs te weten te komen, maar ik kan zo slecht tegen die Amerikaanse, gespeelde interviewstijl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |