Vond hem ook matigjes. Maar niet vanwege die herhaling. Dat zijn namelijk gewoon allemaal karaktereigenschappen van de personage, zou pas als echt slecht zijn als die opeens verdwijnen en ze zich compleet anders gedragen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oh nee... nee.... ik vond 'm niet goed... en ik weet ook waarom.
Deze aflevering was een herhaling... een soort herkauwing van allerlei thema's die al eerder aan de orde waren geweest in eerdere seizoenen... Gloria spreekt de taal niet goed, Mitch en Cam zijn homo's en gedragen zich dus niet als echte mannen (rijden), Phil zoekt de goedkeuring van Jay, Claire heeft een soort competitieve jaloezie relatie verhouding met Mitch naar hun vader/moeder, Cam heeft iets met Clowns, Jay is bang voor homo's, Manny is een doetje, Luke haalt kattekwaad uit, Claire heeft niets met Gloria.
Conclusie : Allemaal al eerder behandeld... niets nieuws.
(okay okay... de okapi was nieuw)
De enige echt nieuwe, goede grap was van Alex naar Hailey met d'r "One day, your fans are work for my fans"... BAM !!! rofl... sip kijkende Hailey![]()
![]()
Wow girls, three more seconds and you'd have gotten away with it.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer leuk, al zag ik al van heel ver aankomen dat één van die pompoenen tegen de auto aan ging komen. Die blik van Haley daarna
Mooi ook dat je hem helemaal op het eind offscreen hoort zeggen. "Now a human being, come here Lilly"quote:
idd ja.. maar ik moest ook erg lachen toen die kenneth (?) zijn hart aanwees en dat altijd zei te volgen en dat luke zei: Your lung?! Vreselijk flauw maar toch te grappigquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mooi ook dat je hem helemaal op het eind offscreen hoort zeggen. "Now a human being, come here Lilly"
Dat was ook lachen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd ja.. maar ik moest ook erg lachen toen die kenneth (?) zijn hart aanwees en dat altijd zei te volgen en dat luke zei: Your lung?! Vreselijk flauw maar toch te grappig
Lol, dat vond ik ook prachtig. Ook de intonatie bij die: come here Lilly...creepyquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mooi ook dat je hem helemaal op het eind offscreen hoort zeggen. "Now a human being, come here Lilly"
Of het tweede kind wat ze zouden gaan adopteren. Ik mis Lilly, ze was zo grappig!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1616554/12/25#104799250]Valt me op trouwens dat Lily haast geen deel meer uitmaakt van het script of de lotgevallen van Mitch en Cam.
Is die film leuk? Ik hoor negatieve reacties van vrienden dus weet niet of ik hem moet kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Laatst Julie Bowen gezien in een heel andere rol. In Horrible bosses
Moet je d'r eens in Weeds bekijken...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Laatst Julie Bowen gezien in een heel andere rol. In Horrible bosses
Ik zag Bad Teacher toevallig gisteren met een hele kleine rol voor Cameronquote:Op zondag 27 november 2011 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
IHorrible Bosses. Hilarische film.
Was wel grappig trouwens, tijdens een filmavond had ik Horrible Bosses gezien (met Julie dus) en daarvoor Morning Glory, waarin Ty Burrell (Phil) speelde. Vond ik wel erg toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |