abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87165353
Eindelijk ook in NL: Modern Family!

quote:
Het traditionele gezin van een man, vrouw en 2,5 kinderen lijkt al lang achterhaald. Dat gezinnen er zijn tegenwoordig in allerlei soorten en maten zijn, is vanaf dinsdag 5 oktober te zien in de Amerikaanse sitcom ‘Modern Family’ bij RTL 5. De met Emmy-nominaties overladen serie is in documentairestijl gefilmd, wat betekent dat de hoofdpersonen vaak in de camera vertellen over hun leven.

‘Modern Family’ draait om drie gezinnen uit één familie die regelmatig in komische en bizarre situaties belanden. Ed O’Neill is pater familias Jay Pritchett, een man van middelbare leeftijd die getrouwd is met de veel jongere Colombiaanse Gloria, gespeeld door Sofia Vergara. Uit een eerdere relatie heeft de vurige Gloria een tienerzoon, Manny. De jongen is even passioneel als zijn moeder en niet bang om zijn gevoelens te tonen. Iets waar de nuchtere Jay maar moeilijk aan kan wennen. Een van Jay’s grootste ergernissen is dat hij vaak wordt aangezien voor Gloria’s vader in plaats van haar echtgenoot.

Claire en Mitchell zijn Jay’s volwassen kinderen uit zijn vorige huwelijk. Claire (Julia Bowen) en haar echtgenoot Phil (Ty Burrell) hebben drie kinderen: de puberende Haley, de slimme Alex en de baldadige Luke. Claire en Phil streven naar een open relatie met hun kinderen, maar dat blijkt niet altijd even gemakkelijk. Phil vindt zichzelf een ‘übercoole’ vader en gedraagt zich ook op die manier, vaak tot grote ergernis en schaamte van zijn drie kinderen. Claire heeft er soms juist moeite mee dat haar kids groot worden.

Mitchell, gespeeld door Jesse Tyler Ferguson, is sinds een paar jaar samen met Cameron (Eric Stonestreet). De mannen hebben net samen het babymeisje Lily uit Vietnam geadopteerd. De flamboyante Cameron is een echte dramaqueen, terwijl de nerveuze Mitchell altijd bang is voor de mening van anderen. Jay heeft geaccepteerd dat zijn zoon homo is, maar zit er niet op te wachten om de twee zoenend te zien.
Ik vind het een heerlijke serie met geweldige humor. Vooral de karakters Phil, Cameron, Jay en Manny zijn geweldig. Een aanrader om te zien :Y.

Vanaf morgen elke dinsdagavond te zien om 21.30 op RTL5 (dubbelafleveringen).

pi_87168113
Geweldige serie. _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:17:32 #3
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_87168607
Phil is legendarisch _O_

+ claire is geil :9~
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 01:53:34 #4
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_87195800
Deze serie is echt geniaal, zeker een aanrader _O_
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_87216865
Ben benieuwd, vanavond de eerste twee afleveringen kijken :)
pi_87217218
Ik gun het vanavond een kansje :) Op t eerste gezicht lijkt t niks...maar ik heb er zoveel goeds over gelezen dat ik het toch maar ga bekijken. Glee heeft me ook verrast :)
pi_87217443
Ben benieuwd wat je er van vindt. Kan me haast niet voorstellen dat het uiteindelijk gaat tegenvallen. ;) Ik vind het denk ik bijna nog leuker dan Glee.. en ik ben een rasechte gleek :+.
pi_87217908
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vindt. Kan me haast niet voorstellen dat het uiteindelijk gaat tegenvallen. ;) Ik vind het denk ik bijna nog leuker dan Glee.. en ik ben een rasechte gleek :+.
Ben benieuwd in dat geval. Jij hebt over t algemeen een goede smaak volgens mij dus ik vertrouw je volledig :P
pi_87217973
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb de serie al gezien, en ik moet zeggen dat het me eerst niet leuk leek, maar dat ik deze serie zo enorm vet vond dat ik 't vanvond weer ga kijken :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:02:40 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87218474
Dubbelafleveringen. :N Zo ben je toch in no-time door zo'n seizoen heen...

Wel een erg leuke serie. Emmy-winnend zelfs. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87219227
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ben benieuwd in dat geval. Jij hebt over t algemeen een goede smaak volgens mij dus ik vertrouw je volledig :P
Wat lief O+! Ik zag net alweer een leuk voorstukje bij Boulevard, dus heb er nog meer zin in :9. Manny O+
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:26:42 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_87219461
Bundy! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_87219513
Ik heb er veel positieve verhalen over gehoord, dus ben benieuwd! :Y
Sowieso, dat Al Bundy er in speelt, maakt het al awesome! _O_
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:56:45 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87220867
Ed O'Neill is zo niet als Al Bundy in Modern Family. Verwacht dus niet hetzelfde personage ofzo. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87221440
Nog nooit gezien, maar veel goede verhalen over gehoord. Ik zal het eens opzetten vanavond :)
pi_87226192
Tot nu toe trekt het me nog niet echt.

Zitten wel leuke grapjes in, en er is gelukkig geen lach - band aanwezig maar een bepaald gevoel ontbreekt nog. Maar ik kijk de eerste 2 afleveringen af, want dan kun je pas met zekerheid zeggen dat het niks voor je is :P
pi_87226245
Ik moet er ook nog een beetje inkomen, maar het is best aardig :Y
pi_87227026
Hmm.. ik heb de eerste 3 afleveringen gezien en het pakt me niet echt.. wordt het later leuker?
't zit voor mij vooralsnog net niet dicht genoeg bij 30 Rock, Arrested Development e.d. en toch net iets te veel richting andere 'leuke' familiecomedies... Met name qua voorspelbaarheid.
pi_87227097
Me like!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:04:09 #20
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87227280
Ik moest er ook even in komen, na de pilot 2 weken gewacht om verder te kijken, bleek een goede keus, inmiddels verslaafd
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_87227718
Phil is wel een held, leuk personage _O_
pi_87228563
Ik vond het erg leuk!

Dat showen van die baby met de Lion King-muziek, ik ging stuk _O-
Koel en donker bewaren
pi_87228671
Ik vond het ook leuk. Ik kijk volgende week weer ^O^
pi_87228777
Net de 2 afleveringen gezien ; maar mijn eerdere vermoeden is alleen maar beaamt helaas ; dat het niks voor mij is. Zitten af en toe leuke dingen in, maar that's it. Het merendeel van de personages werken op mijn zenuwen en irriteren me, wat jammer is.

Achja, ik kan niet elke serie leuk vinden :o
pi_87228930
_O- _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:35:19 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87228937
Saai
pi_87230989
Vond de voorstukjes niet veel aan maar toch maar gekeken omdat het zo leuk zou zijn, valt toch even tegen. Vind het niet heel briljant. Alleen die homo's zijn wel geinig.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_87233774
Die ondertiteling doet de serie ook geen goed zeg. :')
  ESF Reporter woensdag 6 oktober 2010 @ 07:12:37 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_87235156
Wow. Ik zat eigenlijk met een half oog te kijken - het lijkt me een leuke serie! Deze gaat op m'n timer-lijstje. *O*
pi_87235529
Ik vond het geweldig _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87236287
De 2e aflevering had ik in het vliegtuig gezien vorige maand. Echt heel erg grappig, vooral die scène in het kinderdagverblijf, en dat relaas over Meryl Streep *O* _O-
pi_87236321
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de 2 afleveringen gezien ; maar mijn eerdere vermoeden is alleen maar beaamt helaas ; dat het niks voor mij is. Zitten af en toe leuke dingen in, maar that's it. Het merendeel van de personages werken op mijn zenuwen en irriteren me, wat jammer is.

Achja, ik kan niet elke serie leuk vinden :o
Ik begon het ook pas leuk te vinden na de eerste paar afl. :P
pi_87236843
Het begon wat sloom, maar de tweede aflevering was al een stuk beter dan de eerste :) Ik blijf het dus maar wel volgen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:37:16 #34
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_87240003
Erg leuk hoor, leuk genoeg om te gaan volgen :Y Alleen wel jammer dat ze [net als bij Glee, waar ik nu afgehaakt ben] er twee achter elkaar moeten uitzenden. Niet dat de avond daardoor te lang duurt, maar vaak als een aflevering van een serie afgerond is, heb ik "wel weer genoeg gehad" voor een avond. Tel daarbij op dat ze zo veel te snel door de afleveringen heen zijn.

Maar goed, de serie zelf vond ik erg leuk. Ed O'Neill is sowieso _O_ en leuk om hem eindeiljk weer eens [mainstream] te zien sinds "Married... With Children" afgelopen is.
Ik vind de huisvader [Phil toch? Ik mis de personages in de OP :P] wel echt geniaal, al zit hij soms dicht tegen een karikatuur aan; zo vond ik die scène dat hij door zijn rug gaat en op de bank wordt gelegd erg in de buurt komen van "The Office"-esque humor - nogal over-the-top dus. Sowieso is de link met "The Office" al snel gelegd door de mockumentary-stijl, wat de serie wel net iets leuker maakt :) Maar verder is hij de meest "relatable" karakter in mijn ogen, met hoe hij een hippe vader wil proberen te zijn en vrienden met zijn kinderen wil zijn, maar ook hoe hij bijvoorbeeld op de buurvrouw loopt te geilen terwijl hij dat tegenover zijn vrouw ontkent :')

Ook geweldig hoe alle mannelijke [klein]kinderen van Ed O'Neill's karakter [ik moet echt de namen even leren] zo homo zijn / overkomen en dat dat hem frustreert. Zowel die ene zoon die echt homo is als de twee jongens waarbij de ene steeds zo vrouwelijk doet en de andere op een meisjesfiets rondfietste :D
pi_87240153
Die Phil doet me in alles denken aan Michael Scott idd :')
pi_87412964
super serie!
Eerst dacht ik dat het een 13 in een dozijn familie comedy zou zijn maar deze verbaasde me in positieve zin!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_87464121
Vanavond weer :)
pi_87464420
Whoohoo *O*!
pi_87467810
Ik ga toch voor het voetballen denk ik. Zo grappig was dit ook weer niet.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_87467867
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga toch voor het voetballen denk ik. Zo grappig was dit ook weer niet.
Ik geef het vanavond nog een kans.
pi_87473615
Die grap met dat vliegtuigje kon je verwachten natuurlijk :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:39:28 #42
320999 Elchico___
Livin la vida loca
pi_87473674
Vind t eigelijk wel saai,
pi_87475302
Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje vind tegenvallen tot nu toe
pi_87475651
Ik vind het tof _O_ Je moet er gewoon inkomen. Dat is het. Sowieso, alleen enkel om Phil is de serie het volgen al waard!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_87476169
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het tof _O_ Je moet er gewoon inkomen. Dat is het. Sowieso, alleen enkel om Phil is de serie het volgen al waard!
Het heeft wel potentie, maar het spreekt mij niet zo direct aan als andere series wel deden. Het personage Phil is inderdaad wel een held, maar de rest komt niet echt uit de verf.
pi_87476173
Dat eind _O_ Geniaal. Wat een heerlijke humor _O_
pi_87476307
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het heeft wel potentie, maar het spreekt mij niet zo direct aan als andere series wel deden. Het personage Phil is inderdaad wel een held, maar de rest komt niet echt uit de verf.
Je moet dit soort comedy series altijd wat tijd geven, juist vanwege hun eigen humor. Dat heeft The Office ook. Waarschijnlijk zul je om aflevering 1 & 2 veel meer lachen als je het hele seizoen al gezien hebt. Het is echt een serie waarin veel grappen verstopt zitten, en je die pas vind wanneer je echt de karakters kent. En dat vind ik tof.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:24:25 #48
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_87476352
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

hoe je Manny niet de grootste baas ooit vindt, ontgaat mij echt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_87476503
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

hoe je Manny niet de grootste baas ooit vindt, ontgaat mij echt
Ohwja, Manny _O_ Gelukkig iemand waarbij echt iedereen zn verhaal kwijt kan! :') !
pi_87476587
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Je moet dit soort comedy series altijd wat tijd geven, juist vanwege hun eigen humor. Dat heeft The Office ook. Waarschijnlijk zul je om aflevering 1 & 2 veel meer lachen als je het hele seizoen al gezien hebt. Het is echt een serie waarin veel grappen verstopt zitten, en je die pas vind wanneer je echt de karakters kent. En dat vind ik tof.
Klopt, ik blijf het ook voorlopig nog wel kijken. Hoewel ik bij The Office US al eigenlijk vanaf aflevering 1 al behoorlijk lyrisch was :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')