Nee man, zij is geweldigquote:
Eensch, de verhaallijnen zijn bij hen teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef fwokker het volgende:
Cam lapzwans ruim gewoon je eigen troep opIk begin een beetje moe te worden van Cam en Mitchell's stomme probleempjes, meestal zit 1 van de 2 zich gewoon aan te stellen.
Ik had het over het personage niet over Sofía Vergara. Het personage Gloria gespeeld door Sofía Vergara vind ik niet grappig. Duidelijk!! Phil is (Philysquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ hexje
Jaloers ?
Persoonlijk word ik al opgewonden als ik haar stem alleen al hoor.... en dan komt het beeld erbij .... vavavaboom !!! Heerlijk !
Ben inderdaad benieuwd of ze de serie weten de vernieuwen, we kennen de karakters nu onderhand wel. Hopelijk zijn ze hiertoe in staat. Het blijft een klasse serie.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef psychedelicate het volgende:
Dat gegil van Cam was prachtig. Gast kwam bijna hoger dan het kleine meisje. En dan ook die pose met dat homohandje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef TornadoDK het volgende:
Leuke aflevering weer
Luke: How many moms does it take to screw in a lightbulb?
Phil: How many?
Luke: None because she's got you to do that sucker.
quote:I wish I were one of those people who thrives on the danger of leading a double life.
You know, Bruce Wayne, Peter Parker, Hannah Montana.
Haha, die was geweldig ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef pietjansma het volgende:
“I’ll admit it, I’m turned on by powerful women:
“Michele Obama, Oprah, Condoleeza Rice, Serena… Williams…
wait a minute.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |