abonnement Unibet Coolblue
pi_87165353
Eindelijk ook in NL: Modern Family!



quote:
Het traditionele gezin van een man, vrouw en 2,5 kinderen lijkt al lang achterhaald. Dat gezinnen er zijn tegenwoordig in allerlei soorten en maten zijn, is vanaf dinsdag 5 oktober te zien in de Amerikaanse sitcom ‘Modern Family’ bij RTL 5. De met Emmy-nominaties overladen serie is in documentairestijl gefilmd, wat betekent dat de hoofdpersonen vaak in de camera vertellen over hun leven.

‘Modern Family’ draait om drie gezinnen uit één familie die regelmatig in komische en bizarre situaties belanden. Ed O’Neill is pater familias Jay Pritchett, een man van middelbare leeftijd die getrouwd is met de veel jongere Colombiaanse Gloria, gespeeld door Sofia Vergara. Uit een eerdere relatie heeft de vurige Gloria een tienerzoon, Manny. De jongen is even passioneel als zijn moeder en niet bang om zijn gevoelens te tonen. Iets waar de nuchtere Jay maar moeilijk aan kan wennen. Een van Jay’s grootste ergernissen is dat hij vaak wordt aangezien voor Gloria’s vader in plaats van haar echtgenoot.

Claire en Mitchell zijn Jay’s volwassen kinderen uit zijn vorige huwelijk. Claire (Julia Bowen) en haar echtgenoot Phil (Ty Burrell) hebben drie kinderen: de puberende Haley, de slimme Alex en de baldadige Luke. Claire en Phil streven naar een open relatie met hun kinderen, maar dat blijkt niet altijd even gemakkelijk. Phil vindt zichzelf een ‘übercoole’ vader en gedraagt zich ook op die manier, vaak tot grote ergernis en schaamte van zijn drie kinderen. Claire heeft er soms juist moeite mee dat haar kids groot worden.

Mitchell, gespeeld door Jesse Tyler Ferguson, is sinds een paar jaar samen met Cameron (Eric Stonestreet). De mannen hebben net samen het babymeisje Lily uit Vietnam geadopteerd. De flamboyante Cameron is een echte dramaqueen, terwijl de nerveuze Mitchell altijd bang is voor de mening van anderen. Jay heeft geaccepteerd dat zijn zoon homo is, maar zit er niet op te wachten om de twee zoenend te zien.
Ik vind het een heerlijke serie met geweldige humor. Vooral de karakters Phil, Cameron, Jay en Manny zijn geweldig. Een aanrader om te zien :Y.

Vanaf morgen elke dinsdagavond te zien om 21.30 op RTL5 (dubbelafleveringen).

pi_87168113
Geweldige serie. _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:17:32 #3
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_87168607
Phil is legendarisch _O_

+ claire is geil :9~
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 01:53:34 #4
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_87195800
Deze serie is echt geniaal, zeker een aanrader _O_
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_87216865
Ben benieuwd, vanavond de eerste twee afleveringen kijken :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:27:23 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_87217218
Ik gun het vanavond een kansje :) Op t eerste gezicht lijkt t niks...maar ik heb er zoveel goeds over gelezen dat ik het toch maar ga bekijken. Glee heeft me ook verrast :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_87217443
Ben benieuwd wat je er van vindt. Kan me haast niet voorstellen dat het uiteindelijk gaat tegenvallen. ;) Ik vind het denk ik bijna nog leuker dan Glee.. en ik ben een rasechte gleek :+.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:47:53 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_87217908
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vindt. Kan me haast niet voorstellen dat het uiteindelijk gaat tegenvallen. ;) Ik vind het denk ik bijna nog leuker dan Glee.. en ik ben een rasechte gleek :+.
Ben benieuwd in dat geval. Jij hebt over t algemeen een goede smaak volgens mij dus ik vertrouw je volledig :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_87217973
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vindt. Kan me haast niet voorstellen dat het uiteindelijk gaat tegenvallen. ;) Ik vind het denk ik bijna nog leuker dan Glee.. en ik ben een rasechte gleek :+.
Ik heb de serie al gezien, en ik moet zeggen dat het me eerst niet leuk leek, maar dat ik deze serie zo enorm vet vond dat ik 't vanvond weer ga kijken :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:02:40 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87218474
Dubbelafleveringen. :N Zo ben je toch in no-time door zo'n seizoen heen...

Wel een erg leuke serie. Emmy-winnend zelfs. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87219227
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ben benieuwd in dat geval. Jij hebt over t algemeen een goede smaak volgens mij dus ik vertrouw je volledig :P
Wat lief O+! Ik zag net alweer een leuk voorstukje bij Boulevard, dus heb er nog meer zin in :9. Manny O+
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:26:42 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_87219461
Bundy! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_87219513
Ik heb er veel positieve verhalen over gehoord, dus ben benieuwd! :Y
Sowieso, dat Al Bundy er in speelt, maakt het al awesome! _O_
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:56:45 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87220867
Ed O'Neill is zo niet als Al Bundy in Modern Family. Verwacht dus niet hetzelfde personage ofzo. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87221440
Nog nooit gezien, maar veel goede verhalen over gehoord. Ik zal het eens opzetten vanavond :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:28 #16
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_87226192
Tot nu toe trekt het me nog niet echt.

Zitten wel leuke grapjes in, en er is gelukkig geen lach - band aanwezig maar een bepaald gevoel ontbreekt nog. Maar ik kijk de eerste 2 afleveringen af, want dan kun je pas met zekerheid zeggen dat het niks voor je is :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_87226245
Ik moet er ook nog een beetje inkomen, maar het is best aardig :Y
pi_87227026
Hmm.. ik heb de eerste 3 afleveringen gezien en het pakt me niet echt.. wordt het later leuker?
't zit voor mij vooralsnog net niet dicht genoeg bij 30 Rock, Arrested Development e.d. en toch net iets te veel richting andere 'leuke' familiecomedies... Met name qua voorspelbaarheid.
pi_87227097
Me like!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:04:09 #20
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87227280
Ik moest er ook even in komen, na de pilot 2 weken gewacht om verder te kijken, bleek een goede keus, inmiddels verslaafd
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_87227718
Phil is wel een held, leuk personage _O_
pi_87228563
Ik vond het erg leuk!

Dat showen van die baby met de Lion King-muziek, ik ging stuk _O-
Koel en donker bewaren
pi_87228671
Ik vond het ook leuk. Ik kijk volgende week weer ^O^
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:32:21 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_87228777
Net de 2 afleveringen gezien ; maar mijn eerdere vermoeden is alleen maar beaamt helaas ; dat het niks voor mij is. Zitten af en toe leuke dingen in, maar that's it. Het merendeel van de personages werken op mijn zenuwen en irriteren me, wat jammer is.

Achja, ik kan niet elke serie leuk vinden :o
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_87228930
_O- _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')